بازدید 20451

آخرین آمار کرونا در ایران تا پنجم اردیبهشت/ جان باختن ۴۵۴ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش بیش از ۱۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال بیش از ۵۲۰۰ تن از ایشان وخیم است، در حالی که شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷۸۰ هزار دوز گذشت.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 25 April 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۱۸ هزار و ۳۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۶۵ هزار و ۶۵۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۸۴ هزار و ۱۷ دوز رسیده است.
 

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۰۱۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۳۹۶ هزار و ۲۰۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۵۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۹ هزار و ۵۷۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۸۷۷ هزار و ۵۱۷ تن بهبود یافته‌اند.

۵۲۰۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۵ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۷۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهر در وضعیت زرد و ۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
تعداد افرادی را که واکسن کرونا دریافت کرده اند نسبت به کل جمعیت ایران ، عدد بسیار کمی است در واقع کاری برای مردم انجام نشده است.
مردم خودتون مواظب باشید
دولت ککش هم نمیگزه از این مرگا
کلی قبر میفروشه . . کلی یارانه قطع میشه . . .کلی جریمه میگیره . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
باطل شدن بیمه مستمری ها را یادت نره
قرار نیست بر روی محدودیت ها و پروتوکل ها و پروتوکل شکنان سخت گیری شود چون سیاست مسوولین ایجاد ایمنی گروهی یا گله ای است. سیاستی که قطعا تلفات زیادی همراه خواهد داشت و به جایی نمی رسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
ایمنی گله ای زمانی جواب میده که نصف مردم واکسینه شده باشن.
«...مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۸۴ هزار و ۱۷ دوز رسیده است.»

گذشتن تعداد دوزهای تزریق شده در کشور از رقم عظیم و نجومی هفتصد و هشتاد هزار دوز را گرامی می داریم. این در حالی است که تعداد دوزهای تزریق شده در دنیا تازه همین امروز از رقم ناچیز یک میلیارد دوز عبور کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
تازه اونم خودشون رو واکسینه کردن
الله برکت
بنده کلید ساز هستم
کاری در مقابل جلوگیری از کرونا ازم برنمیاد چون بی کفایت هستم ولی تا دلتان بخاد تقصیر ها رو میندازم گردن مردم
مغازه و پارک ها رو می بندم ولی مترو و اتوبوس ها رو دستور میدم با با تمام ظرفیت مسافر حمل کنند چون میخام میزان مرگ و میر رو به کشور هند برسونم در این چند ماهه ک هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
اونی که منفی دادی می شه توضیح بدی چرا؟
وای بر باعث و باني تعطيلات عيد
تا وقتی منحنی رعایت پروتکل های بهداشتی کمتر ازمنحنی متوسط حضور مردم در اجتماع باشه این وضع ادامه داره
خدا سایه این مسئولان با لیاقت رو از سر ما کم نکنه انشالله...
فقط من موندم تا وقتی یه جایی مثل مترو تهران هست که ملت تو دهن همدیگه سوار میشن تو مترو، چجوری ممکنه مسافرت های نوروزی پیک ایجاد کنه. قصدم حمایت از بی منطقیه رفتار اون عده که رفتن مسافرت نیست. قصذم اینه که بگم تا کی می خوان به این رفتارها، به این نمایش ها، به این الدروم الدروم های بیخود ادامه بدن سران این مملکت. توقع قرنطینه رو از کسی میشه داشت که یه دورنمایی از بهبود براش فراهم باشه. نه از ملتی که به نون روزشون محتاجند، بعد واکسن ممنوع میشه، بعد مرغ و روغن و هزار تا چیز دیگه نیست و نابود میشه، بعد واکسن قاچاق میشه، بعد... چه کردید با این ملت آقایان. کلاهتون رو بزارید بالا. دست مریزاد داره .. کلاهتون را بزارید بالاتر. که با مردمی که هرچی کشیدن دم نزدن چه کردید.......
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
مسئولین میخوان آستانه تحمل مارا بسنجند ما هم که ...
آنوقت وزیر بهداشت برای کمک به هندوستان داوطلب می شود! لطفا شما اول اوضاع اسفناک کرونا داخل کشور خود را جمع کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
ایشان در حال ارسال تجربیات گرنبهای خود به هندوستان و اروپا هستند!!!!
مرسی از مسولین ناکارامد که همیشه فکر مردم هستند تا در این دوران بحرانی با وارد نکردن واکسن مردم را در رفتن به اندنیا کمک میکنند
پاسخ ها
madman
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
چرا نق میزنی عوض تشکر ، شهیدت میکنن راهت میری بهشت
چگونه است که از 5000نفر که حالشان وخیم ویا بسیار وخیم گزارش میشود همیشه بین 400 یا 500 نفر مرحوم میشوند ؟؟؟ حال آنکه بارها گفته اند از سه نفر وخیم حال حد اقل یک نفر بدیار باقی میرود
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
چون مسئولین ما مهندسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
آمار مهندسی شده یا همان عددسازی
پژوهشگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
دوست عزیز از هر دو نفر حال وخیم معمولا یک نفر فوت می کند نه از هر سه نفر یکی . ولی فوت معمولا در یک بازه هفت روزه اتفاق می افتد. یعنی متاسفانه از این 5000 نفر تا 7 روز دیگر حدود 2500 نفر فوت خواهند کرد که روزانه حدود 350 نفر می شود. تعدادی هم اینقدر حالشان وخیم است با دیر به بیمارستان مراجعه می کنند که چند ساعت بعد از رسیدن به بیمارستان فوت می کنند و جزو این آمار نیستند.
باز هم مسولین نا لایق مردم را شرمنده کردند
چین بی سر و صدا و جنگ داره ازمون کشته میگیره--
تو رو خدا وجدان داشته باشین، مراسم احیا، نماز عید فطر و امتحانات حضوری بچه ها را لغو کنید. جاده ها را ببندین، چشمتون دنبال پول جریمه ها نباشه. ۴۵۴ نفر آدم فوت کردن !! خیلیه خیلی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
ﺑﺎﻭﺭ ﻛﻦ اﮔﺮ برخی ﻭﺟﺪاﻥ ﺩاﺷﺘﻦ ﻫﻤﻴﻦ اﻻﻥ اﺳﺘﻌﻔﺎ ﻣﻴﺪاﺩﻧﺪ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خیلیه.. وحشتناکه...
تو رو خدا وجدان داشته باشین، مراسم احیا، نماز عید فطر و امتحانات حضوری بچه ها را لغو کنید. جاده ها را ببندین، چشمتون دنبال پول جریمه ها نباشه. ۴۵۴ نفر آدم فوت کردن !! خیلیه خیلی
یا خدا...!!!
حتی اگه تمام مردم ایران بر اثر کرونا بمیرند ما اجازه ورود واکس کرونا را نمیدهیم .
در اخبار سایت های دیگه خوندم سرکار خانم محرز واکسن ایرانی رو به خودشون تزریق کردن. من ارادت خاصی به ایشون دارم و از میزان آگاهی بالای ایشون مطمئنم. اگه ایشون واکسن رو تزریق کردن از نظر من یکی واکسن ایرانی مورد قبول هست.
خوب اگر ما نمی توانیم به دیگر کشورها از نظر تکنولژی برسیم حتما با همت اقای نمکی می توانیم امار مرگ و میر کرونا را در حد امریکا و هند برسانیم مردم هم کمی همت کنند و به اقای نمکی به سعی و تلاش که انجام می دهند یاری برسانند
این روزها، بعد از برزیل، دومین کشور دنیا از نظر تلفات روزانه کرونایی به نسبت جمعیت هستیم ولی عوضش نامه امروز وزیر بهداشت کشورمان به وزیر بهداشت هند کلی باعث آرامش خاطرمان شد چون فهمیدیم که بی این که بدانیم این موج را پشت سر گذاشته ایم. آنهایی که هنوز آرامش خاطر پیدا نکرده اند بروند فکری به حال دلهای بیمار خودشان بکنند و بیهوده وزیر بهداشت دانشمند و ادیب و «تازگی ها ارزشی» کشور را به نادرستگویی متهم نکنند.
خیلی بیشتر از اینهاست آمار مرگ دیروز توی بهشت زهرا هر سی ثانیه یه خانواده صدا میکردن برای تحویل حنازه تازه دیروز ۳۷۴ نفر بود به گفته آقایون تازه من فقط تهران دیدم بقیه بماند..مخصوصا مرگ آدمهای بالای ۶۵ سال که دیگه به جز ضرر چیزی برای آقایون ندارند
ببینم میتونین ایران رو تو رکورد مردگان کرونا نسبت به جمعیت تو جهان اول کنید و نوع جهش یافته ایرانی رو به دنیا صادر کنید
الا برکت الله
مسئولین محترم ؛لطفاً شمایی که داد بر عهد مداری حضرت علی(ع) دارید ، لطفاً به فرمایش ایشان با مضمون "هرکس که نمی تواند مسئولیتی را به نحو احسن انجام دهد ، کار با فردی واجدالشرایط واگذار نماید " عمل کنید .
عیبی نداره
مهم اینه که واکسن ممنوع شد! واکسن به درد بخور و ممنوع کردن ولی ورود برای هرچی ... آزاده!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار