بازدید 4836

هلاکت سوداگر مرگ در درگیری مسلحانه پلیس

کد خبر: ۱۰۵۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 09 May 2021

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف هزار و ۲۶۸ کیلو تریاک و حشیش در چند عملیات پلیسی و هلاکت یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خراسان، سردار عبدالرضا ناظری افزود: به دنبال اقدام اطلاعاتی نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی مبنی بر این که گروهی از قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد افیونی را از شهرستان بم به شهرهای شمالی کشور منتقل کنند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با استقرار گروه های عملیاتی پلیس در نقاط از پیش تعیین شده، خودروی سمند حامل مواد مخدر در حوالی شهر بروات مشاهده شد و ماموران قصد متوقف کردن آن را داشتند که سرنشینان سه خودروی دیگر با ایجاد مزاحمت و شلیک به سمت ماموران خودروی حامل مواد را فراری دادند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: خودروی حامل مواد مخدر در حالی که با افزایش سرعت از محل درگیری می‌گریخت و به سمت شهر بم در حال حرکت بود، واژگون و راننده آن به شدت زخمی شد.

وی با اشاره به متواری شدن قاچاقچیان مسلح هر سه دستگاه خودرو از محل، افزود: ماموران با حضور سریع در محل وقوع تصادف ،راننده را به بیمارستان منتقل کردند که باوجود تلاش کادر پزشکی، درگذشت. ناظری ادامه داد: ماموران طی این عملیات نفس گیر و در بازرسی از خودروی سمند بیش از 275کیلوگرم تریاک و 53 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

وی با بیان این که در مجموع طی این عملیات 328کیلو و 500 گرم مواد افیونی کشف شد، تاکید کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد. در این عملیات ها ۹ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان