بازدید 6425

بلینکن سالگرد تاسیس رژیم جعلی را تبریک گفت

وزیر امور خارجه‌ آمریکا در پیامی تصویری، سالگرد تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی را در اراضی اشغالی فلسطین تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱ 15 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن گفت: به نیابت از آمریکا، رئیس جمهور بایدن و خودم - تولدت مبارک اسرائیل! گرم‌ترین آرزوهایم را همزمان با جشن روز استقلال! برای مردم اسرائیل می‌فرستم! در هفتاد و سومین سالگرد آزادی، ما زیرکی، شجاعت و عزم و اراده‌ی اسرائیل را تکریم می‌کنیم چرا که با اتکا به همین‌ها بود که کشور! شما به کامیابی رسید و امنیت خود را با چنگ و دندان به دست آورد!

وزیر امور خارجه‌ آمریکا افزود: تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل آهنین و عدول ناپذیر است؛ و ما با هم داریم همه‌ی جنبه‌های مشارکت و همکاری مان را تحکیم می‌کنیم. همانگونه که آمریکا از وقتی که نخستین بار در سال ۱۹۴۸، اسرائیل را به رسمیت شناخت عمل کرده است. سال گذشت به ویژه به علت گسترش همه گیری کووید-۱۹ برای همه‌ جهان چالش برانگیز بود.

اما اسرائیل این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر تاب آوری، توانمندی و مهربانی (!) خود را به نمایش بگذارد خواه با سرآمد شدن در جهان در نرخ واکسیناسیون و خواه با ایجاد روابط دوستانه از مراکش گرفته تا بوتان! آمریکا از توافقنامه‌های عادی سازی که به تازگی منعقد شده پشتیبانی و استقبال می‌کند.

ما همچنان با اصرار از کشور‌های دیگر می‌خواهیم روابط شان را با اسرائیل عادی سازی کنند؛ و همچنان در پی فرصت‌های تازه‌ای هستیم تا همکاری میان کشور‌های منطقه را گسترش بدهیم. در نتیجه انتظار داریم گروه دوستان اسرائیل در سال‌های پیش رو، بزرگ و بزرگ‌تر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل