بازدید 45793
سعید محمد در نشست خبری

رئیسی هنوز تصمیم نگرفته و منتظر اذن رهبری است/ هیچ کس رقیبم نیست/ «تحریم» اثری ندارد، گرفتار سوء‌مدیریتیم/ نزدیکانم را تهدید کردند که با من کار نکنند/ به نفع فرد اصلح کنار می‌روم/ پاسخ سعیدمحمد به شباهت‌هایش با احمدی‌نژاد

او گفت: سعی می‌کنم گره‌ها را یک به یک با کمک مردم و جوان‌ها باز کنیم. وابسته به هیج جریانی نیستم و با هیچ کس ننشسته ایم و قول و قرار هم نگذاشته ایم. دولت سهامی نیستم و دولت شایسته سالار خواهیم بود. دولت قطبی هم نخواهم بود، زیرا بحق دو جریان چپ و راست برای کشور مضر است و افرادی که تابلودار این احزاب باشند را روی کار نمی‌آوریم.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 08 May 2021

رئیسی هنوز تصمیمی بر کاندیداتوری ندارد/ هیچکس رقیبم نیست/ «تحریم» اثری ندارد، گرفتار سوء‌مدیریتیم/ نزدیکانم را تهدید کردند که با من کار نکنند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت:مردم از انقلاب گلایه ندارند، بلکه از کارگزاران دولت ها گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می‌شوند.

به گزارش «تابناک»؛ سعید محمد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت در باشگاه خبرنگاران جوان نشست خبری برگزار کرد.

سعید محمد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود در باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تبریک روز قدس، اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب روز قدس را برای جهت دهی اهداف مسلمان در سراسر جهان نام گذاری کرده اند، شاهد برکات آن هستیم و ان شاءالله شاهد نابودی نظام سلطه باشیم.

از کارگر مالیات می‌گیرند از ثروتمندان نه!

وی افزود: آغاز بحثم را با یک آیه از قرآن آغاز می کنم و پیرامون آن نقشه راه خودمان را می گویم، در سوره هود خداوند متعال می فرمایند، ای قوم من پیمانه و ترازو را با عدل پر کنید و از اشیاء و اجناس و حقوق مردم چیزی نکاهید، از اول آیه برقراری عدل گفته می شود؛ چیزی که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد، امروز شاهد بی عدالتی آموزشی، بهداشت و سلامت، خصوصی سازی، تقسیم یارانه ها، مالیات ستانی(از قشر تولید کننده و کارگر مالیات گرفته می شود و از ثروتمندان مالیات گرفته نمی شود، هستیم. رانت های مختلف مردم را ناراحت کرده است و گلایه مندند.

وی ادامه داد: در فراز دوم گفته می شود از مردم چیزی کسر نشود اما این روزها شاهد کوچک شدن سفره مردم در جامعه هستیم و مردم در حوزه های مختلف با مشکل مواجه هستند. خداوند در این آیه اشاره می‌کند که حکمران را موظف کرده است مراقب باشند، این فامیل بازی ها، رانت ها چیست چرا مراقبت نمی شود؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی کجاست؟ برخی از مسئولان فکر می‌کنند برتر هستند و مردم گلایه دارند.

مردم از انقلاب گلایه ندارند، از کارگزاران گلایه دارند

وی اضافه کرد: در فراز بعدی آیه گفته شده دولت ها باید اموال مردم را مراقبت کنند، شغل، مسکن و ... برای مردم فراهم شود و در انتهای آیه گفته شده که از مفسدین نباشید، پدیده آقازاده ها، برادر ها، فامیل ها و... همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند. مردم از انقلاب گلایه ندارند، بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند.

محمد افزود: مقام معظم رهبری با اشاره به گلایه های مردم بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کردند و فرمودند فاصله زیادی بین بایدها و واقعیت های انقلاب وجود دارد، هرچند توفیقاتی داشتیم، بسیاری از مسائل محقق نشده است.

مردم از بی دولتی خسته اند

وی گفت: امروز مردم خسته هستند، از بی عملی ها، سوء تدبیرها، بی تفاوتی مسئولان، کوچک شدن سفره هایشان، دو قطبی شدن های بی نتیجه، بیکاری جوانان، شرمندگی جوانان، مردم از بی دولتی خسته هستند، مردم امروز نیازمند مرد میدان هستند، مردم نظارت داخل ماشین را نمی خواهند. امروز نیازمند اصلاحات براساس اصول و مدیریت علمی با استفاده از جوانان هستیم، باید بتوانیم جوانان را به درخت انقلاب پیوند بزنیم تا بتوانیم شاهد شرایط جدید در جامعه باشیم.

دولت سیزدهم فقیرترین دولت بعد از انقلاب است

محمد درباره ضمانت اجرایی برنامه های خود گفت: نکته مهمی است. وضعیت دولت فعلی وضعیت مناسبی نیست و دولت سیزدهم، فقیرترین دولت جمهوری اسلامی خواهد بود؛ بانکداری، بورس، مبادی که لازم است منابع ایجاد کنیم دچار مشکل و منابع درآمدی کشور دچار اختلال است. من برنامه ۱۰۰ روزه نداده ام. وقتی به این شدت مشکل در کشور وجود دارد باید با کمک مردم شرایط را بهبود ببخشیم، به یک عملگرایی بزرگ در کشور نیاز داریم.برای عده ای خاص این عملگرایی سخت است، برنامه ها به برجام گره نخورده است. اگر برجام بتواند یک روز زودتر تحریم ها را بردارد استقبال می کنیم، اما تا دو سال آینده سعی می شود که وضعیت کشور بهبود پیدا کند، برنامه های ما قابلیت اجرایی برای ۴ سال آینده را دارد.

محمد درباره ادامه داد: برجام یک توافقی بین ایران و ۵ بعلاوه یک بود که علی رغم مشکلات زیاد برجام به لحاظ قانونی بین ایران و کشورهای ۵+۱ مبادله شده و توسط شورای امنیت به تصویب رسیده است. مجلس هم آن را تصویب کرده که به آن احترام می گذاریم.

مشکلات ناشی از تحریم نیست، اغلب سوء مدیریت است

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: علت عدول از برجام این است که آمریکا یک جانبه از آن خارج شد و مشکلات زیادی برای مردم در چند سال اخیر به وجود آورد؛ البته خیلی از این مشکلات ناشی از سوء مدیریت بود. دو شرط برای برگشت برجام داریم؛ اول اینکه برگشت آمریکا به برجام و رعایت آن توسط سایر کشور و دوم اینکه ما باید این اقدامات را راستی آزمایی کنیم و در صورت تعهد طرف مقابل ما هم به برجام متعهد خواهیم ماند. منتظر نتایج مذاکرات وین هستیم و باید در چارچوپ منویات رهبری مذاکرات صورت بگیرد. ولی درصدد هستیم درآمد و ثروت مردم را با توان داخلی افزایش دهیم و رویکرد از غرب به سمت غرب و شرق خواهد رفت.به جای گذاشتن تمام تخم مرغ ها در سبد دولت های سلطه گر، نگاه دو جانبه به غرب و شرق خواهیم داشت تا بتوانیم در مقابل هر مذاکره ای با دست پر و نه خزانه خالی پای مذاکره بنشینیم.

محمد افزود: ورود من مبتنی بر احساس نیاز است که در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبری خواستار ایجاد تغییر و تحول در نسل مدیریتی جمهوری اسلامی ایران هستند. من نسل دومی محسوب می شوم و منتظر مصادیق هم ماندیم ولی این مصادیق اعلام نشد و درصدد ظرفیت سازی برآمدیم.

دولت من دولت سهامی نیست و دولت شایسته سالاری است

او گفت: سعی می کنم گره ها را یک به یک با کمک مردم و جوان ها باز کنیم. وابسته به هیج جریانی نیستم و با هیچ کس ننشسته ایم و قول و قرار هم نگذاشته ایم. دولت سهامی نیستم و دولت شایسته سالار خواهیم بود. دولت قطبی هم نخواهم بود زیرا بحق دو جریان چپ و راست برای کشور مضر است و افرادی که تابلو دار این احزاب باشند را روی کار نمی آوریم بلکه افراد پاک دست و دارای علم و دانش روز را روی کار خواهیم آورد. قطعا قبل از انتخابات بخشی از کابینه را معرفی خواهم کرد. ۱۵۰ تیم مدیریتی در تولید برنامه دارم و مسائل و مشکلات را به ریز بررسی کرده ایم و برنامه راهکار برای حل آنها داریم.

هیج کس را رقیب خود نمی دانم

او در واکنش به اخبار نشست خود با محسن رضایی گفت: کسانی که وارد می شوند مردم باید قدر آنها را بدانند زیرا دولت آینده با مشکلات درهم تنیده اقتصادی سیاسی و فرهنگی رو به روست‌. هیج کس را رقیب خود نمی دانم.هر کس می خواهد روی کار بیاید و توان دارد که کار را جلو ببرد باید روی کار بیاید. این فکر که برخی برای کسب قدرت با دیگری درگیر شوند را نمی پسندم و این گونه هم نیستم. باید در فضای صمیمانه کار را جلو ببریم تا مردم در نهایت تصمیم بگیرند.

این نامزد داوطلب انتخاب ریاست جمهوری گفت: مردم خیلی از وضع موجود رضایت ندارند و کناره گیری کرده اند ولی امیدوار هستیم که در انتخابات مشارکت کنند.

رئیس‌‍جمهور شوم، ماه رمضان را تعطیل می‌کنم!

محمد در ادامه خاطرنشان کرد: هرکسی در یک زمینه ای فعالیت می کند و تخصص دارد. باید دید کارنامه های آن فرد چیست؟ اینکه آن فرد کجا بوده فرع این قضیه محسوب می شود. فردی از ابتدای انقلاب تاکنون در یک وزارت خانه بوده و عملکرد خوبی هم نداشته است، به همین دلیل باید دید فرد مسئولیتی که داشته خوب عملکرد کرده یا خیر!

او افزود: ما شدیدترین تحریم ها را در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا داشتیم و تحریم داخلی و خارجی بودیم.‌ تمام پروژه ها درحال فعالیت بود و از دولت هم کمک نخواستیم زیرا دولت هم وضعیت خوبی نداشت. ما با سرعت بیشتری کار کردیم. به جای اینکه بگوییم چه کسی کجا کار کرده کارنامه ها را ببینیم.

وی در ادامه اعلام کرد که در اواخر ماه رمضان آدم به روغن سوزی می افتد و اگر رئیس جمهور شوم ماه رمضان را تعطیل می کنم. [خنده]

دنبال ساخت چهار میلیون مسکن هستم

محمد در خصوص مسکن جوانان بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۴ باید تعدادی مسکن بسازیم و باید ۴ میلیون مسکن در ۴ سال ساخته شود. دو منبع برای تامین اعتبار در سر داریم.تولید مسکن در ۸ سال گذشته کاهش یافته است. دولت کمکی نکرده و موظف است تا کمک کند. فاجعه ای که درحال حاضر رخ داده به‌دلیل کم کاری دولت است‌. ما مسکن روستایی هم دیدیم و مشکلی وجود ندارد. کسی که می خواهد یک پروانه بگیرد باید یک سال بدود.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار داشت: طرح مسکن کارگری را در روز کارگر و طرح های مختلفی داریم که ایرادات مسکن مهر را برطرف می‌کند. روی زمان بندی و ... برنامه ریزی کردیم. مقدمات کار را شروع کردیم و زمین ها هم شناسایی شده است. در بحث فرزند آوری هم برنامه ریزی کردیم. فقط عرضه کم شود بحران بوجود می آید. امروز مردم بعد از ۳۰ سال آرزو دارند که یک خانه در سطح شهر اجاره کنند.امروز حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور نیاز داریم؛ همچنین ۳ میلیون واحد خالی داریم که پیش بینی می کنیم حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد از آن ها را آزادسازی کنیم.

وی درباره مهم ترین رقیب خود در انتخابات گفت: باید ثبت نام ها انجام شود و بعد از آن اعلام می کنیم فعلا فضا مبهم است و نمی‌توانیم به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است

محمد درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: میزان مشارکت مردم به این برمی‌گردد که شرایط عادلانه ای در انتخابات رقم بخورد و افرادی وارد انتخابات شوند که مورد نظر مردم است در این صورت مردم مشارکت خوبی خواهند داشت و پیش بینی ما این است که بالای ۵۰ درصد است؛ اما برخی آمار ۲۰ تا ۳۰ درصد می دهند، که به نظر من اینطور نیست. افراد نخبه در انتخابات حضور داشته باشند و افراد با افکار متنوع در انتخابات حاضر شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال ائتلاف خودش با سایر جریان یا کاندیدا گفت:من تا الان با هیچکس صحبت ائتلافی نکرده ام. از شورای وحدت سپاسگزارم و از آیت الله موحدی هم سپاسگذارم و از این موضوع هم استقبال کردم اما درباره مدل انتخاب افراد معتقدم که ابتدا باید مردم افراد را بپسندند نه جریان های سیاسی.

به نفع فرد اصلح کنار می‌روم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با این نگاه معتقدم که ابتدا باید برنامه افراد معرفی شود، البته من به دنبال انشقاق در میان جریان های سیاسی نیستم و معتقدم دولت بعد باید انقلابی باشد نه اصولگرا یا اصلاح طلب، بلکه صرفا انقلابی و فردی باشد که مردم به او اقبال داشته باشند، اگر مردم به ما اقبال داشتند، ادامه میدهیم. اگر نه به نفع فرد اصلح کنار خواهم کشید.

وی درباره مشکلات کوله بران بیان کرد: ما بر اساس بوم استان ها برنامه تهیه کردیم و اینکه در تهران در اتاق دربسته بنشینیم و برای سایر استان ها برنامه بریزیم اشتباه است؛ بنابراین، اولویت استان های مرزی شغل شرافتمندانه برای مردم این استان ها است.

محمد در پاسخ به این که از نظر فکری به چه کسی نزدیک و از چه کسی دور هستید، بیان کرد : من به خودم نزدیک و از نظام سلطه دور هستم، البته منظورم از لحاظ شخصیتی بود، وگرنه به مردم نزدیک هستم و همواره در همه مسندها تلاش کردم که با مردم ارتباط نزدیک بگیرم و مشکلات را از زبان خودشان بشنوم.

آقای رئیسی هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفتند

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد به نفع آیت الله رئیسی کنار بروید؟ خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین صحبت ها که تا همین دیشب آقای سروری گفتند، آیت الله رئیسی تا کنون تصمیمی برای ورود به این عرصه نداشتند و منتظر اذن رهبری هستند؛ اگر شرایط جدیدی رقم بخورد به شما می گویم ولی فعلا در حال ادامه کار خودمان هستیم.

او درباره شرایط شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان باید برای همه ما قانون باشد البته ما در سالهای قبل شاهد بودیم که خیلی بد بودیم حتی یک بچه کوچک هم ثبت نام می کرد که باعث خنده شده بود بنابراین این محدودیت های شورای نگهبان را مثبت ارزیابی می کنیم ،مجلس شورای اسلامی هم یک چارچوبی را تعریف کرد و برای شورای نگهبان فرستاد و شورای نگهبان هم البته بدون در نظر گرفتن شرایط مجلس این قانون را عملیاتی کرد و شرایطی را برای ثبت نام کنندگان از لحاظ مدیریت اجرایی یعنی داشتن ۴ سال سابقه اعلام کرده و در بخش نظامی هم گفته شده که باید ۴ سال سابقه سرلشکری داشته باشند ،باید توضیح دهم که ما در بخش نظامی یک جایگاه و یک درجه داریم یعنی افراد با درجه پایین تر هم می توانند در جایگاه بالاتر قرار بگیرند و شورای نگهبان هم ملاک را جایگاه قرار داده است.من هم بیش از ۸ سال جایگاه سرلشکری دارم که با این حساب تایید صلاحیت قطعی است ،البته صرفا بحث این جایگاه نیست بلکه بسیاری از شرایط دیگر را هم بررسی خواهند کرد و به ما میگویند اما از این نظر مشکلی ندارم.

از قرارگاه خاتم‌الانبیاء برکنار نشدم

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:در آذر ماه خدمت فرمانده کل سپاه رسیدیم و درخواست کردیم که اگر ورود من آسیبی به سپاه بزند کنار بروم و اعلام آمادگی کردم که از قرارگاه خاتم جدا شوم و در نهایتا در بهمن ماه قرار شد با توجه به جدیت من این مسئله دوباره بررسی شود، در اسفند ماه اعلام کردند که این جابجایی صورت بگیرد و ۱۷ اسفند ما از سپاه جدا شدم. حتی یک استعفا هم ارسال کردم و از این مجموعه جدا شدم. اما حقیقتا اگر بخواهم برخی جزئیات را مطرح کنم دلم نمی خواهد لکه سیاهی بر سپاه پاسداران که برای من ارزشمند است بیفتد. سنگ اندازی جلوی پای من خیلی رخ داده و یکی از مشکلات تبعیض بین کاندیداهای نظامی است و آنها حتی از کار خود کنار نکشیدند ولی این مسائل برای آنها مطرح نشد. ابتدا فکر کردیم شیطنت رسانه ای است اما بعد که پرسیدیم چرا با من این گونه برخورد کردید گفتند درخواست شده این گونه تیتر شود که سعید محمد به دلیل تخلفات از قرارگاه خاتم سپاه پاسداران برکنار شد.

اگر تخلفی از من سراغ دارید منتشر کنید

او افزود: اگر کسی کوچکترین تخلفی از من سراغ دارد با اسناد و مدارک اجازه دارد منتشر کند و از آنها شکایت هم نمی کنم. مطرح کردند هلدینگ دارم و دخترم آن را اداره می کند، در حالی که من اصلا دختر ندارم که هلدینگ مرا اداره کند. ۳۰ سال کار اقتصادی کردم و یک لکه سیاه در پرونده من نیست.

محمد درباره برنامه هایش در سیاست خارجی گفت: نظام سلطه، کشورهای منطقه را درگیر کرده و درگیری بین ادیان و مذاهب ایحاد کرده است. ما در یک کشتی هستیم و آمریکا و سایر کشورهای دیگر درحال سوء استفاه کردن هستند. لیبی و عراق ذخایر خود را به نظام سلطه داده و داعش هم ساخته دست آنها است. باید دست به دست هم دهیم تا نظام سلطه را بشناسیم و به هم تکیه کنیم تا امنیت منطقه کامل شود. نظام سلطه می گوید عربستان گاو شیرده است و شیرش تمام شد سر آن را می بریم.

وی افزود: از تجارت و بخش بازرگانی غافل شده ایم و وزارت امور خارجه هم شده پیمانکار برجام. باید با کشورهای منطقه روابط اقتصادی برقرار کنیم.

رئیس‌جمهور اختیار کافی دارد

محمد در پاسخ به سوالی درباره میزان اختیارات ریاست جمهوری گفت: معتقدم که اختیارات ریاست جمهور بر اساس قانون اساسی کافی است. حال اگر به قانون عمل نمی شود باید به دنبال اجرای آن رفت، اما معتقدم که باید سه قوه در دست هم کارکنند نه اینکه به عنوان رقیب سیاسی به هم نگاه کنند، زیرا در این صورت کار جلو نخواهد رفت ،یکی از برنامه های من ایجاد رابطه صمیمی و تنگاتنگ با سه قوه است تا انرژی خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند نه درگیری و کشمکش های درونی.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری درباره اخبار شنیده شده مبنی بر هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی گفت: منبع خبر خود را ابتدا اعلام کنیم، از بدو ورودم اتفاقی که افتاد این بود که جوانان به سراغم آمدند و گفتند شما مصداق صحبت های رهبری در خصوص جوان انقلابی هستید و ما می‌خواهیم با شما باشیم، این جوانان خودجوش و دلی فعالیت های رسانه ای را آغاز کرده اند، اولین بارم است که وارد انتخابات شدم و مانند سایر دوستان تجربه شرکت در انتخابات نداشتیم، عزیزانی که فعالیت رسانه ای می کنند با هزینه شخصی خود وارد شدند. یکی از عزیزان ۴۰ میلیون تومان جمع کرده بود برای عروسی خود که گفت من این پول را برای فعالیت رسانه ای می آورم. شاید برخی درک نکنند افرادی هستند که به خاطر اعتقادات خود و تحقق صحبت های رهبری اینطور مایه گذارند.

نزدیکانم را تهدید کردند که با من کار نکنند

وی ادامه داد:برخی، عزیزان نزدیک به بنده را هم تهدید کردند که حق ندارند با بنده همکاری کنند این نهادها که این اقدامات را انجام می دهند اطلاعات شخصی بنده را هم دارند، از آنها میخواهم اگر تخلفی در این خصوص صورت گرفت ، رسما اعلام کنند. خواهش من این است که این شایعات را تولید نکنند، برخی از رسانه ها در تولید شایعات فعالیت می کنند. روزی که شورای نگهبان مصوبه جدید در خصوص شرایط انتخابات را مطرح کردند برخی از رسانه ها فوری اخباری مبنی بر رد صلاحیت بنده را منتشر کردند و ذوق زده شده بودند، باید به آنها بگویم که زیادی ذوق زده نشوید. اما برای فعالیت هاي انتخاباتی اسپانسرهای زیادی درخواست همکاری با ما داشتند اما به دلیل اینکه نمی‌توانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم از همکاری با آن ها دست کشیدیم.

چرا به اورانیوم ۹۳ درصد نیاز داریم؟

محمد درباره اورانیوم ادامه داد: وقتی غرب و کشورهای سلطه گر به تعهدات خود عمل نمی کنند چرا ایران باید مثل بچه خوب کلاس به تعهدات خود عمل کند. ایران به تعهدات خود عمل کرده، بازدیدهای سفت و سخت را پذیرفته، سیمان در سایت های هسته ای ریخته و در مقابل طرف مقابل زیر میز می زند و ما باز هم دنبال او می دویم. سفره مردم و معیشت مردم گروگان برجام شده است. دولت باید مقتدر باشد نه این که اینگونه عمل کند. کشوری تعهدمدار هستیم و وقتی تعهد کنیم به آن عمل می کنیم. اروپایی ها در جریان برجام نقش پلیس خوب و بد را اجرا کردند و در این شرایط به دنبال پالرمو، اف ای تی اف و سی اف تی بودند و می گویند اگر اینها اجرا نشود بیچاره می شویم. اگر این شرایط ادامه داشته باشد آیا باید باز هم به تعهدات خود عمل کنیم؟ ما به رادیو داروها نیاز داریم ولی نمی توانیم دسترسی داشته باشیم! چه دلیلی دارد که وقتی به رادیودار نیاز داریم و لازمه آن اورانیوم ۹۳ درصد است، با وجود عدم تعهد آنها این کار را انجام ندهیم؟

او با اشاره به اینکه باید برای مصارف صلح آمیر کارهای خود را انجام دهیم، افزود: ما نمی خواهیم بمب اتم بسازیم و هیچ کس در کشور ما به دنبال آن نیست ولی در قالب مصارف صلح آمیز به دنبال آن هستیم.

برنامه سعید محمد برای آموزش و پرورش

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: در نظام آموزشی کشور بی عدالتی داریم و مشکلات زیادی در بخش بازنشستگان، معلم ها و ... داریم که باید مسئله حل شود.‌با فرهنگیان جلسه داشتیم و از آنها کمک خواستیم تا این مشکلات حل شود. مدارس خصوصی و ....روز به روز درحال افزایش است و کیفیت آموزش در مدارس دولتی پایین است. باید منابعی اختصاص بدهیم تا این مشکلات حل شود.

محمد ادامه داد: حدودا در دنیا ۱۷ ماده تدریس می شود و در ایران ۲۷ ماده است. روی یک برنامه کار کردیم که ۳ سال پایانی دوره آخر را روی ماده های جدید درس بخوانند تا برای جامعه مفید باشند.

شفاف‌سازی سعیدمحمد درباره حقوق و اموالش

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شفاف سازی اموال خود گفت: من عضو کارکنان سپاه هستم که در آنجا هم یک پرداخت حقوقی هماهنگ وجود دارد و در همه جای سپاه مشخص است ،همچنین عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) هم هستم که حقوقم در کل ۱۲ میلیون است، اگر ماموریت بروم و یا اضافه کار داشته باشم به حقوقم اصافه می شود که البته زیاد نیست، اموال خاصی ندارم؛ یک مسکن و خودرو در حد نیازمندی اولیه که اعلام خواهم کرد.

محمد درباره برنامه های خود در زمینه کاهش وابستگی به اقتصاد دلاری گفت:یکی از معضلات کشور این است که همه چیز با دلار جلو میرود ،من یک برنامه جامعه اقتصادی دارم که همه چیز نظیر مسکن، سکه و خودرو را باهم نگاه کردیم که باید از حالت سرمایه گذاری خارج شوند و یک نگاه مصرفی به آنها داشته باشیم و بانکداری ماهم از اینکه آنقدر سپرده ها زیاد است باید فاصله بگیرد تا تولید رونق یابد.

وضعیت بورس را درست می‌کنم

او گفت: البته همه اینها به مرور اتفاق خواهد افتاد تا اخلال در بازار پیدا نشود. زمانی در دولت آینده اعتماد را به بازار بورس بازخواهیم برگرداند. متاسفانه شاهد بودیم که در یک عملیات فریب، پول مردم را بردند در بورس و در روز روشن جیب مردم را زدند. در صدد هستیم که فرا بورس را رونق دهیم و سرمایه گذاری های خارجی را در تالار بین المللی بورس افزایش دهیم.الان مشکل این است که روزانه مقدر زیادی خلق پول اتفاق می افتد که یعنی تورم و کوچک شدن سفره های مردم. در زمینه های gdp که کاهش نقدینگی برنامه های بسیاری داریم‌.

عمل جراحی بزرگ اقتصادی داریم که بسیاری دردشان خواهد آمد

محمد ادامه داد:یک برنامه جامع داریم که یک عمل جراحی بزرگ اقتصادی است؛ بسیاری هم دردشان خواهد آمد اما لازم است که اجرا شود.

پاسخ سعیدمحمد به شباهت‌هایش با احمدی‌نژاد

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود صحبت های شما همانند آقای احمدی نژاد است، گفت: این حرف بدخواهان است، وقتی دولت آقای احمدی نژاد به اتمام رسید، رهبری که ارزیابی کردند، فرمودند هر دولتی کارهای بدی دارد و کارهای خوب، دولت جدید باید مشکلات کارهای بد را رفع کنند و کار خوب را ادامه دهند، نسبت به آقای احمدی نژاد هم باید همین دید باشد اگر کارهای مثبتی داشتند باشند، باید ادامه پیدا کند و کارهای حاشیه ای که زمان ایشان رخ داده بود، کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: بنده در چارچوب ولایت فقیه حرکت می‌کنم و معتقد به ولایت فقیه مطلقه هستم، یکی از کارهای خوبی که در زمان آقای احمدی نژاد صورت گرفت، درخصوص مسکن مهر بود، مالیات بر ارزش افزوده در زمان ایشان ايجاد شد و اقدام خوبی بود اما حالا می‌بینیم که فشار این مالیات بر دوش تولید کننده افتاده است، اقداماتی خوبی انجام شد اما نواقصی داشت و به دنبال مشکلات آن هستیم همچنین در خصوص دولت آقای روحانی هم همینطور است اگر نقطه مثبتی داشته باشد حمایت و اگر نقطه ضعفی باشد آن را رفع می‌کنیم.

با تمام کشورهای دنیا مذاکره می‌کنم جز با آمریکا و رژیم‌صهیونیستی

محمد درباره مواضعش در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و مذاکره با آنها گفت: یک مرحله بعد از چهل سال جمهوری اسلامی حرکت به سمت مذاکره به آمریکا با اجازه رهبری انجام شد، ولی الان این مذاکره دیگر موضوعیتی ندارد زیرا ۸ سال مذاکره کردیم و نتیجه ای نداشت. از برجام که خیلی یک طرفه تصویب شده راضی نیستیم، ولی اگر همین اجرا شود بعدا به سمت مذاکرات بعدی می رویم.

او افزود: مردم ما از برجام آسیب زیادی دیدند و دیوار بی اعتمادی به آمریکا بلندتر شد‌. اگر مشکلات اقتصادی مردم رفع شود بعدا برای مذاکره تصمیم می گیریم. با تمام کشورهای دنیا علاقه مند به مذاکره هستیم، ولی نه با آمریکا و رژیم صهیونیستی.

طرفدار تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری هستم

محمد در ادامه در خصوص حضور پرتعداد داوطلبان در انتخابات بیان کرد: اگر افراد بیایند و برنامه هایشان را بدهند خوب است که فضا باز باشد  تا مردم تصمیم بگیرند. اگر ۲ قطبی شود خوب نیست و عواقب آن را دیده ایم. مشکلاتی را دیدیم مثل سال ۸۸. اگر احساس کنم فردی پاک دست بیاید و برنامه هم داشته باشد و اقبال دارد به نفع او کنار می روم.

خودروسازی سخت‌تر از صنعت هسته‌ای نیست

وی درخصوص برنامه های خود برای برخورد با مافیای خودرو، گفت: خودروسازی یکی از مشکلات است البته سخت‌تر از ساخت موشک و تاسیسات اتمی و ... نبود، مشکل خودروسازی در تفکر مدیریتی حاکم است، این طور نیست که ما توان ساخت خودرو نداریم. صنعت در کشور ما امروز بومی شده است. اگر مدیریت اصلاح شود خودروسازی هم اصلاح خواهد شد و با تدابیری که داریم می توانیم مافیای خودروسازی را بشکنیم تا این صنعت نجات پیدا کند، در خصوصی سازی بخشی از سهام خودروساز به قطعه ساز واگذار شده؛ اینها معضل خودروسازی است و مراقب باشید کد غلط ندهند و نگویند که خودروسازی ما با مشکل تکنولوژی روبه روست. این اشتباه است افرادی که می‌توانند در این حوزه حرکت موثری داشته باشند، به گوشه کنار زده می شوند و یا از ایران می روند؛ ان شاءالله فضای جدیدی در خودروسازی ایجاد خواهیم کرد.

برنامه محمد برای رفع مشکل کم‌آبی

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه شما  برای تامین آب آشامیدنی چیست؟ گفت:معضل آب ما جدی است. متاسفانه هشتاد درصد از بارش کشور در بیست درصد از مساحت کشور اتفاق می افتد.برای مثال استانی داریم که با مقدار بسیاری ذخیره آب کمبود آب دارد زیرا مدیریت تامین آب در کشور ما ضعیف است ،متاسفانه سیستم آبیاری کشاورزی ما سنتی است و باید به سمت کشت گلخانه ای برویم که نیازمند توانمند سازی کشاورزی است.

محمد تاکید کرد : با پیگیری استفاده از آب دریا بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد. کشورهای حوزه خلیج فارس از این موضوع استفاده می کنند .انتقال آب از دریای عمان در دستور کار ماست. ما با نیروگاه و آب شیرین کن ها میتوانیم هم برق و هم آب شیرین تولید کنیم. ما چنین طرحی را در سپاه هم داشتیم. همچنین استفاده از آب ژرف یکی از منابع آبی کشور ماست که تا به حال از آن استفاده نشده است.با حفر چاه های عمیق، آب شرب مناطقی مثل کرمان و سیستان بلوچستان را می توانیم تامین کنیم.

رمزارز ایرانی تولید می‌کنیم

محمد درباره رمزارزها گفت: رمزارزها می تواند در تحریم ها به جمهوری اسلامی کمک کند. در چارچوب مشخص رمزارز داخلی تولید می کنیم و ریسک های آن کاهش پیدا خواهد کرد، زیرا این رمز ارزها ریسک زیادی دارد. رمز ارز ایرانی را تولید می کنیم و در عرصه جهانی عرضه خواهد شد.

سعید محمد در خصوص پیری جمعیت بیان کرد: با توجه به آمار، جمعیت ایران در سال ۱۴۰۵ پیر می شود و پیری می تواند به تهدید تبدیل شود. رشد جمعیت کنترل شد اما مقام معظم رهبری هم اعلام کرده بودند که اشتباه بود. ما جمعیت و رفاه مردم را می خواهیم. جوانان دغدغه های شغل، مسکن و ... دارند و باید آنها را برطرف کنند. برنامه هایی برای مسکن و... زوج نابارور داریم تا این مشکل را حل کنیم. البته این موضوع به بهداشت و خوراک مردم مرتبط است.

وی در خصوص جنبش زنان بی حجاب در حمایت از او گفت: خیلی مطلع نیستم اما از همه اقشار حمایت کردند.‌ یک پیرمردی در سیستان بلوچستان صحبت کرد که ما نون نداریم اما به سعید محمد رای می دهیم. امیدوارم بتوانم پس از انتخابات کارها را انجام بدهم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: شاید آنهایی که چند خانم بی حجاب را دیدند دلشان مریض بود. نباید جامعه را تکه تکه کنیم‌. ایران برای همه است و باید سعی کنیم همه مردم را یکی ببینیم. ۲۷ - ۲۶ امور فرهنگی در کشور داریم که کار خودشان را انجام نمی دهند و نظارتی ندارند. چرا رئیس جمهور که رئیس شورای انقلاب فرهنگی است در این باره سکوت کرده و صحبت نمی کند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۴۱
تحصیلکرده واقعی و متخصص و مدیر نداریم پس فرقی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
سعید محمد جان ملت خسته شده اند و تدارکاتچی کاری از دستش بر نمی آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
نداریم؟
شب بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
همين امروز فرمانده كل ارتش امريكا گفته بعد از 70 سال برتري هوايي امريكا ايران جلو دار است. اين دانشمندان كه موجب اين پيشرفت ها شده اند تحصيلكرده نيستن به نظرتون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
واقعا آقای سعید محمد چی تو خودت دیدی که میخوای رئیس جمهور بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
حرف های ایشون با حرف های تمام کاندیداهای دوره های قبل یکسانه.
بعد از انتخابات هم دیگر در حد همان شعار باقی مانده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اقای محمد حقوق هیئت علمی نیروهای مسلح بالای 12میلیون بعدش هم تو سرتیب 2با جایگاه 19 سرلشگری حقوق نظامیگری تو بالای17تومن هست چطور12میلیون حقوق میگیری؟ من سرگرد نیروی هوایی ارتش 9/500تومن میگیرم اونوقت تو بامدرک نمیدانم دکترا یا فوق لیسانس اونم هست علمی هم هستی جایگاه 19هم داری حقوق تو به اندازه یک سرهنگ پاسدار هست؟ شاید عوام باور کنند ولی چون من نظامی هستم میگویم دروغ میگی صددرصد
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تکرار حرفهای چهل ساله گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
سال 72 .سال 76.سال 80.سال 84.سال 88.سال 92.سال 96 هم همین حرفا را زدند.ریاست جمهور اصولگرا باشه اصلاح طلب کارشکنی می کند.رئیس جمهور اصلاح طلب باشه اصولگرا پدرش می سوزاند..مردم هم که مهم نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کل مصاحبه ایشان را خواندم
بیشتر جنبه امید و آرزو های ایشان هستند
با این ترتیب که که می خواهند یک تدارکاتی صرف باشند
و هنوز شروع نکرده از بزرگان سپاه حتی با ایشان مشکل دارند
و دنبال اورانیوم ۹۳ درصد و عدم مذاکره با آمریکا است
امیدی به ایشان ندارم
رای بی رای
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
تمام کاندیداها چه تحصیلکرده چه تجربی که به نوعی در قسمتی از نظام در حال کار هستند وضعیت کشور را میدانند که مسائل خارجی چه بی مدیریتی های داخلی ،
پدر این مردم درآمده مخصوصا از لحاظ اقتصادی ،این مردم دنبال یک نفر نمیگردند که بیاید گزارش دهد در اثر بی لیاقتی رئیس جمهورهای سابق این مملکت داغون شده چون این مطلب را هم مردم میدانند و هم کسانی که کاندید ریاست جمهوری شده اند مردم کسی را میخواهند که برای اصلاح امور تلاش واقعی کند و شفاف گزارش نماید نه لابی درست کنند و به نفع گروه خود ،طایفه خودو..... کارکنند مردم از همه چیز زده شده اند و خسته اند به تمام معنی خسته
کاندیداها اگر میتوانند این وضع را درست کنند تشریف بیاورند بعدا بهانه نیاورند که ال بود و بل بود اسم خوشگل و زیبا مثل تدبیر و امید که فقط دهان پر کن بود نمیخواهند اصلاح امور میخواهند
دیگه گوش ملت از این وعده و وعید الکل پر شده.... رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
همان دولت اصلی که در سایه است رئس جمهور تعیین کند. رای ملت زینت مجالس است
ناشناس
| Romania |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
لازم نیست حتماً رییس جمهور بشی تا این وعده ها را اجرا کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
ما رای می دیم ولی درست انتخاب
می کنیم نه مثل دوره قبل که گفتیم روحانی مچکریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
همیشه به وعده رأی دادید همیشه هم دور خوردید
به سابقه ی طرف باید نگاه کرد
که به نظرم قرارگاه خاتم از موفق ترین ارگانهای نظامه
حالا اول ببین شورای نگهبان تاییدت می کند بعد مانور بردار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
خنده دار ترین کلمه در ایرانه!!!!رییس

جمهور؟؟؟
جوک گویی شروع شد تحریم اثر نداره ماشین 40 تومنی شده 200 تومن اره ماشین بکن 40 تومن همه بهت رای مدین راستی مرغم بکن کلویی 6 تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
زمان احمدی نژاد که تحریمها بیشتر بود دلار ۳ تومن بود و ماسین ۴۰ تومن.
الانم میبینین دم انتخابات دارن دلارو میارن پایین. پس قسمتی از گرانی دست دولت و سو مدیریت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کجا تحریم ها بیشتر بود زمان احمدی نژاد. طبق گفته همه این شدید ترین تحریم های دنیای مدرن در تاریخ است که ترامپ وضع کرد. جوک نگو برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تحریم هایی که ما الان داریم زیر فشارش له میشیم نتیجه سخنان گهربار همون معجزه قرن بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بدبخت ما که بعد از چهل سال به جای اینکه به فکر خنثی کردن اثر تحریم باشیم، داریم دعوا می کنیم که تحریم اثر داره یا نه!
"وی گفت: امروز مردم خسته هستند، از بی عملی ها، سوء تدبیرها، بی تفاوتی مسئولان، کوچک شدن سفره هایشان، دو قطبی شدن های بی نتیجه، بیکاری جوانان، شرمندگی جوانان، مردم از بی دولتی خسته هستند"!
"مشکلات ناشی از تحریم نیست، اغلب سوء مدیریت است"!!
با این دو جمله متوجه شدم که شما هم در بعضی جاها چشمتان را بر روی واقعیتها بسته اید که نشانگر ضعف شماست!در جمله اول به دزدیها و فساد و تبعیض و ... اشاره نکرده اید و در جمله دوم علی الرغم اینکه سوء مدیریت هم در وضع اسفار کنونی نقش دارد ولی تحریمها را بی اثر دانسته اید!!این یعنی فرار از واقعیت و نتیجه اینکه می شود حدس زد فردای روز ریاست جمهوری شما به چه شکلی خواهد بود!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
صد هزار أفرين
تو قرارگاه خاتم مدیریت ات را همه دیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بله
عملکردی عالی به عنوان بزرگترین پیمانکار کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
پیمانکاری یا پروژه خواری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
آیا برداشتن پروژه ها در خاتم خودش رانتی نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بزرگترین پیمانکار که تمامی شرکت های کوچک خصوصی را به تعطیلی کشاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
پر کردن جیب خود و بقیه وابستگان البته بهترین عملکرد است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
به عنوان پیمانکار مونوپل البته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
یادتون رفته دولت با پروژه های قرارگااه عکس یادگاری می گرفت و به اسم خودش بیرون می داد
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
ناشناس
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
چرا قرارگاه خاتم باید بزرگترین پیمانکار کشور باشه؟؟؟ چرا یک واحد نظامی باید اینقدر پول و قدرت داشته باشه که اقتصاد و پیمانکاری کشور دستش باشه؟؟
حالا فرض کن رییس جمهور هم از همنی نظامیان بشه کل کشور رو قبضه می کنند
از خود راض
تفکراتش در سیاست خارجی خطرناک و بلکه خانمانسوز است. هیچ تجربه عمیقی در روابط خارجی ندارد و بیشتر ایده آل گرا است که درسیاست خارجی بسیار خطرناک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
سیاست خارجی کشک است.بعد از هشت سال ناکارامدی دولت روحانی هنوز سرت به سنگ نخورده.خودمون توی همین کشور بدون نیاز به هیچ کوفت خارجی همه چی رو میسازیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
آقا اشتباه میکنی تا حالا خودمان را دادیم دست دیپلمات ها چه کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اینا که منفی میدن معلومه از چه قماشی ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
شما رب گوجه هم تولید میکنی قوطیشو از چین میاری لطفا این قدر شعار نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اونایی که تجربه عمیقی داشتن که توش موندن 12:55
هالو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
ناشناس 13:49 وجداناتا حالا خودمان دادیم دست دیپلمات ها مگر نشنیدی که ظریف گفت که ما اصلا کاره ای نیستیم و فقط اوامر را مو به مو انجام میدهیم
مثل این می ماند که ما مربی خارجی بیاوریم ولی کل تمرین و مسابقات و صفر تا صد تیم را خودمان دیکته کنیم ولی در هنگام باخت مربی را سیبل کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
شما که مثبت میدید و ندانسته قضاوت می کنید از چه قماشی هستید ؟
یا اصلاح طلب و غرب زده- یا ثروتمند و پول گرا- یا
اینقدر بگید تحریم اثر نداره دوباره پدر ملت در بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
به اصلاحات بچسب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اصول شما رو هم میبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
ما ته ته تحریم رو تجربه کردیم
سیاه تر از سیاهی دیگه چه رنگی هست؟؟
(دولت سیزدهم فقیرترین دولت بعد از انقلاب است)


(مشکلات ناشی از تحریم نیست، اغلب سوء مدیریت است)

ای کاش از این دو جمله مبارکتان نتیجه ای حاصل می شد

که ملت امید به دولت شما داشته باشند یا مثل بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اوووووووه تا شکم دولت فقیر تو سیر شود همین ته تمه بیت المال برفناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
اره روحانی هم همینارو میگفت رای آورد شد رییس جمهور :)))))))
حسن جان یاد بگیر .ذوق زده بوددی .رفتی هم را با بتن پر کردی .حقوقدان .مملکت را داغون کردی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کسایی که منفی دادن
ممنون که رای نمیدید تو انتخابات
همین شماها رای ندین خودش یه پیروزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
مملکت را میدانی ها داغون کردن
من همیشه نظر این بود که رییس جمهور در این دوره زمونه باید و حتما نظامی باشد . زنده باد نظامیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
چطوری نظامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
لابد امیدواری که دیگه خطای انسانی نکنن
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
ببخشید اشتباهی مثبت دادم یه دونه به منفیا اضافه و از مثبتا کم کنین لطفا"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
نظامی یعنی به خاطر مردم از جان خود گذشتن
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
ناشناس
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
نظامی های از خود گذشته چطوری بزرگترین پیمانکار کشور شدند؟ کی وقت کردن هم از خودگذشتگی کنند هم با قدرت و نفوذی که دارند پیمانکارها و بنگاهای اقتصادی کوچیک رو از بین ببرند؟
اگر ایشان فقط بر مسائل داخلی تمرکز کنند و سیاست خارجی را به اهلش بسپارند به نظرم گزینه قابل بررسی ای هستند. مشکل اینجاست که اکثر افراد یا از اینور بوم میافتند یا از آنور بوم. یا در سیاست خارجی تندروی و بی تجربگی میکنند یا در مدیریت داخلی دچار ضعف و بی برنامگی هستند. اگر ایشان وزیر خارجه اش محمد جواد ظریف باشد، شخصا به ایشان رای میدهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
ظریف؟؟؟؟
؟همون پر مدعای ...
اگر دولت انقلابی هم مانند مجلس انقلابی بی تحرک و سیاسی کار باشد که وای به حال ملت و کشور
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کی میگه مجلس انقلابی بی تحرکه؟ در یک قلم کار دونفر شون تو کمیسیون تلفیق با یه خودکار ارزون قیمت 280 هزار میلیارد تومن رو اضاف کردن به بودجه نهادهایی که به خدا هم جواب نمیدن چه برسه به نهادهای نظارتی. بعدش میگن دولت از الان کسری بودجه داره؟
همین که فرمودین تحریم اثر نداره باید گفت سالی که نکوست از بهارش پیداست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
اشتباه گفته هر کی گفته تحریم اثر نداره....تحریم اثر داره ولی نهایتش 20 درصد ولی وقتی کسی درست با نوضوع تحریم برخوردنکنه مثه دولت بنفش اونوقت این اثر گذاری به 100درصد هم میرسه و بعد بی مدیریتی هم مضاعف میشه و در نتیجه فشار روی مردم میره رو 200درصد
نمیدانم چرا ناخودآگاه رفتم سال 84 و حرفهای یک کاندیدای ناشناس و سرشاخ شدن با بزرگان و مطرح کردن حرفهایی که خوشایند مردم هست (پوپولیستی).
قدری واقع بین بودن بد نیست اونم برای کسی که میخواهد یک مملکت 85 میلیونی رو اداره کنه که هزاران مشکل ریز و درشت اساسی و ...دارد
تو گفتی و ما هم شنیدیم ، ما می گوییم و تو بشنو : رای بی رای، چون خون دل خورده ایم و از این شعارها بسیار شنیده ایم.
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تجربه تلخ ما از شعارهای انتخاباتی اینست که هرکسی بجای مردم و از قول مردم صحبت کند قطعاً مردم را نادیده خواهد گرفت، چراکه می خواهد پیشاپیش به مردم بگوید که لازم نیست شما حرف بزنید، خودم می دانم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
روحانی ... که اینقد مردم رو بی انگیزی گردی
بدون مذاکره با آمریکا کشور درست نخواهد شد. هیچ همسایه ای بدون اجازه کدخدا با ایران کار نمی کند.
شعارهای تکراری چهل ساله
رای بی رای
با سلام
اصلا همه را تو راست میگی
با سلام
اصلا همه را تو راست میگی
با سلام
اصلا همه را تو راست میگی
ماه رمضان را تعطیل می کنید بفرمائید با تعطیلی ادارات به مدت یک ماه و خوابیدن امور مملکت چه می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بیشتر تعطیل کن شاید رای بیاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
محرم وشعبان را هم تعطیل کن خخخخخخخ این میخواهد کارکنه تنبل تنبلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اب و برق و نمیخوای مجانی کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
شما که فرق مزحکه و واقعیت را نمی دانید اظهار نظر نکنید
تعطیلی رو برای خنده و مزحکه گفت نه از روی واقعیت؟
ناشناس
| France |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
مملكتو كلا تعطيل كنيد
يك لقمه نون رو هم چين ميندازه جلومون
با سلام
اصلا همه را تو راست میگی
ماه رمضان را تعطیل می کنید بفرمائید با تعطیلی ادارات به مدت یک ماه و خوابیدن امور مملکت چه می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
مگه وقتی فعالن کاری از پیش میره
ناشناس
| France |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
مگر قرار نيست چينيها بيان؟
سوال اول . در قدمهای مشخص و عملیاتی و شدنی بفرمایید بورس را چطور درست می کنید . تا ببینیم کارشناس و کاردان هستید یا نه
حرف قشنگی زدن مردم از بی عدالتی خسته هستند بخصوص بی عدالتی در انتخابات.الان کدام رجل سیاسی مطرح ایران می تواند مثل ایشان با رسانه ها صحبت کند.فرزند شهید مطهری ؟فرزند رفسنجانی؟ظریف؟عارف؟
اگرچه به نظر نمی رسد که از این ها هم آبی گرم شودمادامی که رای مردم باید کانال به سمت خاصی توسط صدا وسیما جهت دهی شود.
من از 20 امتیاز 12 بهش می دهم چون مثل اکثر نامزدها می گویند برنامه داریم ولی بجایش از مشکلات می گوید. امروز از هر بی سوادی بپرسید اوضاع چگونه است مثل آب خوردن برای شما از سیر تا پیاز توضیح می دهد.
با توجه به اینکه منابع را مجلس تقسیم می کند و دولت در این خصوص نمی تواند مستقل عمل کند و صدها نهاد داریم که فقط بودجه را مصرف می کنند و کاری هم به رضایت قلبی مردم ندارند و بعضاً زورشان به قانون می چربد ایشان بگوید چگونه مشکلات را برطرف می کنند و برنامه ایشان در این ساختار پیچیده چیست. باید توجه کنند که ما یک کشور معمولی نیستیم بلکه یک کشور ویژه هستیم که از یک طرف زیر تیغ تحریم و از طرف دیگر نهاد و ساختار قدرت خاص و فرهنگ مردمی خاصی داریم که باید برنامه خاصی داشته باشیم و همانطور که شاهد هستیم در این ساختار مدعیان اقتصاد نتوانستند ارز 4200 که 25000 تومان زا به پایین بکشند و در طول چهل سال کسی نتوانست تورم را آنطور که خواست مردم است کنترل کند و کار به این راحتی نیست و به کلام نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
نمره خوب می دهید کاش معلم ما بودیدمن حتما صد می شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
آقای سعید محمد از کل اصلاح طلبها و یک عده اصول گراها
بهتر و سرتر هست و ایشان بدنبال دوقطبی سازی نیست نمره از 20 به ایشان 18.5
یکی از کارهای خوبی که در زمان آقای احمدی نژاد صورت گرفت، درخصوص مسکن مهر بود،
مسکن مهر یکی از بدترین اتفاق ها بود , هدر دادن بیت المال و مصالح
هیچ نظارتی نبود و هر پیمانکاری برای سود بیشتر تا اونجا که تونستهاز سر و ته کار زده , فقط کافیه یک زلزله بیاد تا تمام خانه هایی که حتی نوساز هم هستن خراب بشن
آپارتمان های بی قواره و بدون در نظر گرفتن آسیب های اجتماعی . زیست محیطی
راي بي راي
دولت جوان و انقلابی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
قرارگاه خاتم همین الان بزرگترین پیمانکار کشوره! یعنی نه تنها توی اقتصاد نفوذ کردن توی اینکه کی پرژه بگیره هم دخالت می کنند و این یعنی حذف مردم از اقتصاد حالا این فرد نظامی بیاد باقی همین اقتصاد رو هم میسپره به دوستان نظامیش بقیه دسترسی به سلاح و نیروی اماده به رزم نداشتند این آقا داره یکم چشت رو باز کن واقعیت رو ببین
اون یکی هاله نور رفت.. این یکی هاله نور اومد!!..اون یکی"تحریمها کاغذ پاره هستند" رفت ..این یکی "تحریمها اثر ندارد" آمد!!....آخه پسر جان...وقتی ارزش ریالت از اول تحریم تا حالا از دلاری950تومن میشه 25000تومن یعنی بیش از 2600 درصد سقوط میکنه و تو اینجوری فکر میکنی یعنی تو هم مثل بقیه یا خوابی یا خودت رو زدی به خواب...اما مردم بیدار بیدار هستن و به هیچ کی دیگر رای نمیدهند!!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ناشناس جان 14:02 ، اگر فکر کردی مردم بیدار بیدارند سخت در خوابی!!
در بهترین حالت بیداران فلج اند که من اون رو هم خیلی قبول ندارم
ناشناس
| France |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
جوان است و جوياي نام أمده است
تحریم اثر دارد.
اثر خانمانسوز
اثر ویرانگر
اثر بیکاری
اثر تورم
اثر نابودی اقتصاد
اثر کاهش ارزش پول ملی
اثر نبود دارو و مرگ و میر بیماران
اثر متلاشی شدن خانواده ها
اثر تجردگرایی جوانان
و بسیاری اثرهای دیگر که ما مردم با جان و خون و پوستمان لمس کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تحریم اثر دارد بدجوری هم اثر دارد منتها تو نمی فهمی مرفه بی درد
ناشناس
| France |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
براي ما اثر دارد
براي ايشان سود
وای به حال مملکتی که تو امثال تو کاندید باشید....الفاتحه
بزرگ ترین جوک قرن جمله تحریم اثر نداره هست. البته شاید برای آقایان اثر نداشته کمر ما ملت بدبخت که شکسته.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
احسنت
هر کاندیدایی که بتواند با ایجاد اعتماد در احقاق حق تضییع شده ی چند ساله فرهنگیان ( رتبه بندی کامل، داشتن امتیازاتی شبیه همه ی کارکنان نهادهای دیگر و ... )، این قشر را همراه خود سازد، برنده ی انتخابات است. فرهنگی ها قشر عظیمی هستند که نفوذ خوبی در لایه های مختلف جامعه و خانواده ها دارند. چون منطقی تبلیغ می کنند و از کاندیدای مورد نظرشان منطقی و مستدل دفاع می کنند. ولی حیف همین قشر بی شیله پیله بارها از یک سوراخ گزیده شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
شما هم که دچار تناقض شده اید اگر نفوذ دارند و اگر با هوش و با درایت و با نفوذ هستند چرا این قدر گزیده می شوند.خوب شاید یک جای کار ایراد داره و البته خود شما بهتر میدونید.شاید هم به ضعیف ترین کاندید که ببشتر از همه خالی می بنده ،رای میدید و هیچی هم از چنین ادمی در نمیاد .
همه حرف های قشنگ میزنند .مرد میدان بودن در سوابق افراد مشهود است.
امثال ایشون رو باید بهشون تریبون داد که حرف بزنند اونموقع عمقشون مشخص میشه حرفای تکراری بدون پشتوانه برنامه ای که احتمالا هیچ وجود خارجی نداره
برادران زحمتکش شریف ما در اسنپ و تاکسیرانی هم حداقل در همین سطح تحلیل دارند بگذریم که بخاطر جبر زمانه دکتر ومهندس تو این صنف شریف زیاد داریم که بدونن و درست تحلیل کنن
مشخصه کاملا که ایشون به اصرار و تشویق دوستان و خانواده وارد عرصه انتخابات شدند و در تولید ساده ترین گفتمانهای اجتماعی رو ندارند.
برادر عزیز شما مدیر پروژه ای اونم از نوعیش که قرارگاه معظم خاتم برای حمایت مالی پشت سرشه ملکت که پروژه نیست شما دانشت از روانشناسی اجتماعی، اقتصاد، سیاست خارجی، حقوق اساسی مردم، مقولات فرهنگی
هزار تا شاخص دیگه که رئیس جمهور باید داشته باشه در چه حدیه؟
ریاست جمهوری مخصوصا در دوره آینده اصلا شوخی بردار نیست برادران و خواهران عزیز یکذره به فکر مردم باشید
قيافت كه به احمدي نژاد ميخوره اينو ميخوايي چكار كني؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اینو چی میگی؟
ناشناس
| - |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
همون غرضی بهتره...
دیروز پسر ۳۰ ساله دوست عزیز من به علت نبود وسایل و کیت تشخیص میکرب نبود امکانات و داروی مورد نیاز در بیمارستان فوت کرد و علت آن تحریم و تفکرات خطرناک افرادی است که ایران را به زندان برای ما تبدیل کرده اند.
ما از امکانات اولیه پزشکی محروم هستیم .
امکانات پزشکی هسته ای برای کدام ایرانی ضروری است وقتی زندگی جهنم شده؟
وقتی ازدواج نشدنی است
وقتی کار نیست
وقتی همه فقط دروغ تحویل مردم میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
يك سر سوزن هم برايشان مهم نيست
فقط به منافع خودشان فكر ميكنند
احمدی نژاد دوم آمد ....
من لیسانس اقتصاد دارم.جناب محمد برای جراحی اقتصاد ایران حداقل ب پنجاه سال زمان هست نه یک دوره چهار یا بعبارتی هشت سال. هر کس میگه در این دوره کوتاه میتونه یا به اقتصاد اشنا نیست یا نادرست میگه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
استباه می کنی دوست عزیز فقط یک رفراندوم نیاز داره!!!!
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
مثل برادر بزرگترش محمود احمدی نژاد این هم جراح سفره خانواده هاست! یادم هست محمود هم گفت یک جراحی اقتصادی است و مردم عادی اصلا صدمه نمی بینند و مشکلات اقتصادی حل میشود! حالا این یک جراحی دردناک که بعضی ها (شما بخوانید مردم مستضعف) باید درد بکشند میخواد انجام بده!
بنظرم واقع بینانه صحبت می کنند شایسته عنوان مدیرجوان متعهد انقلابی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بزرگترین پیمانکار کشور قرارگاه خاتمه هم اقتصاد رو دستشون گرفتند هم اجازه پیشرفت و دخالت مردم رو نمی دن حالا این اقای نظامی با دوستان مسلحش باقی کشور رو هم دست می گیرند و تقسیم می کنند و بعد با کدوم قدرت جلوشون می خوای وایسی؟؟؟ توی امریکا سلاح جز حق شهروندیه چراا اگر یه زمانی کار به اینجا رسید مردم توان مبارزه داشته باشند ولی الان این اقایون اقتصاد رو بلعیدن باقی جاهارو هم می خوان تساحب کنند و دیگه چیزی جلودارشون نیست
جالبه که میخواد با کمک مردم اقتصاد رو درست کنه

این کلید واژه با کمک مردم یعنی گرانی، تورم بیشتر و افزایش مالیات ها آن هم نه براب نجومی بگیران بلکه برای مردم عادی یعنی همین بیکارها ، افرادی که زیر ۵ تومن در ماه دریافتی دارند، اونهایی که کار آزاد دارند و ...

نکته متناقض دیگه در یخنان گهربار ایشان این هیت که ایشان میگویند ریس جمهور اختیار زیادی دارد و انصافن این صحبت ایشان بیشتر شبیه لطیفه هست

اما در آخر حقوق ایشان که فرمودن ده تومن بیشتر نمیگیرن. الان کارمند ساده و دفتری ادارات دولتی که دیبپلم داره زیر ده تومن نمیگیره تازه نگهبان دم در ادارت شرکت نفت ماهی ۳۰ میلیون تومن میبگیره اونوقت شما چطور با درجه سرداری و به قول خودتون مدرک دکترا و ریاست یکی از بزرگترین پیمانکاری های کشور ده میلیون میبگیرید البته احتمالن کمترین فیش حقوقی خود را اعلام کردید چون تا جایی که من اطلاع دارم هبچ کدام از مقامات بلند پایه حکومتی زیر ۵ فیش حقوقی در ماه ندارند مثلن ولایتی و حداد عادل هر یک پر ماه بیش از ۳۰ فیش حقوقی دریافت میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
از همین حقوق دریافتی گفتنش معلوم است که شخص نادرستگویی است این ها بیش از دو فیش حقوقی
دارند
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
می خواد با کمک مردم درست کنه!! ظاهرا یادش رفته همین قرارگاه خاتم نه تنها اقتصاد رو دستش گرفته حتی اجازه ورود پیمانکار به پروژه های دیگه رو نمیده مگر زیر نظر خودشون....!
سعیدجان قد وقوارهات در ردای ریاست حمهوری نیست.یه چند سالی وزیر باشی یا معاون وزیر بهتره آ قروبون اون چشای خوشگلت.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تحریمها بهت فشاور اورده جعفر جان... این کجاش خوشکله؟ شاید هم از ضعف روزه است که این را خوشکل میبینی!!
اگر تحریم بدون تاثیر هست پس این همه افزایش قیمت از اواخر دوره احمدی نژاد تا الان بخاطر هیچ بوده؟ یعنی مسئولان با افزایش قیمت مصنوعی بدون هیچ دلیلی جامعه را وارد تنش کردند؟
فقط ظریف اگر بود رای میاره
بقیه همه فکر خودشونن
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
نمیدانم ادم مطلعی هستی سوادشما جه میزان هست؟متاسفانه مردم ما ظاهر پسند هستند ظریف از پس از یک وزارت خانه بر نیامد بعضی آدمها مثل ایشان شاید برای تدریس در دانشگاه بخورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
واقعا همه می دونند که ظریف خیلی از این ها قوی تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بله ظریف قوی تره از اینهاست
اما میدان خیییییلی قوی تر از ظریف پس
رای بی رای
ناشناس
| France |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
ظريف هم به فكر چين و روسيه هست
هر کدوم از کاندیداهای ریاست جمهوری که میگن تحریم اثر نداره هیچ اطلاع و درکی از کشور داری ندارن و با همین یک جمله میشه فهمید هیچی نمیدونن. آخه من بیسواد هم میدونم کشوری که جیبش به درآمد حاصل از صادرات نفت وابستگی داره مثل بدن به نفس کشیدن، چطور میشه تحریم روش اثر نداره؟
سلام
با این وضعیت پیچده دیگر نه فرد ی نطامی و نه فرد ی روحانی برای ریاست جمهوری مصلحت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
خوب اینجوری که فقط احمدی نژاد باقی میماند
ورژن جدید احمدی نژاد
ایشان از نظر اخلاق و منش بسیاری از ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد، تا آنجا که بنده مطلع شده ام در همه حوزه ها دارای طرح و برنامه است، پاکدست و دارای زندگی ساده است، تحصیل کرده و دارای تفکر برنامه ریز است. سوابق مدیریتی درخشانی دارد. ساده و بی آلایش و فاقد وابستگی به جریان های شناخته شده سیاسی است. به نظر من ایشان با روحیه جوانی و کار جهادی می تواند کاندیدای مناسبی برای پست ریاست جمهوری باشد البته اگر مورد اقبال عمومی مرذم قرار بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
حرفهای ایشان را نشنیدی؟ تعطیلی کل ماه رمضان. در حالی که برای کاهش بیماری نمی توانند حتی یک هفته بطور کامل تعطیل کنند
تا مرد سخن نگفته بشد
عیب و هنرش نهفته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
دوست عزيز تعطيلي ماه رمضان را به شوخي مطرح كرده اند.اگر ملاحظه بفرماييد در انتهاي جمله
.خنده} ذكر شده است}
سلام
ااگه قراره فردی نطامی بیادپس ما فردی نطامی در ارتش نداریم فقط نیروی سپاهی داریم نیروی ارتشی نداریم( نیروی خوب و کاربلد درحد سرتیپ وسرلشگر)
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
چرا تو کشورای دیگه نظامی بیاد سرکار میشه کودتا! یعنی اونجا درک و فهم ندارند که اگر نظامی بیاد سر کار اقتصاد دگرگون میشه و پیشرفت همسایگان را شاهد خواهیم بود. به هر حال همسایه ها پیشرفت کنند اینگار ما پیشرفت کردیم مثلا امارات و قطر و عریستان و ...
تا مادمي که دولت و حکام ظلم به مردم را در سرقت مال و جانشان سرمشق خود قرار داده اند و در يکسال اخير وقيحانه ان را نشان دادند از راي مردم خبري نيست
مگر امام خمینی نگفته نظامی جماعت نباید وارد سیاست شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
امام خمینی خیلی چیزای دیگه هم گفت...از جمله عدم
تعیین حق سرنوشت یه نسل توسط پدرانشون...اکی داداش!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
19:30
حیف که پاسخ ها لایک نداره
این رییس جمهور بشه من میرم اتیوپی پناهنده میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
آدمی که نره !!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اتیوپی هم راهمون نمی دن
باید تاسف خورد به حال مملکتی که حضرت عالی کاندیدای ریاست جمهوری ان باشی. چه افراد خوشنامی هم برای این اقا در فضای مجازی تبلیغ میکنند به هر حال هر فردی رو باید از اطرافیان و حامیانش شناخت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
دوست عزیز کدومشون در حد جایگاهشون هست که ایشون باشه
ناشناس
| Russian Federation |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اشتباه مثبت زدم تو که اون ور آبی برای چی نظر الکی می دی
اگر دین نداری لااقل آزاده باش و انسان
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
به ۱۷:۱۰
لابد تو که خودت با فیلتر شکن نظر نوشتی اینور آبی؟ اول نگاهی به پرجمت بنداز بعد از دیگران ایراد بگیر شاید هم از رفقای روسی باشی و فیلتر شکن نداری!!!!!!
ترکیب سعید محمد و محسن رضایی خیلی خوب میشه...
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
محسن رضایی ماهه، حسابش از همه جداست.
سنگ بزرگ نشان از نزدن است
با دنیا ارتباط نداشته باشیم وضع اقتصاد همین است ، در ابتدا باید مرگ بر گفتن بر کشورها و افراد مختلف جمع شود که بیشتر از چهل سال است کشور را نابود کرده است.
سد گتوند نمونه ای از شاهکارهای این جناب است که به یک مشکل ملی تبدیل شده است .


رای بی رای
آقای رئیسی اگر بخواهد سنگین باشد همان قوه قضاییه که آبروی نظام هست درست کند بهترین کار را کرده است چون ریاست جمهوری کار مهمی است اینها به جز آقای احمد نژاد که خراب کاری کرد و 700 میلیارد دلار و هیچ کاری نکرد می گویند مسکن مهر دولتهای قبل بعد ایشان بیشتر ایشان مسکن ساختند منتها مسکن در ایران احتکار می شود که قیمت ان بالا می رود و دولت آقای هاشمی آقای خاتمی آقای روحانی تیم قوی داشتند و این ایران خرابه را آباد کرده اند منتها کشور مشکلات تمام می شود مشکلات دیگر درست می شود این آقایان بی انصافی است که بگوییم 40 سال انقلاب کار نشده است از لحاظ فرهنگی قبول دارم عقب رفته ایم بی احترامی ها به بزرگتر خواهش می کنم آقای تابناک این مطالب را منتشر کنید متشکرم یک شهروند دلسوز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عاقبت شما به خیر یا عاقبت معلم ادبیات شما به خیر
تاریخ نشان داده که این کامنتها و تعداد تایید و تنفی های زیر آن بیانگر واقعیت طرز فکر جامعه نیست. یاداشت فرمایید :
" اگر سعید محمد تایید صلاحیت شود رئیس جمهور است " تابناک شاهد باش.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کلاس چندمی عمو جان
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اتفاقا مثبت منفی ها صد در صد بیانگر واقعیات جامعه است اما در اینکه سعید محمد ممکن است رییس دولت شود با شما هم عقیده ام چون این پست و مقام ها به رای مردم نیست!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
شما هم ظاهرا فرشته هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
یک منفی خوشگل نثار روت
که حالت جا بیاد
رای بی رای
تحریم ها اثری ندارد! باز داریم بر میگردیم به دوران قطع نامه ها کاغذ پاره ای بیش نیست!! البته در همان دوره هم که شعار خودشون بود که تحریم ها اثری نداره، ایقدر ضعیف عمل کردند که همه به مدیریت اونها هم گیر داده بودن!!
برو بابا رای بی رای
ایشان از کرونا خطرناکتر است
هیچ کدام از آقایان از وضع اقتصادی مردم خبر ندارند.
هر چهار سال باید بشینیم و کذبهای تکراری چهار سال قبل رو گوش بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
42 ساله همینطوره
ما به فرد عملگرایی مثل ایشان نیاز داریم.
حاج محمود گفت همه جارو اسفالت می کنم !
ده سال بعد دنیا فهمید منظورش چیه !
فقط محمود رو عشقه !
پاسخ ها
ناشناس
| Tajikistan |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اشتباهی جاده ش افتاد رو دهن ما اسفالتش
جوانی و جویای نام آمدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
با این سن سر لشکر هم هست زیبا نیست
اگر احمدی نژاد اون نادرستها رو می گفت 16 سال پیش بود. حالا این آقا اون حرفها رو 16 سال بعد با تجربه 8 ساله احمدی نژاد داره می زنه . دیگه واقعا فاجعه به توان بی نهایته ....
سعید محمد دولت من دولت سهامی نیست و دولت شایسته سالاری است
سوال: اگر یک نفر بسیار توانا و کارشناس و بسیار شایسته در حوزه کاری یک وزارتخانه باشد ولی ریش دار نباشد کراواتی و عاشق خدمت آیا از آیشان به عنوان وزیر در کابینه ایران نه میدان استفاده میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
و اگر کسی با تفکرات شما همسو نباشه ولی دلشوز و عاشق کشورش باشه
ناشناس
| France |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
و لابد با تفكر خودتان هم شايسته را تشخيص ميدهيد
این جمله که تحریم اثر ندارد آدم را یاد یه بابایی میندازه که دولت قبلی که اقتصاد ایران فلج شده بود می گفت تحریم ها کاغذ پاره هستند!!!
با قانون اساسی کنونی رییس جمهور در کشور ما مثل یک زایده و یک دمل اضافی در اداره کشور است و فقط مشکل درست کرده. بهتر است خود رهبر یک شخص را که اعتماد تمام و کمال دارند را به این پست بگمارند تا کار کشور هم پیش برود. همه قوا را هم مجبور کنند که با رییس دولت همکاری تام کنند. هرکه هم کارشکنی کرد و همکاری نکرد بلافاصله در جا اعدام کنند. دست دزد و اختلاسگر را هم از بازو قطع کنند و روی پیشانیش هم داغ بزنند تا عبرت شود. من راه حلی جز این برای کشور بحران زده ایران نمیبینم. کاش این حرف به گوش ایشان میرسید.
مشکلاتمان با امریکا و دیگران روچه جوری حل میکنیم؟؟
دولت سهامی نیستم و دولت شایسته سالار خواهیم بود: نمره ۱۰۰
او درباره شرایط شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان باید برای همه ما قانون باشد البته ما در سالهای قبل شاهد بودیم که خیلی بد بودیم حتی یک بچه کوچک هم ثبت نام می کرد که باعث خنده شده بود: افراد بسیار تواناتر از شما هم رد صلاحیت میشدند و این مشکل عمده کشور است که در واقع شورای نگهبان رییس جمهور تعیین می‌کند
ئیس‌جمهور اختیار کافی دارد: لطفا با توجه به اینکه همه میگویند رییس جمهور صرفا یک تدارکچی است لطفا تبیین بفرمایید
شفاف‌سازی سعیدمحمد درباره حقوق و اموالش:نمره ۱۰۰
پدیده آقازاده ها، برادر ها، فامیل ها و... همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند. مردم از انقلاب گلایه ندارند، بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند: لطفا اصل اسلام را برای مردم تبیین نمایید و آیا تا اگر بحال اسلامی نبوده چه بوده
هیج کس را رقیب خود نمی دانم: لطفا تبیین نمایید
مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است: گویا وزارت کشور نتایج آرا را به شما اعلام کرده
خودروسازی سخت‌تر از صنعت هسته‌ای نیست:نمره ۱۰۰
فقط یک جایی که مردم احتمالا نمره ردی به شما بدهند هست
موفق باشید
هرچند که تنور داغ‌می کنند اما
چند نکته فرماندهی بر شرکتی که تمام داراییهای ایران در اختیارش هست پول قدرت تبلیغات وووو هر چه تصور کنید
و افتخار می کنند که پروژهایی که‌میشد با یک درصد هزینه های که برای راه اندازی ان هزینه میشد افتتاح کردند
کدام شرکت خصوصی توانایی رقابت با این ابر شرکت دولتی را دارد چه شرکتهایی که برشکست شدند باز بماند
و چه‌ شده یک جوان خام که بیشترین ‌کار اجراییش بله قربان بوده تصور ریاست دارد
تا امثال این افراد هستند رای بی رای
اقای محمد سعید ...این حرفها خیلی خیلی تکراریه لطفا حرف جدید بزن اگه داری
اگرمشمول شرط رجل سیاسی شدید واقعا باید برای شورای نگهبان افسوس خورد
جراحی اقتصادی پیشکش خودتون
رادیو دارو اصلا خندم میگیره از این حرفا
شما کارت ملی ما رو بدید و قیمت مرغ و تخم مرغ رو مدیریت کنید
جناب سعید چهل سال است که یک عده ای همه کاره این مملکت بوده اند و همه آش وعده داده اند و عمل نکرده اند و عذرشان این بوده که رییس جمهور هیچ کاره آست و فقط تدارکچی، با توجه به قراین که شما رییس جمهور تایید شده برای هشت سال آینده هستید در حوزه حقوق شهروندی و ثروت های که از طریق رانت ایجاد شده چه برنامه های دارید.
جناب سعید آیا شما اذن رهبری را دارید برای کاندیدا شدن ؟
من و خانواده و فامیل ها جهت رونق اشتغال و اقتصاد به سعید محمد رای خواهیم داد
آدم های سیاسی هم برن به ظریف و مطهری رای بدهند
خودتون رو تیکه پاره هم بکنین من یکی رای بده نیستم
آقای سعید محمد یعنی به نفع آقای مطهری که خودش را اصلح پنداشته کنار می روید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جزو هشتاد مدیر برتر شدند بنزین جاده وخیلی چیزها مدیون ایسونیم ولی غرب زده اید کاریش نمیسه کرد در امریکا هم قدرت دست نظامی هاست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خودت فهميدي چي گفتي؟
انتخابات ایران در نوی خود در جهان بی نظیر است فقط ظاهر افراد شبیه به آنها باشد احراز صلاحیت می‌شوند و چهل سال این بوده دوره باطل انتخابات ایران پس مردم رو سر کار نگذارید و راحت باشید هشتاد میلیون نیازمند تحویل ایران دادید با این مملکت داری وانتخاباتتان
تابناک عزیز نمی دونم چرا سانسور میکنی و مطالب من رو که کلی براش وقت گزاشتم منعکس نکردی در عوض همه مخالفان دکتر سعید محمد رو منعکس کردی من به شدت با این سانسورچی های تابناک مخالفم
کور خوندی دکتر سعید محمد یک فرد انقلابی و عمل گرا ست با این سانسورها به جای نخواهید رسید
شما فقط مخالفین رو منعکس کردی
شما مرفهان بی درد که از قبل دور زدن تحریم ها ثروت های کلان اندوخته اید البته که تحریم ها روی شما و ایل و تبارتان اثری ندارد.
مخالفان ایشان سه گونه اند 1:کسانی که میدانند او اهل پارتی بازی و بده بستان سیاسی نیست و از وضع موجود راضین2:کسانی که با اصل نظام مشکل دارن3:کسانی که ناامیدند و دیگه هیچی براشون مهم نیست. و موافقان ایشان دو گونه اند1:انقلابیهای واقعی پیرو خط رهبری2:ایراندوستان و وطن پرستان اگاه به مسایل روز دنیاو این اختلاط این دو گروه برای اولین بار جالبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
گروه چهارم کسانی هستند که
نمی خواهند سد گتوند بشه آینده ایران
ناشناس
| France |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
ناشناس ٩:٠٢ واقعا جالب گفتي ممنون
تحریم اثر ندارد
این هم جوک سال
تابناک از کامنتها معلومه داری ضد تبلیغ واسه ایشون میکنید ایشان قطعا رییس جمهور بعدی هستند به کوری چشم منفعت طلبان 5 درصدی .
تابناک انگار به نفعته که رای ندهند اینهمه کامنت هایشان درج می کنی ولی بقیه را غیرقابل انتشار؟ اگر توهین و فحشی داده اند حقت است که انتشارشان ندهی ولی بقیه چی؟
عجب ترفندی اقای رئیس زده که میگه منتظر دستور رهبری هستم . با این گفتار میخواد بگه که رهبر منو انتخاب کرده و ملت هم باید به منتخب رهبر رای بدن . اخه تا کی میخواهید از رهبری برای مقاصد دنیوی خود سو استفاده کنید
اگر رهبر میخواست شما رئیس جمهور بشید دیگر ضرورتی بر انتصاب شما به مقام ریاست قوه قضائیه نبود . اگر رای و حکم رهبری برای شما الویت دارتر و الاتر از رای ملت است چرا میخواهی رئیس جمهر بشی و اگر حکم رهبری براتان ارجحتر نیست پس شما چه جوری مطیع امر ولایت فقیه هستید؟
حرفهای کلیشه ای و تکراری بعد از دوران جنگ ! مشکل اصلی این کشور آنجاست که هیچکس و هیچ چیز سر جای خودش نیست ، صدا و سیما برای بانکها تصمیم میگیرد و نه بانک مرکزی / مذهبیون تریبونها را بجای دادن به دست علماء به خوانندگان سپرده اند / رجال نظامی برای تقویت بنیه شخصی و نه کشوری و سازمانی بقول رئیس جمهور قبلی به "برادران قاچاقچی" تبدیل شده اند / حوزه های علمیه و مراجع تقلید موثر که باید در خط اول حل مشکلات جامعه باشند سکوتی مرگبار را پیشه نموده اند / افرادیکه سی الی چهل سال مسئول بوده اند وهیچ بازدهی مثبتی نداشته اند باز هم بدنبال پست ومقام دیگری هستندو فقط شورای نگهبان شهامت تائید صلاحیت آنان را دارد ووو
فقط اگه مسکن رو راه بیاندازه (اقای سعید محمد) کلی کار ایجاد می کنه
در حالیکه در بخش های دیگر هم میخواهد کار ایجاد کند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خانه از پاي بست ويران است
"اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند." اگر تو این چهل و دو سال نتوانستید اصل اسلام را اجرا کنید مطمئن باشید که بعد از این هم نمی توانید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
همین که اجرا میشه اصل اصله و فرع نداره .چون نسل جدید نمیپذیرند شعار اصل و فرع را مد کرده اید.
علاوه بر ماه رمضان، باید محرم و صفر و ذیحجه هم تعطیل بشه.
آقای محمد امید وارم یکی از نزدیکانت ببینه اینو سپاه گفته بود از ما کسی حق نداره بیاد احمدی نژاد وقالیباف و محسن رضایی چند سال قبل وارد سیاست بشن استعفا داده بودن تو هنوز استعفا نداده پریدی تو ریاست چه غلطا استاد دانشگاه امام حسین هستی برو حقوق استادیتو بخور من چند سال تو دانشگاه امام حسین میرم بچه هاش فرشته صفتند در حالی که تو شبیه اونا نیستی بعدم احمدی نژاد رو خراب نکن تو اندازه روحانی نیستی چه برسه احمدی نژاد
رئیسی هنوز تصمیم نگرفته و منتظر اذن رهبری است/
مردم با این تیتر چی به ذهنتان تداعی میشود ؟ یعنی ایشان کاندید محبوب .... هستند که غیر مستقیم به مردم ابلاغ میکنند . ولی رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
حالا ايشون كه دفعه قبل هم محبوبيتش رو محك زده
پیغمبر فرمودند بهترین سیاست صداقت است احمدنژاد تنها رییس جمهوری بود که دست همه را رو کرد راحت گفت دزد در حالی که تا الان کسی نتونسته بهش بگه دزد به دور ورش تهمت زدن ولی به خودش نتونستند تو جرات داری دست دزد رو رو کن
افرادی که تابلودار این احزاب باشند را روی کار نمی‌آوریم
احسنت
انشاا... رای می آوری و مردم را نجات می دهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
برگرفته از کتاب گوزن ها پرواز میکنند!
باز از تو لپ لپ یه کسی رو آوردن من که هرشب اخبار میخونم تا به حال اسم ایشون و نشنیده بودم مگر این چنر روز در ضمن مرد راست سخن راست میگه واقعا مشارکت بالای 50 درصد میشه یا ایشون در توهم هستن
این همه تلاش بشه یک ی شبیه احمدی نژاد بیاد خوب خودش بیاد که بهتره حداقل یه آشنایی قبلی با حالاتش هست...
رئیسی اگر نمی دونه می خواد بیاد یا نه می تونه بره از صدا و سیما بپرسه چون صدا و سیما یک سال هست که جواب رو می دونه
سعی محمد تفکراتش در سیاست خارجی خطرناک و بلکه خانمانسوز است. هیچ تجربه عمیقی در روابط خارجی ندارد و بیشتر ایده آل گرا است که درسیاست خارجی بسیار خطرناک است
اگر رییس جمهور شود که احتمالا با توجه به خالی بودن میدان مسابقه می‌شود اما با این تفکرات و ناپختگی سیاسی صد در صد باعث بازگشت تحریم ها و احتمالا جنگ میشود
سعید محمد دولت من دولت سهامی نیست و دولت شایسته سالاری است
اول از همه آیا خود شما شایسته ریاست جمهوری هستید
از نگاهای غضب آلودت، خشم و نفرت می باره
هنوز نیامده در حال گلاویز شدنی
تو به درد جنگ هم نمی خوری چه به رسه به سیاست
سعید جان اگر میخواهی مردم بهت رای بدن حرف دل اکثریت مردم را بزن، اگر میخوای اسمت از صندوق در بیاد و رییس جمهور بشی همون فرمان که داری میزی برو،
بالاخره با آمریکا مذاکره میکنید یا نه؟!
من مصاحبه کامل آقای محمد رو دیدیم سایت تابناک تمام حرفها رو سرو ته اش رو زده تا محمد و خراب کنه....!
1 ایشون نگفت تحریم اثر نداره گفت بیشتر مشکلات مربوط به مدیریت غلطه
2 نگفت ماه رمضان رو تعطیل میکنم فقط با خبر نگارها شوخی کرد
3 گفت سعی من احیای برجامه ولی اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرد چه دلیلی داره ما عمل کنیم
آقای تابناک با این کارها نمیتونی اصل ماجرا رو به حاشیه ببری الان قرن 21 مردم خودشون میتونن اصل مصاحبه رو از فضای مجازی ببینن
وقتی به روحانی ها و ارتشی ها و احمدی نژادها رای داده نمی شود در این میان فقط می ماند فائزه رفسنجانی. هورااااااااااااا
حیف آقای رئیسی که با اسم ریاست جمهوری خودش و سوابقش رو خراب کنه بهترین جایگاه براش همین قوه قضائیه هست اینجا برای کشور و مردم مفیدتر رئیس جمهور بشه مخالفین نمیذارن کار کنه وبه هر طریق ممکن خرابش میکنن
باز از تو لپ لپ یه کسی رو آوردن من که هرشب اخبار میخونم تا به حال اسم ایشون و نشنیده بودم مگر این چند روز در ضمن مرد راست سخن راست میگه واقعا مشارکت بالای 50 درصد میشه یا ایشون در توهم هستن
احتمالا از نتایج انتخابات اطلاع داره و از غلام غیب بر خوردار است و یا اینکه از قبل انتخاب شده.
رییسی برای ریاست جمهوری واقعا خیلی ضعیف است
"کسی که می خواهد یک پروانه بگیرد باید یک سال بدود."
فقط همین چمله کافی بود که هیچ فرقی با اجمدی نژاد نداری.مثلا شما رییس بشی دو روزه پروانه میدن؟
تمام ایران را قرارگاه خاتم‌خرج کرد و پول پیمانکاریش را هم دادن به تسلیحات برای یمن و سوریه و لبنان و عراق ،نه نیروهای مسلح ونه بنیادها ونه صدا وسیما هیچکدوم ربطی به دولت ندارد و‌بودجه ها را هم مجلس مصوب میکنه ، از غیب حرف میزنید سردار ، البته شما از مملکت خبر نداشتید تو‌پیمانکاری ملی قرارگاه خاتم بودید ،الحمدالله وضع مالی قرارگاه عالیه
خدمت جناب محمد سلام.
اگر معتقد به دولت سهامی نیستید، لطفا خودرا هم از همین ابتدا وام دار و سهامدار دیگران نکنید.
اگر به برنامه های خود اعتقاد راسخ دارید، دلیلی ندارد که به نفع کسی کنار بروید. موفق باشید.
حقیقتا وقتی به لیست کاندیداها نگاه میکنی افراد تاپی نیستند، بهترینش آقای ظریفه و بقیه تقریبا همه در مقیاس رییس جمهور بیسواد محسوب میشن، چرا که واقعا کسی که سواد انگلیسی نداشته باشه در مقیاس رییس جمهور یک کشور، بیسواده، واقعا باید رییس جمهور آیلتس 90 به بالا داشته باشه، در ثانی بقیه همچین رزومه قابل توجهی هم در گذشته نداشته اند! چرا باید رییس جمهور از بین این افراد کم توان و کم سواد انتخاب بشه؟ حقیقتا کمبود آقای خاتمی در بین کاندیداها در این دوره احساس میشه! البته کاش ایشون در این فاصله زبان انگلیسیشون رو تقویت کرده باشند!
۱۵۰ تیم مدیریتی در تولید برنامه! دنیا دولت ها رو کوچک میکنن شما تو مرحله کاندیداتوری ۱۵۰ تیم داری؟ حقوق اینا رو کی میده؟ با ۱۲ میلیون میدی؟ اصلا تعداد موضوعات اداره کشور ۱۵۰ تا هست؟ یا سفره پهن کردین؟
رییسی برای ریاست جمهوری واقعا خیلی ضعیف است
شما میگی آیا خودش هم قبول داره.
بیشتر مشکلات مردم از فساد مدیران و مسئولان هست، کسی که رئيس جمهور میشه و دست یک نفر از فاسدان رو رو نمیکنه و با همه مسؤولان و شرکت ها و خودروساری ها دستشون تو یه کاسه هست رئیس‌جمهور نیست رئیس جمهور کسی است که دست دزدان و اصحاب قدرت، ثروت و رسانه رو رو کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
رئيس جمهور در كشور ما چه كاره است كه اين كارها رو بكنه؟
..تياتره...اول کاندیدا میشه...بعد به نفع اصلح کنار میره...اصلح کیه ؟!...یکی که از قبل مشخص شده ...بعد ایشون را میذاره وزیر مثلن اجرایی و ...
بابا جمع کنین این مسخره بازیا رو ...مرد مردونه بگین مثل زمون ناصرالدینشاه میخاین مملکتو اداره کنین !...بقول مموتی خودمون : به فضل الهی !
والسلام و...برکاته !بمنه و کرمه !
صد رحمت به مموتی
اگر محمود صادقی تایید صلاحیت بشه انتخابات جالب میشه
و با توجه به سوابق ایشان به احتمال قریب به یقین بیشتر از همه رای میاره.
هیج کس را رقیب خود
محمود صادقی اگر بیاد چکار میکنی بازم این حرف را می‌زنی.
آدمی به درد این روزهای ایران می خوره که دلسوز ایران باشه و نه تحت تاثیر تفکرات مکتبی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
بر فرض كه دلسوز ايران باشه و نابغه هم باشه
جه كار ميتونه بكنه؟
مگر قدرت تصميم گيري داره؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی