بازدید 23639

اعترافات جدید ریگی در تلویزیون + عکس

کد خبر: ۱۰۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۸ 17 June 2010
بخش هایی از اعترافات عبدالمالک ریگی در دقایق ابتدایی بامداد پنجشنبه از شبکه دوم سیما پخش شد.

به گزارش خبرآنلاین ریگی در این اعترافات با چهره ای متفاوت با گذشته اش به روابطی که با نیروهای آمریکایی داشته و از آنها تجهیزات دریافت می کرده اذعان کرد و آنها را برشمرد.

ریگی



پس از آنکه او سیر ملاقاتهایش با مقامات آمریکایی را شرح داد به ملاقات در پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی در «مناس» - قرقیزستان - اشاره کرد که برنامه ریزی جدی برای آن شده بود اما پیش از رسیدن به آنجا توسط نیروهای اطلاعاتی ایران و به محض ورود هواپیمای حامل او به خاک کشورمان دستگیر شد.

در این مستند که از شبکه دوم سیما پخش شد بخش هایی از دادگاه عبدالمالک ریگی که در آن به تشریح جنایت تاسوکی می پرداخت پخش شد؛ تصاویری که طی آن صدای گریه خانواده های قربانیان اقدامات تروریستی وی به گوش می رسید.

در این مستند پس از آنکه تصاویری از انفجار انتحاری در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان و ساخت جلیقه انتحاری پخش شد فیلم تعدادی از اولیای دم و خانواده های شهدای اقدامات وی که در دادگاه به تشریح اقدامات تروریستی مختلف اش می پرداختند نیز پخش شد که همه آنها خواهان قصاص ریگی بودند.


ریگی



فرزند شهید شوشتری در دادگاه گفت: درخواست قصاص داریم و می خواهیم هرچه زودتر حکم اجرا شود و اجرای حکم را به عهده خانواده شهید واگذار کنید.

ریگی در بخشی از این فیلم با اشاره به جنایتهای آمریکا در عراق و افغانستان و کشتار مسلمانان در فلسطین و غزه توسط رژیم اسرائیل گفت: در عین اینکه آنها امت اسلام و مسلمین هدف قرار داده اند ولی با آنها رابطه برقرار کردیم.



 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
الله اکبر ! هر کی یه ماه می مونه اون تو به راه راست هدایت میشه
اعدامش كنيد خلاص
ای ایران.... ای ایرانی؛
بخاطر این ثروت خدادی ات, و این نعمت های فراوانی که خداوند بزرگ به تو بخشیده, چه دشمنان ریز و درشتی که نداری؟!
بارک الله پسر! واقعا انسان موجود پیچیده ای است...دیشب چهره اش را در سیما دیدم..بنظر میرسید حتی نمیتواند بریدن سر یک مرغ را تماشا کند!
برخلاف بعضی ها لاغر نشده با استفاده از رزیم های بی نظیر زندان!!
خاک بر سر ما که تبلیغات برای کشورمان را هم بلد نیستیم . کشورهای دیگر از این سوژه ها بهترین بهره برداری تبلیغاتی را می کنند اما ما می گذاریم در ساعاتی که کمترین بیننده پای تلویزیون نشسته اند آنرا پخش می کنیم آنهم در شرایط فشار جهانی که نیاز به اینگونه کارهای تبلیغی داریم . واقعا که ....
ریگی یک جنایتکار است و مستحق اعدام،ولی اینگونه اعترافات در زندان تحت شکنجه هم فاقد اعتبار است.
چرا ريگي رو با اين قيافه، شبيه بچه مسلمونا و بسيجيا ميارن تو دادگاه؟!!!!! بايد با همون قيافه وهابيش بيارن كه باعث ترحم نشه بلكه باعث نفرت بيشتر از وهابي ها بشه
این جملات آخر تزریقی است
این راستی راستی خود ریگیه؟ چرا شکلش عوض شده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار