بازدید 17665
۴

خرید آپارتمان در نیاوران، منطقه‌ای پرطرفدار

محله نیاوران از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با ارتفاعات کلک‌چال همسایه است. نیاوران در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 08 May 2021

محله نیاوران از مناطق مرفه تهران است که در شمال شهر و در منطقه شمیران واقع شده است، این محله را می‌توان از مدرن‌ترین و باکلاس‌ترین منطقه تهران به حساب آورد که سبک جدیدی از معماری را در آن خواهید دید. نیاوران یکی از مناطق اعیان نشین، برای افرادی است که مشتاق به خرید آپارتمان در تهران هستند. این محله میزبان تعداد زیادی از پنت‌هاوس‌های معروف تهران و نیز برج‌های مدرن هست. گرچه بسیاری از نشانه‌های قدیمی محله از جمله باغ‌ها، چشمه‌ها و … از بین رفته‌اند، اما هنوز هم برخی نشانه‌های قدیمی در محله مشاهده می‌شود.

خرید آپارتمان در نیاوران، منطقه‌ای پرطرفدار

محله نیاوران از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با ارتفاعات کلک‌چال همسایه است. نیاوران در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد.

احتمالا جالب باشد که بدانید چرا این منطقه نیاوران نام گرفت؟

در قدیم، نیاوران پر از نیزار‌هایی بوده که مردم برای جمع‌آوری آن‌ها به این منطقه می‌رفتند. برای همین این منطقه به اسم نی آوران معروف شد و به مرور زمان به «نیاوران» تبدیل شد. هر چند برخی این نام را به سبب درخت‌های قدیم این محل می‌دانند.

دسترسي‌ها و خيابان‌هاي مهم اين محله كدام است؟

نیاوران به اتوبان صدر دسترسی نسبتا خوبی دارد. از دسترسی‌های دیگر این محله امکان دسترسی به خیابان منظریه و فیضیه، خیابان فیروزبخش و خیابان پاسداران است. در مورد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید بگوییم نزدیکترین ایستگاه مترو به این محله، ایستگاه تجریش است و از میدان تجریش تاکسی‌های نیاوران شما را به مقصد می‌رسانند. برای رسیدن به تجریش هم می‌توان هم از BRT های مسیر راه‌آهن- تجریش استفاده کرد و هم سایر اتوبوس‌هایی که به میدان تجریش می‌رسند. خطوط اتوبوسرانی خط میدان تجریش- دارآباد و بلوار صبا ازگل-میدان قدس نیز از ایستگاه نیاوران می‌گذرند. تاکسی‌های نیاوران در میدان تجریش و ایستگاه متروی نوبنیاد حضور دارند که به بهترین محله نیاوران دسترسی دارند.

نیاوران محله‌ای بسیار خوش آب و هوا است و دمای آن همیشه چند درجه‌ای خنک‌تر از سایر نقاط تهران می‌باشد. این محله به علت ارتفاع بیشتری که نسبت به نقاط مختلف شهر دارد، سهم کمتری هم از آلودگی هوای تهران دارد.

امروز، نیاوران تهران از لوکس‌ترین و با کلاس‌ترین نقاط در شهر تهران است. همین موضوع سبب شده است که افراد بسیاری مشتاق خرید آپارتمان در نیاوران شوند.

خرید آپارتمان در نیاوران، منطقه‌ای پرطرفدار

بافت محله نیاوران تهران

بافت غالب نیاوران، ترکیبی از خانه‌های ویلایی لوکس، برج‌ها و پنت هاوس‌های مدرن است. کاخ نیاوران که یکی از مکان‌های دیدنی معروف پایتخت است، در این محله قرار دارد.

وضعیت بازار مسکن در محله نیاوران

میانگین قیمت ملک در محله نیاوران بالاتر از تمام نقاط شهر تهران است. اگه قصد خرید آپارتمان در نیاوران تهران را دارید ، بهتر است بدانید که نیاز به سرمایه زیادی برای این خرید گران‌قیمت دارید. وجود بسیاری از برج‌ها و پنت هاوس‌های لوکس تهران در نیاوران، یکی از امتیازاتی است که این محله را در لیست بهترین محلات تهران قرار داده است. سبک زندگی عیان‌نشین، امکانات عالی و مطلوب ساکنین نیاوران، موقعیت جغرافیایی و آب و هوای دلپذیر این منطقه، نیاوران را به بهشتی کوچک برای «خرید آپارتمان در تهران» بدل کرده است. در نتیجه با درنظر گرفتن این موارد، قیمت بالا و متفاوت این محله خیلی هم عجیب به نظر نمیاد.

خرید آپارتمان در نیاوران، منطقه‌ای پرطرفدار 

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید آپارتمان و خرید خانه و اجاره آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها 

با توجه به امکانی که منطقه نیاوران در اختیار ساکنین خود قرار می­‌دهد. اغلب افراد علاقمند به خرید یا اجاره آپارتمان در نیاوران هستند و تقاضای مسکن در این منطقه بالا است. اگر قصد اجاره یا خرید آپارتمان در تهران را دارید می­‌توانید به سایت دلتا مراجعه کنید.

دلتا با داشتن بیشترین نرخ رضایت عمومی استفاده کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدید و امنی را در دنیای خرید و فروش خانه و اجاره ملک در تهران و شهرستان های سراسر کشور ایجاد کرده است. استراتژی مدرن و مدیریت خلاق این مجموعه، با قدرت تکنولوژی روز و نیروهای متعهد و کارآمد، موفق به جابجایی مرزهای این کار شده و امروز دلتا مفتخر به کسب عنوان اولین و معتبرترین مجموعه خرید و فروش و اجاره ملک در ایران به عنوان یک پلتفرم درکنار خریداران و متقاضیان خدمات شده است و این مهم محقق نمی‌شد جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به اصلی‌ترین سرمایه اقتصادی شهروندان، که خرید آپارتمان، خرید خانه یا فروش خانه و ملک تلقی می‌شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سلام. این مطالب خجالت بار چیست که در سایت میگذارید؟
دغدغه مردم ما این مطالب است؟
بعنوان شخصی که ۱۵ سال است که مخاطب تابناک است خجالت کشیدم.
ماداریم برای زنده موندن تلاش میکنیم بعدشمابه فکر خونه فروختن تو نیاوران افتادید.توباغ نیستیا
حالا مونده تا به پای هشتگرد برسه
اینجا مال آقا زاده هاست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر