بازدید 94539
دو هزار و چهارصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات جنجالی رفیقدوست در مورد سعید محمد / فایل صوتی که توفان به پا کرد / تحلیلگر اصولگرا: رئیسی برای کاندیدا نشدن بیش از کاندیدا شدن دلیل دارد / رجایی: احمدی نژاد قصد حصر هاشمی را داشت

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند کرباسچی: تا این لحظه هیچ نشانه‌ای از حضور لاریجانی در انتخابات نیست / سیدحسین مرعشی: فائزه هاشمی راه‌حلی برای آینده ایران ندارد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 26 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

محکومیت نازنین زاغری به یک سال حبس و منع خروج از کشور

حجت کرمانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود، اظهار‌ کرد: رأی بدوی پرونده دوم نازنین زاغری صادر شد؛ براساس رأی صادره نازنین زاغری به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق شرکت در تجمع مقابل سفارت ایران در لندن در سال ۸۸ و مصاحبه با شبکه BBC فارسی به یک سال حبس تعزیری و یک سال منع خروج از کشور محکوم شده است. وکیل مدافع نازنین زاغری افزود: جلسات رسیدگی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و این رأی بدوی است؛ قطعاً به این رأی اعتراض خواهیم کرد.

کرباسچی: تا این لحظه هیچ نشانه ای از حضور لاریجانی در انتخابات نیست

کرباسچی گفت: حزب کارگزاران در کنار مجموعه اصلاح طلبان به انتخابات ریاست جمهوری می اندیشد. آقای لاریجانی نیز از شخصیت های ارزشمند کشور است و جایگاه وی را در توسعه کشور نباید نادیده گرفت. تا این لحظه نیز هیچ نشانه ای از حضور آقای لاریجانی در انتخابات نیست. همچنین باید مجموعه ای از اصلاح طلبان یا اصولگرایان از فردی حمایت کنند تا رای بیاورد.

آمریکا به خاطر ۱۵۰۰ گردان رزمی بسیج از حمله به ایران منصرف شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش و فعالیت‌های شهید سردار سرتیپ حجازی در سال‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد. سردار سرتیپ محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: سردار حجازی از سنگرداران اصیل انقلاب و سال‌های قبل از انقلاب و به‌ دنبال تحقق فرمایشات حضرت امام خمینی رحمة الله علیه بودند. وی سردار حجازی را یکی از محور‌های اساسی استان اصفهان برای مقابله با منافقین عنوان کرد و افزود: پس از حمله سراسری رژیم بعث عراق به خاک کشورمان، ایشان جانشین فرمانده سپاه قدس در جبهه‌ها بودند و نقش مهمی در طراحی عملیات‌ داشتند. معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود در نیروی مقاومت بسیج، این نیرو را به نقطه اوج قدرت خود رساندند، تصریح کرد: آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق به‌ دنبال حمله به ایران بود، اما باید پرسید  چرا این کار را نکرد؟ باید گفت یکی از دلایل آن، این بود که سردار حجازی بیش از ۱۵۰۰ گردان رزمی بسیج را در سراسر کشور آموزش داد و تجهیز کرد و همه آن‌ها آمادگی کامل در برابر هر نوع حمله‌ای داشتند.

فایل صوتی ظریف و تحقیق و تفحص درباره درز اطلاعات محرمانه

امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس در حساب توییتری خود نوشت: مجلس درز اطلاعات محرمانه و بعضا سری کشور در یک شبکه ضدایرانی را که در قالب مصاحبه نفر اول مسئول سیاست خارجی لو داده شده، تحقیق و تفحص می‌کند و افراد خائن به ملت و کشور را به قوه قضاییه معرفی خواهد کرد.

فایل صوتی مصاحبه ظریف با هدف ضربه زدن به مذاکرات وین منتشر شده

جلیل رحیم جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در توییتی در واکنش به انتشار فایل صوتی مصاحبه ظریف نوشت: ظریف بارها به صراحت گفته است که کاندیدای ریاست جمهوری نیست، پس انتشار فایل مصاحبه بسیار مهم وی ربطی به انتخابات ندارد و با هدف ضربه زدن به مذاکرات وین و استیضاح رئیس دستگاه دیپلماسی و تکمیل کننده تخریب های اخیر در نطنز و سایر آسیب ها به منافع ملی ماست؛ هشیار باشیم!

محمدعلی ابطحی: میدان بی‌دیپلماسی و دیپلماسی بی‌میدان امکان ندارد

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی نوشت: انتشار مصاحبه محرمانه و غیرآماده شده برای پخش آقای ظریف، هیجان فراوانی در داخل و خارج ایجاد کرد؛ اما با نگاه غیر هیجانی چند نکته مهم وجود دارد. من کل فایل را گوش کردم. علیرغم تبلیغات و هیاهوهای فراوان، حرف ویژه ای در آن نبود که به صورت کلی تا به حال گفته نشده باشند. عناوین این اختلاف نظر ها همیشه دو سوی تحلیل تحلیلگران را به خود مشغول داشته و ده ها مقاله و یادداشت از دو سو منتشر شده است. و البته شاید فقط کمی دیپلماتیک تر،‌ این تحلیل ها از سوی وزیر خارجه و سایر تحلیلگران مطرح می شده است. میدان و دیپلماسی دو وادی متفاوت هستند. مسئول دیپلماسی باید از دیپلماسی و مسئول میدان باید از میدان دفاع کند. طبیعی‌ترین مساله این است که این دو باید مکمل هم باشند، ولی لازم نیست که اختلاف نظر نداشته باشند.

سیدحسین مرعشی: فائزه هاشمی راه‌حلی برای آینده ایران ندارد

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران همچنین با اشاره به تحریم انتخابات از سوی فائزه هاشمی، عضو حزب متبوعش، خاطرنشان کرد: خانم فائزه هاشمی اساسا هیچ وقت در چهارچوب حزب نمی گنجیدند و همیشه حرفشان این بود که اگر قرار باشد من در حزب بمانم، حزب باید این اختیار را به من بدهد که من مطالب خودم را بگویم که این با کار حزبی سازگار نیست و ما قبول نکردیم که یک عضو حزب غیر مصوبات حزب را بگوید ولی ایشان یک پدیده است و راه حلی هم برای آینده ایران ندارد. مرعشی تاکید کرد: ایشان تک نفره است و اکنون هم جزو تحریمی ها محسوب می شود و یک عده هم برایش سوت می زنند که آفرین خوب شد گفتی که تحریم می شود، ولی نمی دانند که بعد از تحریم انتخابات چه می شود و هیچ کس حاضر نیست مسئولیت بعد از تحریم انتخابات را بپذیرد.

واکنش محسن رضایی به متهم گردانی در مشهد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از گرداندن متهمان حوادث چهارشنبه‌سوری در خیابان های مشهد انتقاد کرد.محسن رضایی در پیامی توییتری نوشت: «‌شکستن کرامت انسانی متهمین و مجرمین، چه با گرداندن در شهر و چه با هر اقدام رسمی یا غیررسمی دیگر، خطایی بزرگ است.» گفتنی است، دوم اردیبهشت ماه گزارشی درباره گرداندن متهمان حوادث چهارشنبه‌سوری در خیابان های در مشهد منتشر شد؛ آنطور که در جزئیات این گزارش آمده بود، ٣۴ متهم با حضور قاضی سید هادی شریعت‌یار، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در سطح شهر گردانده شدند.

اولین واکنش آشنا به انتشار فایل صوتی ظریف

مشاور فرهنگی رئیس جمهور با انتشار توئیتی به فایل صوتی پخش شده از وزیر امور خارجه واکنش نشان داد.حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: اللهم و من ارادنی بسوء فأرده و من کادنی فکده ،انشاالله این سوء نیت و کید احتمالی به خودشان برگردد.

اظهارات جنجالی رفیقدوست در مورد سعید محمد

محسن رفیقدوست، فرمانده اسبق سپاه، درباره کاندیداتوری سعید محمد گفت: من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند. محسن رفیق دوست، وزیر سپاه، در گفتگویی با فردا، درباره کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: او را نمی شناسم. اصلا از کجا پیدا شد. وی ادامه داد: یکی از شرایط ریاست جمهوری این است که رجل سیاسی و مذهبی باشد و او نیست. با تصویب قانون انتخابات اوت می‌شود. من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند. رفیق دوست گفت: من الان در سپاه نیستم و اخبار را دنبال می‌کنم. تا اینجا مساله عزل او بیشتر تایید شده است. هم آقای جوانی معاون سیاسی گفت و نماینده، ولی فقیه هم تایید کرده است. نپرسیدم که موضوع تخلف چه بوده، چون می‌دانستم که رجل سیاسی و مذهبی نیست و جایگاهی پیدا نمی‌کند.

فایل صوتی که توفان به پا کرد

دیروز شبکه ماهواره ای ایران اینترنشینال با انتشار قسمتی از مصاحبه ظریف با سعید لیلاز خبر از یک گفتگوی جنجالی داد که در آن ظریف ناگفته ها و بعضا گله های خود را در این هشت سال بازگو کرد. انتشار این فایل صوتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، بمب خبری بود که همه را شوکه کرد، به طوری که از همان ساعات اولیه پخش آن واکنش های زیادی را در پی داشت.گفته می شود تاریخ این فایل صوتی، مربوط به ششم اسفند سال ۱۳۹۹ است و توسط مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری به مدیریت حسام‌الدین آشنا تهیه شده و قرار به انتشار آن نبوده است. در همین رابطه یکی از فعالان رسانه ای نزدیک به دولت مدعی شد که این گفتگو در قالب برنامه‌ای با عنوان «تاریخ شفاهی دولت تدبیر و امید» ضبط شده است.

تحلیلگر اصولگرا: رئیسی برای کاندیدا نشدن بیش از کاندیدا شدن دلیل دارد

ناصر ایمانی، تحلیل‌گر سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» ضمن تاکید بر اینکه « هنوز معلوم نیست که آقای رئیسی نیاید و احتمال کاندیداتوری او وجود دارد» گفت: « به نظر من او هم دلایلی برای آمدن دارد و هم دلایلی برای نیامدن».وی در تشریح دلایل رئیسی برای کاندیداتوری گفت: « علت اصلی اهمیت جایگاه ریاست جمهوری است. اینکه در کشور ما همه قدرت‌ها به قوه مجریه برمی‌گردد و اگر این قوه قوی باشد، شاید کار قوه قضاییه و مجلس هم سبک‌تر شود، باعث می‌شود که رئیسی مایل به کاندیداتوری شود؛ به اضافه اینکه شاید تصور می‌کند که نامزدهای مطرح فعلی در اندازه ریاست جمهوری نیستند و فکر می‌کند که لازم است خودش بیاید». ایمانی در ادامه دلایل رئیسی برای نیامدن را شرح داد و گفت: «مهم‌ترین علت وضعیت فعلی قوه قضاییه است. قوه قضایه اکنون اوایل یک راهی است که سنگ بنای آن را آقای رئیسی گذاشته و معلوم نیست که اگر خودش نباشد، ادامه یابد. باید مدت زمان معتنابهی در این قوه باشد تا این مشی جا بیفتد و مسیر عادی شود تا رئیس بعدی هم نتواند خارج از ریل حرکت کند.»

وی افزود: «دلیل دوم نیامدن او این است که در این شرایط کشور هر کسی رئیس جمهور شود، خیلی آسیب می‌بیند. کشور از جهات مختلف مثل مسائل اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی یا کرونا و ... حالت ویرانه دارد و هرکسی که رئیس جمهور شود اصطلاحا خونش پای خودش است و خیلی سختی خواهد کشید. حتما مورد اعتراض، اتهام و انتقادات بسیار قرار می‌گیرد و فرقی ندارد که رئیسی باشد یا آقای کواکبیان . هر که باشد، مورد فشار است. لذا این برای فردی که اکنون یک مسئولیت بزرگ است مثل رئیسی و قالیباف از خود گذشتگی است که رئیس جمهور شود. عقل منطقی می‌گوید کسانی که مسئولیت دارند این کار را نکنند.»

طلایی: تصمیم‌گیری رئیسی برای نامزدی کار ساده‌ای نیست

مرتضی طلایی در گفتگو با نامه نیوز درباره آرایش فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کدهایی که بتوان براساس آنها اظهار نظر کرد، مشاهده نمی شود و همچنان فضا شفاف نیست که بگوییم چه خبر است و چه اتفاقی در حال مدیریت است. گمانه زنی ها و اظهارنظرهایی از طرف هر دو جریان سیاسی وجود دارد؛ اما بعضا پراکنده و ضدونقیض هستند.وی درباره کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: نامزدی ایشان در انتخابات یک خواست عمومی در سطح کشور است. آقای رئیسی تنها نامزدی می تواند باشد که میان نیروهای انقلاب اجماع ایجاد کند. انشاءالله نتیجه خوبی را هم از باب حضور حداکثری مردم در انتخابات شاهد باشیم.این فعال سیاسی درباره علت تردید یا عدم تصمیم گیری سیدابراهیم رئیسی برای اعلام کاندیداتوری یادآور شد: اطلاعی ندارم شاید بر خلاف این فرضیه باشد و علت مساله به یک تدبیر برمی‌گردد، چون تصمیم گیری درباره این موضوع کار ساده ای نیست که با یک بله یا خیر گفتن بتوان از کنار مساله گذشت. همه نامزدها حق دارند که قبل از اعلام تصمیم خود همه جوانب مساله را ببینند چون هدف از آمدن آن است که می خواهند وضعیت موجود را به نفع مردم درست کنند؛ بنابراین عجیب نیست که برای تصمیم گیری با تدبر و تأمل برخورد می شود.وی درباره برنامه اصولگرایان درصورت عدم کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی ادامه داد: وقتی موضوع کاندیداتوری سیدحسن آقای خمینی منتفی شد، اصلاح طلبان نیز برای شرایط مختلف برنامه داشتند. امروز اجماع حول آقای رئیسی در جریان انقلاب به وجود آمده و تلاش آن است که نیروهای انقلاب ایشان را برای نامزدی متقاعد کنند؛ اما این طور هم نیست که روی کس دیگری فکر نکنند یا پیش بینی نکنند. آمادگی در جریان نیروهای انقلاب باید برای هر وضعیتی وجود داشته باشد.

نمازی: اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نامزد معرفی نکنند بهتر است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی داد. علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به وضعیت انتخاباتی حزب خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: من درباره حزب صحبت نمی‌کنم. درباره مواضع اصلاح طلبان هم همان روند پیشین ادامه داد. همانطور که گفتم نظر اصلاح طلبان روی محمدجواد ظریف مثبت است که خودش گفته به میدان نخواهد آمد.او درباره مطرح شدن نام سید عباس عراقچی به عنوان گزینه اصلاحات برای ریاست جمهوری هم ادامه داد: من تا به حال اصلا چنین چیزی را نشنیدم و به عنوان یک اصلاح طلب می‌گویم که چنین چیزی اصلا ممکن نیست، زیرا عراقچی اصلا در این فضاها نبوده و یکی از کارشناسان و معاونین وزارت خارجه است.عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این که اگر محمدجواد ظریف وارد نشود اصلاح طلبان به سمت چه کسی خواهند رفت، بیان کرد: نظر شخصی من این است که اگر اصلاح طلبان در این دوره نامزد معرفی نکنند، بهتر است و بگذارند نامزدهای اصولگرا با هم رقابت کنند و یک نامزد اصولگرا رئیس جمهور شود تا سه قوه با هم در یک مسیر باشند و بهانه‌ای برای اینکه بگویند نمی‌گذارند کار کنیم، نباشد. به نظرم این بیشتر به نفع مردم است و می‌توان مشکلاتی که سال ها مانده است را حل کرد.

سردار علایی: انتشار سخنان ظریف نشان داد در ایران حرف محرمانه‌ای وجود ندارد

سردار علایی می گوید: به دلیل نارسایی های موجود در قانون اساسی و در سایر قوانین کشور، انسجام لازم در اداره کشور وجود ندارد و دستگاه‌های موازی در همه حوزه‌ها مشغول فعالیت هستند که گاهی به منافع ملی ضربات شدیدی وارد می آورند.انتشار فایل صوتی محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در فضای انتخاباتی و در بحبوحه مذاکرات وین با تحلیل های متفاوتی روبرو شده است.سردار حسین علایی، نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در واکنش به انتشار فایل صوتی ظریف و حواشی پیش آمده به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: انتشار مصاحبه وزیر امور خارجه نشان داد که در ایران هیچ حرف و رفتار و عمل محرمانه‌ای وجود ندارد و هر سخنی که گفته شود برای عموم منتشر خواهد شد. بنابراین اگر قرار است حرفی منتشر نشود از ابتدا نباید بیان شود. وی گفت: از طرفی وقتی به محتوای سخنان آقای ظریف در این مصاحبه توجه شود، بیانگر آن است که اشکالات موجود در ساختار اداره کشور خود را در همه جا از جمله در سیاست خارجی و دیپلماسی نیز نشان می‌دهد.سردار علایی تاکید کرد:‌واقعیت این است که به دلیل نارسایی های موجود در قانون اساسی و در سایر قوانین کشور، انسجام لازم در اداره کشور وجود ندارد و دستگاه‌های موازی در همه حوزه‌ها مشغول فعالیتند که گاهی به منافع ملی ضربات شدیدی وارد می آورند. وی تاکید کرد: شاید انتشار این نوار بتواند دست اندرکاران اداره کشور را به چاره اندیشی در رفع این اشکالات وادار کند.سردار علایی به فضای انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر، الان فضای انتخابات در افکار عمومی بسیار سرد است و بخشی از مردم حضور خود را در پای صندوق‌های رأی بی ثمر می دانند و معتقدند که تغییر دولت ها نمی تواند سیاست های نادرست کلان اداره کشور را تغییر دهد. اما انتشار این نوار نشان می دهد که افراد چقدر در حفظ منافع ملی موثرند و دولت‌ها حتی با اختیارات ناکافی نیز می‌توانند در سرنوشت مردم موثر باشند.وی گفت: بنابراین ممکن است توجه به سخنان آقای ظریف باعث افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری شود و مردم تلاش کنند تا حداقل بدترها انتخاب نشوند.

دو رکن مهم امنیت ملی از نگاه شهید سلیمانی

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه دستاوردهای میدانی جمهوری اسلامی، پشتوانه بزرگ دیپلماسی بوده است، گفت: سردار سلیمانی میدان و دیپلماسی را دو رکن حفظ منافع ملت و امنیت ملی می‌دانست.حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:«‏در مذاکرات هسته‌ای منتهی به برجام و سایر مذاکرات مهم بین المللی، همواره دستاوردهای میدانی جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه بزرگ دیپلماسی بوده است. سردار سلیمانی هیچگاه از مردم هزینه نکرد. او میدان و دیپلماسی را دو رکن حفظ منافع ملت و امنیت ملی می‌دانست.»

رجایی: احمدی نژاد قصد حصر هاشمی را داشت

مشاور آیت الله هاشمی خطاب به احمدی نژاد می‌گوید: آقای احمدی نژاد! تو خودت همان کسی هستی که تیم تشریفات وزارت خارجه و ریاست جمهوری را توبیخ کرد، چون «نیازف» رئیس‌جمهور ترکمنستان، به اصرار خودش با آقای هاشمی ملاقات کرده بود. آقای احمدی‌نژاد دیکتاتور کوتوله‌ای است که فکر می‌کرد می‌تواند آقای هاشمی را در حصر نگه دارد.

عارف: اگر شرایط ایجاب کند، نامزد انتخابات می شوم

رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه ابایی از حضور در انتخابات ندارم، گفت: اگر احساس کنم فردی مناسب‌تر از من با هدف جذب نیروهای بهتر و جوانتر وجود دارد، به او کمک می‌کنم اما اگر ببینم شرایط کشور نیاز دارد به صحنه وارد می‌شوم.محمدرضا عارف امروز دوشنبه در جریان یک نشست خبری به منظور تشریح برنامه پیشنهادی بنیاد امید ایرانیان برای عبور از شرایط سخت کشور و در پاسخ به سوال ایرنا افزود: ابایی از حضور در انتخابات ندارم و اگر به نتیجه قطعی برسم حتما در آن حضور پیدا می‌کنم.این چهره اصلاح طلب افزود: حضور در صحنه انتخابات نیاز به فکر و بررسی دارد و به همین دلیل، ما در بنیاد باران برای اصلاح ساختاری کشور و رفع مشکلات، برنامه عبور از شرایط سخت را تدوین کرده ایم.

توییت پمپئو درباره ارزش ترور سردار سلیمانی برای آمریکا

وزیر خارجه دولت ترامپ در توئیتی درباره ارزش ترور سردار شهید قاسم سلیمانی برای آمریکا گمانه زنی‌هایی را مطرح کرد.مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت ترامپ در توئیتی با اشاره به فایل صوتی صحبت‌های ظریف نوشت: ترور [شهادت] سلیمانی توسط دولت ما تأثیر گسترده‌ای بر ایران و خاورمیانه داشته است اگر حرف مرا قبول ندارید از ظریف بپرسید! جو بایدن هنوز فکر می‌کند کار ما اشتباه بوده است.

کمیسیون تلفیق: کارمان قانونی بود!
 
کمیسیون تلفیق مجلس به نامه بیش‌ از ۱۰۰نماینده مجلس در اعتراض به تغییر ارقام و جدول‌های قانون بودجه، پاسخ داده که ما کارمان را «قانونی و در موعد مقرر» انجام دادیم و بودجه نیز در موعد قانونی به دولت ابلاغ شده و حاضریم به شبهه‌ها و ابهام‌ها پاسخ دهیم. در این نامه آمده: شرایط بودجه پیشنهادی اولیه و ناهم‌تراز دولت، رد کلیاتش در صحن علنی، اصرار بر ابلاغ بودجه پیش‌ از پایان سال و از دست رفتن فرصت سه‌هفته‌ای مجلس باعث محدودیت زمانی در بررسی بودجه شد.

احتمال ربوده شدن فایل وجود دارد؟
 
محمدعلی سبحانی، کارشناس سیاسی در یادداشتی نوشت: نهاد ریاست جمهوری و ظریف از انتشار این فایل مبرّا هستند. احتمال ربوده شدن فایل‌ها وجود دارد؛ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پاسخگو باشند. در این گونه موارد که جنبه افشاگری دارد این که افشاگر چه کسی است، یک طرف موضوع است، اما جنبه دیگر آنکه اکنون این فایل منتشر شده و تأثیر خود را خواهد گذاشت و امکان پاک کردن یا سانسور آن وجود ندارد. باید راهی برای معالجه شکاف‌هایی پیدا کرد که ظریف از آن‌ها سخن می‌گوید. ظریف در مواردی که تصمیماتی خلاف دیدگاه کارشناسی وزارت خارجه گرفته شده حرفش را صراحتا زده و مصلحت اندیشی نکرده است./ جماران
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۷
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۷۹
در مورد فایل صوتی بگویم که اکثر مردم جامعه واقعیات را میدانند که در این کشور چه خبر است اما متاسفانه بسیاری از تصمیم گیران این کشور نمیخواهند اینرا بفهمند که این ره که میروند به ترکستان است و با کتمان حقایق موجود و نامحرم دانستن مردم به این شیوه غلط ادامه میدهند و باعث اتلاف ثروت ها میگردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بعله خیلی میدانستید که وقتی نظامیان ما حضور پیدا می کنند در جاهای دیگر یعنی فضا را برای دستگاه دیپلماسی عمومی و اقتصادی وزارت خارجه باز می کند که بروند آنجا تا برای کشور سود کسب کنند و در حالت غیر مستقیم دست شما را بیشتر باز می کند در توافقات و مذاکرات با دنیای برتر باشید ولی چون ما در در این وزارت خونه بلد نیستیم از این فضا استفاده کنیم رو به تخریب می آوریم و آن هایی که موفق بودن را زیر سوال ببریم تا خودمان را قهرمان کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
ناششناس 1413
تا کمتر از 3 ماه دیگه دوستان کاربلد شما میان و آرامش رو برامون هدیه میارن
دم همه شما گرم
ناشناس
| Japan |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
درست گفته اید و البته نامحرم دانستن مردم علاوه بر اتلاف ثروت، باعث اتلاف حق الناس و عمر مردم و بعدش از دست رفتن کامل اعتماد داخلی و خارجی می شود
چرا او روی سکه را نمی بینید ؟ حرفهای ظریف نشان می دهد که دستهای پشت پرده نمی گذارند ایران پیشرفت داشته باشد ؟ ! رییس جمهور مسئولی تشریفاتی است ! گروهی میخواهند تحریم همیشه باشه ! به روسیه نمی توان اعتماد کرد چون همیشه منافع ملی خود را می بیند و ...
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
اونوقت چرا این آقایون برای مسئولیت تشریفاتی دارند خودشون رو می کشند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
۱۳:۴۱
برای اینکه براشون منفعت داره
رزمنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
این منطق افسادطلبان خائن است که رئیس جمهورمسئول تشریفاتی است و چندان اختیاراتی ندارد خب اگه چنین است ا کنونکه زمان انتخابات است چراعده ای از همین اقایان برای پاستور لح لح می زنند
سعید محمد چطور نمیسناسید من عوام میسناسم چرا انقد می ترسن
رای عارف از باطله ها کمتر خواهد بود. لطفا ابروی اصلاح طلبان را نبر. الان 92 نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
شما یه اصلاح طلب با آبرو نام ببر...البته من منظور در چهره های سرشناسشون هست وگرنه بد و خوب همه جا هست
چه شود وقتی فایلهای صوتی همه لو بره
نان نداریم بخوریم انتخابات چه معنایی دارد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
انتخابات مربوط به جانوران مدنی الطبع است .
همه گروه‌ها برای زدن سعید محمد به میدان آمده آمد
چون میدانند ایشون یک فرد انقلابی هست و با آمدن ایشون همه چیز به نفع ایران و ایرانی و انقلاب اسلامی خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دلت خوشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
ما که تا دیروز نمی دونستیم اصلا کی هست، بعد اگه همه چی به نفع ایران و ایرانی هست چرا همه گروه ها باید بزننش ؟ :))) دلیلش رو بهتون می گم چون ایران و ایرانی تعریفش برای شما یک گروه اقلیت بی منطق هست که ایشون نماینده شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
دوتاشو بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
حتی سپاه
آقای رفیق دوست به نظرم بهتر هست که دست کم شما در مورد واژه "تخلف" صحبت نکنید
فایل صوتی و حرف های در آن هدفش اول تخریب سردار بود و بعد هدف انتخاباتی دوستان شما دولتی ها بود که باسوتی که دادین نقشه بر آب شد و ترکش ها به خودتان برگشت
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
ما که نفهمیدیم بالاخره به نفع دولت بود یا به ضررش ؟:))
رزمنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
آفرین موافقم
بله جناب پمپئو ولی با این کار ناشی شما از منطقه خارج شدیم و در امریکای شما آمدیم می گویی نه به خساراتی که مراکز حساس تان دید نگاه کن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بازم شعار،بازم حرفهای بچه گول زن،باز هم حرفهای کلیشه ایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
چند تا رو نام ببر ما هم بریم نگاه کنیم
کلا رای بی رای .
پمپئو هنوز نفهمیده سیاست های یک کشور بزرگ تابع افراد نیست حتی اگر آن فرد سردار سلیمانی باشد اما بیان این مسائل بیشتر از سر سوختن است چون این جنایتکار الان باید از ترس انتقام تحت محافظت تعداد زیادی نیروی امنیتی به حیات ننگینش ادامه دهد و هر لحظه هم منتظر مرگ باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
لابد از تو میترسه نه؟
امریکا با حمله نظامی فضا را برای دستگاه وزارت خارجه کشورش باز می کند تا با دیپلماسی عمومی و اقتصادی و فرهنگی بهره مند شوند از آن کشور
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
اگر هم این کار رو می کنه آمریکا هست، قدرت اول نظامی ، اقتصادی ، فرهنگی دنیا و طبعا سیاستی که برای مردمش مناسبه زمین تا آسمان با کشوری که حتی در یک لیگ هم با آمریکا نیست متفاوته
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
آمریکا رو با خودت مقایسه میکنی ؟
"سردار علایی: انتشار سخنان ظریف نشان داد در ایران حرف محرمانه‌ای وجود ندارد"!
سردار روغن ریخته شده را نذر امام زاده کرده اند؟!مگر آقای ظریف این سخنان را در جمع مردم و یا در یک برنامه تلویزیونی زنده بیان کرده اند؟!این طور که مسولان می گویند این سخنان سری بوده است!
سال 1370 به همراه تنی چند از دوستان با هزینه وزارت نفت برای یک سفر سیاحتی به لندن رفتیم. آن زمان من و اکثر دوستان دیپلم داشتیم. در طی مدت اقامتمان در لندن اکثر نقاط شهر را گشتیم. یکی از دو ستان پیشنهاد داد که حالا که تا اینجا آمده ایم و فرصت داریم هر کداممان یک مدرک دکترا بخریم تا بتوانیم به کشورمون بهتر خدمت کنیم و در دانشگاه نیز هیات علمی شویم و درس بدهیم. هر کدام بسته به علاقه به یک دانشگاه رفتیم و خوسبختانه توانستیم هر یک با صرف حدود 900 هزار دلار با هزینه شرکت نفت یک مدرک دکترا خریداری کنیم. من از دانشگاه کاونتری مدرک دکترای مدیریت گرفتم.

از اینکه توانسته بودیم به این راحتی مدارک دکترای خود را بگیریم در پوست خود نمیگنجیدیم و همدیگر را دکتر صدا میکردیم.

در باز گشت به ایران من توانستم در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران عضو هیات علمی شوم و علاوه بر گرفتن حقوق از دانشگاه تهران از شرکت نفت هم با حکم ماموریت همچنان حقوقم را دریافت تمایم.

سال ها با خوبی و خوشی گذشت تا اینکه برخی دوستان به من پیشنهاد دادند در انتخابات مجلس نیز شرکت کنم تا به کشور بهتر خدمت کنم و از مجلس نیز یک حقوق دیگر دریافت نمایم چون هزینه های زندگی بالا بود و فرزندانم نیز در امریکا زندگی میکردند و مجبور بودم هر ماه چند صد هزار دلار برای آنها پول بفرستم.

ادامه دارد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
کم خالی ببند، یا حداقل یه جور خالی ببند که قابل باور باشه. از خدا بترس در این ماه رمضان
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
به ناشناس 15:24 ) دوست عزیز، کاملاً مشخصه که ایشون این حرفا رو با کنایه زده و مقصودش کسانیه که از این راهها به آلاف و الوف رسیدن. اصلاً بحثِ خالی بندی نیست.
خسته شدیم از این زندگی دیگه به خدا
من هنوز نفهمیدم دلیل اینهمه عقده پمپئو از سردار سلیمانی چیه که تمام اظهار نظرها و فکرو ذکرش سلیمانیه
چیز جدیدی نگفت. می دونستیم.
محکومیت نازنین زاغری ارتباطی به مذاکرات وین دارد؟ از مسکو دستور رسیده است؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
متاسفانه اسلام و انسانیت را بخاطر منافع دنیایی زیر پا گذاشته ایم. آزاد کنید این بیچاره را......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
در دشمنی کردن هم مردانگی را نباید کنار بگزاریم
برخورد بااین خانم کمال نامردی و بی معرفتی است
اگر مسلمان نیستید
لا اقل مرد باشید
این مادر را بخاطر دخترش آزاد کنید
اگر جرات و شهامت برخورد با انگلیس را ندارید
چرا باید ۵ سال زندگی یک خانواده را نابود کنید ....؟
درود بر ظریف!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
این دو رود می تواند کارون و اروند باشه که با هم بتونند او را پاک کنند .
این دوگانگی ها و ده گانگی ها و اینا اشکالات نیست طراحی شده اینهمه دستگاه موازی هم تا اخر مسئولیت گم بشه
واقعا مردم کم خردی داریم کل فضای مجازی شده از نظرات و موج سواری منافق و مجاهد خلق و دار و دستشون اینقدر فهم نداریم بفهمیم که در سطح کلان سیاست گذاری نقل و نبات تقسیم نمیکنن و مطعمنا اختلاف نظر اساسی بین مسولین چه نظامی و چه دولتی و چه ... وجود دارد. متاسفانه یک عده آدم این فرصت رو غنمیت دیدن تا برای خودشون رای جمع کنن. هیچکس به فکر ایران است. برادر من خواهر من لطفا قبل نظر دادن احساسی بخون تحلیل کن بفهم و بعد اقدام به نظر دادن کن. دلت برای خودت، خانوادت ، همشهریت، کشورت بسوزه. اختلاف نظر، سیاسی بازی جزیی از مملکت داری هست. یک جای دنیا رو نشون بده که وزیر و رییس و ارتشی و سپاهی باهم اختلاف نظر نداشته باشن. یک جای دنیا رو نشون بده که دشمن نخواد از این فرصتی که شماها با جوزدگی ایجاد کردید استفاده نکنه. هممون بازی رو باختیم. از رییس و وزیر تا نظامی تا مسئول خرد و کلان آدم دلش برای این وضعیت مملکت میسوزه خدایا خودت ما رو از این جناح بازی، افراط گری ، دو رویی و ریا همه مردم کشورم نجات بده
اقای رفیق دوست شما که از الان دارین تخریب می کنید. بگونه ای پرسش می کنید از کجا پیدا شد انگار داخل سپاه نبوده؟ تا حالا چه کسی این درجه ها را به او می داد از ایشان بپرسید که کیست
لطفا کارشناسان مشخص کنند انتخابات یعنی چه مگر ملت به قد و هیکل کاندیدا رای میدهد؟مگر برنامه هر کاندیدا موثر در رای آوری نیست و اگر برنامهای مورد حمایت مردم قرار گرفت کل نظام نباید یاور او باشند این چه انتخابی است که فرد مورد نظر نمی تواند برنامه های مورد تایید ملت را پیش ببرد این سردر گمی باعث نابودی ایران و ملت میگردد بعد هم اگر بیش از ۷۰ درصد ملت شخصی را خواستند ایا شورای نگهبان میتواند بیش از ۷۰ درصد ملت را حذف کند ؟ از رهبر بزرگوارم میخواهیم تکلیف ما را دقیقا مشخص کند هرچه ایشان بفرماید همان را بکنیم وقتی کاندیدای ما نیست چه کنیم ؟؟
دیکتاتور کوتوله بهترین عبارت در وصف معجزه هزاره سوم بود.
آقای رفیقدوست چه جور وزیری بودین که زیردستان خود را هم نمی شناسید(سعید محمد در سال ۱۳۴۷ در تهران زاده شد و دوران کودکی و نوجوانی را در این شهر سپری کرد. وی در سال ۱۳۶۶ در سن ۱۹ سالگی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. او در سال ۱۳۸۸ مدرک دکتری مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. فعالیت محمد در سپاه پاسداران تنها به بخش‌های مدیریتی و اجرایی، در شرکت‌های زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و دوره کوتاهی نیز در بنیاد تعاون سپاه، خلاصه می‌شود. او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد (وابسته به قرارگاه خاتم) بود و از سال ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۹ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود و دارای درجه نظامی سرتیپ‌دوم پاسدار است). پس ملت را سرکار گذاشته اید؟
پاسخ ها
رزمنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
سردار سعید محمد در قرار گاه خاتم الانبیا خدمات بسیاری کرده ولی گویا این این دوست رفیق خان چشم و گوش شنوا ندارد خدا این رفیق خان را هدایت کند
اظهارات ظریف نشان داد که فرانسوی ها و روس ها چقدر پدر سوخته هستند هرچند که مردم کشورمان به خوبی این موضوع را می دانستند
آمادگی کامل در برابر هر نوع حمله‌ای داشتند؟
بهترین راه حل مشکلات کشور اینه که جناب آقای رئیسی با حفظ سمت رئیس جمهور شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
بت سازی هنوز ادامه داره؟
سردار رفیقدوست اگر دوست داری سعید محمد رو تخریب کنی نگو نمیشناسیش. اتفاقا بگید این دوست دیرینه ما است. با هم روزی سه بار چای بیسکوییت و شیرینی میخوردیم. اینطوری نابود میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
پسر یا دختر واقعا گل گفتی و حسابی خندیدم. بنیاد مستضعفان و شرکت های وابسته و ساختمان و زمین فرمانیه و شرکت های معدنی ......قم و وووو کافی است
انگاری آقای ظریف هم کلی کارها را خراب کرد
آقای ظریف ، شما حق اظهار نظر راجع به سردار سلیمانی نداری
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
باشه چون شما گفتی قانونش می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
مگر حکومت نظامی است؟

اقای ظریف در حوزه سیاست خارجی و به نفع منافع ملی با سردار سلیمانی اختلاف داشته
اشکال کار در کجاست ؟

خدای ناکرده مگر کسی ادعای معصومیت داشته است ؟
ما در ایران زندگی می کنین و در ایران یک مقام مسئول همه کاره و هیچ کاره است و همه آزاد هستند که حرف خودشان را بزنند و می زنند مگر اینکه حاوی توهین رکیک نباشد و لذا اینکه این فایل طوفان به پا کرد کاملا مضحک است و مردم خوب می دانند که مسئولین آنچه را که در تریبون می گویند آن چیزی نیست که در دورهمی ها می گویند و هیچ استثنایی هم وجود ندارد و بی خودی جو ندهید
کارهای مردم سر تعطیلات کرونایی خوابیده
باید چه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
همتی در ۳ هفته تعطیلات کرونایی هفته ای ۶۰۰ تا ۷۰۰ از دلار را زده منتهی این قیمتهای خیالی در سایتهای دولتی فیک و بی درزش است چون تمام اجناس در بازار ۴۰ درصد روش رفته.
چه کسی قطع گاز ترکمنستان را در اوج کمبود گاز در استان های شمالی را داده بود که دولت احمدی نژاد را تخریب کند؟ همان کسانی که منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح می دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
زنده باد دکتر احمدی نژاد قهرمان
آمریکا به خاطر ۱۵۰۰ گردان رزمی بسیج از حمله به ایران منصرف شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
گاندو ساز بعدی خودتی
خوب باید دید در کنار این فایل صوتی چه بلایی قراره سر مردم بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
هیچ چی. قراره ظریف کاندید بشه و ملت بهش رای بدن
اعضای حزب موتلفه علیه سعید محمد همدست شده آمد
زنده باد سعید محمد
امروز دوشنبه ششم اردیبشهت هزار و چهارصد



تعداد درگذشتگان کرونایی در بیست و چهارصد گذشته۴۹۶نفر



انوقت شما دنبال مغز متفکرین؟
رای بی رای
آقای طلایی آقای رئیسی اگر مطمئن بود که مردم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت میکنند تردید نکن کاندیدا میشدند دنبال بهانه نباشید قدرت چیزی نیست وه امثال شما دل از بکنید
امان از بی بصیرتی و بی تدبیری و از همه بدتر، بی تقوایی.
آقای رجایی نزدیک انتخابات است و شما هم نیتتان تخریب دکتر احمدی نژاد می باشد اگر ایشان تایید و وارد میدان رقابت انتخاباتی شوند انگاه مردم با انتخاب خود نشان خواهند داد چه کسی دیکتاتور بوده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
دکتر احمدی نژاد+ انتخابات1400 =نتیجه 30الی 40 میلیون رای انشاالله
لطفا اطلاعات را تهیه نکنید زیرا سیاست مردان ما که امار نمی داند ثانیا اطلاعات به دست دشمن می رسد نمونه آن فایل ظریف که حداقل خیلی محرمانه است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
شاید این فایل نتیجه ضبظ یک شنود باشد که دم نتیجه گیری مجدد برجام و انتخابات لو رفته است

شاید هم روسها با وابستگان اطلاعاتیشان اینکار را کرده اند

امروز نماینده روسیه میگفت احتمالا این دور از مذاکرات طولانی میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
آشنا و تیمش در مرکز استراتژیک روحانی که این کلیپ را پرکردند و با سهل انگاری بدست سعودیها رسیده فعلا ممنوع الخروج شوند تا بعدا ...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
این فایل صوتی رسوایی بزرگی برای ظریف و دولت است که پومپئو هم امروز برای حمله به حاج قاسم به حرفهای ظریف استنادکرد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
کدام اطلاعات محرمانه؟
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
یکی از خوبیهایش این است که خودمان با خبر میشویم در کشورمان چه خبر است
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
اینا همش بازیه. فایل خودشون در اختیارشون گذاشتن که نزدیک انتخابات یه شور و هیجانبی راه بندازن
جمهوریت این کشور کجاست؟ انقلاب کردیم و رای دادیم که نظامی ها کشور بگردانند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
حالا باید رای داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
آها
موقعی که اصلاح طلبی رای میورد که اینطوری نبود
با عزم و اراده رای دادین
کاندیداتونم که سر و دست میشکوند واسش
من احمدی نژادی نیستم
ولی خیلی رو داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
حالا مگه قراره اختیار کشورو بدن رئیس جمهور خخخ
حدادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
منع قانونی برای ورود نظامی ها نیست. غیرنظامی ها چه گلی به سرمون زدن.ورود نظامی ها به علت عدم کفایت غیر نظامی هاست.اگه یه سیلی بیاد کل دولت فلج میشه.از طرفی هم دوستان شما قائلند ریاست جمهوری 10 الی 15درصد اختیار داره خوب دیگه حرفی نمیمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
نظامی ها نبودن تو اینقدر راحت تو تخت خواب کامنت نمیدادی ؟ شرف و انسانیت هم خوب چیزی برای انسان هست ، امان شما غربزده های کدخدا پرست
اشعری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
سپاهیان در میدان کشور را اداره کرده اند و خواهند کرد با قدرت
با خنده و نیشخند کاربجایی نمیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
امریکا هم دست نظامی هاست مگه نمیبینی یک چهارم بودجشون دست ارتش چین هم همین طور همه جا که پیشرفت شد دست نظامی هاست شما که عاشق راضا خوانید را مخالفید فعلا که کشور دست حسن است بس
ناشناس
| - |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
کاملا فرمایشتان نابجاست/مشخصه خواستی از آب گل آلود ماهی بگیری.
عزیز من این نظامیان هستند از کشور دفاع میکنند بس وفادارتر و دلسوز تر از دولتهای فعلی خواهند شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
اولا که که ایشون در بخش رزمی نبودند و در بخش سازندگی بودند دوما یه نظامی هم می تونه وقتی استعفا داد کاندید بشه محض اطلاع تون عرض می کنم که از حدود 46 رییس جمهور آمریکا 35 تاشون سابقه نظامی داشتند و پنج تاش ژنرال بودند و سه تاشون ژنرال پنج ستاره بودند.
شکری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
امثال سردار محمد خیلی بهتر از سیاستمداران اصلاح طلب دورو و غربزده هستن
سرباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
توی دمکراسی از فرانسه و آمریکا که بالاتر نیست. اونا ژنرال شارل دوگل و ژنرال آیزنهاور رو داشتن که اتفاقا بهترین رئیس جمهورهاشون هم بودن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
تابناک نظرت چندش آور را منتشر می کنی فقط؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
هشت سال رئیس جمهور محترمتان چه کار کرد؟ مگه نظامی میخواد کودتا کنه اونم با رای مردم میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
انتشار این فایل نشان می دهند که دولت در این کشور هیچ کاره است وبا این کاندیداهیای فعلی دیگر تدارکاتچی اهم نیست. یک بله قربان گو و اجرا کن اوامر.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
ظریف حرف مفتی زد شما چرا گرفتی؟
دامن سردار سلیمانی از این خزعبلات مبرا است و همین دلیل کفایت می کنه که معلوم بشه ظریف حرف مفت زده
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
از منفی ها و مثبت های این کامنت میشه نتیجه رای به
نظامی ها را حدس زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
کدام نظامی مگر روحانی یا خاتمی نظامی بودند
ببینید این فیلم ها تکراری شده شلوغ کاری و متهم کردن یکدیگر بررسی کنید طبق قانون اگر خطایی سرزده متناسب با آن اقدام نمایید حال ظریف باشد یا قطور .ما که رای نمی‌دهیم ولی خودتان یکنفر مودب بزارید ریس جمهور
چرا در مورد امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم خبر نمیزارید ما نمیخوایم بچه هامون جون خودشون و خانواده رو بخطر بندازن
خواهش میکنم
آقای رضایی، قطعا شما بدلیل داشتن محافظ و زندگی در خانه محافظت شده خبری از امنیت مردم در کوچه و خیابان ندارید و گذرتان به زروگیران مسلح یا اراذل و اوباش نیفتاده و معنی نداشتن آرامش روحی و روانی را نمی دانید!!! لطفا اگر کاری نمی توانید بری بهبود امنیت مردم بکنید لااقل مانع ایجاد نکنید. مجرمین اگر کرامت انسانی داشتند در این اوضاع بد اقتصادی و اجتماعی با سلاح و ... به جان مردم بی دفاع نمی افتادند و زندگیشان را سخت نمی کردند. زحمات شما در جبهه و گذشته بر کسی پوشیده نیست اما اکنون در خصوص وضع حال صحبت می کنم. ممکن است نظرم تائید نشود (بدلیل نزدیک بودن سایت تابناک به آقای رضایی) اما اگر قابل دانستید و انصافی هم داشتید نظر مرا منتشر نمایید چون فقط از روی دلسوزی این متن را نوشتم.
مشکل اصلی سیاست خارجی ما این است که از بدو انقلاب نه تنها تعریف درستی از منافع ملی نشده است. در شعار اسقلال آزادی جمهوری اسلامی- نهاد تصمیم گیرنده قرار بود --جهموریت باشد با الهام از اسلام. . ولی سیاست خارجی کشورمان طبق گفته اقایان اصلا در دست نهاد منتخب --جمهوری-- نیست! در اوایل که برخی اصلا سودای نابودی آمریکا را داشتند و همین امروز هم به جای واقع گرایی و درک درست مناسبت جهانی و قوانین آن - برخی کماکان بجای ارایه سیاست معقول درفکر نابودی عنقریب آن هستند. روسیه همان گونه که در ترکمنچای و گلستان و توپ بستن مجلس و ا
ا شغال ایران در دو جنگ جهانی و .... دیدیم هیچ گاه دوست ایران نبوده
بیچاره تابناکیها این روزها برای سانسور نظرات وقت کم میارند.
خیلی عجیبه ! از این طرف فیلم گاندو می سازیم و توان امنیتی خودمان را این چنین به رخ می کشانیم ، از آنطرف دانشمندان هسته ای مان را پشت سرهم ترور می کنند ، کامیون کامیون اسناد سازمان انرژی اتمی را به سرقت می برند ، فایل صوتی وزیر امورخارجه را سرقت می کنند ، در سایت نطنز خرابکاری می کنند ، راستی کجای معادله قرار داریم ؟
اين هم روسيه كه سنگشان را به سينه ميزنيد
نازنین زاغری از ۸۸ تا بحال به بهانه های مختلف در زندان نگه داشته شده این حکمش اجراش تموم میشه یکی دیگه براش میتراشند
عارف اگر شرایط ايجاد کنه،آخه شما مثلا چیکار می تونی بکنی ژن خوب
آقای رفیق دوست قرار نیست هرکس خواست کاندید شود شما بشناسیش.شما مال سه نسل پیش هستید وحافظه شما گنجایش جوانان راندارد.
درود بر ظریف
خود شما آیا از نظر اکثریت مردم صاحب صلاحیت هستید ؟
البته ما نه به شما و نه سعید محمد ، شناخت و اعتمادی نداشته و نداریم
و رای هم نخواهیم داد
ولی این مدل اظهار نظر شما اصلا جوانمردانه نیست
ژنرال آیزنهاور در آمریکا و ژنرال دوگل در فرانسه مدت ها رییس جمهور بودند

در اسراییل ژنرال شارون و موشه دایان و بسیاری از نخست وزیران قبلا نظامی بودند

در کل دنیا هر نظامی مطابق قانون می تواند و گاهی لازم و ضروری می باشد که کاندید شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
این چیزی که شما میفرمایید در کشورهایی اجرا شده که قانون حکم فرماست و کشور به شیوه قومی قبیله ای اداره نمیشود
منع قانونی برای ورود نظامی ها نیست. غیرنظامی ها چه گلی به سرمون زدن.ورود نظامی ها به علت عدم کفایت غیر نظامی هاست.اگه یه سیلی بیاد کل دولت فلج میشه.از طرفی هم دوستان شما قائلند ریاست جمهوری ده الی پانزده درصد اختیار داره خوب دیگه حرفی نمیمونه
این مصاحبه اساسا محرمانه نبوده و صرفا تله انتخاباتی س به ابتدای فایل گوس کنید که گفته می شود آقای ظریف محبوب مردم هستند فعلا بجز ظریف شخص منتخبی برای نظام برای پست ریاست جمهوری نیست تا هم ادامه مذاکرات مخدوش نشود و هم به نوعی مردم پسند. ضمنان هیچ مقام نظامی اظهار نظر متقابل نکرده اند
خدا را شکر تخلفات آقای قالیباف در دادگاه صالح رسیدگی و خوشبختانه ایشان تبرئه شدند و با تأیید شورای نگهبان و آرای مردمی ایشان نماینده مجلس و با انتخاب نمایندگان کل کشور بدون هیچگونه تجربه پارلمانی رییس مجلس شدند . البته نباید بابت موجودی حساب دو یا سه میلیونی شأن در سال ۹۶ که در مناظره تلویزیونی با دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح کردند ، اتهام دروغگویی به ایشان زده شود. رای ما فقط ۹۶ درصدی ها
ان شالله بجای اینکه ملت مقابل بورس خودسوزی کنند بانیان این کار جلوی تالار بورس محاکمه بشن .روحانی بد ترین بازی ممکن رو سر سرمایه ملت آورد؟
أولت در واپسین روزهایش با جنجالسازی به دنبال انحراف افکار عمومی از فاجعه اقتصادی و میزان مرگ و میر کروناست
۶ ماه پیش که دولت سیاست ارز پاشی رو رو بهانه بایدن و در دست گرفتن انتخابات ۱۴۰۰ پیدا کرد همه گفتند این بازی خطرناک نه تنها ارزانی به همراه نداره بلکه ضربه وحشتناکی به بورس وارد میکنه فقط همتی میتونه جلوی نابودی سرمایه ملت و غارت ان رو بگیره، از همین حالا یه عده منتظرن بعد از پایین آمدن نرخ ارز تمام سرمایه رو تبدیل کنند و ۴ ماه دیگه دو برابر بفروشند . شک نکید این اتفاق خواهد افتاد
موازی کاری همین میشود
دو نیروی نظامی دو نیروی امنیتی دو وزیر خارجه دو تصمیم گیرنده و...
جالبه اکثر سایت های زنجیره ای اصلاح طلب رو که نگاه میکنی مشخص میشه کاملا هماهنگ رو برجام مانور میدن و هنوز هیچ خبری نشده چنان تیتر میرنند انگار تمام تحریم ها برداشته شده و پولش تو حساب است ؟ اگه یه مسیول امریکایی بگه بدون برگشت ایران به برجام هیچ تحریمی لغو نمیشه درست برعکس تیتر میزنند ، به هر حال مشخصه حرف حداد عادل درسته
شک نکید حرف رهبری نه مذاکره و نه جنگ این هفته عینیت پیدا خواهد کرد و امریکا حاضر نخواهد شد تمام تحریم ها رو لغو کنه و عراقچی دست از پا درازتر و با دیپلماسی بازی با کلمات که ما در حال پیشرفت هستیم دنبال کش دادن مذاکرات خواهد بود ولی این هفته موقتا تا بعد از انتخابات بازی تمام خواهد شد و کشور باید خود برای دشمن اصلی یعنی اسراییل آماده کند
آیا از روسیه و فرانسه می ترسید که نظر من را منتشر نکردید
روسیه و فرانسه سالهاست که از پشت به ایران خنجر زدند
این سردار علایی
این فایل محبوبیت ظریف را بیشتر کرد. گر چه منتشر کنندگان به نیت ایجاد بهانه برای رد صلاحیت او این فایل را منتشر کردند.
خیلی متاسفم برای افرادی که مخالف انتشار این فایل بودند و دنبال مقصر و منتشر کننده این فایل هستند!!!! یعنی چنین افرادی دنبال سانسور و فریب افکار عمومی به هر قیمتی هستند.
مردم باید حقایق را بدانند. مردم باید بدانند که نظامیان که قرار بود در سیاست دخالت نکنند، سر دسته امور را در دست گرفتند.
این آقایان نظامی تشنه خدمت، یک حکومت در دنیا به ما نشان بدهند که در دست نظامیان بوده و به فاجعه منتهی نشده است.
احمدی نژاد حتی با حصر موسوی و کروبی هم مخالف است. . احمدی نژاد در دل ملت است.
سه ساله كه ديگه نظري نمي نويسم در انتهابات هم هرگز شركت نمي كنم ولي به مرد بزرگ تاريخ ساز ايران دكتر طريف درود مي فرستم اويراي تاريخ كار نكرد ولي براي مردم از آبروي خود مايه گذاشت
علت این همه کینه و دشمنی بعضی از با سعید محمد چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
همین که سپاهیه کافی نیست؟؟
یعنی اعتراض کردن حتا در خارج از کشور ممنوع است؟؟؟ دیگر در لندن که کسی به اموال عمومی ایرانیان آسیب نزد .
بله امریکا برای ۱۵۰۰ گردان بسیج از حمله منصرف شد .
آخه آمریکا قرار بود پیاده نظام بفرسته و از زمین حمله کنه
سخنان رفیقدوست در باره سعید محمد نشان می دهد پیرمردان تکراری برای مردم حاضر نیستند عرصه را برای حضور نیروهای جوانتر، خوش فکرتر و کارآمدتر که اتفاقا مورد علاقه و اقبال مرم هم هستند، خالی کنند.
انتشار فایل صوتی آقای ظریف من را بیاد آقای احمدی نژاد انداخت که در مناظره صحبت مدرک خانم آقای موسوی را مطرح نمود و در نهایت این اتفاق بزیان خودش تمام شد چرا که خیلی ها از این بد اخلاقی آقای احمدی نژاد نتوانستند بگذرند
طوفان در لیوان آب
بجاي خيابان گرداني چند تا جوان ، بايد دزدان بيت المال و رانت خواران و مفسدان اقتصادي (كه تعدادشان بسيار زياد را در خيابان ها گرداند . زندان لاكچري آنهم با مرخصي هاي تشويقي فراوان تنها محكوميتي است كه اين زالوها تحمل مي كنند !!!!!
اوکی، ظریف بیاد بهش رای می دم!
((کمیسیون تلفیق: کارمان قانونی بود!))
مجلس که معلوم شدن نمایندگانش هیچ کاره اند.دولت هم که می گوید من کاره ای نیستم.آقا هم که از وضعیت اداره کشور و مدیریت دولت ناراضی هستند و انتقاد می کنند.خنده دار است.لطفا بفرمایید این کشور را پس چه کسی اداره می کند.؟همه کسانی که باید پاسخگو باشند خودشان در صف اپوزسیون ها هستند.ذ
انشاالله 3 ماه ديگه از شر ظريف و تفكر و ... ايشان و رئيس جمهورش خلاص ميشويم.
انشاالله 3 ماه ديگه از شر ظريف و تفكر و ... ايشان و رئيس جمهورش خلاص ميشويم.
انشاالله 3 ماه ديگه از شر ظريف و تفكر و ... ايشان و رئيس جمهورش خلاص ميشويم.
آقای رفیق دوست اتفاقا خوب سردار سرافراز سازندگی دکتر سعید محمد رو میشناسید. نادرست میگی نمیشناسی
چون روزتون اومده یک نفر با سابقه کار کمتر از شما در سپاه تا اینقدر هوادار پیدا کرده.
درود بر ظریف!
اقای علایی انتشار سخنان ظریف نشان داد وضعیت خیلی خراب تر از ان چیزی است که ما فکر می کنیم در ضمن مگه مردم این فایل رو گوش کردن؟
حرفهای آقای ظریف قبلا توسط کارشناسان مطرح شده بود و اهم مردم از سیاست های اعمالی جناح خاص و همچنین روسیه باخبر بودند و در کل حق را به دستگاه دیپلماسی می باشد.
فائزه هاشمی برای خودش هم راه حلی ندارد و فقط حرف مفت می زند .
آقای رفیقدوست! ما هم شما رو خیلی زیاد نمی شناسیم فقط در همین حد که فکر می کنم زمان ورود حضرت امام به ایران شما راننده خودروی ایشان تا محل بهشت زهرا بودین! یک مدتی هم در بنیاد مستضعفان.بعد از این دیگه آن چنان سابقه ای از شما نداریم.
باشه تو و رفیقات راست میگید!
سعید محمد بد...
ولی اگه تخلفی کرده تو سپاه پس شورای نگهبان نباید ایشون رو تایید صلاحیت کنه و اگر تایید لاحیت شد یعنی همتون داشتید ایشون رو تخریب می کردید که باید پاسخگوی عدل الهی باشید که آبروی مومنی را برده اید!
وای اگه شورای نگهبان ایشون رو تایید صلاحیت کنه خیلی چیزها رو میشه...
اقای رفیق دوست شما خودت چی هستی ؟
دو تا انتشار یافته داریم بقیه برند کشکشان را بسابند در اتاق انتظار. ان دو انتشاری هم از کارشناسان خودشان است
سخن ظریف کاملا درست است یا تقابل یا تعامل هم جنگ و هم صلح نمی شود
ژنرال آیزنهاور در آمریکا و ژنرال دوگل در فرانسه مدت ها رییس جمهور بودند

در اسراییل ژنرال شارون و موشه دایان و بسیاری از نخست وزیران قبلا نظامی بودند

در کل دنیا هر نظامی مطابق قانون می تواند و گاهی لازم و ضروری می باشد که کاندید شوند
آقای محسن رضایی .چرا مجازات مجرم و آن هم مجرمی که مال و ناموس مردم از دستش در امان نمی باشند روح لطیف!! شما راجریه دارکرده است .اگر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مانند دوران صدر اسلام خصوصآ امیر مومنان (ع) تعدی گنندگان به مردم و نوامیسشان را در ملآ عام مجازات می کردند امروز گرفتار این همه فروپاشی فرهنگی و بدبینی نسبت به اسلام مظلوم و بی تفاوتی در امور اجتماعی را شاهدنبودیم .لطفآ بیش از این شیپور را از دهان گشادش ندمید.
فقط همین مانده بود که فائزه برای آینده مملکت و ما برنامه داشته باشد.خدایا عاقبت مارا ختم بخیر بگردان.آمین
فکر شو بکن یه شبکه خبری این همه اطلاعات محرمانه از ایران بدستش میرسه حالا ببینید سرویس های اطلاعاتی کشورهای خارجی چقد اطلاعات محرمانه و فوق محرمانه از ایران دارند که منتشر نمی کنند!!
دولت نظامیان مانند مجلس فعلی است که رئیس و 42 نماینده اش نظامی هستند .اگر از این مجلس آبی برای ملت گرم شد از رئیس جمهور نظامیش هم میشود .
کاملا مشخص شد که سپاه ودولت در سایه در ایران وجود دارد. ورییس جمهور در سیاست های کلان کشور هیچکارست وتابع اوامر. خوب مردم چرا باید بروند به کسانی رای بدهند که اختیار ندارند. رای بی رای
هر کسی رو میخواهید بیارید هر فایلی هم که دوست دارید رو کنین.. رای بی رای
نفر اول سیاست خارجی کشور؟!!!!!!!
. مگر غیر نظامیان در این چهل سال چه کار کرده اند. نظامیان حداقل این افتخار را دارند که در یک جنگ نابرابر در مقابل ارتش صدام که همه دنیا از او حمایت می کردند اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور از دست برود. در بخشهای صنعت نظامی هم از همه بخشهای صنعتی کشور پیشرفت بیشتری بوده است . بسیاری از کارهای عمرانی بزرگ کشور مانند پالایشگاه خلیج فارس و دهها مورد دیگر هم با مدیریت همین نظامیان پیش رفته است هر جا هم حادثه بزرگی مثل سیل و زلزله بوده این نظامیان بوده اند که به داد مردم رسیده اند.
دیکتاتور کوتوله را خوب اومدی انصافا خوشم اومد. هاشمی و افکار هاشمی قابل حصر شدن نیست. هاشمی زنده است و زنده خواهد ماند.
دولت باید بر اساس قانون اساسی دومین فرد کشور باشد. در حالی که وزیر امور خارجه اش در حد دستیار برادران هم نیست
درخصوص اظهارات جنجالی رفیقدوست در مورد سعید محمد
من نه مدافع سپاه هستم و نه مخالف سپاه ولی یه حرف دارم که منطقیه.
درسته که سعید محمد یه دفعه سری توی سرها درآورد ولی هرچی باشه آدم با انگیزه ، خوش فکر و مبتکر و باسوادیه
اگر مردم سعید محمد را نشناسن که می شناسند
ولی اقای رفیق دوست شما را خوب می شناسند
فایل صوتی ظریف ثابت می کند که تمام خط و مشی های سیاسی و اقتصادی کشور با دخالت مستقیم (دولت پشت پرده) انجام می شود ولی در قبال تخریبها پاسخگو هم نیست.
آقای رفیق دوست عزیز اولین اختلاص در ایران در زمان تصدی ریاست بنیاد مستضعفان توسط شما در آن انجام شد اما یک نفر دیگر را به جای آن اعدام کردند . آقای فاضل خداداد امیدوارم به یاد بیاورید
من نمیدانم این اظهار نظر اقای ظریف چرا بعد از شهادت سردار سلیمانی مطرح میشود ودر زمان حیات ایشان جرات این اظهارات را نداشتند
نمیدانم چرا این اظهارات اقای ظریف در زمان حیات سردار سلیمانی مطرح نشد
انتشار سخنان ظریف نشان داد در ایران اراده های جدی برای جلوگیری از هر گونه توافقی بین آمریکاو ایران و استقرار آرامش و ثبات درکشور وجود دارد . به نظر من این گفتگو از اساس مشکوک است و به نظر می رسد از مدتها قبل برنامه ریزی برای به شکست کشاندن توافق احتمالی بین ایران و آمریکا بعمل آمده است و گرنه انجام چنین گفتگویی چه تو جیهی می تواند داشته باشد و انتشار آن جز از طریق افراد کارکشته و با نفوذ امکانپذیر نیست اما در این میان تنها جناحی که نمی تواند مورد اتهام قرار گیرد جناح اصلاح طلبان است (البته منهای نفوذیها ) که حامی برجام هستند
خودتون هم بکشید فایده نداره
رای ما سعید محمد
عزیزانی هم که دور قبل به روحانی رای دادید اینبار انتخابات رو تحریم کنید نیایید پای صندوق
میایید نه تنها خودتون بلکه مارو هم با رای دادنتون به قعر جهنم می برید
با سلام و خسته نباشید، بنده دیروز درمورد مصاحبه های پرسرو صداهای اخیر وزیر امور خارجه که خودش گفته در حد کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری نیست چون میخواد که گفتگوهای نیمه تمام با آمریکا را بالاخره به سرانجام برساند و دیگری در مورد اینکه وقتی در مصاحبه ها گفته که از رهبری برای مذاکرات اجازه گرفته و راهبردهای هسته ای با نظارت ایشان است، دو تا کامنت استدلالی گذاشتم با این محتوا که پس دلواپسان و افراد افراطی همه ش به وزیر خارجه و بقیه توهین نکنند که خودسرانه مذاکره و گفتگو میکنند و فقط منافع ملت و کشور را قربانی میکنند و فلان می کنند.. " که هر دو کامنت با سختگیریهای ناصواب شما منتشر نشد در حالیکه مطابق قانون کامنت گذاری شما، نه دارای توهین و تهمتی بود و نه نامربوط و غیر منطقی!.. و از طرف دیگر بنده بعنوان یکی از مخاطبان قدیمی سایت خبری شما سالهاست که مطالب و گزارشات زیادی در عناوین خبریتان می بینیم که معترضید که چرا مثلا" فلان مسوول غیرقانونی عمل می کند و یا فلان مدیر غیرمنطقی عمل می کند و اینها!؟
آقای رفیقدوست باید گفت خاک بر سر مسئولی که فرمانده بزرگترین قرارگاه اقتصادی سپاه رو نمیشناسه
من واقعیت صحبت های آقای ظریف رو در مورد سردار قاسم سلیمانی نشنیدم.ولی شنیدم که به زعم برخی به سردار شجاع ایرانی ما توهین کرده.من اصلا با این صحبت ها کاری ندارم که توهین بوده یا نبوده درست بوده یا نبوده.ولی من بیسواد از نظر دیپلماسی یمن رو دیدم.چرا با یمن مذاکره نمیشه؟ چرا بمب و موشک رو سر یمن میریزن!؟ هرچقدر هم که بیسواد باشم میدونم که اگه روسرما بمب و موشک نریختن و قصد مذاکره دارند اینه که ما مثل یمن مثل ایران سالهای ۵۹ نیستیم.قدرت نظامی داریم.دوران بزن و در رو تموم شده و باید مذاکره کنند.اما تو مذاکرات شکست میخوریم به نظر من این برمیگرده به زیاده خواهی طرف مقابل یا ضعف دولت مردای خودمون.پس بیاییم واقع بین باشیم.
برای سردار رفیق دوست هم متاسفم که درمورد آقای سعید محمد این طور صحبت کردند.من فکر میکنم در شرایط فعلی به یک جوان انقلابی احتیاج داریم که این ویژگی ها فقط در آقای سعید محمد دیده میشه.
یکی نیست به این آقای رفیق دوست بگه تو کی هستی که میگی این آقا از کجا آمده. اصلا بپرسید تو خودت از کجا آمدی ......
محسن رفیقدوست، فرمانده اسبق سپاه، درباره کاندیداتوری سعید محمد گفت: من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند:
اولا شما که خود را رجل سیاسی میدانید دیپلم شما هم جای بحث دارد و دوما شما را چه به واردات دارو و شرکت تبلیغات تلویزیون
دوما شما که دکتر محمد را رجل سیاسی نمیدانی حداقل دکتری دارد و با سواد است و اقوام و نزدیکانش مختلص نیستند، ایشان چکار کند مثل بعضی رجال سیاسی شود، اگر شما جبهه رفتی خیلی از جوانان این کشور به جبهه رفته اند و ادعایی ندارند، خود من جانبازم اما هرگز اعلام نکردم ، بابا تا کی شما ها طلبکار این ملت هستید شما که رجال سیاسی هستید کاندیدا بشو ببین ۱۰۰۰۰ رای هم می آوری ،
برای رجل سیاسی بودن بایستی حتما یکی از اخوان اختلاس سنگین کرده باشد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل