بازدید 47699
دو هزار و چهارصد و چهل و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

غرضی: ۵۰۰۰ نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند / کاندیدای اصولگرا: بهتر است رییسی در قوه قضاییه بماند / پیش بینی طائب برای فتنه انتخاباتی / اظهارات تازه مرعشی درباره کاندیدای پنهان اصلاح‌طلبان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند صادق خرازی: رئیس جمهور شوم تا مهرماه همه واکسن کرونا می زنند / دولت را به شکل سهامی نمی‌شود اداره کرد / نظر رستم قاسمی درباره حضور گسترده اعضای کابینه احمدی‌نژاد در انتخابات و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 30 April 2021
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

استعفا یا برکناری آشنا برای حفظ ظریف بود

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:صحبت‌های ظریف خلاف سیاست‌های کلان نظام بود. روحانی و دولت باید موضع خود را درباره بخش‌های ساختارشکن صحبت‌های ظریف روشن کنند. دولت می‌خواهد ظاهر قضیه این باشد که استعفای آشنا را پذیرفته و با این اقدام ظریف را حفظ کند. البته که ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک در انجام وظیفه کوتاهی کرده است، اما اصل مساله این است که آقای ظریف، خود شخص رئیس‌جمهور و دولت موضع روشنی در قبال این صحبت‌ها نگرفته‌اند. رئیس‌جمهور می‌گوید دولت با همه صحبت‌های آقای ظریف موافق نیست؛ این کلی‌گویی بی‌نتیجه است و باید در ارتباط با مباحث ساختارشکنانه آقای ظریف دولت موضع خود را روشن کند. صحبت‌های ظریف خلاف سیاست‌های کلان نظام است و مجلس باید وظیفه خود در مورد استیضاح انجام دهد./ اعتمادآنلاین

اظهارات تازه مرعشی درباره کاندیدای پنهان اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که گزینه‌های حزب کارگزاران برای ریاست جمهوری در روز شنبه به جبهه اصلاحات معرفی می‌شوند. حسین مرعشی نجفی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به سراغ کاندیدا‌های پنهان برای انتخابات ریاست جمهوری رفتید و از ابتدا یک گزینه را برای انتخابات معرفی نکردید، گفت: من نگفتم کاندیدا‌های پنهان، بلکه گفتم نامزدی که هنوز نامش را اعلام نکردیم و این به معنای کاندیدا‌های پنهان نیست. سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره ویژگی‌های کاندیدا‌های پنهان بیان کرد: کاندیدا‌های پنهان سه خصوصیت دارند؛ یکی اینکه بتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، دوم اینکه بتواند مردم را تحت تاثیر قرار دهند و به پای صندوق‌های رای بکشانند و سوم اینکه کشور را به شایستگی اداره کنند. مرعشی در واکنش به برخی اصلاح طلبان که نسبت به کاندیدا‌های پنهان و دقیقه نودی واکنش منفی نشان دادند، تصریح کرد: ما هنوز کاندیدایی معرفی نکردیم که کسی بخواهد موافق و یا مخالف باشد. ما کاندیدا‌های خود را به جبهه اصلاحات معرفی می‌کنیم و اگر تایید شوند به عنوان نامزد نهایی ما در انتخابات معرفی می‌شوند و هر کسی که با کاندیدا‌های پنهان مخالف باشد ما برایش احترام قائل هستیم.

جدیدترین گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: محمد شریعتمداری یکی از گزینه‌های تاثیرگذار جریان اصلاح‌طلب برای انتخابات ۱۴۰۰ است. جهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گزینه‌های شاخص اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: اصلاح طلبان چهره‌های شاخصی را دارند و زمینه حضور چهره‌های مناسب باید از ماه‌ها قبل فراهم می‌شد. خانجانی تصریح کرد: صرف نظر از شخصیت‌های تاثیرگذاری که اصلاح طلبان دارند، نام آن‌هایی را که بیم عدم تایید صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان داریم، مطرح نمی‌کنم، اما افرادی مانند آقای اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی، مسعود پزشکیان، محمد شریعتمداری، محمدرضا عارف، بیژن زنگنه و عباس آخوندی از چهره‌های مدنظر اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستند. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور عباس آخوندی به گذشته‌ای که در دولت فعلی داشته برای جریان اصلاحات نگران کننده نیست؟ بیان کرد: عباس آخوندی دارای تفکر سیاسی است و جدا از نظراتی که در حوزه مسکن داشت، در حوزه‌های توسعه یافتگی ایده‌های خاصی دارد. وی در خصوص تمایل اصلاحات برای حضور محمد شریعتمداری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: وی یکی از گزینه‌های تاثیرگذار جریان اصلاح طلب و از وزرای کابینه آقای روحانی است که در حوزه‌های شفافیت، جوانگرایی و رفاه اجتماعی فعالیت‌های خوبی داشته و شاخص‌های عملکرد وی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از امتیاز خوبی برخوردار است و توانمندی بالایی دارد.

نظر رستم قاسمی درباره حضور گسترده اعضای کابینه احمدی‌نژاد در انتخابات

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت، در صورت انتخاب به عنوان رییس جمهوری برای مقابله با تحریم آن را بی‌اثر می‌کنم. کمتر از ۴۸ روز تا انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری باقی مانده است و برخی شخصیت‌های جناح‌های سیاسی با داوطلبی، آمادگی خود را برای حضور در این انتخابات اعلام کرده‌اند که در این میان سهم کابینه نهم و دهم از همه بیشتر است. رستم قاسمی، رامین مهمان‌پرست، فریدون عباسی، محمد علی نامی، محمد ناظمی اردکانی، صادق خلیلیان، محمد عباسی افرادی هستند که در روز‌های گذشته آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و گفته می‌شود علی نیکزاد و سعید جلیلی در تدارک حضور برای این رقابت‌ها هستند. رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم، روز جمعه در پاسخ به این پرسش ایرنا می‌گوید که باید از احمدی‌نژاد بپرسید که چرا بیشتر اعضای کابینه او برای حضور در انتخابات داوطلب شده‌اند. این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری درباره اظهارت خود درباره نشان دادن راه دور زدن تحریم‌ها و همچنین اینکه اگر رییس جمهوری شود چگونه تحریم‌ها را دور می‌زند، یادآور شد: اگر به عنوان رییس جمهوری انتخاب شوم روشی که برای دور زدن تحریم انجام می‌دهم «بی‌اثر کردن آن است.»

شایعه بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی تکذیب شد

یک مقام آگاه در دفتر سخنگوی دولت شایعات منتشره در فضای مجازی درخصوص بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی به دلیل سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه را تکذیب کرد. یک مقام آگاه در دفتر سخنگوی دولت شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی را به دلیل سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه کاملا کذب و بی اساس دانست و تاکید کرد: این شایعات کذب در ادامه عملیات روانی گسترده رسانه‌های معاند پیرامون سرقت گفتگو‌های پروژه تاریخ شفاهی دولت است و هدفی جز تشویش مردم و اختلاف افکنی میان مسئولان نظام ندارد. وی تصریح کرد: با دستور ریاست محترم جمهور مسئولیت پیگیری این پرونده با وزارت اطلاعات است و بدیهی است هرگونه اطلاع‌رسانی در این زمینه با شفافیت تمام صورت خواهد گرفت.

فلاحت پیشه: برخی دنبال دو قطبی ظریف-رئیسی هستند

رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از جریان‌های سیاسی که شکل انتخابات برایشان مهم است نه محتوای آن، به دنبال شکل دادن دو قطبی ظریف-رییسی در انتخابات هستند، فارغ از اینکه افراد داوطلب برنامه‌ای داشته باشند.

حمایت محسن رضایی از قاضی‌زاده هاشمی و سعید محمد

محسن رضایی در توئیتی نوشت: از ورود پرقدرت نسل سوم و چهارم انقلاب به سیاست استقبال می‌کنم. محسن رضایی در توئیتی نوشت: «از ورود پرقدرت نسل سوم و چهارم انقلاب به سیاست استقبال می‌کنم. دکتر سعید محمد و دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی، از رویش‌های انقلاب هستند.»

فریدون عباسی: به نفع هیچ‌کسی کنار نمی‌روم حتی رئیسی

فریدون عباسی گفت: آقای رئیسی در دور قبل که به دعوت برخی از جریانات سیاسی وارد عرصه انتخابات شد ورود خوبی نداشت، دیر آمد و آن تسلط لازم در کار را نداشت. با این تفاسیر رئیسی نیم نگاهی به قوه مجریه دارد، می‌توانم استنباط کنم و احتمال می‌دهم که ایشان فکر می‌کند قوه قضائیه را می‌تواند از طریق قوه مجریه اصلاح کند. موافق جمع آوری امضا برای حضور رئیسی در انتخابات نبودم، مجلس باید استقلال خود را از قوه مجریه حفظ کند، زمانی که از یک فرد دعوت می‌کنیم تا رئیس جمهور شود، بعد از آن به هر وزیری که او معرفی کند یا هر کاری که انجام دهد باید رای مثبت دهیم و دیگر نمی‌توانیم نقش نظارتی خودمان را ایفا کنیم. جزو امضا کنندگان نامه به رئیسی نبودم و اعتقاد دارم که قوه قضائیه برای برقراری عدالت در جامعه نیازمند ثبات مدیریتی است. حالا که شخصی مثل آقای رئیسی که جنسش، جنس قوه قضائیه است و تجارب خوبی هم دارد و افراد، ساختار و سازمان آنجا را می‌شناسند، نقاط ضعف و کاستی‌ها را می‌داند سریعتر از بقیه می‌تواند در ثبات قوه قضائیه و سالم سازی آن و آماده کردن برای ساختن تمدن نوین اسلامی قدم بردارد، به نظر من ایشان در قوه قضائیه بمانند نظام بهره بیشتر می‌برد تا اینکه به قوه مجریه وارد شود.

دولت را به شکل سهامی نمی‌شود اداره کرد

دهقان، درباره سهم جناح‌های سیاسی در کابینه خود، گفت: با سهم کاری ندارم بلکه تمرکز من استفاده از شایستگان است. به هر حال ظرفیت‌های انسانی ما در حوزه مدیریتی و اجرایی همین افرادی است که در جریان‌های شناخته شده فعال هستند. وی تاکید کرد: حرف من این است که دولت را به شکل سهامی نمی‌شود اداره کرد، چون حزب به معنای واقعی نداریم، دولت ائتلافی معنی ندارد. در دولت برآمده از خواسته‌ها و مطالبات مردم از افراد توانمند، متخصص، متعهد به نظام، پاکدست، آماده پذیرش مسوولیت و پاسخگو، که در پی توجیه ناکارآمدی، کاستی‌ها و کم کاری‌ها نیستند، می‌توان استفاده کرد.

صادق خرازی: رئیس جمهور شوم تا مهرماه همه واکسن کرونا می‌زنند

صادق خرازی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: اگر من رئیس دولت تضمین می‌کنم تا اواسط یا اواخر مهرماه هیچ کسی در ایران بدون واکسن نمانده باشد.

نظر روحانی اصولگرا درباره حضور و عدم حضور رئیسی برای انتخابات

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در بین شورای ائتلاف و وحدت اختلاف نظر وجود دارد، ولی در اصول با هم هستند. چه شورای وحدت و چه شورای ائتلاف هر کدام بتوانند دیگری را جذب کنند یا جذب شوند، نتیجه یکی خواهد بود. «حسین ابراهیمی»، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفتگو با برنا، در رابطه با وضعیت امروز اصولگرایان با توجه به نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رییسی مطلوب همه اصولگرایان است و می‌تواند عامل وحدت باشد و همه جریانات را همسو کند و در کنار هم قرار بدهد در بین کاندیدا‌ها در حال حاضر به نظر نمی‌رسد کسی این ویژگی‌ها را داشته باشد. او افزود: در هر دوره‌ای از انتخابات این حالت وجود داشته و چیزی طبیعی است که در انتخاباتی آزاد خیلی‌ها کاندیدا شوند و خیلی‌ها انصراف بدهند بسیاری ادعا‌هایی عجیب دارند و وعده‌های عجیبی داده می‌شود معنای انتخابات همین است. در دنیا هم همین است انتخابات آمریکا را ملاحظه کردید که چه فضاحتی رخ داد و به چه رسوایی‌هایی کشیده شد؛ این حالت‌ها طبیعی است. ابراهیمی خاطرنشان کرد: این به تشخیص خود رییسی بستگی دارد که بداند حضور او در قوه قضاییه لازم‌تر است یا در قوه مجریه البته که قوه مجریه، قوه مطلقه است و بعد از مقام معظم رهبری اختیارات اجرایی کشوری با قوه مجریه است و همه امکانات و منابع و سیاست‌های اجرایی در قوه مجریه است.

فعال اصولگرا: ظریف مرد میدان ریاست جمهوری نیست

فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی داد. حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در انتخابات آینده ریاست جمهوری و انتشار فایل صوتی پرحاشیه سه ساعته از وی گفت: در ابتدا باید دید که چرا اسناد سری نظام توسط نیرو‌های نفوذی منتشر شده است. او ادامه داد: قاعدتا یک سناریویی پشت این اقدام است که به سبب ضربه زدن به اصل نظام و مسائل سیاست خارجی در شرایط بسیار حساس مذاکرات وین انجام شده، ممکن است که به سبب ترور شخصیتی او این کار انجام شده باشد، اگرچه صحبت‌های او در این فایل قابل تامل است. اگر واقعا مسائلی که مطرح شده صحت دارد، رئیس جمهور باید در این موضوع موضع گیری کند، نه اینکه فقط اعلام کند که این مساله پیگیری خواهد شد، بلکه باید صحت و سقم این صحبت‌ها توسط افکار عمومی روشن شود. کنعانی مقدم درباره ربط این موضوع به مساله انتخابات هم گفت: معتقدم که این فایل به نفع ظریف در مسائل انتخاباتی شده، زیرا عمدتا قشر خاکستری خواهان همین صحبت‌ها هستند تا شرایط را به سمت بحرانی کردن اوضاع پیش ببرند و به او رای دهند.

طائب: برای انتخابات فتنه تدارک دیده‌اند

استاد حوزه علمیه با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری درمورد فتنه اکبر و صحبت‌های منتشر شده ظریف، خاطرنشان کرد: طراحی‌های عجیبی برای انتخابات داشتند. مقام معظم رهبری، چندسال پیش فرمودند فتنه اکبر در راه است. فتنه عجیب برای انتخابات ۱۴۰۰ را تدارک دیدند. تمام این فسیل‌های امنیتی، تمام آمریکایی‌ها نشستند و طراحی آتش برای انتخابات ۱۴۰۰ داشتند. حرفی که منتشر شد از عمق دلی بود که بیرون ریخت. فرمانده قرارگاه عمار، هدف شهدا را آماده‌سازی بستر ظهور دانست و گفت: حاج قاسم را آمریکایی‌ها به شهادت رساندند؛ چرا؟ چون دیدند حاج قاسم در عراق، سوریه و همه جاست. دیدند که دارد به خانه خدا نزدیک می‌شود. صلح عربستان و یمن قرار بود اتفاق بیفتد، اما آمریکا نگذاشت. آمریکایی‌ها حاج قاسم را زدند. حاج قاسم، برسنجی‌ها، عمادی‌ها و شهدا، همه یک هدف داریم، اینکه کاری کنیم امام زمان بتواند بیاید. اگر امام‌زمان بخواهد بیاید، باید کربلا شود، نه کربلایی که امام حسین (ع) تنها ماند که شهید شد. طائب با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، گفت: قبول داریم که گرانی‌ها باید رفع شود، اما بدانید این گرانی‌ها، فقر و بیکاری، طبیعی نیست. چندین سال برنامه‌ریزی کردند که پیشرفت به سمت ظهور زمین‌گیر شود، اما مردم ما اگر سنگ هم از آسمان ببارد، هدفشان را خواهند داشت.

ستاد انتخابات رستم قاسمی عذرخواهی کرد

دبیر هماهنگی ستاد رستم قاسمی در توئیتی نوشت: بر خود لازم می‌دانم از حدود ۳۰ خبرگزاری‌ِ شبکه‌های داخلی وخارجی که ضمن حضور در نشست خبری مهندس رستم قاسمی، اخبار مربوطه را منتشر کرده‌اند، تشکر کنم؛ همچنین از ناهماهنگی به وجود آمده توسط برگزارکنندهٔ برنامه در استفاده از لوگوی ۵ خبرگزاری عذرخواهی می‌کنم. برخورد لازم با عاملین انجام شد.

غرضی: ۵۰۰۰ نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند

غرضی با تأکید بر اینکه دولت، قوه قضاییه، تشکیلات مجلس همه دستگاه‌های رانتخوار هستند، گفت: علت اصلی رانتخواری این است که قوانین جایی برای مدیران باز می‌کند تا رانتخواری صورت بگیرد. امروز پنج نوع نرخ ارز داریم که همه این‌ها موجب ایجاد رانت می‌شود، چون مردم باید حوائج خود را با نرخ آزاد بخرند. بر همین اساس زندان‌ها مملو از مدیران متخلف و رانتخوار است. به محض اینکه نرخ چند ارزی برداشته شود، این رانتخواری از بین خواهد رفت و مابه‌التفاوت به جیب مردم می‌رود. وی در خصوص اجماع با دیگر جناح‌ها نیز اظهار کرد: در طول عمرم هیچ زمانی عضو هیچ گروه و حزبی نشدم. شهید بهشتی از من دعوت کرد که به حزب جمهوری اسلامی بپیوندم، اما قبول نکردم. من نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب را خدمتگزار نمی‌دانم؛ تا امروز جیب مردم به نفع جناح‌های راست و چپ تخلیه شده است. ۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند و دلار‌های مردم را بردند و فکر می‌کنند که زندگی می‌کنند، اما من مطمئنم که آن‌ها خفت دنیا و آخرت را با خود و پدرانشان حمل می‌کنند. غرضی در خصوص میزان حضور مردم در انتخابات نیز گفت: اگر به مردم اطلاع‌رسانی کافی شود که شخصی اعلام کاندیداتوری کرده و این شخص قصد دارد حقوق عامه را احیا کند و در‌آمد ملی را در جیب مردم می‌گذارد، قطعاً مردم مشارکت خوبی خواهند داشت.

برکناری یک مدیر دولتی به دلیل سگ‌گردانی با خودروی پلاک قرمز

دادستان شهرستان اهواز در رابطه با سگ‌گردانی فردی با خودرو پلاک دولتی در اهواز، گفت: برای این فرد پرونده قضایی تشکیل شده و فردا با حضور در دادسرا در خصوص سگ گردانی با خودرو دولتی باید پاسخگو باشد و با وی برخورد می‌شود. /فارس

مسیح مهاجری درباره فایل صوتی ظریف: این حرف‌ها باید در هشت سال گذشته، علنی و آشکار زده می‌شد

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: اگر امروز انتشار یک فایل صوتی از محمدجواد ظریف به جامعه شک می‌اندازد به این دلیل است که حرف‌هایی که باید در ۸ سال زده می‌شد، یکجا در یک فایل چندساعته زده شد. کار بدی بود، نه از این جهت که نباید این حرف‌ها را می‌زد، بلکه چرا این حرف‌ها را زودتر، علنی و آشکار در ۸ سال گذشته نگفت. حجت‌الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری در آیین رونمایی از کتاب «در جستجوی مصلحت» آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره فایل صوتی محمدجواد ظریف گفت: به نظرم او این حرف‌ها را باید طی ۸ سال گذشته می‌زد. خیلی از چیز‌ها را نمی‌شود گفت. به خاطر دارم در یکی از روز‌های ماه رمضان ۱۳۹۳ خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رسیدم، دعوت کرد که به اتاقی که کمتر استفاده می‌شد. چون نگران شنود بود، طوری نزدیک به هم نشستیم که بتوانیم در گوشی حرف بزنیم. وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اجازه دهید از مرحوم هاشمی انتقاد هم صورت گیرد. در خصوص مصلحت‌اندیشی او دو انتقاد داشته و دارم که به خودشان هم می‌گفتم. یکی اینکه حرف‌هایی باید می‌زد که سکوت می‌کرد. امروز اگر انتشار یک فایل صوتی از محمدجواد ظریف به جامعه شک ایجاد می‌شود به این دلیل است که حرف‌هایی که باید در طول ۸ سال زده می‌شد، یکجا در یک فایل چندساعته زده شد. کار بدی بود، نه از این جهت که نباید این حرف‌ها را می‌زد، بلکه چرا این حرف‌ها را زودتر، آشکار در طول ۸ سال گذشته نگفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۵
آقای غرضی باید حتما رییس جمهور بشید یا مناظره باشه که اسامی رو لو بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
آقای رییسی اگر اسامی این ۵۰۰۰ نفر را منتشر کنه کل مردم ایران به ایشان رای می دهند اما اینکاره نیست
همیشه کمبودها و ناتوانی ها را به فتنه ها و دشمنان خیالی ربط دادید

پس مسئول اینهمه مشکلات کیست ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
دوران این حرفها گذشته
کسی به فتنه و دشمن فکر نمی کنه
مشکلات به طور مستقیم به مسئولان ربط دارد
در خانه می مانیم

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دورد بر شرفت مرد.
چهاردهه کشور در میان دو جناح دست به دست شده
این وضعیت اسفبار اقتصادی و اجتماعی و ..... نتیجه و کارنامه سیاه هر دو جناح است
جناح سوم هم وجود نداشته و ندارد .

برای چه باید به تکرار اشتباهات گذشته رای دهیم !!؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
لطفاً اطلاعات غلط ندهید بیش از ۳۰ سال کشور دست یک جناح بوده است
میرحسینی موسوی، هاشمی رفسنجانی، خاتمی و روحانی
آیا اینها از یک جناح نیستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مشکل اینه که هیچ کدومشون زننده حرف آخر نبودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
ناشناس ۱۱:۵۷
در جواب سوالت خیر! ممکنه اینها الان بهم نزدیک شده باشند ولی در موقع مسولیت کلا در یک جناح نبودند. مثلا مرحوم هاشمی رفسنجانی دورشون با خاتمی یکی بود ؟!! اصلا مردم به خاطر روی گردانی از عملکرد هاشمی به ناطق رای ندادند و به خاتمی رای دادن. ولی حالا چرخ زمونه طوری چرخید که هاشمی بعدها فهمید اشتباه کرده و به مردم نزدیک شد
۵۰۰۰ فرزند مسئولین مقیم آمریکا ، بزرگترین دشمن کشور ؟!؟!؟!؟
معنی شعار مرگ بر آمریکا را به خوبی فهمیدیم .
دست مریزاد
وای بر ما که چه فکر می کردیم و چی دیدیم !!!!؟
چرا فرزندان مسئولان کشورهای فلسطین ، یمن ، عراق ، سوریه ، افغانستان ، لبنان و ..... را برای اقامت انتخاب نکرده اند ؟؟؟

هزینه های سنگین مالی کمک به کشورهای جهان سوم بر دوش مردم ایران اما عشق و حال فرزندان مسئولان با پول جیب مردم ایران در کشورهای ثروتمند جهان
به نام صدور انقلاب به جهان از جیب ملت
به کام فرزندان مسئولان در بلاد کفر

دیگه گول نمی خوریم

رای بی رای

عمرا رای بدم

رای من خیانت به خودم و خانواده ام .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
خیانت به شرافت انسانیم هست
عمرا رای بدم
رای من خیانت به خودم
۵۰۰۰ نفر؟ خیلی خجالت اوره
من به رئیسی رای میدهم بشرطی که تتلو را هم بیاورد.
جناب طایب ایا واقعا از این اوصاع و احوال اسفبار تر و فلاکت بار تر فعلی کشور هم رضایت حاصل نشده ؟!!
واقعا چرا باید امام زمان عج را اینطور خرج و هزینه کم کاری ها و اشتباهات سیاسی یک جناح کنیم ؟
آیا خبر دارید که سطح باور ها و اعتقادات مردم و خصوصا جوانان چقدر تنزل یافته است ؟
سهم شما و دوستانتان از این قصور چقدر است ؟
انصاف را فقط کمی رعایت کنید
تنها کسی که با نوار صوتی ظریف عاقلانه و منصفانه و وجدانی برخورد کرد ، مسیح مهاجری بود
واقعا چر دارید اینطور با ظریف برخورد میکنید ؟
اکثر کسانی که ادعای طرفداری و حمایت از سردار شهید سلیمانی دارند
، دقیقا دارند برخلاف میل او با ظریف برخورد میکنید
و با پنهان شدن پشت آن عزیز دارند اهداف سیاسی خود را با زدن ظریف دنبال میکنند
انتخابات و فایل صوتی ظریف دو موضوع کاملا موازی هستند که ظریف بفکر نامزدی نباشد و اصلاح طلبان مجبور به حمایت از لاریجانی باشند ولی ایندفعه مردم شرکت نخواهند کرد
اقای غرضی یه بار گذاشتند برای اینکه عریضه خالی نباشه تو هم باشی چون بیخطر بودی ولی اینبار به بهانه کهولت سن رد میشی چون داستان خیمه شب بازی همیشه یکجور نیست
آقای غرضی دستهای پنهان ولی قدرتمند پشت پرده نگذاشتند قانون از کجا آورده ای تصویب شود رئیس جمهور در کشور ایران کاره ای نیست اختیارات زیاست جمهور و کابینه فقط در حد پر کردن حسابهای بانکی 5000 خودیزاده مقیم امریکا است
دم اقای مهاجری گرم فردی منصف وبااخلاق وباتدین هست بله خیلی ازچیزهاییکه به مصلحت نیست وصلاح نیست کشوربه این روز افتاد باید همون 8سال قبل گفته میشد که مردم این طیف نمیگذارند مذاکره صورت بگیرد دقیق درست بوده وهست
عیش و نوششون تو‌ امریکاست نبدبختیش برای ما.
یکی از معجزات انقلاب این بود که اقازادها با پول بیتلمال روزهای سختی را در بغل شیطان بزرگ میگذرانند . انها انجا مجبور هستند که خانمهی بی حجاب را تحمل کنند از واکسنهای امریکایی استفاده کنند و در سرزمین کفر برای فرزندانشان پاسپورت امریکایی بگیرند و در دیسکو ها غم دوری از وطن را سپری کنند
۵۰۰۰ نفر؟!!!!
5000 نفر که هر کدومشون صدها هزار دلار سرمایه مملکت رو با خودشون خارج کردند تا مردم مملکتمون به این حال و روز بیفتند
بله خیلی حرفها باید عیان و شفاف برای مردم مطرح شود ولی به شرط اینکه گوینده آن حرفها دچار مشکلات و هزینه‌های متعدد نشود!الان که حرفهای آقلی ظریف منتشر شده (که شخصا با بخشی از حرفهای ایشون مخالفم ولی مطمئنم بخش قابل توجهی از جامعه حرفهای ایشون قبول دارن) ببینید چه برخورد تندی با ایشان و دولت می شود!
آقای حجت الاسلام طائب
منه بازاری‌ الان ۲۰ روز که خونه نشین هستم هدفم فقط پرداخت اقساط وام و کرایه منزل و مغازه است.هدف شما رو نمیدونم.برای ما خیلی وقته سنگ از آسمون میباره ولی شما نمیبینید
قدیم میگفتن هزار فامیل الان 5 هزار فامیل
قدیم میگفتن هزار فامیل الان 5 هزار فامیل
استدلال آقای عباسی منطقی است. به نظر من آن ۲۲۰ نماینده مجلسی که نامه میزنند برای کاندیداتوری یک شخصیتی، کارامدی نمایندگی مجلس را ندارند.
5000 نفر فرزندان مقامات حکومتی تنها در امریکا

برای هر نفر از این نور چشمی ها از ایران حداقل ماهی 20 هزار دلار پول فرستاده میشه

یعنی ماهانه 100 ملیون دلار از ایران به اقتصاد آمریکا تزریق میشه

و این پول حاصل زحمت و تلاش این افراد نیست بلکه حق مردم مظلومه

با این پول هر ماه میشد مشکلات یک استان محروم رو کامل بر طرف کرد

پول و منابع لازم در کشور برای حل مشکلات مردم مظلوم وجود دارد
میشه آقای غرضی بفرمایند آقازاده ایشون که نرفته اند آمریکا، چه کاره اند که لکسوس سوار میشن؟
پاسخ ها
امین
| Australia |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
خود رییس جمهور گفت مردم هیچ کاره اند. و رای بی زای
فلاحت پیشه و علی لاریجانی و آشنا و کاظم جلالی و نقوی حسینی و باهنر و حداد و امثالهم اهمیت از دست دادن. لطفا با درج صحبت ها وقت با ارزش ما رو هدر ندین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
مثلا با این وقت با ارزشت چیکار میتونی بکنی؟
آقای ترقی لطفا میشه تو هر مساله ای دخالت نکنید و نظر ندهید؟ کی باید این آقا رو با آقای حسین شریعتمداری همه فن حریف و متخصص تحمل کنیم
آقای عباسی! اگر واقعا این کار رو کردین دمتون گرم. امیدوارم فقط شعار نباشه
آقای کنعانی مقدم ! شما چه طور! مرد میدان عمل هستید یا مرد میدان حرف؟
دکتر سرتیپ سردار خلبان پاسدار .......................................................
این مسیح مهاجری هم دیگه شورش را درآورده؛ دریغ از یک جو معرفت و بصیرت و تعقل و مصلحت اندیشی . واقعا که حیف ...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
چرا؟
چون باب میل شما حرف نمیزنه؟!
اگر به من رای بدید در عرض 10 روز همه چیز رو رایگان میکنم.
زاد و ولد نکنید
مورچه کوچک است لاکن عسل شیرین است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
چند وقت نبودی دلمون برات تنگ شده بود
ببخشید آقا
فرمودید آقای طائب استاد حوزه علمیه
بفرمایید ایشان در کدام حوزه علمیه تدریس میکنند و چه کتابی را تدریس میکنند ؟
غرضی: ۵۰۰۰ نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند

آخر با چه رویی این تیتر را می زنید .... اگر واقعیت دارد که گمان کنم دارد غیر از ابن باید فکر کرد که آرمان و ...همه کشک است
وطنم ای شکوه پا برجا ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه اخبار بی مزه ای
هیچ تیتری ارزش خوندن متنو نداشت
رای بی رای .
حتمن اگر یک امریکایی در ایران بود مسئولین بعنوان جاسوس این فرد رو می گرفتن
غرضی گفت : ۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند و دلار‌های مردم را بردند . لطفا اسامی این 5هزار نفر را افشا کنید شما اگر اسامی اقایان را افشا کنید مطمن باش 60میلیون بشما رای میدهند
آقای غرضی بودن یا نبودن آقا زاده ها در آمریکا مشکلی نیست مشکل ظاهر ساز یست
معلوم است خیلی زحمت کشیده ای تا آمار این 5هزار تفر را درآرید برای این که زحمت شما بی اجر نماند و در رف تاریخ خاک نخورند ، لطف کنید منتشرش کنید.
این هفته هم برای کرونا باز تعطیل شد!!!
ظاهرا این طرح تا رور قبل انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد و مردم تا ان زمان باید بنشینند در منازل خود و سر کار نروند و بدبخت شوند تا ابن انتخابات به سلامتی برگزار شود.
نظر رستم قاسمی درباره حضور گسترده اعضای کابینه احمدی‌نژاد در انتخابات) کابینه احمدنژاد هم مثل خودش خود بررگ بین هستند
دم انتخابات شد و مجموعه ای از شعارهای رویایی شروع شد، بسه دیگه این همه دروغ، بسه
مدیونید اگر فکر کنید که این چند هزار نفر فرزندان مسئولین برای خوشگذرونی رفتن آمریکا ! اینا چون از باباهای انقلابیشون شنیده بودن که آمریکا استکبار جهانیه و دشمن ماست و ... ، رفتن تو قلب دشمن که دشمنو از داخل خودش منهدم کنن!!! واقعا دست مریزاد به این پدرها و این فرزندان!!
عباسی حداکثر بیست هزار رأی داری یعنی برای آوردن همین تعداد پای صندوق ماموریت داری .
چرا یکی از فرزندان مسئولین به چین و یا روسیه نرفتند
معلوم است که همه می دانیم رابطه با امریکا بهترین کار و بیشترین سود را برای مردم ایران دارد
غرضی: ۵۰۰۰ نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند
این همه ایرانی ها می دانند بگین چندتاشون با پول ملت اونجان و چندتاشون دارند واقعا زندگی شرافتمندانه می کنند ؟!
در تورنتو کانادا اکثر منازل یک خیابان لوکس شهر توسط دولتی ها خریداری شده
سرمایه ملت تو بازار بورس نابود شد ، روحانی سرمست مذاکره هست ؟؟ خدا ازش نگذره که خیلی از خانواده ها رو به آتش کشید
متاسفم برای آقای رضایی که از قاضی زاده هاشمیِ فرصت طلب داره حمایت می‌کنه
بنظرم تمامی افرادی که در مدرسه های خاص تهران درس می‌خوانند باید کشور دست اینا باشه
عجب ! پس گرانی ها با برنامه ریزی بوده .ما فکر می کردیم اتفاقیه !عجب بزرگمردیست این طایب .
برف بیاد و باران و نگ بیاد حرفمان را ما مردم ایران خواهیم زد. رای بی رای . ا
شدیدا معتقدم دیپلماسی پر قدرت را میدان تعیین میکند. اگر قدرت نداشته باشی تره هم خرد نمی کنند و انوقت باید بشوی مثل عربستان، گاو شیرده .
سلام آقای غرضی . طاعات وعبادات قبول باشه.

این سالها ،پیش برادران اصحاب کهف خواب بودی ؟لطفا برو همونجا بخواب.
جناب عرضی، اشکالی ندارد و ما مردم با تحمل سختی و فقر و کرونا و تحریم ، قول میدهیم !!!
تا هزینه های دلاری فرزندان ۵۰۰۰ نفری مسولان در آمریکا را فراهم کنیم !!!!
و نگذاریم تا زندگی اشرافی آنها، کم و کسری داشته باشد
بهر حال ما انقلاب کردیم که اینها خوش باشند و خوب زندگی کنند !!!
دقیقا بخاطر همین افشاگریهاست که اینترنت ملی نیازه.خیلی از مسولین بخاطر سو استفاده مسول میشن که بچه هاشون برن آمریکا.
آمریکا روی دیوار وکاغذ دشمنه ولی برای برخی ها کعبه آماله. خون شهدا که توسط امثال خاوری ها کمرنگ نمیشه بلاخره تقاصشونو پس میدن فرزندان خارج نشین
امریکا و اروپا فعلا دارن برای جناح اصلاح طلب سنگ تمام میذارن ،
رستم قاسمی به فکر دور زدن تحریمها برای فروش نفت و درآمد دولت است ولی نگفته به چه قیمتی ؟
با تحریم بانکی تجارت ایران تعطیل شده و بخش خصوصی نابود شد.
ارتباطات بین المللی از بین رفته

بعد شما به فکر درآمد دولت هستی فقط؟
تحریم باید برداشته شود.
باید با دنیا ارتباط باشد و دنیا تابع آمریکا و اروپا است چطور در ۴۰ سال گذشته متوجه نشدید؟
آشنا قربانی بازی سیاسی دولت شد . این فایل کاملا با هماهنگی دولت پخش شده فقط برای منحرف کردن افکار ملت از بی‌کفایتی دولت اویزان برجام
غرضی جان شما میدونی ۵۰۰۰ نفر از فرزندان مسیولین به کشور دوست خودشون و دشمن ملت رفتن قطعا تمام قوه قضاییه هم میدونه حالا چرا کاری نکردن خدا میدونه
بدون تعارف تا یارنه هر ایرانی معادل همون ۴۵ دلار احمدی نژاد نشه رای دادن حماقت محض هست
دولت ارز دولتی رو از ۹۰ درصد کالاهای اساسی و معیشتی ملت حذف کرده و میخاد با ۵۰ هزار تومان معیشتی اون هم به یه قشر خاص دهن ملت رو بسته ،، دولت روحانی بدون شک در حال حاضر یکی از ثروت مند ترین دولتها بود که فقط داره ادای یه دولت فقیر رو درمیاره که بتونه کنترل مذاکرات رو در دست بگیره ،؟؟
ولی همه میدونند که این دولت داره حداقل ۹۵۰ هزار تومان (معادل ۴۵ دلار ) از حق هر ایرانی رو به جیب میرنه یارانه ای ۱۰ سال ثبات داشت دم حسن گرم تو یه قلم ثبات داشتی ،
تا ۱۴۰۸ با تفکر روحانی پلاس ؟؟!!
برجام مجکریم
بایدن مچکریم
مجلس انقلابی مچکریم
مجلس کاملا در میدان دولت بازی کرد ؟ البته تمدید سه ماه ایران با آژانس رکب دولت به مجلس بود ،؟؟
روحانی تن به هر کاری خواهد داد حتی قبولی تعلیق موقت ۱۸۰ تا روحانی پلاس دوباره به قدرت برسه ؟؟ روحانی اکیدا به عراقچی دستور داده فقط خبر مثبت بده از وین حتی اگه هیچ خبری از رفع تحریم نباشه ؟؟
عباسی نسخه دوم احمدی نژاد هست که اگه تایید بشه میتونه با قدرت سخن وری افکار عمومی رو مدیریت کنه هنری که تاجزاده نداره ؟ ولی گزینه نهایی رییسی هست
بازی برجام ،؛ سخنان اخیر ظریف، بدون شک روحانی میخاد به هر ترفندی امریکا رو واردبرجام کنه حتی برای مدت کوتاه ، تا اولا بورس وارد بزرگترین رکود تاریخی و سقوط بزرگ بشه و اعتراضات مردمی شعله ور بشه و امریکا دوباره به بهانه حقوق بشری تحریم ها رو فعال کنه و از مکانیسم ماشه استفاده کنه ، چون خودش بهتر میدونه محاله دیگه دولت دست رحم اجاره ای بیفته ، و اصرار او برای مذاکره فقط برای اهداف خاص طراحی شده مسئولین ارشد نظام لطفا به هوش باشید
جناب غرضی : اشتباه شما همینجاست ، هیچ میدونید 5000نفر چطور جون خودشون رو به خطر انداختند و برای صدور انقلاب به کشور آمریکای جنایتکار رفتند؟ کمی انصاف داشته باشید!
واقعا باید به اعتماد به نفس سردار رستم قاسمی هزار آفرین داد
همین مسیولینی که با رگهای بیرون زده و دهان کف آلود مرگ بر آمریکا میگن و پرچم آتیش میزنند
هر آغازاده ای کمه کمه کم 10 میلیون دلار از پاپی جونی جونیش گرفته باشه و برده باشه آمریکا عشق و حال سرجمع میشه 50 میلیارد دلار
پاسخ ها
reza
| United States of America |
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مایک پومپئو هفته اول که شد وزیر امور خارجه آمریکا گفت آقازاده ها ۱۵۰میلیارد دلار پول نقد آوردن آمریکا و ۹۰ درصدشون نه درس میخونند و نه شغلی دارند !
اصلا انتخابات بدون سرداردکترخلبان قالبیباف یا سرداردکترمحسن رضایی میرقائد انتخابات نیست
آمریکا فقط دشمن مردم ایران هست نه مسئولین کشور .
در جواب آقای غرضی باید عرض کنم که سکونت بیش از ۵۰۰۰ نفر از فرزندان مسئولین در آمریکا بلامانع است زیرا همه آنها در نزد خانواده های شهید پرور آمریکایی پانسیون هستند
زشته برای مسئولین این خبرها
زندگی کردن آقازاده ها در آمریکا عیب نداره تو فقط شعار مرگ بر آمریکا از یادت نره
آزادی سکونت فرزندان مسئولان کشورمان در امریکا، حکایت از آزادی و دموکراسی در آن کشور است.
آقای مسبح مهاحری، خاطرم هست که سخنان آقای ظریف از سالهای خیلی دور تاکنوپ توسط جمعی از فعالان سباسی اصلاح طلب بطور آشکار و علنی و بارها و بارها بیان شد و البته سرنوشت همگی شان هم شد حذف و خانه نشینی و زندان نشینی یا خارح نشینی اجباری!
طائب اول خودش برای کارهایی که تا حالا کرده پاسخ بده بعد برای بقیه نسخه بپیچه!!!
اگر همه تون عشق آمریکا هستین پس برای چی مردم و کشور را از روابط با آمریکا منع میکنید؟
رای بی رای
مرگ بر آمریکا و بدبختیهاش مال مردمه کیف و حالش مال مدیران
ای مدیرانی که فرزندانتان در دل شیطان لانه گزیده اند آیا مردم را نااگاه فرض کرده اید همانا بدانید که خداوند عکس موضوع را صادق خاهد گردانید..
چقدر جالب که با سخنان غرضی ثابت شد که در برجام در دوره اوباما ۵۰۰۰ گرین کارت به فرزندان مسولان ایرانی داده شده .
و این ۵۰۰۰ نفر با پول بیت المال در آمریکا هم اکنون سکونت دارند و طبق اخبار اون ور آبی ها قصد بازگشت هم ندارند .

البته یقینا این تعداد بغیر از افرادی است که در اروپا و ... هستند.

چقدر این آمریکا برای مسوولین خوب و برای مردم بد است .
رای بی رای
رای بی رای
بله دیگه مسئولین محترم ما شعار مرگ بر امریکا و انگلیس سر می دهند و ملت بدبخت ما را گرفتار تحریم و فشار اقتصادی می کنند بعد بچه های خودشون را به همون امریکا و انگلیس می فرستند تا در نهایت رفاه و شادی زندگی کنند
اینکه آمریکا ظالم است و مسئولین همه پاسپورت آمریکا دارند را مردم کامل حفظ هستند .
شعار دیگه مردم را راضی نمیکند.
در عمل چکار میکند؟
کی نوبت مردم میشود با آمریکا ارتباط داشته باشند؟
پنج هزارتا دیگه نیایند ایران برا همه بهتره . با شرایط فعلی حاکم بر کشور هرچی .......کمتر بهتر
کلا امریکا و دول غرب برای مردم عادی اخ هست نه برای مسئولین.
۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند و دلار‌های مردم را بردند!!!! مسئولی که فرزندش در امریکا درس می خواند باید فورا عزل شود
خلاصه:
ما مردم رای میدهیم و رییس جمهور انتخاب میکنیم اما رییس جمهور موظف است طبق آنچه که برایش تعیین شده است کشور را اداره کند تمام افرادی که سالها در رده های بالای مدیریتی بودند با اینکه این را میدانند اما برای رییس جمهور شدن بال بال میزنند همیشه میگوییم فتنه ای تدارک دیده شده است اگر اتفاقی افتاد میگوییم من که گفتم اگر چیزی نشد میگوییم خنثی کردیم
سلام به همه. فایل ظریف با امادگی از قبل ضبط شد تا پخش بشه. بازی دادن افکار عمومی
رای بی رای کلا.
باز هم انتخابات و باز هم حماسه استفاده مسئولان از کلید واژه فتنه.
عذر خواهی بود یا ماست مالی؟؟
میخواست بگه ۳۰ شبکه خبری بودن فقط ۵ تاش جعلی بود .
سنگ از آسمان میبارد و هدف من گشتن زیر باران سنگ در جست و جوی اندکی خوشبختی که خواسته ی خداوند است .
این هدف هدفه شماست که با پول مردم دنبال آن هستید
جناب طائب مردم را چی فرض کردی
یک خانمی از شوهرش پرسیده بود که عزیزم تو منو که انتخاب کردی بیشتر به خاطر چهره ی زیبایم بود یا اندام متناسبم یا عقل و شعورم شوهر بیچاره هم جواب داده بود به خاطر اعتماد به نفس بالات !! حالا این کاندیداهای ریاست جمهوری ما هم یک از یک جذاب تر ، خوش قد و بالاتر و عالمتر . لامصب آدم حیفش میاد فقط یکیشون رو انتخاب کنه!
مستر غرضی ؛ الحمدلله مرسی قارداش جان
جنجال مصاحبه ظریف بزودی فروکش خواهد کرد و سینه زنی و کفن پوشی دار و دسته عماریون (عاملان آتش زدن سفارت عربستان) و شماری طلبه مواجب بگیر ستاد پایداری ها در قم (موسسه مرحوم مصباح یزدی) که علم الهدا نیز در مشهد دنباله کار آنها را گرفت خاتمه خواهد یافت. این آخرین زوری است که آنها زدند تا بلکه مانع موفقیت مذاکرات وین و لغو تحریم ها در دوران روحانی شوند. شاید یگانه موفقیت آنها در پشت این جنجال ها، رد صلاحیت های گسترده برای انتخابات شوراها و جاسازی کردن افراد خود برای قبضه شوراها و از نفس انداختن این نهاد باشد.
بله آقای غرضی دیگه یه سفره ای پهنه و همه مسولان نظام دورش نشستن و هر کی زودتر لقمه برداره برندس!! مردم رو هم که اصلا تو محوطه چیده شدن سفره راه نمیدن!!
مهاجری خیلی ساده ای و یا خودت رو به سادگی می زنی. پدر جان تو خودت که اول رفتی روزنامه جمهوری رو بهت دادند، چرا نگفتی؟ به همین دلیل هم طریف نگفت! چون اگه می گفت که الان به جای این که به عنوان رییس دیپلماسی کشور این قدر معروف و مواجب ریالی و دلاری بی حساب بگیره، تو کنج خونه یا خوابیده بود و یا در حال خاطرات نویسی بود!
هر چی برداشتید دوباره 10 برابراش بردارید برید امریکا پیش فرزندانتان فقط دیگه دست از سر مملکت بردارید
یک رییس جمهور تو سری نخور مثل احمدی نژاد مردم نیاز دارند نه تدارکچی و منفعل و دنیا پرست، ببینید احمدی نژاد از مال دنیا چه دارد و بقیه رجال چه دارند، تحصیلات احمدی نژاد چه میزان است و مال آنها چه میزان، من طرفداری از هیچکس نمیکنم ولی همیشه سعی می‌کنم حق را بگویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
الان هم حتی اگه سعی کرده باشی حق را نگفتی و مغلطه کردی
خس و خاشاک نامیده شده ها مسئول وضعیت اتنخابات ۸۸ را فراموش نمی کنند و همین طور گندی که در اون مدت ۸ سال به کشور زده شد
برادر به بنده خدایی هم توی کلرادو مغازه دارد ؟!
میخواستم در مورد این 5000 نفر وجناب طاءب جیزی بگویم والحمدالله دیدیم وخواندیم که کاربران با هوش هر نظررا که داشتیم را گفته اند .....
۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند و دلار‌های مردم را بردند و فکر می‌کنند که زندگی می‌کنند،
بی خود نیست حضررات دل تو دلشان نیست مبادا کاری کنند یا حرفی بزند که به آمریکا بر بخورد چرا چون آقا زاده یا خانوم زاده در آمریکا دچار مشکل شود
دیگر بجای شانتاز بازی برای کسب رای که موثر نیست بهتره فکری دیگر بکنید با یک انتخاب خود وکشور را خلاص کنید مثل سایر دنیایک سیستمی متداول پیاده کنید میدان ودیپلماسی دست یکی باشد
آقاي غرضي شما در طول42سال از طول عمر حكومت اسلامي هميشه يا وزير بوده اي يا در حد معاونت وزير . در هر وزارت خانه كه پا گذاشته اي جزء تخريب زيرساخت هاي آن وزارت خانه كارخاصي انجام نداده اي . نمونه اش : وزارت ارتباطات(پست و تلگراف-تلفن قديم) - وزارت نفت و ........
ثابت شده شما مرد كاروعمل نيستي .بهترين كار اينه كه بشيني كنج خانه و حرف نزني.
الان هم حتی اگه سعی کرده باشی حق را نگفتی و مغلطه کردی
خس و خاشاک نامیده شده ها مسئول وضعیت اتنخابات ۸۸ را فراموش نمی کنند و همین طور گندی که در اون مدت ۸ سال به کشور زده شد
دوست عزیز من فقط از شجاعت و پاکدستی و عدالت محوری ایشان گفتم نه چیز دیگری، بقیه مطالب شما هم شاید درست باشد.
آقای طائب لطفا از سردار سلیمانی و شهدا و ملت مایه نگذارید شما برای انقلاب چه کردید کجا و کی در سوریه جنگیدید
هر کس دم از فتنه میزند و آنرا پیش بینی می کند قطعا خود از دست اندرکاران فتنه است جناب طائب...
اگه وزارت امور خارجه و در راس اون یعنی رییس جمهور هیچ کاره سیاست خارجی باشن اصلا پس به چه امیدی بریم رای بدیم؟!! فقط برای تغییر ریش و لباس طرف؟!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی