بازدید 36864
دو هزار و چهارصد و چهل و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مطهری: اگر من رجل سیاسی نیستم پس چه کسی خواهد بود / جعل لوگوی رسانه‌ها در نشست خبری یک کاندیدای ریاست جمهوری / کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش توئیتری جهانگیری به فایل صوتی ظریف / واکنش مهدی کروبی به کاندیداتوری تاج زاده در انتخابات ۱۴۰۰ / ترامپ: «کری» به ایرانی‌ها می‌گفت با دولت من توافق نکنند و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 29 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش توئیتری جهانگیری به فایل صوتی ظریف

معاون اول رئیس‌جمهوری در توییتی نوشت: باید از تلاش‌های ‎ظریف و وزارت خارجه برای رفع عزتمندانه تحریم‌ها پشتیبانی همه‌جانبه ملی کرد.اسحاق جهانگیری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏امروز فصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای میدان به خصوص قهرمان ملی و افتخار همیشه تاریخ ایران سردار شهید ‎سلیمانی عزیز در صحنه دیپلماسی است. باید از تلاش‌های ‎ظریف و وزارت خارجه برای رفع عزتمندانه تحریم‌ها پشتیبانی همه‌جانبه ملی نمود. همدل و متحد باشیم برای منافع و ‎اقتدار ایران و بهبود زندگی مردم.»

مطهری: اگر من رجل سیاسی نیستم پس چه کسی خواهد بود

نماینده عضو لیست امید در مجلس دهم در مصاحبه ای گفت: امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم. یعنی احساس می‌کنیم در شرایط موجود، انقلاب و آینده کشور در خطر است و نمی‌توانیم ساکت بنشینیم، تصمیم می‌گیریم وارد میدان شویم. حالا ممکن است ردصلاحیت کنند یا رأی نیاوریم اما نمی‌توانیم انقلاب را رها کنیم تا برخی افراد تندرو زمام انقلاب را به دست بگیرند و ما را به حاشیه برانند. بنابراین ما نسبت‌به افراد عادی احساس مسئولیت بیشتری داریم...مصداق رجل سیاسی که قاعدتا باید باشم. اگر من نباشم، نمی‌دانم چه کسی رجل سیاسی است!

سفر مقامات ارشد آمریکایی به خاورمیانه برای گفت‌وگو درباره ایران

بلومبرگ به نقل از برخی منابع خبری گزارش داد که مقامات ارشد آمریکایی جهت گفت‌وگو درخصوص ایران به خاورمیانه سفر خواهند کرد.به گزارش بلومبرگ، دولت بایدن قصد دارد که چندین مقام ارشد خود را برای کاهش نگرانی متحدانش درخصوص مذاکرات هسته‌ای با ایران به خاورمیانه بفرستد.چندین منبع مطلع از برنامه‌های جو بایدن اعلام کردند که این تیم اعزامی متشکل از مقاماتی از وزارت خارجه، شورای امنیت ملی و وزارت دفاع آمریکا به ریاست برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده سیاست خاورمیانه در شورای امنیت ملی و درک چولت، مشاور وزیر خارجه آمریکا خواهد بود.وزارت خارجه آمریکا از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است.

واکنش مهدی کروبی به کاندیداتوری تاج زاده در انتخابات ۱۴۰۰

عضو مجمع روحانیون از واکنش مهدی کروبی به کاندیداتوری تاج زاده روایت کرد.محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز در پستی اینستاگرامی نوشت:«این عکس امروز آقای کروبی است. از بیمارستان به خانه رفته است. دیروز بعد تلفن آقای خاتمی، من هم با این مرد نازنین صحبت کردم. خاطراتی گفت شیرین. با حافظه مثال زدنی.هر دفعه در این چند ماهه که صحبت می کردیم‌ شوخی، جدی از من می خواست که من هم بروم‌ ثبت نام کنم برای ریاست جمهوری. شیخ هم میدانست این قدر عاقل هستم که شوخی اش را حتی جایی نقل نکنم.دیروز هم با خنده گفت که بگو کروبی از روی تخت بیمارستان از من خواست بروم ثبت نام کنم و من تکذیب نمیکنم. تا اینجا که شوخی های همیشگی بود.
نکته مهمش این بود که بلافاصله گفت نه. این دفعه واقعا نمیگم بروی برای ثبت نام. چون تاجزاده ثبت نام کرده و شوخی اش هم ممکن است برداشت شود که من توصیه کرده ام در برابر تاجزاده قرار بگیری. خیلی ابراز خوشحالی از آمدن تاجزاده می کرد.»

جعل لوگوی رسانه‌ها در نشست خبری رستم قاسمی

رستم قاسمی، وزیر نفت دولت احمدی نژاد که مدت هاست همه وقت و امکاناتش را در جهت معرفی عملکردش در حوزه نفت و اصلح بودن در اداره امور کشور به کار گرفته بود، سه شنبه رسماً از سالن سرچشمه اعلام نامزدی کرد. اما عنوانی که روز گذشته توسط خبرنگاران برخی از خبرگزاری‌های اصولگرا در شبکه اجتماعی توییتر فاش شد از آن دست مطالبی است که جزو اتفاقات جالب در کشور ما شمرده می‌شود. وی روزی که در مقابل ده‌ها میکروفن رسانه‌های مختلف بیانیه انتخاباتی اش را خواند و گفت: "امروز حل مشکلات کشور با مماشات و کلمات نخ نما شده‌ای مانند اصلاح امور و امثالهم حل نخواهد شد. "نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ روز سه شنبه در حالی مقابل میکروفن‌های رنگارنگ خبرگزاری‌ها قرار گرفته بود که ظاهراً خبرنگاران این رسانه‌ها در نشست خبری حضور نداشتند و تیم رسانه‌ای آقای قاسمی لوگوی این خبرگزاری‌ها را بدون اطلاع صاحبان رسانه جعل کرده بودند. به عنوان نمونه خبرنگار مهر با انتشار توییتی درباره این مطلب می‌نویسد: لااقل بیشتر دقت و بهتر جعل می‌کردید، چون لوگوی خبرگزاری مهر قرمز است نه زرد. "یا خبرنگار میزان نوشت که اگر دعوت می‌کردید ما می‌آمدیم و زحمت جعل لوگو را هم نمی‌کشیدید. خبرنگار خبرگزاری راه دانا هم همین مطلب را در توییتر خود بازتاب داده است. نکته جالب در این بین انتقاد خبرگزاری‌هایی است که همسو با جریان رستم قاسمی بوده و اساساً دلیلی برای جعل لوگو وجود نداشت و تیم مشاوران آقای قاسمی می‌توانستند به راحتی این افراد را به نشست خبری دعوت کنند. از طرفی دیگر در همین نشست اعلام کاندیداتوری رستم قاسمی که با عنوان «ایران در تراز ایران» برگزار شد، لوگوی خبرگزاری‌های ایرانی- خارجی مانند"هسپیان-الحیاه-العالم-پرس تی وی- آر تی و ۲۰ خبرگزاری دیگر هم در تصاویر دیده می‌شوند که معلوم نیست خبرنگاران این رسانه‌ها در نشست خبری حضور داشته اند یا خیر؟

ممنوع الخروجی ۱۵ فرد مرتبط با انتشار فایل صوتی

تعدادی از افراد مرتبط با انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه ممنوع الخروج شده اند.به گزارش ایسنا یک منبع مطلع در قوه قضاییه گفت: ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با مصاحبه اخیر خبرنگار ریاست جمهوری با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پرونده انتشار صوت اظهارات ظریف از سوی دستگاه قضایی ممنوع الخروج شدند. در عین حال برخی رسانه ها اعلام کردند که تعداد افراد ممنوع الخروج 20 نفر می باشد.گفتنی اسامی این افراد هنوز اعلام نشده اما گمانه زنی رسانه ها حاکی از آن است که افرادی همچون سعید لیلاز، قوچانی و معزی جزو افرادی هستند که در این لیست قرار دارند.

جلیلی: قطعنامه‌های دوران من بیانیه بود

دبیرسابق شورای‌عالی امنیت ملی با بیان اینکه ۳ قطعنامه از ۶ قطعنامه شورای امنیت در زمان لاریجانی صادر شد، گفت: از ۳ قطعنامه دوران بنده، یکی از آن‌ها جنبه بیانیه داشت و بر قطعنامه‌های قبلی تاکید میکرد و دو تای دیگر زمانی صادر شد که به لحاظ حقوقی، با آژانس به عنوان مرجع رسمی و بین‌المللی به توافق رسیدیم. سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملّی در نشستی با حضور جمعی از دانشجویان، به ارائه روایتی از سیر روند مذاکرات هسته‌ای ایران با اروپا و آمریکا پرداخت. جلیلی یکی از اشکالات عرصه روایت‌گری را، گزینشی مطرح شدن یک روایت برشمرد و اظهار داشت: ممکن است روایتی درست باشد، اما با گزینش، همه واقعیت گفته نشود؛ بنابراین صداقت و جامعیت، شروط لازم راویت‌گری است و بر همین مبنا «مذاکره» را روایت می‌کنیم.

تفحص مجلس از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: ‏برکناری آقای ‎آشنا افتضاح به وجود آمده را بهبود نمی بخشد تحقیق وتفحص از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و نوار صوتی دکتر ‎ظریف به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسیده. تا حصول نتیجه نهایی ومشخص شدن خائنین به ملت وکشور پیگیری می نماییم.

کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد؟

یک رسانه اصولگرا از جدی شدن نامزدی قالیباف خبر داده است.در حالی که بعضی خبرها از قطعی شدن نامزدی سید ابراهیم رییسی حکایت دارد خبرنگار نامه نیوز به اخبار تازه ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری دست یافته است. به گزارش این پایگاه خبری تصمیم نامزدی همزمان قالیباف و رییسی مورد استقبال برخی چهره های موثر قرار گرفته است. نامه نیوز در ادامه نوشت: بنابراین، جمع بندی این است که او به زودی برخی سفرها و سخنرانی های خود را آغاز کند. قالیباف پیشتر در دیدار با برخی چهره های اصولگرا به آنها اطلاع داده بود که در صورت نامزدی ابراهیم رییسی از نامزدی در انتخابات منصرف خواهد شد؛ اما حالا با این توصیه جدید و تغییر تحولات تازه، ممکن است تصمیم او متفاوت شود.

نخستین واکنش رسمی روسیه به فایل صوتی ظریف

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مورد اظهارات فایل صوتی محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران درباره روسیه گفت که مسکو فقط به مواضع رسمی تهران توجه می کند.زاخارووا روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی در وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو به دنبال گسترش همکاری با ایران است، افزود: عمل را مبنای روابط با شرکای می دانیم نه حرف را. وی تاکید کرد: در قبال فایل صوتی ظریف مواضع رسمی ایران مبناست. زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: درباره فایل صوتی ظریف موضع رسمی ایران را مبنا قرار می دهیم.وی تصریح کرد: تفسیرهای این موضوع همزمان با مذاکرات ایران در وین فقط به کار آسیب می رساند.سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که این کشور بیشترین حمایت را از توافق هسته ای ایران (برجام) کرده است.

ترامپ: «کری» به ایرانی‌ها می‌گفت با دولت من توافق نکنند

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شد، وزیر امور خارجه دولت اسبق آمریکا به ایران می‌گفت با دولت وی توافق نکنند تا شاید دموکرات‌ها پیروز شوند و به توافقی شیرین برسند. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه گفت، صددرصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ فکر می‌کند. ترامپ در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز»، درباره سخنرانی «جو بایدن» رئیس جمهور دموکرات آمریکا در کنگره گفت: «او درباره بحران پناهجویان در مرز‌ها و این واقعیت حرفی نزد که ده‌ها هزار نفر در حال ورود به کشور هستند که بسیاری از آن‌ها خلافکار و زندان رفته هستند.» رئیس جمهور سابق آمریکا افزود، دولت دموکرات تمام کردن پروژه دیوار مرزی مکزیک را چیزی به تکمیل شدن آن باقی نمانده، رها کرده‌اند و ورود پناهجویان می‌تواند آمریکا را به نابودی بکشاند و این مایه شرم است. ترامپ گفت اوضاع از دوره ریاست جمهوری «باراک اوباما» رئیس جمهور اسبق آمریکا بسیار بدتر شده و ادعا کرد مکزیک و دیگر کشور‌ها با استفاده از این موقعیت، «مواد فروش‌ها و افراد متجاوز و قاچاقچیان انسان و قاتلان» را به آمریکا می‌فرستند. او در ادامه ادعاهایش گفت: «اگر من رئیس جمهور نبودم تا پنج سال دیگر واکسن کرونا در کار نبود، ولی افراد بایدن می‌خواهند اعتبار آن را به نام خود کنند.»

ظریف: نشانه‌های مثبت در «وین» و «منطقه» به چشم می‌خورد

وزیر خارجه کشورمان در توئیتی نوشت: نشانه‌های مثبت در هر دو مسیر (وین و منطقه) به چشم می‌خورد.محمد جواد ظریف در این توئیت نوشت:همزمان با آنکه معاون وزیر امورخارجه، عباس عراقچی با شایستگی رهبری گفت‌وگوها برای احیای برجام را برعهده دارد، من بازدیدم از کشورهای حاشیه خلیج فارس را با دیدار از کویت و ملاقات با نخست وزیر شیخ صباح الخالد و وزیر خارجه دکتر شیخ احمد ناصر پایان می‌دهم. وی در این توئیت آورده است: تمرکز بر طرح صلح هرمز (امید) برای منطقه‌مان بود. ظریف تاکید کرد: نشانه‌های مثبت در هر دو مسیر (وین و منطقه) به چشم می‌خورد.

ادعای «آشنا» در مورد فایل صوتی ظریف: غیرمحرمانه بود

حسام‌الدین آشنا بعد از استعفا از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در یک رشته توییت، درباره درز کردن فایل صوتی گفت‌وگوی وزیر امور خارجه و پیامدهای آن توضیح داد.حسام الدین آشنا در یک رشته توییت در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «مرکز بررسی‌های استراتژیک علاوه بر آن‌که ارائه خدمات مشاوره‌ای، تحلیلی، نظارتی و آگاهی رسانی تخصصی در حوزه‌های راهبردی را در دستور کار خود داشته، مسئولیت مستندسازی دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم را نیز بر عهده گرفته ‌است و تا کنون چهار جلد از این مجموعه را آماده انتشار نموده‌ است و در ادامه همین مسیر، در آذرماه ۱۳۹۹ مسئولیت نظارت بر اجرای قرارداد نهاد ریاست جمهوری با شخصی حقیقی برای تولید و تدوین محصول فرهنگی- هنری «کارنامه/آن سوی دولت» نیز بر عهده این مرکز نهاده شده‌ است.برنامه‌ی «کارنامه/آن سوی دولت» مطابق ضمیمه قرارداد با هدف ثبت تلاش‌ها، دستاوردها و تجارب وزرا و معاونین رئیس جمهور از طریق گفتگوی صریح، دقیق و نظام‌مند طراحی و اجرا شده‌ است. مقرر شده‌ بود گزیده خروجی‌های تصویری و مکتوب برنامه در توافق با مصاحبه‌شوندگان و با اعمال ملاحظات ضروری، از طریق صدا و سیما، نمایش خانگی، مطبوعات و کتاب در دسترس عموم قرار گیرد و نسخه قابلِ انتشار محدود آن نیز طبق استانداردهای مرسوم، آرشیو شود. تولید این برنامه شامل ۳۳ گفتگو با ۲۸ نفر از وزیران و معاونان رئیس جمهور در ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ با کیفیت استودیویی و استاندارد پخش تلویزیونی به پایان رسیده و اکنون در مرحله پساتولید، تکمیل و اعمال اصلاحات مورد نظر مصاحبه شوندگان قرار دارد.برخی راه‌زنان حرفه‌ای با شبیخونی سیاسی، تلاش دارند تا ضرورت این اقدام تاریی زیر سوال برود و با سرقت و انتشار نابهنگام فایلی صوتی، موجب شده‌اند تا یک برنامه‌سازی آموزنده، روشمند و غیر محرمانه، مورد سوء استفاده سیاسی و رسانه ای قرار گیرد و در قامت یک معضل سیاسی و امنیتی جلوه‌کند.بنده به عنوان یکی از علاقه مندان مطالعات سیاستگذاری عمومی خود را موظف به حراست از دستاوردهای قابل توجه همکاران بسیار عزیزم در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از جمله در شکل دادن به روایتی تفصیلی از تاریخ سیاستی و اجرایی کشور می‌دانم؛ امیدوارم مسئولان ذی‌ربط به جای دراز کردن حکیم‌باشی، حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند؛ تا مشخص شود رئیس جمهور برای کاوش دقیق، شفاف و بدون ملاحظه در باره چگونگی دست‌اندازی به این میراث ملی هیچ خط قرمزی ندارد؛ خوش بود گر محک تجربه آید به میان - تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.از درگاه خداوند بلندمرتبه و خطاپوش مسألت دارم بر توفیقات مقام معظم رهبری ، دولت محترم، قوای مسلح و همه خدمتگزاران کشور بیفزاید و همه قصورها و تقصیرها را در خدمت به ملت مظلوم ایران ببخشاید.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۳
این رستم داستانه و نه رستم دستان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
این رستم دوستانه
جلیلی: قطعنامه‌های دوران من بیانیه بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب جلیلی دو سه ماه بیشتر به پایان عمر دولت روحانی نمانده ، خدا وکیلی این دو سه ماه را پشت سر هم بزار پشتش کمی زبان انگلیسی یاد بگیر وقتی رفتی مذاکره کنی بتونی حرف بزنی و قال قضییه را بکنی خدا خیرت بده تو میتونی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
استغفور الله انگلیسی زبان کفار را برای چی یاد بگیره؟ مگه مترجم را برای چی تربیت میکنند. این هم شد پیشنهاد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اگر ملاک زبان است خسارت های محض این دوره مشخص است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
باید امریکایی ها به زبان استاد جلیلی صحبت کنن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
تو دو سه ما نمیشه ربان یاد بگیره مگر بره پیش علی ابادی و قسمت ادونس هم یک دوره پیش احمدی نژاد دومینت والا روش های دیگر چهار سال طول می کشه
دومینت
two minute
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اگر زبان انگلیسی و علم سیاست خارجی میدانست
الان نمی گفت که این ۶ قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل
بیانیه بوده است !!!؟
ولی متاسفانه در کشور ما جلیلی ها ظاهرا حرفشان برنده تر است !!؟
فقط یک رجل سیاسی اقتصادی امنیتی نظامی خلبان دکتر مهندس داریم و آن آقای قالیباف است چرا نمی فهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
ای جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
سردار از قلمت افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
و البته به قالیباف اضافه کنید
بسیجی، موتور سوار و دارای پارتی وی ای پی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
اون یدونه هم نداریم
احساس مسئولیت می کنید برای حفظ منافع خودتان
این کاندیداها انتظار رای هم دارند؟؟؟
درود
جناب مطهری چه شما چه صد تا رجل سیاسی....وقتی قراره تورم ایران بشه ونزوئلا .....پس رای دادن فایده ندارد.....رای بی رای
پاسخ ها
روبرتو گونزالس
| Canada |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
حداقل توی ونزوئلا یکسری آزادیهای اولیه وجود داره.
پایان جوسازی بودجه ای!

خبرگزاری دولت : پوزش! اتهام به مجلس اشتباه بود!
(خبرگزاریها)

✒پی نوشت:
دیگر مماشات معنا ندارد
۱۵ فرد مرتبط با مصاحبه ظریف_گیت ممنوع الخروج شدند
باید با جوسازان در ایرنا علیه مجلس هم برخورد شود
تا فضای کشور در آستانه انتخابات آرام شود.
و الا جریان تزویر سناریوهای بعدی اش را رو میکند.

#
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
خبرگزاری دولت از ترس شکایت و بگیر و ببندها حرفش را پس گرفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اشتباه مثبت دادم
عوض اینکه مصاحبه شونده برایه گفته هایش سوال وجواب شود (البته اگر دروغ گفته باشد )گیر داده اند به کسی که پخش کرده !!! زمان املاک نجومی وحقوقهای نجومی و........هم همین کار وکردند وکسی که به درست افشاگری کرده بود را زندانی ومتخلفان هم آزادانه در کشور مشغول بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
هر دو باید بازخواست شوند و فرقی نیست
تخصص تنها موردی است که در انتخابات و تعیین پستها لحاظ نمیشود اینه که حال و روز مملکت اینجوری شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
نمره 3/75 در ریاضی مگه کمه تخصص از این بیشتر مگر دکترا در کلاس های که شرکت نکردی خودش کمه مگر دکترای ابیاری گیاهان دریای که سختی داری
مگر دود چراغ خوردن در اکسفورد سختی کوچکی است
خوب خوب خدا رو شکر تونستم خانواده دوستام و چند نفر دیگه رو از رای دادن منصرف کنیم با قدر ادامه میدم تا کسی از سمت دوست و آشنایی من رای نده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
مگه میخواستن رای بدن !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
اختیار رای دادن رو بدهید
که بالغین از نا بالغین متمایز شوند
رای بی رای .
وقتی مجلسی که ۲۲۰ نماینده ی آن از رقیب رئیس جمهور ،دعوت به کاندیداتوری میکنن،پس می شود خط این مجلس را از نظر فکری خواند،پس ادعای آنها در پیگیری فایل صوتی منتشر شده هم،کاملا سیاسی و حزبی است و فقط جهت فشار بر دولت است نه توجه به منافع مردم و کشور.
این خبرها که الان خوندم فقط نشانه بدبختی ما ایرانی ها است.
دولت چ کاری انجام داده ک میخاد مستندسازی با اون بودجه نجومی انجام بده؟!
جعل لوگو ؟؟؟؟؟!!!!!! خیلی عجیبه ؟؟؟ ما چیزهای جالبتری از احمدی نژاد و اصحاب باوفاش دیدیم که این توش گمه ... ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
مدرک مهندسی گرفتن
ملت گرسنه اند و برخی دنبال چه هستند.بابا توفکر مردم کشور باشین همونهایی که پدر و برادر وشوهروپسرشون شهید شد تا کشور حفظ بشه.
بخدا فقر مردم خواسته شهدا نبود
بعضی ها هر گلی می خواستند به سر مردم بزنند الحمدلله تو این یک سال ریاست مجلس زدند.
ممنوع الخروج می شوند اما دوروز بعد تیتر می رنند متاسفانه از طریق راه های زمینی از کشور خارج شدند. شما رو به خدا بس کنید
جناب جلیلی ، یا نمی دانی، که بعید است که ندانی
و یا داری حقیقت بسیار آشکاری را پنهان میکنی
بهر حال قطعا در زمان شما ۶ قطعنامه تحریمی سخت و بردن‌کشور ذیل بند ۷ منشور ملل صادر شد
و بزرگترین و خطرناکترین امکان برای حمله به کشور با تاییدیه شورای امنیت سازمان ملل آماده شده بود
لطفا ، در گفتن حقیقت ، شجاعت و صداقت داشته باشید
چون اسناد و مدارک بسیار زیادی در دیاری همگان است و کاملا نظر شما را رد میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
مثبت اندیش باش برادر ایشان کلا از موضوع هنوز هم بی اطلاع است!
اینکه ناراحتی نداره . تا حالا به وزیر خارجه میگفتند .... ....که چرا اینقدر مسائل ساده سیاسی را بادیپلماسی ابخند ماستمالی میکند حالا هم همین وزیر مسایلی را عنوان کرد که در راهروها و اتاق سیاست اتفاق میفتاد و مردم خبر نداشتند . حالا چرا تظاهرات . اگر ظریف راست گفته . یا دروغ گفته . تحلیل کنید و کارشناسی کنید . نه اینکه در خیابان فریاد بزنید که چرا واقعیت ها را عنوان کرده .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
مردم هم خبر داشتند
جناب قالیباف که چند ماهی نیست ئیس مجلس شده ، به تنهایی کل بودجه رو به هم ریخته و کل سهم محیط زیست رو به برخی بخشیده ، وای به روزی که رئیس جمهور بشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
راست میگن که بودجه بسیج رو دو برابر کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
نه بسیج علیه بودجه را دوبرابرکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
هزار و پانصد میلیارد داده به فعالان فضای مجازی!!!!
کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد؟
قابل توجه آقای قالیباف :
"مجلس درراس امورهست" شما هم درراس مجلس
چرامیخوای از راس سقوط کنیدبه بدنه یا دامنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
شوق خدمت دیگه
واقعیت رو باید پذیرفت
با توجه به انتخابات مجلس که یک مجلس انقلابی انتخاب شد ، انتخای یک دولت اصلاح طلب یا شبه اصلاح طلب اولا غیرممکن و در ثانی یک حماقت به تمام معنی است زیرا
1_دولت پشتوانه قوی نخواهد داشت
۲_ با این مجلس حتی در انتخاب وزیران مشکل خواهد داشت
۳_ چها سال پرتنش بین مجلس و دولت در پیش خواهد بود
۴_ کشور دوباره درگیر بازی برجام و مذاکره خواهد شددو دوباره یکی مثل ترامپ میاد زیر میز میزنه
نتیجه گیری
شرایط سال ۶۰ در کشور حاکم هست و جناب رییسی با کوهی از تجریه با ۹۵ درصد انتخاب خواهد شد پس همه یک پارچه به سید خراسانی رای دهیم تا گام دوم با اقتدار هر چه تمام تر آغاز شود
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
با ۲ درصد از کل رای دهندگان واجد شرایط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
دقت کردید به القاب،سردار سازندگی،سردار اهل قلم،مالک اشتر،زمانه،معجزه ی هزاره ی سوم،سید خراسانی،خروجی چقدر؟؟؟ تقریبا هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
حتما ای کیوی تو متوسط ای کیوی اصولگرایان است 3/75 نمره ریاضی زاکانی 20 هم سعید محمد از دانشگاه امام صادق که بخشنده و مهربانند کلا خودت میشه 11/5 خسته نباشه هوش مجسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
کوهی از تجبربه که در دوره قبل آزموده شد.
رای ما رستم . نیامده شروع کرده دمش گرم
بعضی ها چه خوش خیال هستند که فکر میکنند بیشتر از ۵% از واجدین شرایط در رای گیری ریاست جمهوری شرکت می کنند، غافل از اینکه ایندفعه دیگه رای بی رای
پاسخ ها
234
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اینا دو درصد هم خجالت نمی‌کشند.چه برسه پنج درصد
اقاي مطهري با انقلاب بزرگشده وسابقه مديريت معا ون اول مجلس رجل سيا سي مي با شد خلا ق است تصميم ساز وشجا عت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
زنها به ایشان رای نخواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اقای مطهری را بگین منصرف بشه که خیلی زود به حصر می ره
جناب مطهری توی این مملکت یک عده هیچ کاره همه کاره اند به تو و امثال تو اجازه هیچ کاری نمی دهند پس قول الکی نده
جناب قاسمی شما را به خدا بگذرید و کاندید نشوید در همین ابتدا خدعه معلوم است انتها چیست . بگذارید ظریف یا تاجزاده بیایند بلکه این مملکت روی آرامشی ببیند بعد سالها بس است میدان و جنگ برای این ملت زجر کشیده بس است شما را به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
مثبت دادم ولی رای بی رای
فایل صوتی غیر محرمانه بود
ممنوعیت خروج ۱۵ نفر در ارتباط با فایل صوتی

خنده می‌آید مرا
احمدی نژاد آمار جعل میکرد وزیر نفتش لوگوی خبرگذاری هارو
مطهری : ما نسبت به افراد عادی احساس مسئولیت بیشتری داریم.
جناب مطهری چه چیزی باعث شده فکر کنید که شما از افراد عادی نیستید و آدم خاصی محسوب میشوید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
از نظراتی که در مورد زنها می دهند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل
آقای مطهری مردم به خاطر پدر شما اشتباه کردن وبه شما رای دادن که رفتی مجکلس وشما رجل سیاسی نیستی وپایگاه مردمی هم نداری چون این چند سال که نمابنده بودی فقط به مردم دروغ گفتی ویک قرون برای مردمپ کار نکردی وفقط خانه ویلاعی وآپارتمان برای خودت وخاواده ات خریدی والان. زیر س‌ال هستی.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اشتباه منفی دادم
جناب مطهری این سیستم انتخاباتی دقیقا همانی است که خود شما هم در شکل گیری و ادامه کارش همراه و همگام بودید !!!!
ولی الان که نوبت حذف خودتان شده ، فریاد میزنید !!!
بقیه هم باید بدانند که نوبت خودشان هم خواهد رسید
...
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
من مثبت دادم فقط به رای بی رای
باید از کاندیدا تست سلامتی روحی روانی گرفته شود
کسانی که سالها پست و مقام دارند و نه بازنشسته می شوند نه بازخواست می شوند نه برکنار می شوند و عرضه مدیریت یک نانوایی را هم ندارند کشور را به فلاکت مطلق رسانده اند رای نمی دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
احسنت
هیچکس فریب تبلیغات دروغین کاندیدای رییس جمهوری رادیگر نمی خورد.
در رابطه با كانديداتوري اقايان قاليباف و رئيسي : اين حضرات رياست دو قوه را دارند اگر ميتوانند امور اين دو قوه را برسند مخصوصا جناب رئيسي اگر انتخاب شود قوه قضاييه را كه دو سال زحمت ان را كشيده رها ميشود
وای، فک کن بعد 2 سال توافق کنن...
2 سال بعدش ترامپ رای بیاره
از اینی که هستیم بدبختر میشیم
علی برکت الله
مطهری جان شما آقا زاده سیاسی هستی
اسم شما پسر آیت الله مطهری است از خودت هیچی نداری
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
دقیقا
235
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
فکر میکنید آقای مرتضی مطهری اگر ترور نشده بود الان چه وضعی داشت. حصر یا ممنوع التصویر یا ی
حرفهای ظریف را همه ملت ایران می دانستند و بجای رسیدگی به آسیب شناسی ظریف به وضع اداره مملکت دنبال دزد فایل می گردند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
اره حق با توست دقیقا حرف های ظریف تمام کمال قبول دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
درود عالی گفتی
ظریف اگر ی حرف درست گفته اینه
رای بی رای خلاص.
اقای مطهری یک سوال ،ایاشما که خودرافرزند انقلابیون میدانید تاکن؟ن کتاب شهید مرتضی مطهری رادرمورد حجاب خوندی وبه افکار ونظرات شهید مطهری ذرمورد حجاب معتقد هستی وقبول داری ؟
جناب وزیر نفت سابق همین منزل اول و بی صداقتی
اظهر من الشمس هست كه با تهديد به رد صلاحيت سيد حسن خميني و تخريب ظريف جاده براي رياست جمهوري رئيسي باز شده امثال قاليباف هم جاده صاف كن هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
عمراً حالا میبینی کسی که اصلاً حرفی ازش نیست رییس میشه
"جعل لوگوی رسانه‌ها" مصداق بارز سالی ک نکوست از بهارش پیداست!
مردم ایران رو در شرایط فعلی میشه به 4گروه تقسیم نمود 1- موافقان یا همان اصولگرایان 2- منتقدان یا اصلاح طلبان 3- مخالفان یا براندازان و 4 بیتفاوتان / دامنه کسب آراء نامزد هر یک از گروههای فوق نیز تقریبا برابر است هنر اصلاح طلبان در سالهای 76 و92 جذب بخشی از افراد گروهای دیگر بنفع نامزد خود بوده است در حالیکه اصولگرایان هیچگاه توانایی جذب افراد متعلق به گروههای دیگر را نداشته و ندارند وگاها نیز با ریزش طرفداران خود روبرو میشوند لذا برگ برده اصولگرایان فقط و فقط در عدم شرکت سایر گروهها در انتخابات است که با طراحی شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا این صحنه را رقم زدند و انتخابات مجلس را از خود نمودند / آقای احمدی نژاد بخوبی از این ماجرا واقف است لذا شعارهایی میدهد و سخنانی میگوید که بتواند از هر 4گروه افرادی را جذب نماید حال آنکه ایشان طبق سخنرانی خودشان در ایام پایانی دولتشان توسط یک گروه خاص سرکار آمدند و دلیل آزادی بی حصر و حدشان نیز حمایت همان گروه خاص است ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بنده همیشه به رای دادن اعتقاد داشتم
اما خودمو گول زدم که اصلاحطلب بودم
رای بی رای
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
از البانی میخوای رای بدی
نامزدی قالیباف برای ریاست جمهوری . ایکاش قانون بگذارند وقتی مردم کسی را قبول ندارند و چندین بار شرکت میکند مردم تمایلی به رای دادن به ایشان ندارند مجددا از شرکت در انتخابات منع اش کنند
جناب مطهری شما رجل سیاسی هستید اما خیلی از خط قرمزها عبور میکنید. باید یه دوره تعلیمات رانندگی بگذرونید که رو بعضی خطوط نباید رد شد. نباید بعضی جاها نباید سبقت گرفت... شما هنوز این را یاد نگرفتید. راستی به سرعت گیرها هم حواست باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
مطهری نسبت به خط قرمز کور رنگی داره
البته من زیاد مطلب نمی نویسم چون این سایت نیز گزینشی درج می کند ولی همینجور نوشتم . که بابا تنها در مذاکرات دانستند زبان انگلیسی مهم نیست . مگر مصدق زبان انگلیسی اش بیست بود. ماحصل برجام اولی که انجام شد چه بود که این برجام دوم باشد . مطمئن باشید بعد از برجام هسته ای مشکل حقوق بشر ،منطقه ای ، حجاب ، اسلام ، نماز خواندن...می باشند. همه قبول دارید که در این مذاکره توازن وجود ندارد .؟! چه فایده از این حرفها ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
با این طرزفکرت،همون بهتر که مطلب نمینویسی
جناب اقای مطهری عزیز، اگر قرار بود که پسران رهبران و افراد مطرح جامعه ،بیش از افراد عادی همه جامعه ، احساس مسئولیت داشته باشنند !!!
که ما قبلا سیستم موروثی داشتیم و احتیاج به این همه زحمت و دادن این تعداد شهید و تحمل این همه فلاکت نبود
چرا عبارت اینکه جناب مطهری شما رجل سیاسی نیستی تنها اقا زاده هستی و فرزند آیت الله مطهری هستی که دستاوردی از خودت نداری و پدرتان آدم بزرگی بوده رو سانسور کردی
اقای مطهری شما باباتون رجل سیاسی بود و خودتون پسر رجل سیاسی هستین و این جوری نیم شه ادم رجل سیاسی شه
برخی وزارت خونه ها خصوصا وزارت ورزش شده ستاد انتخاباتی اصلاح طلبا
چرا قضاییه ورود نمیکنه
استفاده از اموال عمومی برای انتخابات جرم نیست؟
ایراد گرفت از وضعیت موجود را همه بلد هستند
کاندیداها چه راهی برای حل مشکلات تحریم و اقتصاد و توافقات با دنیا دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
ندارند بلوه شو شده هم میگن ما چمون از قاسم کمتره
زمینه طوری آماده شده که همه مردم تاحتی بچه ها بتوانند رای بدهند . البته خودشان خیر بلکه نایب انها از طرفشان رای ها را به صندوق خواهد ریخت .
جناب مطهری پدر شما یکی از شخصیت های نیک و بزرگ زمان بود و این را ثابت کرد و شما چیزی از فضل او حاصل نکرده اید و انقلاب باید در دست افراد خدا ترس باشد و نه کدخدا ترس، بعدش هم اینکه من فرزند فلانی هستم پس من باید مهم باشم افکار دوران اموی و عباسی است
اقای مطهری اگر شما رجل نیستین حتما فائضه خانوم هستند. اینقدر رجل سیاسی داریم تو نگران نباش
شما که نطر خودتان را ثبت میکنی و به نظر دیگران که مخالف نظر شماست احترام فایل نیستی
رجل سیاسی یعنی فرد بدون هیچ گونه سمت سیاسی و وابستگی و گرفته شده از متن جامعه و درگیر مسایل جامعه که منافع کشور را برتری داده و بر اعتلای ایرانی تلاش کند.
اگر..........
تنها رستم قاسمی بدرد ریاست جمهوری می خوره چون طوفانی شروع کرده با جعل لوگوی خبرگزاری های نیامده در مراسم وی، دکل نفتی هم که مردم فراموش کردن
مشکل مطهری اینه که خیلی سیاسیه
طوری که حال آدم بد میشه
نمیدونم چرا مطهری منو یاد پسر نوح میندازه!
خدا وکیل همه اشان را روی هم‌جمع کنی یک رییس جمهور درست و حسابی از توش در نمیاد.
آقای مطهری؛ گر پدر توبود فاضل ازفضل پدر تورا چه حاصل؟!
مطهری: اگر من رجل سیاسی نیستم پس چه کسی خواهد بود:((((
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی