بازدید 50194
دو هزار و چهارصد و سی و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای یک اصولگرا: یک عمدی در کار بود که کل کشور را قرمز بکنند / رستم قاسمی: هیچ کجای دنیا اینقدر حرف نمی‌زنند / چهره اصلاح‌طلب: احتمال ورود جهانگیری به عرصه انتخابات بسیار است / علیرضا افشار: حضور رییسی در قوه مجریه شاید لطمه به قوه قضاییه باشد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نبویان: انفجار نطنز کار آمریکایی‌هاست / وزیر بهداشت: نمی‌خواهم خیلی به کالبد شکافی موج چهارم کرونا بپردازم، زیرا غصه‌ای بر غصه‌های رهبری اضافه می‌کند و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ 16 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علیرضا افشار: حضور رییسی در قوه مجریه شاید لطمه به قوه قضاییه باشد/ظریف، احتمالا گزینه اصلی اصلاح‌طلبان است

گفته‌های رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی در برنامه دستخط در مورد انتخابات:

حدس شما درباره آمدن آقای رئیسی چیست؟

تا الان که ایشان بار‌ها تاکید کردند که نمی‌آیند و دستگاه قضائی را خوب مدیریت کرده‌اند و انتظاراتی در مردم ایجاد شده و می‌خواهند همین راه را ایشان ادامه دهند و آمدن ایشان به قوه مجریه شاید لطمه‌ای به قوه قضائیه باشد.

آقای قالیباف چطور؟

ایشان هم اخیراً اعلام کردند نمی‌آیند؛ حالا شاید احتمال ایشان بیشتر باشد.

فکر می‌کنید نامزد اصلی جریان اصلاحات چه کسی است؟

افراد مختلفی مطرح هستند. نمی‌توان تاکید کرد چه کسی باشد. افرادی همچون آقای جهانگیری، آقای محسن هاشمی، آقای ظریف و دیگران مطرح هستند. آقای ظریف بیش از دیگران مطرح است. همه این‌ها حدس زدن است و قطعی نشده است. افراد خودشان اعلام می‌کنند؛ این‌ها گزینه‌های در دست بررسی است. گزینه آقای ظریف احتمالش بیشتر است.

وزیر بهداشت: نمی‌خواهم خیلی به کالبد شکافی موج چهارم کرونا بپردازم، زیرا غصه‌ای بر غصه‌های رهبری اضافه می‌کند

«سعید نمکی» وزیر بهداشت در ستاد کرونا کرمانشاه با اشاره به گذر از سه پیک سهمگین ویروس کرونا در کشور بیان کرد: در زمانی که دنیای ناجوانمرد ما را در همه عرصه‌ها تحت فشار قرار داده بود و می‌خواست ما در یک باتلاق عظیم بمانیم و برای تئورسین‌هایی که می‌گفتند کرونا تیر خلاص جمهوری اسلامی است، کف بزنند، ما توانستیم بفهمانیم که این آرزو را به گور می‌برند. وی ادامه داد: دیدند توانستیم موجی را پس از موج دیگر مهار کنیم، اما پیک جدیدی ایجاد شد که نمی‌خواهم خیلی به کالبد شکافی آن بپردازم، چون معتقدم واکاوی بعضی پدیده‌ها جز ایجاد گسست و تشدید نامهربانی و سوء استفاده دشمنان قسم خورده حاصلی برای این نظام و مملکت نخواهد داشت و غصه‌ای بر غصه‌های رهبری اضافه می‌کند.

سید حسن خمینی: حکومت یکدست افراطی برای کشور خطرناک است

سید حسن خمینی: واقعیت این است که جریان افراطی در کشور ما بعضا تصمیم های بسیار خطرناک ایدئولوژیک می گیرد. البته من معتقد نیستم همه این افراد ایدئولوژیک هستند، بلکه خیلی از آنها کاسب هستند ولی به هر حال تصمیماتی با پایه های ایدئولوژیکی می گیرند که غلط و خطرناک است. باید عقیده و مشرب سیاسی خودمان و خطری که پیش روست، بگوییم. به نظر من واقعا حکومت یکدست افراطی برای کشور خطرناک است. همه نسبت به مملکت، آینده، فرزندانمان و گذشته تاریخی مان مسئولیت داریم. تلقی من هم این بود که شاید بتوانیم کاری کنیم که این امر در مورد شخص بنده دیگر امکانش فراهم نیست، اما نه به این معنا که به عنوان یک کنشگر، فعال، توصیه کننده و همدل حضور نداشته باشم، بلکه در عرصه حضور خواهم داشت.

چرایی گفت‌وگوی ایران با طالبان از زبان ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان چرایی گفت‌وگوی ایران با طالبان و سفر آن‌ها به تهران را تشریح کرد. محمدجواد ظریف در نشست رایسینیا ۲۰۲۱، در پاسخ به سوالی درخصوص بازدید طالبان از ایران گفت: ما گفت‌وگوهایی با طالبان داشته‌ایم. این گفت‌وگو اولا به خاطر منافع ملی خودمان بوده و دوما برای این بوده که آن‌ها را متقاعد کنیم که به صلح فراگیر در افغانستان نیاز است. طالبان باید بخشی از این صلح باشند و نباید این صلح را کنترل کنند. ظریف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایران به طالبان القا کرد که آماده است هرگونه نشستی برای طالبان و دیگر گروه‌ها در افغانستان علی الخصوص دولت افغانستان مهیا کند تا برای پیشروی جهت رسیدن به صلح در چارچوب قانون اساسی افعانستان وارد مذاکرات جدی شوند. وی تاکید کرد: به باور من تعهد نهایی آمریکا برای خارج از افغانستان به طرز مسئولانه گامی مثبت است.

واکنش عباس عبدی به اظهارات وزیر بهداشت

عباس عبدی، فعال سیاسی در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت که گفته بود اجازه شکاف بین «دین و سلامت» را نخواهیم داد در توئیتی نوشت: این نحوه تفکر شماست که شکاف ایجاد می‌کند. عباس عبدی در این باره نوشت: میان دین واقعی و سلامت نه تنها شکافی نیست، بلکه هماهنگی کامل است. بر اساس دین، زیان رساندن به بدن و یا خود را در مهلکه قرار دادن حرام است. وی افزود: تشخیص این نیز با کارشناس است. به رفتارهای مراجع نگاه کنید، متوجه می‌شوید که چقدر رعایت می‌کنند. این نحوه تفکر شماست که شکاف ایجاد می‌کند.

مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان به خاطر کرونا پاکبان شدند

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفتگوی زنده با خبر ۲۳ شبکه آبادان، تزریق واکسن به برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر را تایید کرد. دکتر سلمان زاده با بیان اینکه تزریق واکسن بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد افزود: با توجه به اینکه پاکبانان یکی از اولویت‌های تزریق بودند و طبق فهرستی که روزانه از سوی مدیران شهرداری آبادان به مرکز بهداشت ارسال شده افراد واکسن کووید نوزده را دریافت کرده اند. او گفت: متاسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر واکسن را دریافت کرده اند. دکتر سلمان زاده ادامه داد: با توجه به اینکه افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسه آنان برای همکاران ما مشخص نشده، اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.

ادعای یک اصولگرا: یک عمدی در کار بود که کل کشور را قرمز بکنند

حمید رضا ترقی نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مشارکت مردم در انتخابات با دو مانع بزرگ روبه روست که مشکل اول و اساسی نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی که منشا آن عملکرد دولت و ضعف دستگاه‌های اجرایی در این رابطه است. وی در ادامه افزود: عامل دوم بحث کروناست؛ سیاست دولت در ایام نوروز به گونه‌ای بود که توجهی به نظر کارشناسان بهداشت و درمان نکرد و دستور آزادی رفت و آمد و سفر را صادر کرد که به نظر یک عمدی در آن بود که کل کشور را قرمز بکنند و این قرمز بودن شهر‌ها را تا انتخابات پیش ببرند. ترقی تاکید کرد: وقتی مردم این دو نگرانی را در کنار هم دارا هستند، نمی‌شود که انتظار داشت مشارکت بالایی صورت بگیرد؛ با توجه به نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته بیش از ۵/۳۵ یا ۳۶ درصد مردم دلیل عدم شرکت در پای صندوق‌های انتخابات امسال را وضع اقتصادی و شرایط بد معیشتی بیان کرده اند و این وضعیت نه تنها هیچ تغییری که نکرده، بلکه روز به روز این فشار بر مردم با افزایش قیمت‌ها شدید‌تر و بیشتر نیز شده است.

پیش‌بینی انتخاباتیِ مرعشی: ظریف ثبت‌نام نمی‌کند

مرعشی در پاسخ به این که «با توجه به عدم کاندیداتوری سید حسن خمینی، آیا لاریجانی شانسی برای جلب حمایت اصلاح‌طلبان خواهد داشت؟» گفت: اصلاح‌طلبان یک جبهه‌ دارای ظرفیت‌های فراوان انسانی هستند و پتانسیل بسیار بالایی دارند. در انتخابات پیش‌رو قرار نیست هیچ ائتلافی میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رو اتفاق بیفتد. قرار است اصلاح‌طلبان کاندیدای خودشان را داشته باشند و در میان افرادی که برای کاندیداتوری اسم برده می‌شوند، یک تا سه نفر هستند که ممکن است کاندیدای اجماعی باشند. عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی در خصوص فعالیت یک کمیته در دولت با عضویت اسحاق جهانگیری، بیژن زنگنه و محمدجواد ظریف درباره انتخابات و بررسی شرایط کشور، اظهار داشت: تا آنجاکه من مطلع هستم این کمیته هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ به این علت که نسبت به آینده ایران حساس هستند.وی در پایان در خصوص کاندیداتوری محمدجواد ظریف گفت: من سخنگوی ایشان نیستم، ولی پیش‌بینی من این است که آقای ظریف ثبت‌نام نمی‌کند.

کرباسچی حمایت از لاریجانی برای انتخابات را تکذیب کرد

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران حمایت خود از علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.غلامحسین کرباسچی در دیدار مجازی با اعضای این حزب در استان گلستان در پاسخ به پرسشی درباره حمایت از نامزدی لاریجانی برای انتخابات پیش روی، اظهار کرد: این مسأله دروغ یا انحراف در گفته‌هایم هست. در انتخابات مجلس دهم، من در قم از آقای لاریجانی در برابر جناح تندرو حمایت کردم و گفتم که ما باید تا می‌توانیم از جناح مقابل یارگیری کنیم اما برای انتخابات اخیر حرفی در حمایت خودم یا حزب یا اصلاحات از ایشان نزده‌ام. ممکن است سوءبرداشتی نسبت به صحبت‌های من در دفاع از عملکرد آقای لاریجانی در مجلس وجود داشته که موجب انتشار این شایعات شده است. وی با تاکید بر اینکه معتقد به ترک صحنه سیاسی نیست، افزود: البته این سناریو وجود دارد که در انتخاب بین آقای لاریجانی و یک فرد تندرو، جمیع اصلاح‌طلبان به آن سو حرکت کنند. این انتخاب بر مبنای یک انتخاب است. بالاخره نیروی سیاسی باید در همه صحنه‌ها باشد و انتقادات و اشکالات نباید جلوی این امر را بگیرد.

چهره اصلاح‌طلب: احتمال ورود جهانگیری به عرصه انتخابات بسیار زیاد است

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه داد.اسماعیل دوستی عضو اسبق شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: گزینه‌های زیادی برای حضور مطرح هستند؛ برای مثال آقای جهانگیری، مسعود پزشکیان و آقای ظریف نامشان در میان احزاب اصلاح طلب مطرح است.او درباره حضور علی لاریجانی به عنوان نامزدی اصلاح طلب برای ریاست جمهوری هم گفت: نام وی هم مطرح است و خیلی از شخصیت‌های اصلاح طلب به او اقبال زیادی دارند.دوستی بیان کرد: معتقدم که از نظر اجرایی و عملیاتی بودن و مسلط بودن به امور کشور و مسائل محتلف، آقای جهانگیری از همه این افراد قوی‌تر است.عضو اسبق شورای شهر تهران با اشاره به احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: ظریف از ناحیه برخی از اصلاح طلبان مطرح است، اما معتقدم که احتمال ورود جهانگیری به انتخابات قوی‌تر است.فعال اصلاح طلب درباره میزان استقبال مردم از این افراد هم گفت: متاسفانه هنوز فضای کشور انتخاباتی نشده است؛ اما معتقدم که احتمالا استقبال مردم از ظریف بیشتر خواهد بود، اما آقای جهانگیری هم می‌تواند سریع جا بیفتد، البته مسائلی نظیر اقتصاد، تورم و فضای کرونا مقداری از محبوبیت جهانگیری کاسته، اما به نظر من از همه نام‌ها قوی تر است. باید صبر کرد و دید که اجماع اصلاحات روی کدام یک از این افراد خواهد بود.

نیویورک پست: بایدن در برابر ایران کوتاه آمد

هیأت تحریریه نشریه آمریکایی نیویورک پست در یک مقاله انتقادی علیه دولت بایدن درباره مذاکرات برجام که در وین در جریان است، نوشت تیم مذاکراتی بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و خود هیچ امتیازی به دست نیاورد. به گزارش ایرنا، هیأت تحریریه نیویورک پست در ادامه این مطلب افزود: حتی تا پیش از انجام مذاکرات رو در رو و در حالی که هیات های ایران و آمریکا در وین به سر می برند، تیم بایدن و به طریقی وزارت خارجه آمریکا از آمادگی واشنگتن در برداشتن تحریم های ایران خبر داد.نیویورک پست اضافه کرد: «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت «آمریکا آماده است تا تمامی تحریم ها را بردارد»، این درحالی است که این موضوع در تضاد با برجام است. این نشریه پرقدمت آمریکایی در ادامه می نویسد: در همان روزهای اول ریاست جمهوری جو بایدن، طرف های اروپایی تلاش داشتند تا وی را به برداشتن برخی تحریم های ایران که از دولت قبل اعمال شده بود، ترغیب کنند؛ اما بایدن گفته بود که ابتدا باید تهران گام نخست را بردارد. نیویورک پست نوشت: اروپایی ها با تیم بایدن (در مذاکرات) برای آزاد ساختن یک میلیارد دلار از دارایی های ایران چنانچه تهران اقدام به توقف غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم کند، به رایزنی پرداختند؛ امری که ایران آن را رد کرد و خواستار آزاد سازی تمامی عواید حاصل از صادارات خود که حدود ۳۰ میلیارد دلار است، شد.

رستم قاسمی: هیچ کجای دنیا اینقدر حرف نمی زنند

قاسمی با بیان اینکه برخی خاک‌های ایران به کشورهای دیگر صادرات می شود، ادامه داد: معادن ارزشمندی در ایران وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد. وزیر سابق نفت با بیان اینکه باید به توان داخل باور داشت، تصریح کرد : مخالف ارتباط با دنیا نیستم، اما دنیا فقط تنها ارتباط با آمریکا نیست.وی با بیان اینکه مشکلات داخل کشور باید با تقویت سفره مردم اتفاق بیفتد تا مذاکره اقتدار به التماس تبدیل نشود، گفت: مکتب شهید سلیمانی شفابخش اداره این کشور است و مکتب سعید سلیمانی وعده نبود بلکه عمل بود. شهید سلیمانی همه مردم ایران را دوست داشت و ایران را یک جناح و یک گروه نمی دید و همه دور شهید سلیمانی جمع شدند.وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی کشور باید تقویت شود، این نکته با حداقل‌های موجود شدنی است، ادامه داد: بر اساس فرمایش های رهبری در مورد انتخابات نیازمند مشارکت حداکثری هستیم و باید همه مردم را تشویق به رای دادن کرد و هر ایرانی پای صندوق رای حضور پیدا کنند. وی گفت: بهتر است به جای حرف زدن کار کرد تا آثار این کارها توسط مردم مشاهده شود، هیچ کجای دنیا اینقدر حرف نمی زنند بلکه بیشتر کار می کنند.

واکنش اتحادیه اروپا به آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در ایران

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در ایران گفت که مذاکرات اعضای برجام در وین به همین دلیل جریان دارد که این توافق کامل اجرا و تحریم‌های آمریکا رفع شود. به گزارش ایرنا، پیتر استانو روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران این مطلب را بیان داشت و عنوان کرد: این ها تحولات نگران کننده‌ای است و هیچ توجیه معقول و نظامی از سوی ایران وجود ندارد. اما دقیقا به همین دلیل است که درگیر مذاکرات وین هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که از این گام‌ها به عقب بر می‌گردیم، ایران به اجرای تعهداتش در توافق برجام بازمی‌گردد و راهی پیدا کنیم که تمام طرف‌ها کامل به برجام پایبند باشد و تحریم‌های آمریکا رفع شود.وی افزود: ما هنوز سرگرم مذاکرات هستیم و این روند روی تمام تلاش‌های دیپلماتیک ممکن متمرکز است تا راه حلی را پیدا کنیم که درگیر اقداماتی که اکنون درباره آن صحبت می‌کنیم نباشیم.معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی امروز از دستیابی دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور به اورانیوم با غنای ۶۰ درصد خبر داد.

نبویان: انفجار نطنز کار آمریکایی‌هاست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می‌خواهد بگوید کار اسرائیل است اما این کار آمریکاست، مگر اسرائیل بدون اجازه آمریکا کاری را پیش می‌برد.به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمود نبویان در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه، پیرامون موضوع سیاست خارجی و مذاکرات با انتقادی جدی به دولت اظهار داشت: دانشجویان و طلاب باید به این نکته مهم که مبنای فکری این دولت چه بوده توجه کنند و این دارای اهمیت است، چون این جهنم اقتصادی را برای مردم پدید آورده‌اند.وی با بیان اینکه این دولت شاید به دو نکته معتقد است که نخست اینکه ریشه همه مشکلات کشور بر سر تحریم‌هاست و دوم اینکه تحریم‌ها فقط با مذاکره حل خواهد شد، افزود: دولت می‌خواهد بگوید راه‌حل مشکل اقتصادی مردم که صددرصد به خاطر تحریم‌هاست. مذاکره با غرب و کشورهای غربی است و در اداره کشور درست عمل شده و اختلاس و کم‌کاری وجود ندارد و مشکل فقط بر سر تحریم‌هاست که باید آن برداشته شود.

صالحی: در نطنز هیچ نوع آلودگی وجود ندارد

صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بر خلاف ادعای رسانه‌های بیگانه، هیچ آلودگی در مرکز غنی‎ سازی احمدی روشن نطنز وجود ندارد و غنی سازی ادامه دارد.

تجمع گروهک‌های ضد انقلاب مقابل هتل مذاکرات وین

حاضرین در این تجمعات، با سر دادن شعارهای هتاکانه، توقف گفت‌وگوها و خودداری از رفع تحریم‌های ایران را خواستار شده‌اند.با ادامه گفت‌وگوها در وین، تجمعات اعضای گروهک‌های ضدانقلاب از جمله گروهک‌های منافقین و سلطنت‌طلب در برابر محل گرندهتل وین ادامه دارد. حاضرین در این تجمعات، با سر دادن شعارهای هتاکانه، توقف گفت‌وگوها و خودداری از رفع تحریم‌های ایران را خواستار شده‌اند.

واکنش دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به ادعای اوکراین

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اظهارات منتسب به اولکسی دانیلوف، دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین را رد کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران صراحتا اعلام نموده که حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی غیر عمدی و ناشی از خطای انسانی بوده است‌.کیوان خسروی با اشاره به سفر دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین به ایران در اواخر بهمن ماه سال ۹۸ و در مقطعی که وی از سوی کشورش مسئول پیگیری پرونده سقوط هواپیما بود، اظهار داشت: در جلسه مشترک دانیلوف با دریابان شمخانی که نمایندگان سازمان هواپیمایی دو کشور هم‌ حضور داشتند، توضیحات فنی جامعی به وی ارائه شد و بر غیر عمدی بودن این حادثه تلخ که ناشی از خطای انسانی بوده، تاکید شد.وی افزود: دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در جلسه مشترک با دانیلوف با اشاره به تحقیقات جامع و دقیقی که از سوی گروه‌های متعدد کارشناسی کشورمان انجام شده، هر گونه احتمال و فرضیه دیگری را در این خصوص با قاطعیت رد کرد.خسروی افزود: تنها درخواست مشخص آقای دانیلوف از ایران، ارسال جعبه سیاه هواپیما برای بازخوانی به اوکراین بود و وی این موضوع را برای کشورش حیثیتی عنوان کرد.وی گفت: نظر اولیه ایران، انتقال تجهیزات تخصصی بازخوانی جعبه سیاه و بازخوانی آن در ایران بود که بهدلایل فنی امکان آن فراهم نشد.خسروی افزود: در توافق میان دریابان شمخانی و دانیلوف قرار شد که جعبه سیاه به اوکراین ارسال شود، لیکن پس از بررسی دقیق کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شد که اوکراین توانایی فنی لازم برای بازخوانی جعبه سیاه را ندارد، لذا جعبه سیاه به فرانسه ارسال و با حضور مجموعه کشورهای ذینفع بازخوانی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱۴
عمد بود قرمز کنن؟ همین؟ مگه رنگ اتاق داری انتخاب میکنی ؟ آدما دارن میمیرن کی جوابگوعه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
مردم مگه نمیدونستن اوضاع کرونا چطوره!خودشون مثل موروملخ رفتن مسافرت وخریدهای عید ودیدوبازدید ،مقصر اصلی خود مردم اند از ماست که برماست
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
صاحب نظران و دانشمندان بر این عقیده اند که برآیند حرف و عمل عددی ثابت است. لذا کسانی که بیشتر حرف میزنند کمتر عمل میکنند. بعلاوه برای فرار از تبعات سوء مدیریت خود تلاش میکنند دیگران را مقصر جلوه دهند.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
یعنی اونی که واکسن نمیخره بی تقصیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بابا زیاد بدل نگیرید آقا ترقی هم حق دازه ترقی بکنه یه حرفی زد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
خطاب به ناشناس 13:02
نه این که حکومت کارشو درست انجام داد و به موقع سفارش بهتترین واکسن ها رو گذاشت و کمک های مادی و معنوی به مردم کرد و جلوی همه تجمعات رو گرفت ولی بعد مردم نمکدون شکوندند و یه قم سفر رفتند که این فقط باعث قرمز شدن شد. برو عمو. برو جای دیگه رو سیاه کن. از روز روشتره تو از مردم نیستی. لطفا نگو ما مردم.
ای خدا
کسی ندونه میگه رئیسی معجزه کرده ومیکنه!!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
والا بخدا یه جوری میگن انگار امام زمان قراره بیاد
جناب حمید رضا ترقی از خواب بیدار شو لطفا واقعا فقط هنوز نفهمیدی مشکل مردم چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رستم قاسمی: هیچ کجای دنیا اینقدر حرف نمی زنند
دقیقا اقای قاسمی در هیچ کجای دنیا ادمی با این سطح سواد ریاضی و اشنایی با اعداد و ... به پست وزارت نمی رسد
پاسخ ها
ص
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بله اقای قاسمی هیچ کجای دنیا اینقدر حرف نمیزنند و هیچ کجای دنیا هم مثل اینجا مردمش گول حرفها را نمیخورند
شما خودتون هم ماشالا کم حرف نمی زنی.
به جهانگیری صلاحیت می دهند چون میدونن رای نمیاره
چرا علیرغم قوانین بین المللی که میگوید محل سقوط هواپیما باید تا زمانیکه کارشناسان اجازه نداده اند دست نخورده باقی بماند روز بعد از سقوط با لودر صاف کردید ؟؟؟؟؟
اقای ترقی چه کرونا باشد وچه نباشد چه شهرقرمزباشند ویانباشند مردم صرفاازاصلاح طلبان دلخور نیستند مردم ازهمه شماها دردوجناح مخالف ناراحتند لطفا مشارکت کم را پای کرونای واصلاح طلبان نذارید مردم رای نمیدهند هم طیف را شماهاراازمودند مثل دوران 8سال دولت عدالت محوراحمدی نژاد ومجلس فعلی انقلابی وجهادی شما پس شماهم درمعیشت بد مردم دخیل بودید وچه بسا 80درصد همین معیشت بد مردم را شماها رقم زدید تا انتخابات اسفند98و1400را برنده شوید که موفق هم شده اید لااقل شهامت وجرات داشته باشید اشتباهات خودتان را هم قبول کنید وخودتان را معصوم ع نپندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
عججججب پس هر وقت دولت دلخواه شما خوب عمل نمی کنه مقصر جناح رقیبه.....تدبیر در روحانی اینقدر موج میزد که چیزی قابل کتمان نیست
آقای نمکی اگر می توانی غصه ای از دل مردم بردار
کشور را باید افراد متخصص اداره کنند نه افراد قشری سطحی نگر بدنبال منافع خود که هم دین مردم را بباد فنا دادند هم دنیاشان
این وزیر بهداشت هم همه را مسخره کرده راست میگی کالبد شکافی کن ببینیم چی تش در میاد من که یک پزشکم و مرتبط با این تحقیقات با قسم جلاله میگویم یکی از دلایل این پیک ها و مرگ و میر ها و ندانم کاری این وزیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
پس معلومه یا پزشک بیسوادی یا اصلا پزشک نیستی که بدونی ستاد کرونا چطور بر خلاف نظر وزیر بهداشت عمل کرد تا در یک پاندمی با سرایت انفجاری هیچ کنترلی نداشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
وزیر هم عین شما قسم خورد که حضرت عباسی مردم رعایت کنید
آقای رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ،می فرمائید افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسه آنان برای همکاران ما مشخص نشده، آیا روی نامشان هم ماسک بود که به آنان واکسن تزریق شد پس بهتر است در استانها قبل از واکسن زدن به افراد آنان از معاونت امنیتی استان استعلام گرفته شود تا در جامعه شبهه ایجاد نگردد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
توجیهات مسخره
با توجه به قرارداد و سفارش 60 میلیون دوز واکسن کرونا به روسیه که اخیرا منعقد گردید احتمالا و استثنا" این حرف آقای ترقی به حقیقت نزدیک است
کسی که میگوید رای نمیدهم مانند فردیست که در زمان جنگ با عراق میگفت به جبهه نمیروم آلان هم همان وضع است گروهی بنام دین و انقلابی بودن می خواهند عقاید افراطی و کاسبکارانه خود را بکرسی بنشاند و صندوق رای همان مرز بیست سال پیش ایران و عراق است / باید از خاک خود دفاع کنیم
پاسخ ها
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
باید به آزادی افراد در دادن یا ندادن رای احترام گذاشت. اتفاقا شهیدان جنک برای ازادی انسان ها جنگیدن
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
سید جان
این کانت رو زیر نظر اونهایی بذار که دائم می نویسن رأی بی رأی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
مسئله خیلی سادست،رأی دادن یه حقه،بنده دلم نمی خواد از این حقم استفاده کنم،شما آزادیدکه از این حقتون استفاده کنید و رأی بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
رای بی رای
متاسفانه درحال حاظر دروازه ارتباط با دنیا امریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
از کدخدا چه خبر
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
چقدر دنیای شما کوج است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
آقایی که از هر چیزی استفاده میکنی برای مسخره کردن همین همین هفته پیش گفت آمریکا بخواهد بقیه هیچی نیستن.با این شعارها و حرفا نمیتوانید روی هیمنه نظامی و اقتصادی آمریکا سرپوش بذارید
یکی باید ترمز اینگونه سخن گفتن وزیر بهداشت را بکشد. تازه ایشان مدعی است که بارها تلویزیون از ایشان برای مصاحبه دعوت کرده است و ایشان قبول نکرده است. اینگونه سخن گفتن با چاشنی انواع و شعر خوانی و منم منم کردن در ستادهای کرونای همدان و کرمانشاه ظن اینکه ایشان مسائل تخصصی را نمیخواهد روشن کند بیشتر میکند. نمونه اینکه یکی به ایشان گفته که در زمینه ای امکان ساخت ودتولید دارد ولی در این راه سنگ می اندازند و ایشان اقدام کرده است مورد خوبی است از اقدامی خوب ولی ادبیات بکار رفته واقعاً جای تأمل دارد:؟به معاون خودم جریان را گفتم و به او گفتم همین الان با ماشین من برو فلان جا و نا ۹ صبح فردا گزارشش را بمن بده.
یا اگر فلان شود قلم پاشو خورد می‌کنم !! برج ۹ چند تا تندر برای خرید واکسن برگزار کردیم توسط بخش خصوصی اهل فن. همه جا توزیع واکسن دست دولتهاست به همین جهت سفرای ما در کشورهای دیگر هماهنگ کننده بودند . یا « زمانی که دنیای ناجوانمرد ما را در همه عرصه‌ها تحت فشار قرار داده بود و می‌خواست ما در یک باتلاق عظیم بمانیم و برای تئورسین‌هایی که می‌گفتند کرونا تیر خلاص است، کف بزنند، ما توانستیم بفهمانیم که این آرزو را به گور می‌برند »
فقط چند مورد و چند سؤال: یعنی وزیر بهداشت با اینهمه ادعا تازه بعد از برگزاری تندر ( مناقصه ) فهمیده که کار توزیع پرفروش واکسن کرونا دست دولتهاست که انرا خرج سخنرانی و نشانه زحماتش می دارند. تیر خلاص و ارزوی به گور رفته و تئوریسینها چه صیغه ای است که ایشان می‌گوید. چرا آمار کشورهایی در همین همسایگی که بسیار موفق در تأمین واکسن بوده اند را الگوی کشور ندانیم که ایشان تز کشورهای ناموفق الگو برداری میکند. واقعاً جای تأسف دارد که زمان برای این دولت اینقدر کوتاه است که امکان جابجایی در وزارت بهداشت نیست و نه در همه گیری و پیک چهارم به صلاح است والا هرچه زودتر این جابجایی باید انجام شود تا مسئولی که در حوزه خود عملش بر شعارش بچرخد باید سکان آنجا را بدست گیرد.
خوشم میاد امریکا مثل یه موش ترسو شده ، و جرات نفس کشیدن در برابر ایران رو نداره ، به این میگن اقتدار یه مجلس انقلابی ، اگه همون روزی که ترامپ قلدری کرد روز بعد میرفتیم برا غنی سازی ۹۰ درصد سه ماه بعد به غلط کردن می افتاد ، ولی حیف که با یه دولت ترسو مواجه بودیم که هم اقتصاد رو فنا داد هم اعتماد را ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
استدلالات آبدوغ خیاری و حرف های بی سرو ته نشان از عدم آگاهی
با توجه خرابکاری بزدلانه اسراییل سک نکید امنیت کشور از اوجب واجبات است ، با توجه به اینکه دیوار تحریم ها فرو ریخته اصلا باج به گرگ و نوچه های اروپایی گرگ ندین ، امریکا بد جوری گوشه رینک بوکس گیر کرده برنید ناک اوت کنید این شیطان خبیث را .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
شما استعداد خوبی برای نوشتن رمانهای تخیلی دارید در این مسیر بیشتر تلاش کنید
شک نکید رها کردن کشور در تعطیلات نوروزی با توجه به التماسهای وزیر بهداشت کاملا عمدی هست ، فعلا امنیت و سلامت بهداشت گروگان دولت روحانی شده ، ۶ ماه پیش گفتم هر روز بودن روحانی
در قدرت مساوی مرگ تدریجی یک ملت . اخه فردی که لجاجت سر لوحه کار اوست عاقبت به خیر نخواهد شد ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
شما چون نمی تونید به بقیه فحش بدید به روحانی ودولتش فحش میدید
هر اصلاح طلبی که بخاد وارد گود انتخابات شود باید در عقل او شک کرد
۱_با این مجلس کاملا اصولگرا یه رییس جمهور اصلاح طلب فقط میتونه ۴ سال هزینه تراشی برای ملت همراه داشته باشه و انژی جامعه رو هدر دهد
۲_فقط در دوره خاتمی که مجلس با او همگام بود ۸ سال تقریبا ثبات داشتیم
۳_ اصلاح طلبان دیگه جایگاهی در بین مردم ندارن
نمکی به فکر مردم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اظهار نظرهای نمکی کاملا نشان از این دارد که ایشون میخواد در دولت اصولگرای آینده جایی برای خودش رزرو کنه
کلا رای بی رای .
آقای وزیربهداشت شما به وظیفه حفظ بهداشت و سلامت عمل کن . اون از عملکرد سلامتت این هم از دینداریت
3سال پیش که ترامپ از برجام خارج شد ما هم باید سریع اجرای تعهدات رو متوقف میکردیم.. نه اینکه بشینیم 3 سال به دهن اونا نگاه کنیم
آقای رستم خان قاسمی خودت تنهایی این همه کشف کردی؟؟؟ اینا رو که ملت زودتر از شما خبر دارن دیدی حالا زیاد حرف زدن بده!! اون موقع که ملت داد می زد این رئیس جمهور مشکل داره شما وزرای ایشون معجزه هزاره سوم رو می کردین حالا چی شده همه میگن کی بود کی بود؟؟؟ همگیییی می خوان رئیس جمهور بشن بلکه خدمت کنن
اقای ظریف خوب امارات هم بخاطر مصالح ملی خود با اسرائیل مذاکره و روابط برقرار کرد چرا ناراحت شدی
جهانگیری با چه رویی می خواد دوباره کاندید بشه...اینا که ادعا دارن دستشون بسته است و کاره ای نیستند...هنوز شعارهاشون در گوشمه: جهانگیری: مردم ایران یادتونه ...مردم ایران یادتونه
به قول یه بنده خدایی این دولت با محبوبیت ۲ درصدی لیاقت مذاکره مجدد ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
محبوبیت با ۲ درصد خیلی بهتر از عوام فریبی و شعارهای پوپولیستی و دکل دزدی و غیب کردن ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتیه
این هفته از افاضات جناب علم الهدی محروم شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بخاطر همینه این هفته بقیه امامان جمعه سعی میکنن گوی سبقت رو از جایگاه ایشان در تیتر خبر شدن بربایند
فقط احمدی نجات بخش روح خسته این ملت است والسلام .
او کسی بود که فقط برکت با خودش آورد با او نه سیلی داشتیم و نه زلزله ای و نه خرابی
میلیونها مسکن ساخت که اگه نساخته بود واویلا بود
دهها بیمارستان ساخت
هزاران راه روستایی اسفالت شد
صدها ورزشگاه ساخت
به هر نفر معادل ۴۵ دلار یارانه داد
نه منت امریکا رو کشید نه روسیه و نه چین رو
ای کاش امکان حضور مجددش بود
از رهبری تقاضا داریم اگه امکان داره رافت اسلامی شامل او بشه و وارد گود بشه او جالا یه سیاستمدار پخته شد
پاسخ ها
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اون که تعریفش رو کردی احمدی نژاد آرزوهات بود یا احمدی نژاد امروز؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
احمدی نژاد عوام فریب اعظم
فقط احمدی نجات بخش روح خسته این ملت است والسلام .
او کسی بود که فقط برکت با خودش آورد با او نه سیلی داشتیم و نه زلزله ای و نه خرابی
میلیونها مسکن ساخت که اگه نساخته بود واویلا بود
دهها بیمارستان ساخت
هزاران راه روستایی اسفالت شد
صدها ورزشگاه ساخت
به هر نفر معادل ۴۵ دلار یارانه داد
نه منت امریکا رو کشید نه روسیه و نه چین رو
ای کاش امکان حضور مجددش بود
از رهبری تقاضا داریم اگه امکان داره رافت اسلامی شامل او بشه و وارد گود بشه او جالا یه سیاستمدار پخته شد
دولت کشور رو به امان بایدن رها کرده
یه قرقره نخ که دوسال پیش ۱۵۰۰ تومان بود شده ۱۲هزار ؟؟
ولله با دلار ۱۰۰ هزاری هم حساب کنی جواب نمیده ؟ این تذهبون ؟
چرا دولت مردان بازخواست نمیشن
امروز من یعنی 3 روز پیش
نوشته بود در حوادث روکنا یک قصاب یک زنی به بهانه ای داخل مغازه می کند وتجاوز می کند و گوشت بدن چرخمی کند وقتی استخوان هاش رها می کند کنار مغازه
چند پزشک که از انجا ردمی شدند شکمی کنند این استخوان ادم وبه پلیس اگاهی میگندومی فهمند یک زن در انجا گزارش داده شده ناپدید شده و جالب این در ایران رخ داده و از استخوانها که ازمایش میگرند بله می فهمند مال یکانسان و وقتی هم پیش قاضی اینها را قاطل میگه همان لحظه قاضی با تفنگش ان قاتل را می کشه در دادگاه
..و چگونهنمی خوایند بفهمید اینترنت نامحدود والوده داره چه بلاییی سر مردم میاره
وباید محدودد بشه ...........اگر اجازه نشه از اینترنت انتقاد کرد یعنی باعث شستشوی مغزی میشه در هر کاری اگر کسی نزاشت باعث این میشه
وسایتها مختلف اگر کسی داره به این اینترنت الوده نقدی داره بزارند وداره تیشه به ریشه انسانیت و روح شیطان وغیره منقل کنه .....نمیشه از روی شکم بگیم اینترنت الوده خوبه ......علت این ظلم ها این خون کثیف که داره جوانها ما الوده می کنه ....به وسیله اینترنت و ماهواره الوده ...


و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
داداش مغلطه نکن چی رو به چی ربط میدی.اولا که ما همچنین خبری نشنیدیم و بلاشک این چیزی که شما گفتی زاییده خیالات خودته چون به شخصه هر روز تمام سایت های خبری رو چک میکنم ثانیا شما احتمالا جز همان دسته هستسد که با فضای مجازی نونتون به خطر افتاده و حالا دارید دست و پا میزنید که این فضا بسته بشه
يكدست افراطى؟!؟!؟؟. تا ديروز كه مى فرموديد مجلس و قوه قضاييه بايد با دولت هماهنگ باشند.!!!!!
12 سال کشور یک دست تفریطی دست جریان غرب زده بود شد خروجی مسکن طلا ده برابر دلار هشت برابر همه چی هزاران برابر شد بازم صحبت میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
آدرس اشتباه نده داداش اینا همش از زمان آقای قطعنامه دون
شروع شده و حالا آثار تخریبیش خودشو نشون داده
برایمان عجیب است که مدیران ماهم اطلاعت علمی ودینی آنچنان قوی ندارنداینجانب هم باعقیده آقای عبدی موافقم البته
چون حرفه اینجانب به علوم ودانش وابسته است ودرکشورهای مختلف جهان بابسیاری بیماران درارتباط بوده ام بایستی عرض کنم که دین اسلام تنها مذهبی است که تمام دستوراتش باعلم جدیدهماهنگی داردچندمثال قابل فهم برای همه میزنم دراسلام مصرف خوراکی الکل منع شده ازاواخرقرن بیستم ببعدچنان دنیای غرب متوجه عوارض الکل برای بدن شدکه مرتباًتوصیه به عدم مصرف آن میشودوافرادالکلی ودائم الخمرجزوافرادناپسند
جوامع غربی هستندمثلاًدرکشورآمریکااگریک خارجی تمام امکانات شهروندشدن راداشته باشد وثابت شوددائم الخمراست
بامشکل جدی روبرومیشود ، مورددیگرحیوانات حلال گوشت که علف خوارندوحیوانات حرام گوشت که گوشت خوارندوعامل بسیاری ازبیماری های بدعلاج میشوند مثال دیگرپرهیزازتماس باخون وادرارکه ثابت شده میتوانندباعث انتقال بیماریهای سختی چون هپاتیت ایدزوبسیاری دیگرگردندکه دردین اسلام نجس شمرده شده دین اسلام به سلامت انسان بسیاراهمیت داده روزه راواجب کرده ولی اگربرای سلامتتان مضرباشدوروزه
بگیرید هیچ ثوابی نداردبلکه مرتکب گناه شده ایددردین ماقتل نفس یاخودکشی انقدربداست که ازبدترین جنایتهایعنی قتل عمد
بدتراست و بسیاری مطالب دیگرهست که جای ذکروفهمش برای عموم نیست خاتمه میدهم وایکاش وعاظ مامردم راازطریق علمی به دینشان هدایت میکردندونه باذکرمطالبی که اثرعکس دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
چقدرمخالف باعلم ودانش ومتعصب درجهالت داریم ازمنفی هامشخص میشودجامعه ای دانش گریزیم
سگهای ولگرد توی خوزستان اینقد زیادشدن نمیتونی تا در خونه بری.هیچکس بدادما نمیرسه
آقای ترقی به نظر میاد اتفاقا شما رای ندادن مردم رو شما میخای بچسبونی به کرونا
عمده دیگه وقتی واکسن نمیارید میشه عمدی .
تازه دارید ساختمونی رو میسازید که توش تااازه برید واکسن بسازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
این کرونا هم واسه هر کی آب نداشت واسه یه عده بدجوری نون داشت
هیچ تئوری نگفت کرونا تیر خلاص است .
مسئولین همیشه در پناهند . جالبه اوایل کرونا تمام مجلسیا کرونا میگرفتن خوب میشدن الان حتا دیگه نمیگیرن که خوب شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
فایزر مرگ بر امریکا ردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
به طب الفایزر اعتقاد داشتن نمیگیرن دیگه
شکاف دین و سلامت را وزارت بهداشت انجام نداد . ضریح لیسی ها و اعتراضات به باز کردن حرم ها و حتا قرنطینه نکردن قم باعث این شکاف شد
هیچ کدام حتی توانایی ندارید کاری بکنید پس بازار گرمی برای خودتان نکنید .
اگر در صف انتخابات واکسن کرونا هم تزریق کنید ما باز هم رای نمیدیم تمام
اگر در صف انتخابات واکسن کرونا هم تزریق کنید ما باز هم رای نمیدیم تمام
تندروهای جبهه پایداری از یکطرف همصدا با اسرائیل و عربستان و محافظه کاران ترامپیسم آمریکایی و منافقین خواستار توقف مذاکرات وین هستند
و از طرفی به دولت حمله میکنند
که چرا اوضاع اقتصادی مردم و کشور و کرونا اینقدر فلاکت بار است !!!!؟؟؟؟؟
از طرفی فراموش کرده اند که این تحریم ها تماما در زمان دولت احمدی نزاد
و ریاست جلیلی بر امنیت ملی که هر دو مورد حمایت و علاقه آنها بودند به ما تحمیل شده است .
آقای ترقی ازحالا دنبال بهانه جور کردن برای درصد پایین مشارکت مردم در انتخابات هستند ، چون در این مورد مردم نشان داده اند که تصمیم خودراگرفته اند وبرعکس نظر آقای ترقی دلیل اصلی عدم مشارکت ناامیدی مردم است نه از دولت وفقط یک جناح که اتفاقا از همه جناح ها نا امید شده اند واز اینکه رای آنها هیچ تغییر دلخواه مردم را موجب نمی شود به شدت ناراضی اند . وضعیت معیشتی وکرونا فقط جزئی از این دلایل است نه همه دلیل. مردم گول حرف های سیاسی به منظورجهت دهی نارضایتی از طرف شما وامثال شمارا نمی خورند.
قطعا تقصیر و گناه هر کدام از اشخاص و سازمان ها و نهادها در شیوع و کشتار کرونا مشخص است
کسانی که کلا خطر و اصل کرونا را رد کردند !!!!
کسانی که بوسیدن و لیسیدن ضریح و زیارت همگانی را توصیه و اجرا کردند !!!!
کسانی که کلا استفاده از ماسک و ضد عفونی و دارو و واکسن و فاصله اجتماعی را نقشه دشمنان گفتند !!!
و عدم اجرای نماز جمعه و جماعات و عزاداری و سفر زیارتی و سینه زنی را گناه کبیره دانستند !!
اکثرا الان جزو بزرگترین مدعیان و طلبکاران و معترضان شیوع و کشتار کرونا قرار دارند !!!!!
جل الخالق
اقای اصولگرا یک عمدی در کار بود که نمایندگان مجلس پرچم امریکا را اتش بزنند و روی موشک مرگ بر اسراییل بنویسند و پس از ان ایران تحریم شود
پاسخ ها
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
نه فدای سرت
عمد کار این دولته که می گه می خواهد بمب هسته ای بسازه!!!
وقتی یک چهره ایی مانند جناب آقای ترقی که پلاک موتلفه را نیز دارند مانع بزرگی چون (( تحریم )) های سخت آمریکا بر نظام اقتصادی کشور را نمی بیند و به راحتی از کنار این معضل که مقدار زیادی از تبعات کنونی ان مربوط می شود به نوع نگرش و عملکرد ایشان دوستان و طرفداران و جناح منتسب به ایشان در چندین سال پیش واقعاً خون باید گریست این کشور به کجا می رود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
ترقی هم نگه مردم دارن می بینن عمدی تو کاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
کار اینها عمدی است و خودشان می دانند بخاطر دز گیری با امریکا مشکلات اقتصادی بوجود امده .
ولی مصلحت می دانند دروغ بگویند .
تا روحیه مزدم ضعیف نشود .
مصلحت جای حقیقت زا گرفته.
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اتفاقا مقدار زیادی از مشکلات و معضلات کشور به تحریم مربوط نمی شود شما باید اطلاعات و نگرشتون را اصلاح کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اکبر خان میشه شما بفرمائید نگرشتون چیه تا ما هم بفهمیم چطور ربطی نداره ؟برادر من شما نمیتونی از عراق که همسایه دیوار به دیواره و اونجا کلی هزینه کردی پول برقتو بگیری میگی ربطی به تحریم نداره ؟خوش خیالی تا کجا توهم تا کی ؟
اسحاق جان جان خودت با ارز جهانگیری در تاریخ ماندنی شدی. تا همین جاش ما راضی هستیم دیگه بار مسئولیت از رو دوشت برداشته شده و ما رضایت کامل داریم که موقع استراحت شماست
آقای نبویان قربانت گردم کشور داری اونهم یک کشوری مانند آمریکا که قدرت بلامنازع کنونی جهان است و دنیا این را پذیرفتهاما ما سرماند را زیر برف کرده ایم اینقدر سهل و ساده نیست که شما فکر می کنید قربانت گردماگر کشور دست جنابعالی می چرخد تصدقت یک کم روابط بین الملل و کمی نظامهای امنیتی جوامع غربی را هم مطالعه بفرمایید به خدا خالی از لطف نیست قربانت گردم
یکی نیست به این عباس عبدی بگه که آخه وقتی نمی فهمی چرا حرف میزنی ؟ منظورش اینه که وقتی مردم میرن دور دور و مهمونی و عید دیدنی کسی کرونا نمیگیره بعد تا میرن روضه و شب احیا داد و قال بی بی سی و .. نوچه هاش در میاد که مردم هلاک شدن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
هم مهمانی اشکال دارد هم مسجد رفتن .
مومنین الگو هستند .
باید بیشتر رعایت کنند
بنظر میرسد نمکی از تملق گویی هایش اهدافی را دنبال میکند و گرنه وزیری که کارش را درست انجام میدهد لازم نیست در هر سخنرانی به مدح رهبری بپردازد تا بجایی که او انگشت نما شده و صغیر و کبیر میدانند چه هدفی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
دنبال طی کردن سریع پله های ترقی هستند و مسیر را درست انتخاب کرده اند
هیج جای دنیا اینقدر حرف نمیزنند و اینقدر منافع کشور خودشان را سر شعارهای الکی به هدر نمیدهند
می خواهند معضلات کشور را با حرف درمان کنند ولی عملا تبدیل به ور درمانی شده است
به داد واکسنهایی که در بیمارستانها بجای پرسنل درمان به از ما بهترون تزریق میشه هم برسید . نمونه اش بیمارستان نیکان به پزشکان غیرشاغل و خانواده و مادر زن و... تزریق میکنند.
من با آقای رئیسی رای دادم و افتخار می کنم باز هم به ایشون رای می دهم
چون کلی دعا و ثنا به واسطه عملکرد اقای رئیسی گیرم آمد
.
مثل بعضی ها نیستم که رفتن رای نابجا دادن و کلی لعن و نفرین مردم برای دادن یک رای به دست آوردن
اونهای که رفتن به حسن روحانی رای دادن گفته باشم
همشون تو دعا و لعن نفرین شریک میشن
عقل تو جمع کن ببین مردم پشت حسن روحانی دعا می کنند یا ... تو که رای دادی بهش شریکش هستی
فردا قیامت بازخواست شدی نگی نگفتی
پاسخ ها
دکتر حقیقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
خداوکیلی روحانی بهتر بود یا احمدی نژآد که مملکت رو به هوا برد؟!! منتهی حافظه ایرانی جماعن کوتاه مدت هست .
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
خدا وکیلی روحانی روی احمدی نژاد رو سفید کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
شما هم که فردا میخوای به رئیسی رای بدی بدون آه و نفرین یه جماعت پشتته عزیزم
این جمله بالا که آقای جهانگیری خیلی مسلط به اوضاع کشور هستند از جوک های برتر امسال باید باشه.
تنها توجیه عقلانی گفت‌وگوی ایران با طالبان، بدنام کردن طالبان در نظر امریکایی ها است.
خطاب به رستم قاسمی: هیچ کجای دنیا اینقدر حرف نمی زنند و هیچ جای دنیا اینقدر آمار الکی نمیدهند مثلاً واردات هزار میلیارد تن فسفات از سوریه!!!!
با سلام واحترام
ادامه مطلب یادگار امام " مردم قهرند حق هم دارند،بعنوان یک کنشگر درمیدان هستم"
رای بی رای
بازی روحانی با نمکی؛ فرافکنی ناکارآمدیها!

اول اینکه تصمیمات بعضا غلط ستادکرونا به نظر شخص روحانی و حلقه سیاسی اطرافش که نمونه های بسیار دارد مربوط بوده است منجمله تصمیم به آزادی سفر در‌ نوروز ۹۹ و ۱۴۰۰ ، مخالفت با قرنطینه نوروزی و اجازه به سیمان فروش برای واردات واکسن و.. (برخلاف نظر کارشناسی وزارت بهداشت) که باعث وضع موجود و‌ پیک چهارم کرونا و تلفاتش شد.
و دوم اینکه چه بسا اگر قاضی هاشمی الان وزیر‌ بود برخلاف صبرنمکی قطعا در برابر این اقدامات روحانی سریعا تصمیم به استعفا میگرفت و کل دولت را از حدنصاب انداخته و ساقط میکرد.

#اختیارات_تصمیمات_روحانی
#گسترش_چندباره_کرونا
#آدرس_غلط_به_نمکی
بازی روحانی با نمکی؛ فرافکنی ناکارآمدیها!

اول اینکه تصمیمات بعضا غلط ستادکرونا به نظر شخص روحانی و حلقه سیاسی اطرافش که نمونه های بسیار دارد مربوط بوده است منجمله تصمیم به آزادی سفر در‌ نوروز ۹۹ و ۱۴۰۰ ، مخالفت با قرنطینه نوروزی و اجازه به سیمان فروش برای واردات واکسن و.. (برخلاف نظر کارشناسی وزارت بهداشت) که باعث وضع موجود و‌ پیک چهارم کرونا و تلفاتش شد.
و دوم اینکه چه بسا اگر قاضی هاشمی الان وزیر‌ بود برخلاف صبرنمکی قطعا در برابر این اقدامات روحانی سریعا تصمیم به استعفا میگرفت و کل دولت را از حدنصاب انداخته و ساقط میکرد.

#اختیارات_تصمیمات_روحانی
#گسترش_چندباره_کرونا
#آدرس_غلط_به_نمکی
آیه 32 سوره مائده" هر کس نفسی را بدون حق و یا بی‌آنکه فساد و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که همه مردم را کشته، و هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده..."
این آقای وزیر جواب کاسب های ورشکسته، مستاجرهای بی پول، بیکاران و .... رو میتونه بده
بله اگه همه تو خونه باشن کرونا کنترل میشه و از بین میره ولی زندگی روزمره مردم چی؟؟ کارهای اداری و وو....
از نظر ایشون همه باید بمونن تو خونه ولی جواب بحران های اجتماعی رو هم ایشون میده یا رئیس جمهور و وزیر کشور و ...؟؟؟
اونایی که میگن آقای رییسی نیاد... مشکل دارن و می ترسن از حضور ایشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
ما فقط از بت سازی میترسیم دوست عزیز
زئیسی همچین آش دهن سوزی هم نیست تبلیقات رسانه ای کندش کرده بیست ساله از هشتگرد تعاونی اداره برق زمین خریدیم ده ساله بدادگا شکایت کردیم اسفند سال گذشته دادگا نا عادلانه پانزده هزار نفر خریدار را رد مال کرده همگی درخواست فرجام خاهی کردیم چند مرتبه جلوی دفتر آقای زئیسی تجمع کردیم هیچ نگفتن خرتان بچنده هنوز پرونده در داگاه کیفری است وبدیوان عدالت نرفته آقای سید ابراهیم رئیسی حتی حاضر نشد نماینده ما پانزده هزارنفر راببیند وبپرسد بابا دردتان چیه تابناک تورا به جدت سانسور نشده بزار ممنون میشویم
علت بدبختي ما و فلاكت فعلي كشور همون باتجربه هايي هستن كه چهل ساله وزيرن يكي مثل زنگنه / نعمت زاده / تركان / جهانگيري / روحاني و ... پس زياد روي اون تجاربي كه جز تخريب چيزي برا كشور نداشته تكيه نكن . ژنرالهاي خود خوانده بيسواد زياد داريم . جنس سعيد محمد با بقيه فرق داره ايشون يه فرد ولايي و نخبه هستن كه انشا ... مسير انقلاب را به ريل صحيح بر خواهند گردوند . يا حق
این رئیسی همونه که میخواست خیابان‌ها را زنانه مردانه کنه!
رای بی رای!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان