بازدید 44588
دو هزار و چهارصد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه به ابراهیم رئیسی برای کاندیدا نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ / ادعای عباسی: ۵ خرابکاری عمده در نطنز اتفاق افتاده است / هاشمی طبا: در اجماع همه اصلاح طلبان روی جهانگیری تردید دارم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند شعار و رنگ انتخاباتی محمدرضا عارف مشخص شد / واکنش عباس عبدی به شوخی وزیر ارتباطات در کارگروه فیلترینگ / نماینده مجلس ششم: سید حسن خمینی هم کاندیدا شود، نمی‌تواند رای بیاورد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 01 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سخنگوی حزب ندا: کاندیدای اختصاصی ما ظریف و خرازی هستند

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: کاندیدا‌های اختصاصی ما همچنان که قبلا اعلام کردیم آقایان محمد جواد ظریف و صادق خرازی هستند. «شهاب طباطبایی»، سخنگوی حزب ندای ایرانیان، در گفت‌وگو با برنا با بیان اینکه اصلاح طلبی این روز‌ها از جمله سخت‌ترین کارهاست، شاید راحت‌ترین روش کنار کشیدن و انفعال باشد، گفت: جبهه اصلاح طلبان این روز‌ها در رقابت با براندازان خارجی و داخلی که هر دو باهم بر طبل ناامیدی می‌کوبند، باید یکی از سخت‌ترین و حیاتی‌ترین کار‌های ممکن را انجام دهد. قانع کردن مردم ـ که اکثریت شان زیر بار سختی معیشت و فشار گذران روزمره زندگی بی انگیزه، خسته و به دلیل فعالیت رقبا و البته ناکارآمدی‌ها و بی تدبیری‌ها بی اعتماد شده اند ـ باید صورت بگیرد. او اظهار کرد: در این مسیر هنوز امیدوار و معتقدیم فضا قابل تغییر است، هنوز عقلانیت و اراده و ظرفیت‌های فراوانی در جامعه امروز ایران برای اصلاح وجود دارد. اکثریت جبهه اصلاحات هم معتقدند همچنان تنها راه اصلاحات با همه محدودیت‌های پیش روی صندوق رای است.

نظر ابطحی درباره جریان فکری ظریف

محمدعلی ابطحی، فعال معروف اصلاح طلب معتقد است ظریف خارج از جریان اصلاحات نیست.ابطحی از اعضای دولت اصلاحات با اشاره به نکات مثبت ظریف تاکید کرد، اگر ظریف نامزد شود، قدرت اجماع‌سازی بالایی دارد و همچنین می‌تواند بسیار رأی‌آور هم باشد.وی در ادامه افزود از طرفی می‌دانیم پاشنه‌آشیل اقتصاد، مشکلات سیاست خارجی است و ظریف به‌دلیل آنکه تبحر ویژه‌ای در رفع مشکلات سیاست خارجی دارد، می‌تواند باعث بهبود اوضاع اقتصادی هم شود.ابطحی در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: مردم انتظار داشتند فردی که مورد حمایت آقای خاتمی بوده است، به مطالبات اصلاح‌طلبانه جامه عمل بپوشاند، اما چنین نشد. از سوی دیگر وحدت افراطی‌ها با براندازها، آمریکا و اسرائیل، اصلاح‌طلبان را تحت فشار قرار داد. وقتی هم آقای خاتمی می‌بیند هر کاری که می‌کند اعم از نامه نوشتن، حرف‌زدن یا هر کنش دیگری فایده ندارد، می‌گوید دیگر از من توقع نداشته باشند، زیرا امکان کار برایم فراهم نیست. بسیاری از مردم از اصلاح‌ کردن امور گذر کرده‌اند و می‌گویند چرا باید در انتخابات شرکت کنیم. لیدر اصلاحات هم در این شرایط شاید محبوبیتش کم نشود، اما توقعات از او کم می‌شود.

ضربه اطلاعات سپاه به گروه معاند هبوط ایران

سازمان اطلاعات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن گروه معاند "هبوط ایران" توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان شرقی خبر داد.براساس این اطلاعیه، "هبوط ایران" گروهی است که از دی ماه 96 اعلام موجودیت کرد تا بتواند با استفاده از ظرفیت گروه‌های مختلف برانداز و موج سواری روی مشکلات صنفی و معیشتی مردم، به زعم خود، براندازی در ایران را محقق کند.سلطنت‌طلبان، اصلی‌ترین حامی این گروه بودند که با تکیه بر دولت‌های غربی و عربستان برنامه‌های خود را در ایران اجرایی می‌کردند. در این اطلاعیه آمده است، یکی از ترفندهای رسانه‌ای این جریان، استفاده از فریب‌خوردگان و عناصر داخل کشور برای فعالیت در شبکه های اجتماعی بود که این افراد با شکل و شمایل مختلف به خصوص در لباس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، جلوی دوربین حاضر می شدند و خود را یک نظامی جدا شده معرفی کرده و با قرائت بیانیه‌ها و فراخوان‌ها مردم را به شورش خیابانی دعوت می‌کردند.

امام: تاجزاده می‌خواهد مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کند

جواد امام، رئیس کمیته‌ی استان‌ها در جبهه اصلاحات ایران، درباره‌ی نامزد شدن مصطفی تاجزاده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به انصاف نیوز گفت: آقای تاجزاده به دنبال این است که مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کند.وی در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند، تاجزاده کاندیدایی است برای رد صلاحیت شدن تا طیفی از اصلاح طلبان بهانه‌ای برای تحریم انتخابات داشته باشند، می‌گوید: اگر قرار بر تحریم بود، ایشان عملاً نامزد نمی‌شدند، اینکه چقدر امکان تایید صلاحیت ایشان وجود دارد، موضوع دیگری است. آقای تاجزاده در واقع سابقه‌ی سوئی، دزدی و اختلاس که نداشته است. هیچ جرمی به جز فعالیت سیاسی هم مرتکب نشده و اتهام ایشان فقط سیاسی بود. او افزود: وقتی مدعی انتخابات آزاد هستیم. وقتی کسی جرمی مرتکب نشده است، چه ایرادی دارد نامزد شود؟ ایشان حتی اگر امروز زندانی بود، باز هم می‌‌توانست از داخل زندان کاندید شود. حق طبیعی او این بود که بیاید و ثبت نام کند. باید دید تا روز ثبت نام جمع‌بندی ایشان به چه صورت است، در حقیقت مردم باید تشخیص دهند که او صلاحیت دارد یا خیر. اینکه دیگران بخواهند این حق را از او سلب کنند، یک موضوع دیگر است. اگر شورای نگهبان او را تایید کند، جامعه خیلی خوشحال خواهد شد، چون شاهد تغییر رویکرد بزرگی از سوی شورای نگهبان خواهند بود و حق تعیین سرنوشت را به انسان‌ها می‌دهند و این مساله در قانون اساسی هم محترم شده است.

نماینده مجلس ششم: سید حسن خمینی هم کاندیدا شود، نمی تواند رای بیاورد

نماینده مجلس ششم شانسی برای اصلاح طلبان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری قائل نیست. آیتی معتقد است حتی اگر رئیس دولت اصلاحات یا حتی سید حسن خمینی کاندیدا شود هم رای نمی آورد.مهدی آیتی، نماینده دوره ششم مجلس در پاسخ به این که با انتشار فایل صوتی آقای ظریف فکر می کنید این امر به ضرر اصلاح طلبان تمام می شود، گفت: انتشار یک فایل صوتی محرمانه یک کار غیراخلاقی بود، از طرف هر کسی این اتفاق افتاده باشد یک کار مجرمانه است. از طرف هر کسی که اتفاق افتاده باشد، حتماً باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور این موضوع را جدی رسیدگی کنند و ببینند چه کسانی باعث نشر این خبر شدند و این خبر را از حالت محرمانه به صورت عمومی درآوردند و بصورت خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان و رسانه های بیگانه شده است. وی ادامه داد: باید نگاه کنیم به اینکه این نگاه محرمانه وقتی غیرمحرمانه درآمد یک جرم سیاسی، امنیتی است و باید درباره آن رسیدگی شود و این از نظر اخلاقی در اخلاق رسانه ای مردود است. وقتی کسی با یک رسانه ای صحبت و از آن رسانه تقاضا می کند، این مطالب باید برای ثبت در تاریخ بماند و آن رسانه آن خبر محرمانه را غیرمحرمانه کند، در نتیجه این کار غیراخلاقی در ساحت و حوزه رسانه ای و ژورنالیستی اتفاق افتاده است.

واکنش عضو هیات رئیسه مجلس به اظهارات جهانگیری

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر دولت کارآمدی روی کار بود و امور کشور را در دست داشت، حتما می‌شد بودجه‌ای ضد فساد مصوب کرد، اما متاسفانه این دولت توان چندانی ندارد و بیم آن بود که حتی اصلاحات خوب بودجه‌ای را هم در اجرا به تهدید تبدیل کند. «احمد امیرآبادی‌فراهانی» در واکنش به اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در فضای مجازی مبنی بر اینکه دیدید مجلس چه بر سر بودجه آورد و آن را رد کرد، گرانی‌های ناشی از مصوبات مجلس بسیار است و مانده‌ایم چگونه این مصوبات را اجرا کنیم، گفت: مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ پر از فساد و تبعیض را تحویل گرفت و تا حدی که توان دولت اجازه می‌داد از آسیب‌های آن کاست و تبعیض‌ها را کاهش داد. عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر آقای جهانگیری توان اجرای همین بودجه را هم ندارد، پس چرا در دولت هنوز مانده و می‌خواهد، حتی رئیس جمهور بشود. نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: اگر دولت کارآمدی روی کار بود و امور کشور را در دست داشت، حتما می‌شد بودجه‌ای ضد فساد مصوب کرد؛ اما متاسفانه این دولت توان چندانی ندارد و بیم آن بود که حتی اصلاحات خوب بودجه‌ای را هم در اجرا به تهدید تبدیل کند. امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد: بودجه تصویب شده اصلا در حد انتظارات نمایندگان مجلس نیست، اما بودجه ۱۴۰۰ متناسب با توان این دولت بی‌ثمر است و اگر آقای جهانگیری توان اجرای همین بودجه را هم ندارد، چرا در دولت هنوز مانده و می‌خواهد حتی رئیس جمهور بشود؛ بنابراین این دلیل محکمی است که مردم در ۲۸خرداد امسال انتخاب متفاوتی برای تعیین دولت کارآمد داشته باشند.

پیش‌بینی نمازی از وضعیت اصولگرایان درصورت عدم کاندیداتوری رئیسی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره فعالیت‌های جریان اصولگرا گفت: اگر ابراهیم رییسی اعلام نامزدی کند، داوطلبان اصولگرا از انتخابات کنار می‌کشند و اگر نیاید رقابت جدی بین نامزدهای اصولگرا به وجود خواهد آمد. علی محمد نمازی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره برخی خبرها در مورد معرفی محمد شریعتمداری وزیر تعاون به عنوان گزینه حزب کارگزاران سازندگی ایران برای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: از این موضوع بی‌خبرم و تاکنون حزب روی معرفی محسن هاشمی و محمدجواد ظریف اجماع داشته است و حتی اگر اسحاق جهانگیری بخواهد به این جمع اضافه شود، این موضوع را حزب بررسی می‌کند و جوانب را می‌سنجد. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: اصلاح‌طلبان مشکلی برای اجماع بر روی نامزد مورد نظر خود ندارند و همه نسبت به سازوکار نهاد اجماع ساز (جبهه اصلاحات ایران) وفادارند. باید داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ابتدا ثبت‌نام کنند و زمانی که اسامی اعلام شد، می‌توانیم روی نامزد مورد نظر اجماع کنیم.

هاشمی طبا: در اجماع همه اصلاح طلبان روی جهانگیری تردید دارم

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره احتمال تایید صلاحیت جهانگیری گفت: آقای جهانگیری در آن مناظره مباحثی را مطرح و در همان دوره نیز شورای نگهبان صلاحیت ایشان را تایید کرد. به نظر نمی‌رسد، اتفاق خاص جدیدی رخ داده باشد که احراز صلاحیت ایشان با مشکلی یا مانعی مواجه باشد. اما در مورد اجماع روی ایشان تردید دارم. هاشمی طبا گفت: من در اینکه آقای جهانگیری را به عنوان نامزد مورد اجماع تمام اصلاح طلبان بدانم، کمی تردید دارم و این احتمال وجود دارد که فعلا اجماع کامل در حمایت از ایشان نباشد.

ادعای عباسی: ۵ خرابکاری عمده در نطنز اتفاق افتاده است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگویی تفصیلی جزئیات عملیات خرابکاری در نطنز را تشریح کرد. فریدون عباسی، رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: در پانزده سال گذشته، پنج انفجار «بزرگ» در تاسیسات هسته‌ای نطنز رخ داده و به جز آن انفجار‌های کوچک هم انجام داده است. خرابکاری‌های صورت گرفته در نطنز نو و جدید است، ولی موضوع خرابکاری و استفاده از مواد منفجره در این تأسیسات برای اولین‌بار نیست؛ با مواد منفجره خیلی کوچک که در گیج‌های خلأ یا سنسور‌هایی که میزان فشار کم را در ماشین‌های سانتریفیوژ اندازه‌گیری می‌کند و انفجار آن ماده که اندازه یک عدس بود موجب تخریب شد که این خرابکاری ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۱۵ شعبان سال ۱۳۹۰ صورت گرفت. به گفته عباسی، بعضی از این انفجار‌ها در روز‌های نمادین و ایدئولوژیک مانند روز قدس و نیمه شعبان انجام شده است.

رهامی راهش را از جبهه اصلاحات ایران جدا کرد

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری در اعتراض به روند ممیزی قبل از ثبت نام داوطلبان جبهه اصلاحات ایران، خواستار خودداری این نهاد از معرفی او به عنوان یکی از نامزدهای این جبهه شد. محسن رهامی داوطلب نامزدی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری روز شنبه در بیانیه‌ای ضمن اتخاذ روش فراجناحی و ملی برای کمپین خود، در واکنش به روند ممیزی قبل از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات ایران، نوشت: اینجانب راه‌حل مشکلات کشور را برخورداری داوطلبان ریاست‌جمهوری از رویکرد ملی و فراجناحی برای حل مسائل و مشکلات کشور می‌دانم و با همین رویکرد ملی و فراجناحی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌ام.

پس لرزه های دستکاری بودجه ۱۴۰۰ در مجلس

احمد توکلی، درباره مباحث اخیر پیرامون وقوع برخی تغییرات در جداول لایحه بودجه توسط رئیس مجلس گفت: اگر جهت‌گیری در تغییرات شخصی یا حوزه‌ای باشد و یا به نفع اشخاص حقوقی خاص باشد، حتما باید مواخذه شود. بهرام پارسایی، با اشاره به تغییرات در جداول بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، گفت: این اتفاق یک پدیده نادر در تاریخ مجلس شورای اسلامی بود که برای نخستین بار و به این شکل در نهاد قانونگذاری کشور رخ داد. متاسفانه در یک رفتار غیرمرسوم، بودجه ای که در سال ۹۹ مراحل تصویب و تایید نهایی شورای نگهبان را گذرانده، تغییر کرده و در این میان، عده‌ای به جای عذرخواهی و پاسخگویی، به بدترین شکل از این کار دفاع هم می‌کنند./ایلنا

واکنش عباس عبدی به شوخی وزیر ارتباطات در کارگروه فیلترینگ

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در توئیتی به شوخی وزیر ارتباطات در کار گروه فیلترینگ واکنش نشان داد و نوشت: وزیر ارتباطات در اعتراض به کارگروه فیلترینگ به شوخی پیشنهاد فیلتر سایت پیوند‌ها را داده! نتیجه: ۴ عضو موافق و یکی هم نوشته قبلا فیلتر شده؟! درس مهم؛ محدود کردن اطلاع رسانی یا فیلترینگ برای جلوگیری از آکاهی مردم است، ولی بیش از مردم خودشان در گرداب ناآگاهی خودساخته اسیر می‌شوند.

توصیه به ابراهیم رئیسی برای کاندیدا نشدن در انتخابات ۱۴۰۰

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا گفت: به عقیده من، آقای رییسی تنها کسی است که می تواند اصلاحات در قوه قضاییه را به عنوان امری حیاتی ادامه بدهد. بعد از خروج او از این قوه، اصلاحات سخت تر و کندتر خواهد شد.شخصیتی مثل او قوه قضائیه را به خوبی می شناسد و امروز هم دارای این ایثار و فداکاری است که با همکاران لغزش کرده خود برخورد کند و این شجاعت را داشت که در مقابل آنها صف آرایی کند؛ این شجاعت در مدیران گذشته کم رنگ تر بود. مصلحت کشور بیشتر در حضور او در قوه قضاییه است./برنا

قالیباف و نادران به دردسر افتادند

علی خضریان، نماینده مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی تاکید کرد با توجه به محرز بودن تخلفات صورت گرفته شده در بودجه ۱۴۰۰ توسط عده‌ای معدود، بهترین اقدام رسیدگی به تخلفات صورت گرفته شده در مسیر صحیح و منطقی آن جهت عدم تکرار این تخلفات در سال‌های آینده است./ایلنا

شعار و رنگ انتخاباتی محمد رضا عارف مشخص شد

بنا بر شنیده‌های محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان برای حضور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، که در خردادماه امسال برگزار خواهد شد، اعلام کاندیداتوری می‌کند. قرار است عارف طی روز‌های آینده با برخی رسانه‌های تصویری و خبرگزاری‌ها، مصاحبه‌هایی درخصوص تشریح برنامه‌های خود برای اداره کشور داشته باشد. برخی از افراد نزدیک به محمد رضا عارف به دیده بان ایران گفته اند، این فعال سیاسی اصلاح طلب «رنگ سفید» را به عنوان رنگ انتخاباتی خود برگزیده است. این فعال سیاسی در توضیح رنگ انتخاباتی عارف گفته است: «چهل سال است کشور ما در وضعیت غیر عادی به سر می‌برد. ما در حوزه سیاست بین الملل، اقتصاد و در حوزه روابط ما با دیگر کشور‌ها در وضعیت قرمز به سر می‌بریم. هدفی که محمد رضا عارف برای خود برگزیده، بازگرداندن کشور به وضعیت عادی است.» وی همچنین افزود: شعار دولت دکتر عارف، دولت «زندگی» است و می‌خواهد زندگی مردم به وضعیت عادی بازگرداند.

یک بار ۵ عضو کارگروه فیلترینگ، به فیلتر سایت «پیوندها» هم رای مثبت دادند
آذری جهرمی در کلاب‌هاوس: میته تعیین مصادیق روالی دارد که موضوعات مربوط به فیلترینگ انجا تصمیم گیری می شود. دادستانی، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد در انجا عضوند. در دولت دهم، در انجا مکانیزمی برای رای‌گیری آنلاین گذاشتند. در کارگروه، ۵ عضو حضور دارند ۳ عضو غیر دولتی و دو عضو دولتی. قرار بود مواردی که خلاف عفت است در آنجا بارگذاری شود. ما از اول گفتیم این روال غیر قانونی است. این فرآیند روالی شد که سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را تحت عنوان منافی عفت بارگذاری می‌کردند و با رای‌گیری آنلاین فیلتر می‌شدند. در دولت یازدهم اما جمع‌بندی این شد که برای اپلیکیشن هایی که جمعیت کاربری زیادی دارند جلسات تصمیم‌گیری آنلاین نباشد. یکبار برای نشان دادن مشکلات این مکانیزم و نحوه برگزاری جلسات، درخواست فیلتر سایت پیوندها را ارسال کردم و پس از رای مثبت ۵ عضو، موضوع به کارگروه اطلاع داده شد. ۴ دستگاه رای مثبت به فیلتر دادند، ۱ دستگاه در توضیحات نوشت این سایت قبلا فیلتر شده است. من هم مکتوب کردم و به مراجع مربوطه نوشتم آقایان می‌گوید نظام رای‌گیری آنلاین خوب است. شرایط این است.

علی مطهری: ظریف در فایل صوتی اصلا انتقادی به شهید سلیمانی نمی کند
علی مطهری در گفت‌وگو با «انتخاب» و در واکنش به انتقادات و هجمه‌هایی که علیه محمدجواد ظریف بعد از افشای فایل صوتی محرمانه وی صورت گرفته است، گفت: من این فایل را گوش کردم ولی هیچ انتقادی از جانب آقای ظریف نسبت به شهید سلیمانی ندیدم. ایشان فقط گفتند که در مواردی برخلاف نظر خودم صرفا طبق نظر او عمل می‌کردم. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ظریف گفته است وزارت امور خارجه در مسائل خاورمیانه مستقل تصمیم‌گیری نمی‌کرده و متاثر از اقدامات میدانی بوده است. این سخن به معنای انتقاد نیست. این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا امروز، این مساله وجود داشته است. در همان سال‌های ابتدایی بخشی تحت عنوان نهضت‌های آزادی‌بخش درون سپاه تشکیل شده بود و آنان اقداماتی انجام می‌دادند که این اقدامات در سیاست خارجی و روابط ما با کشورهای منطقه موثر بود. بنابراین مساله‌ای که آقای ظریف مطرح کردند، مساله تازه‌ای نیست. مطهری تصریح کرد: آقای ظریف اشاره می‌کند که تصمیم نظام این چنین بوده است و ما طبق تصمیم نظام عمل کردیم. ایشان در این فایل صوتی نه تنها انتقادی به سردار سلیمانی نداشت، بلکه از او تمجید و تعریف‌های زیادی به زبان آورد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: دستکاری در جداول بودجه جرم است
«سیدسلمان ذاکر» درباره موضوع دستکاری در جداول بودجه افزود: اگر ابهامی درجداول بودجه ایجاد شده، اصل بر این است که این ابهام برطرف شود و هیچ فردی یا افرادی حق دست درازی به مصوبات مجلس را ندارند. عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجس افزود: اگر فردی به دنبال اضافه کردن، کم کردن یا ساختن عبارت و اعداد و ارقام در جداول بودجه باشد یا به نحوی دیگر در این باره عمل کند بر اساس قانون مجازات اسلامی این موضوع جرم است و فرد یا افراد دخیل در این باره مجرم شناخته شده و باید با آنها برخورد شود.

سردار کوثری: نمی‌خواهند بچه‌های جنگ و حزب‌اللهی وارد صحنه شوند
سردار محمد اسماعیل کوثری گفت: نمی‌خواهند بچه‌های جنگ و حزب‌اللهی وارد صحنه و مدیریت کشور شوند. او در پاسخ به این سوال که «شما به عنوان یکی از فرماندهان دفاع مقدس، فکر می‌کنید دلیل هجمه‌های که تحت عنوان "کاندیدای نظامی" به برخی کاندیدا مطرح می‌شود، چیست؟» گفت: کاملاً روشن است که با این حربه نمی‌خواهند بچه‌های جنگ و حزب‌اللهی وارد صحنه و مدیریت کشور شوند. اینها امروز نظامی نیستند و از مجموعه نظامی خودشان جدا شده و کاندیدا شده‌اند. ضمناً هیچ کجای قانون نیامده که افراد با سابقه کار نظامی از کاندیداتوری منع شده باشند.

فائزه هاشمی: عصبانیت من از دولت بیشتر از عصبانیتم از اصولگرایان است
فائزه هاشمی: امروز عصبانیت من نسبت به دولت بیشتر از عصبانیتم نسبت به اصولگرایان است. آقای روحانی و بخشی از تیمش با اینکه اصلاح‌طلب نبودند ولی رای آنها پایگاه اصلاح‌طلبی داشت و باید به وعده‌های خود عمل و جور دیگری رفتار می‌کردند. اصولگرایان؛ این نام هم هیچ ارتباطی به منش و ویژگی‌های این افراد ندارد، که تکلیف‌شان معلوم است و نمی‌توانیم از آنها انتظار دیگری داشته باشیم. چرا همیشه باید به دنبال بد و بدتر باشیم؟! این بد و بدتر دیگر آنقدر فرقی با هم ندارند.آزموده را آزمودن خطاست. اگر بابا بود می‌شد رأی داد، چون بزرگی بود که می‌توانست راه را باز کنداما امروز دیگر آن بزرگ را نداریم و نه‌تنها این راه باز نمانده بلکه خود اصلاح‌طلبان این راه را بسته‌اند. متاسفانه عمده اصلاح‌طلبان به جای پذیرش اشتباهات‌شان در دور شدن از مردم و رفتن به سوی حاکمیت برای بقا، دچار فرافکنی هستند و مرتبا توپ را در زمین شورای نگهبان و اصولگرایان می‌اندازند. اقدام به حذف بابا از سوی کسانی که به دنبال به بن‌بست رساندن اصلاحات بودند متأسفانه انگار درست بوده. بعید می‌دانم که خودشان چنین سرعتی را در نتیجه گرفتن از این اقدام پیش‌بینی می‌کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۰
هاشمی طبا مملکتداز دست روحانی ومثل شما خراب شده الان متوندبایدذبرایب محاکمه آمادهدشوید الان آقای مطهری میخواهد رییس شود وای به حال این مملکت
جهانگیری به چی امیدواره؟ فکر کنم اگه بره تو اوتوبوس یا مترو بین مردم تیکه ...
من اگر اعتماد به نفس جهانگیری رو داشتم الان کم کم جای ایلان ماسک بودم.
منظر انتقام شهید فخری زاده هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
اسلام دین گذشت و بخششه
مردم خیلی انتقان رو دوست ندارن
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
باش تا صبح دولتت بدمد
تا حالا یک بار هم نفهمیدم جملات گنگ و عجق وجق حسام الدین آشنا چه معنی میداد و هیچکی هم نمیفهمید. مثلا فکر میکرد هر چی گنگ تر حرف بزنه خفن جلوه میکنه. راحت شدیم از دستش.
ظریف با اون برجام نافرجامش بدبختمون کرد. قراردادی رو امضا کرد که ما فردای قرارداد کل هسته ایمونو ریختیم دور ولی آمریکاییها هیچ امتیازی ندادن. و بعد هم کلا زدن زیرش. احتمالا دوره بعد که یه جمهوریخواه دیگه بیاد رو کار ما باز تحریم بشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
ریخت دور؟
دستش درد نکنه
چیکار میکرد مگه برامون برق خونه شما رفت ریخت دور؟ یا کار دیگه داری باهاش؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
هسته ای تون برق چندتا شهر و شهرستان رو تامین میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
قرار شد از طرف جمع صحبت نکنیم،پسندیده تر اینست که بفرمایید بدبختم کرد.
رای بی رای
زاد و ولد در این شرایط که کم آبی، نبود شغل پایدار، پیدایش بیماری های جدید نظیر ام اس و ...... فراگیر شده کار اشتباهی هست.

هر نفر در طول عمر خود شاید حدود صد هزار لیتر آب رو آلوده کنه و صد ها هزار موجود زنده باید کشته بشن تا غذای اون رو تامین کنن آیا با وجود این همه مشکلات ارزش داره که ما موجوداتی که وجود ندارن و در آرامش قرار دارند رو به خاطر خودخواهی خودمون به زندگی وارد کنیم

میدونم الان عده زیادی ار هموطنان بهشون بر میخوره و میگن آنکه دندان دهد نان دهد آیا شما میدانید در آفریقا روژانه بیش از ده کودک به دلیل سو تغذیه جان خود را از دست میدهند
ظریف توضیح بده که در دوران جنگ تحمیلی که باید خدمت سربازی میرفته و احتمالا به جبهه فرستاده میشده مثل جوانان بقیه مردم ایشون کجا بوده؟
آیا برجام اینجوریه که هر وقت جمهوری خواه ها اومدن ما تحریم بشیم و هر وقت دموکرات ها اومدن سر کار بریم مذاکره و چهارتا امتیاز جدید بدیم و نصف قبل امتیاز بگیریم؟ و این چرخه تا نابودی کامل صنعت هسته ای و امتیاز نفت در برابر غذا تموم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
ناراحتی از ایران برو
خيلي جالبه
رئیس دو قوه قضائیه و مقننه، تازه انتخاب شده اند، ولی می خوان رئیس قوه مجریه بشن
چرا؟؟؟؟
با آن همه هزینه قالیباف رفت تو مجلس
حالا می خواد بیاد رئیس جمهور بشه؟؟؟؟
جهانگیری که با انگ ارز ۴۲۰۰ و حواشی اخوی گرام نمی تواند سر بلند کند. عارف هم که مسئله ژن خوب را با خود حمل می کند. ظریف که موضوع الان مسئله افشای نوار را دارد. با کدوم اصلاح طلب بی نقص اجماع حاصل شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
رییسی هم که با کارنامه تتلو پیوند خورده و قالیباف هم مسایل مالی شهرداری
چرا قضات ، اعضای هیات علمی و پزشکان که حقوق های نجومی بالای 40 میلیون تومن میگیرن باید از مالیات معاف بشن اما تولید کنندگان و مردم عادی که با سرمایه خود شغل ایجاد کردن باید مالیات های سنگین بدن
ظریف با نوار اخیر رد صلاحیت میشه. این صحبت ها را اگر یک شخص عادی که برای مصاحبه عقیدتی شغلی برای یک شغل کارمندی میکرد حتماً رد میشد. چه برسه یک وزیر خارجه که مذاکرات برجامی هم انجام داده.
ما کاندید تحصیل کرده و مدیر و متخصص نداریم پس امیدی به آینده نیست
پاسخ ها
milad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
دکتر فریدون عباسی دوانی دانشمند هسته ای و فول پروفسور فیزیک هسته ای ، در سال هشتادو نه ترور شدند ایشان ان شالله با حمایت ملت فهیم ایران رای خواهند اورد
یاد میاد زمانی که قالیباف ریس نیروی انتظامی بود یک روز به برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک دعوتش میکنن و برای معرفیش یک نوشته میاد پایین تصویر با عنوان دکتر سردار پاسدار خلبان محمد باقر قالیباف.

ایشان به محض اینکه این نوشته رو از تلویزیونی که در استودیو بود به طور همزمان با مصاحبه میبینن فورا روی آنت زنده به مجری تذکر میدن که عنوان سرتیپ رو هم باید اضافه کنید و درجا براش درست کردن.
"وقتی هم آقای خاتمی می‌بیند که هر کاری که می‌کند اعم از نامه نوشتن، حرف‌زدن یا هر کنش دیگری فایده ندارد، می‌گوید دیگر از من توقع نداشته باشند؛ زیرا امکان کار برایم فراهم نیست."
آقای خاتمی در زمان رئیس جمهوری طی مصاحبه ای گفتند "اگر درخیابانی تهران گم شوم باید زنم بیاید و دست مرا بگیرید و به خانه ببرد"
کشی که راه خانه اش را بلد نیست دل به هدایبش بسته اید؟!عجب!!!!
یا در روز های آخر دوره دوم رئیس جمهوری اش فرمودند "اگر من روزی کاره ای بشوم سعی می کنم یارانه ها بدست نیازمندان واقعی برسد" یعنی رئیس جمهوری کم مقامی بود که ایشان نمی توانستند با آن مقام کاری بکند و باید مثلاً رئیس ..ها.باشند تا کاری بکنند ؟
بابا اینقدر دل به کسی که خودش اعتراف دارد راه خانه اش را بلد نیست پیدا کند نبندید!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
حالا شما که دل به هاله نور بستی از توش چی در اوردی؟
حتی توافق جدید با آمریکا تاثیری در تصمیم من ندارد

رای بی رای
برنامه های سعید محمد نگاه کنید عاشقش میشید
بالاخره در خصوص دستکاری در بودجه در مجلس ، خلاف صورت گرفته است یا خیر ؟
متاسفانه آنقدر اخبار ضد و نقیض منتشر میگردد که تشخیص راست و دروغ تقریبا نشدنی شده است
رنگ سبز و بنفش و حالا هم سفید واقعا رنگارنگه اصلاح طلبان باید بفکر بازبینی و دور شدن از قدرت باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
راست میگه فقط رنگ سیاه بدبختی اصولگراها خوبه
ببین تابی جان
یه قسمت مهم از رسالت شما انتشار نظرات خوانندگان سایته
جدیدا یاد گرفتی اینقدر دیر نظرات رو منتشر میکنی که هیچ تبادل نظری نباشه.
نشر نظر به ترتیب ارسال هم خیلی قدیمیه کمی به روز باشید نظراتی که بیشتر بازخورد داره بیاد بالا
به لطف آقایون حقوقها که پایینه، دو سه تا سانسورچی مشتی استخدام کن.
به امید فیلتر شدن فیلترینگ
ایندفعه رنگش سفیده ؟ قبلا که بنفش وسبز بود. هر دوره انتخابات یک مداد رنگی از جعبه خارج میشه برای ملت .
با سلام افراد اصلاع طلب بجای اینکه دنبال تغییرات در قانون باشند اول باید خودشان را تغییر بدهند با این کارنامه کاریشان!!!!!!؟؟؟؟ که اصلا فکر نمی کنم بتوانند هر وقت به قدرت رسیدن به فکر جیبشان بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
حالا معجزه هزاره سومتون هم خیلی پاکدست نبودا
شیخی به شهری آباد و سرسبز وارد شد. چون بی اعتنایی مردم رو به خود دید در میدان شهر فریاد زد من میتوانم مشکلاتتان را رفع کنم هر کس مشکلی دارد نزد من بیایید. مردم به دور شیخ جمع شدند.

از بین مردم جوانی جلو آمد و گفت من چوپانی هستم که گله ای 200 تایی از گوسفند دارم لاکن پولی برای ازدواج ندارم . شیخ به جوان گفت چاره تو نزد من است. کافیست به نزدیک ترین شعبه بانکی مراجعه کنی و با ارائه 10 ضامن معتبر 200 میلیون وام بانکی بگیری.

جوان که از زکاوت شیخ و مبلغ وام بانکی متحیر شده بود از شدت شادی در پوست خود نمیگنجید و لذا تمام گوسفندان خود را به نشانه سپاسگذاری به شیخ بخشید و خود به دنبال وام بانکی شتافت.

مردم که چنین بدیدند همگی به شیخ ایمان آوردند و او را بسیار عزیز شمردند و برای او سفره ای رنگین از انواع خوراکی های لذیذ فراهم نمودند.

ادامه دارد.........
انتخابات ۱۴۰۰ با قدرت یا احمدی نژاد یا رییسی ؟؟
حالا هر چه دوست دارید عزیزان خوانندگان اصلاح طلب منفی بدین ؟
تا حالا یکی از پیش بینی های انتخاباتی ام خطا نداده ؟؟ یه اصولگرا مثل جناب رییسی یا احمدی نژاد با قدرت انتخاب میشن، و نلافی ترامپ رو سر امریکا در میارن .بساط تبعیض برداشته میشه ، غارتگران واقعی به مشخص میشن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
قدرت این کاندیداست؟
هرکس کاندید شود پیروز است چون مردم رای نمی دهند خودش به خودش رای دهد پیروز است
کاندیداهای اصلاح طلب
تاجزاده ( رد صلاحیت )
اخوندی مدعی نجات ملت از قحطی
محسن هاشمی
اسحق جهانگیری و
ظریف دوست گرانقدر و اطلاعت بده جان کری و جو بایدن
همین جماعتی دلشون برای معیشت ملت میسوزه ۶ ماه تمام ترامپ گفت بیاین پای میز مذاکره ولی حضرات چون با کری قول داده بودن قبول نکردن تا اینکه سه سال کامل ملت تحت شدیدترین تحریم ها باشن و حالا با به قدرت رسیدن عزیزانشان در امریکا دلشون برای معیشت کارگر و معلم میسوزه در حالی که در این ۸ سال کوچکترین قدمی برداشتند و سه ماه آخر سال دلسوز ملتدشدن ا از مذاکره نمیکنیم به فاز مذاکره و لغو تمام تحریم ها به لغو بعضی تحریم هاو مسئله راستی آزمایی هم منتفی ؟؟ امان از این هیاهو یا ًًًضامن آهو
تمام حرکات اقای رئیسی در جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری است حتی طرز سخنرانی هایش سفرهایش مطمئن باشید امروز وفردا اعلام کاندیداتوری می کند ....
دولت زندگی،دولت سید خراسانی،دولت نظامی ها،دولت جوان انقلابی،هر کی می خواد بیاد بیاد،بنده از حق رأی دادن خود استفاده نمیکنم و رأی نمیدم،هر کسی را که هم دوست داره از این حق استفاده کنه و رأی بده،دوست دارم،چون به آزادی اندیشه و فکر،اعتقاد کامل دارم.
اینجا شده ایستگاه طنز پردازی. یکی میگه «انتشار یک فایل صوتی محرمانه یک کار غیراخلاقی بود، » که انگار طرف در ملا عام باد ..تخلیه کرده!!!
یکی دیگه میگه چه اشکالی داره کسی تو زندان باشه و کاندید بشه که انگار رئیس جمهور کارش صبح تا شب منچ بازی کرده!!!
جناب عارف میخواد زندگی مردم رو به حالت عادی برگردونه ! یعنی زندگی مردم 42 ساله که غیر عادیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بله 42 ساله در یک کشورغیرعادی زندگی می کنیم با یک حکومت غیرعادی . عادی شدن زندگی مردم هم دست رییس جمهورنیست ....1
کی باید پرونده تخلف بودجه مجلس را رسیدگی کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
و رییس مجلس و شهردار قبلی و و و
بحمدالله بخش قابل توجهی از مردم بخاطر وفور رساناها و فضای مجازی نسبت به ده بیست سال قبل بسیار آگاه تر شده اند و توانایی تشخیص قسم حضرت عباس را از دم خروس دارند...........
رای بی رای کلا.
بزترید بچه جنگ هم بیایند تا در برخورد با مشکلات حساب کار دستشان بیاید و اینهمه منم منم نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
مگه بچه های جنگ هنوز سهمیشونو از سفره برنداشتن؟
سردار کوثری: نمی‌خواهند بچه‌های جنگ و حزب‌اللهی وارد صحنه شوند.
جناب سردار اینم از اون فرمایشاتیست که دیگه دورانش خیلی وقته تموم شده و نخ نما شده!! جناب تا حالاش هم که تمام مقامات و مناصب مال همین بچه حزب االلهی ها و انقلابیون بوده که!! حالا ممکنه کمی با همدیگه اختلاف نظر داشته باشن ولی قطعا همشون از همین آدمها هستند.لطفا با خودتون و مردم کمی صداقت داشته و روراست باشید.
در این انتخابات ریاستجمهوری آنکه کاندید نشود آبرو کسب خواهد کرد!
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
آقای کوثری کجا را نگاه می کنی؟ جایی مونده که بچه های جنگ و حزب الهی نباشند؟
در همه دنیا در انتخابات شرکت میکنند برای بهتر شدن ،در اینجا مردم تهدید میشوند که شرکت کنید تا اوضاعتون بدتر نشود
این آقای قالیباف اصلا سیستم کاریش همینه ،برای همکاران خود ارزشی قایل نیست و دستور خلاف صادر میکند بعد میگوید توضیج بدین که تخلفات به من مربوط نیست .!! خب مومن اگر اون مرئوس جنابعالی دستور رو اجرا نکنه که طرفه العینی برکنار میشه بیچاره.
آقای فریدون عباسی ما اصلا فرض رو بر این میذاریم که ۵تا خرابکاری نبود ۱۰ تا بود.ولی شما بگو چرا اینقدر خوشحالی؟
ظریف و‌ لاریجانی و جهانگیری فرقی نمیکنند
مردم دولت سوم روحانی را نمیخواهند
همین دو دولتش بسمونه
ظریف و‌ لاریجانی و جهانگیری فرقی نمیکنند
مردم دولت سوم روحانی را نمیخواهند
همین دو دولتش بسمونه
اقتصاد علم هست . نه ایدولوژی و نصیحت و تعاریف اخلاقی نیست .... وقتی قیمت قند و روغن سرخ کردنی و شکر و نان به نرخ ارز دولتی باشد به کشورهای همسایگان اطراف مرزها صادر و قاچاق میشود و به مراتب مردم ایران روغن سرخ کردنی گیرشان نمیاد ......از آنطرف خودرو ایرانی برای صادرات به کشورهای دور بر ایران به یک سوم قیمت جهت ورود اارز صادر میکنند ولی دوباره با باز کردن و اوراق قطعات همان خودروهای صادراتی دوباره به ایران با دو و سه برابر قیمت داخل وارد میکنند ..... این یعنی به تمسخر گرفتن عدوم اقتصادی .... به تمسخر گرفتن علوم پزشکی ..... بنابراین من شهروند ایرانی وقتی صبح تا شب وقتی رادزو در ماشین و تلویزیون در منزل و اینترنت در موبایل را رشر و پیگیری میکنم . روحانیون کشور متاسفانه شغل اصلی خودشان که دعوت مردم به تقوی و راستگویی بود. ول کردن و چسبیدن با نظریه پردازی در همه امور سیاسی و علوم تخصصی کشور.....من ایبار رای نمیدم به صد تا دلیل
رای بی رای
کاش همه اصلاح طلبان عرضه ی اعلام نظرشون مثل فائزه هاشمی رو داشتن
اگه اجازه حضور زنان رو برای ریاست جمهوری بدن بدون شک مولاوردی با اقتدار پیروز خواهد شد ، او تنها شیر زن دولت روحانی بود که یک تنه جلوی افراطیون ایستاد و در این راه قربانی شد ولی اوج نمک نشناسی روحانی رو باید در عدم حمایت از او دیدیم او واقعا یک سیاست مدار به تمام معناست .
امریکا باید
تمام تحریم ها رو لغو کنه
تمام افراد و نهاد ها رو از لیست تحریم خارج کنه
اموال بنیاد علوی رو به ایران برگردنه
سپاه رو از لیست تروریستی خارج کنه
اتحادیه اروپا نیز تحریم های اخیر و تعلیق کنه
۴ ماه راستی آزمایی صورت گیرد
۸۰۰ ملیارد خسارت این سه سال پرداختت
بعد از ۴ ماه کف غنی سازی ۹۳ درصد اعلام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
امر دیگه ای ندارید ؟؟؟
فائزه خانم نمی دانی اول با احمدی نژاد می خواستند پایگاه مردمی اصلاحات و تفکرات اصلاح‌طلبان واقعی را از بین ببرند وقتی دیدن مردم باز به اصلاحات گرایش دارند گفتند یکی از خود اصطلاح طلبان را بیارند که با رفتار و اعمال و گفتارش کلا مردم را از اصطلاح طلبان و تفکرات اصلاح‌طلبان بیزار کنند و موفق شدند....
دیگه عارف هم حالا برای ما کاندیدا شده
الان ۴۱ ساله صحنه و همه چیز دستتون هست

مگر همین احمدی نژاد و روهانی یا رفسنجانی بچه جنگ نبوند.
معلوم نیست اصلاح طلب ها چه خوابی برای این ملت مظلوم دیدن که تاج‌زاده رو علم کردن. خدا به خیر بگذرونه.
خانم فائزه هاشمی ، مثل اینکه فراموشی تاریخ گرفته اید ما که یادمونه که روحانی دست پرورده پدر مرحوم شماست بس کن این سیاه نمایی رو شما و امثال شما تا کی سیاه بازی می کنید مگر شما و هم فکرانتون نبودن که شعار می دادن که با روحانی حاضریم به جهنم بریم اما حاضر نیستیم با رئیسی به بهشت برویم ؟
انتخابات به این میگن یکماه دیگه رای گیریه و هنوز هیشکی نمیدونه کی کاندید میشه کی تایید صلاحیت کی.... خیلیم دموکراتیک خیلیم خوب ،
فائزه هاشمی تو چکاره ای ؟ برو کشککت رابساب
اصلاً این فائزه هاشمی کی هست و چه محلی از اعراب دارد که می گوید (( عصبانیت من از دولت بیشتر از عصبانیتم از اصولگرایان است )) تو از خودت عصبانی باش آن هم در پستوی خانه ات که چرا حرف های بی ربط می زنی ، اصلاً تو چکاره هستی که عصبانی باشی یا نباشی و البته امروز آحاد اجتماع از دولت عصبانی هستند ولی به خاطر کم خدمتی ، اگر عصبانیت تو هم از همین قماش باشد تو هو یکی از مردم هستی
رئیسی خودش بهتر از همه می داند که چقدر رای دارد.
حالا درسته که آقای رضایی هم قراره از طیف اصولگرا کاندیدا بشن... اما این دلیل نمیشه که تابناک که مورد حمایت آقای محسن رضایی هستش هی پشت سر هم خبر بزنه که رئیسی(قوی ترین رقیب و اصلی ترین گزینه اصولگرایی) نیا... رئیسی نیا و...!!!!
رای بی رای وسلام
بیشترمردم رای نمیدن ایناچه دل خجسته ای دارندواعتمادبه نفس واهی بسه دروغ ووعده وعیدبیهوده .....
برخی خدمات قالیباف
فرمانده لشکر خراسان در ۲۰ سالگی\راه اندازی پلیس۱۱۰\تجهیزکردن پلیس به خودروهای روزدنیامثل بنز\ایجادپلیس الکترونیک وپلیس۱۰+\هشتمین شهردار برتر دنیادرسال۲۰۰۸ازسوی بنیادسیتی مایور\دریافت مدال bike city قطربدلیل توسعه دوچرخه سواری\تقدیرپرفسورسمیعی بدلیل ساخت بزرگترین بیمارستان مغزواعصاب جهان به شکل مغزانسان\تکمیل وساخت برج میلاد\احداث باغ پرندگان تهران\نمایشگاه شهر افتاب\بوستان نهج البلاغه\بوستان ولایت\ساخت پل جوادیه\پل طبیعت\دریاچه چیتگر\احداث تونل رسالت. توحید. امیرکبیر \ساخت ۲تالاربزرگ موسیقی و ۵۰سالن سینما وتیاتردرتهران\ساخت بیش از ۱۰۰کتابخانه عمومی وبزرگ\طراحی۱۱خط اتوبوس تندرو وBRT \توسعه خطوط مترو از ۷۰به ۳۰۰کیلومتر\ وارتقا،بزرگراههای امام علی ع و ازادگان و سایر بزرگراهها و......
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی