بازدید 9621
۵

دستگیری عامل به صدا در آمدن آژیر زلزله در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری فردی که نیمه‌های شب با به صدا در آوردن آژیر ممتد و هشدار به مردم مبنی بر ترک منازل خود به دلیل وقوع زلزله باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله‌های این شهر شده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ 19 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سبحانی اظهار داشت: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه نیمه‌های شب مرد جوانی با به صدا در آوردن آژیر ممتد و هشدار دبه مردم مبنی بر وقوع زلزله و ترک کردن شهروندان از منازل خود، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله پ‌های شهرستان شده بود موضوع شناسایی و دستگیری فرد مذکور در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: پس از یک سری اقدامات علمی و پلیسی و تحقیقات گسترده توسط ماموران سرانجام عامل اصلی این اقدام شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده دارای اختلالات روحی و روانی بوده و به صورت مجردی در منزل شخصی در همان محله زندگی می‌کند از همکاری صمیمانه مردم با پلیس قدردانی کرد و اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
بابا اول برید خودتون رو درست کنید بعد از مجرمین خبر بنویسید، دیگه خسته شدم از این بی انضباطی در تایپ مطالب!
علمی؟ عملیات جنگ الکترونیک که نبوده همچین میگین عملیات علمی.
اینم مردم گزارش دادند...
این جور چیزا رو خوب زود دستگیر می کنن
"فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: پس از یک سری اقدامات علمی و پلیسی و تحقیقات گسترده توسط ماموران سرانجام عامل اصلی این اقدام شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد" واقعاً برای کسی که پشت بام خانه خود با بلند گو هر شب این موارد را تکرار میکرد نیاز به اینهمه عملیات سری و علمی پلیس بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! واقعاً چقدر پلیس گلپایگان باهوش هستند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی