بازدید 7192

پلیس:۲۰ دلال مرغ را گرفتیم

طی ۱۵ روز گذشته مرغ‌های احتکار شده توسط محتکران را کشف کردیم و در شرایط فعلی، بازار وضعیت بهتری را دارد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 04 April 2021

به گزارش تابناک، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: در همین مدت اخیر ۲۰ دلال بازار مرغ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم.

سرهنگ ولیپوری گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات دستگیری دلالان بازار مرغ، اظهار کرد: در همین مدت اخیر ۲۰ دلال بازار مرغ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم و تعدادی از آن‌ها در بازداشت و برخی نیز با قرار وثیقه آزاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه طی ۱۵ روز گذشته مرغ‌های احتکار شده توسط محتکران را کشف کردیم، گفت: بیش از ۵۳ تن مرغ را در ایام تعطیلات کشف کردیم و در بازار توزیع شد.

سرهنگ ولیپوری گودرزی بیان کرد: جلسات برای هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف جهت مدیریت بازار در دستور کار است و نیرو‌های ما بازدید از کشتارگاه‌ها و رصد بازار را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، بازار وضعیت بهتری را دارد و نسبت به چند هفته گذشته میزان کشفیات کاهش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۲
پس الان قیمت مرغ می اد. خانمها اقایان شنیدید گرفتن. دیگه روزهای سخت تمام شد بیاد داشته باشید اگه حسن نبود قحطی می شد رودخانه ها خشک می شدند درختها سبز نمی شدند گاوها شیر نمی دادند ومرغها تخم نمی ذاشتن بدانید قدر این حسن و بقیه بروبچ را
قد قد قدا
مدارا تا کی؟


چرا این دلالها رو نمیدازین تو کره آجرپزی؟


تا جزغاله بشن و درس عبرتی باشه برای دیگران
سلطان طلا خودرو مرغ گوشت دلار و ... کشور نیست که حکمرانی سلاطین دلالی و قاچاق و پول شوئی
آقای روحانی در قرنطینه خسته نباشی خوب ... زدی به مملکت
پیشنهاد میکنم از همین دلالان و قاچاقچیان در دولت آینده استفاده شود که حداقل تکلیف مشخص بشه
دلال ها را که با آبروی نظام بازی می کنند را باید اعدام کرد نه اینکه با وثیقه آزاد شوند ( در خصوص کمبود شدید مرغ چقدر دشمنان ما در رسانه ها ی وابسته در خارج سوء استفاده کردند و حالا دلالان با وثیقه آزاد می شوند )
حالا با محتکرین و دلالان روغن هم برخورد شدید کنید، در خیابان انبار نفت تهران در ملا عام روغن سه تا چهار برابر قیمت مصوب به فروش می رسد و کسی هم معترض نمی شود، چرا؟
تنها خواسته ما اعدام فوری این افراد میباشد
سلطان مرغ
باز از همان شوهای تبلیغاتی بی نتیجه . البته ممکن است قیمت را افزایش دهد. آقا این دلال ها الان زاده نشده اند . سالهاست دارند فعالیت می کنند. چرا تا مشکلی پیش می آید بجای حل مشکل پای دلال ها را به میان می کشید؟
عجب! کدام احمقی پروتئین فاسد شدنی را احتکار کرده است!؟
خوبه نمیگن سلطان مرغ!
باشه،، مثل گرفتن های سلاطین قبلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آفرین، صد افرین
هیچ ربطی به اقدامات شما ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی