بازدید 8444
۵

صالحی: بن بست برجام در حال شکسته شدن است

تعلی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه بن بست برجام درحال شکسته شدن است، ‌گفت: اینکه موضوع گفت و گوها درباره برجام وارد مرحله فنی شده و از کشمکش های اولیه گذشته، به معنای شکسته شدن بن بست های اولیه و موضوعی «نوید بخش» است.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 03 April 2021

به گزارش «تابناک»، ایرنا علی اکبر صالحی جمعه شب در گفت و گویی در شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» گفت: قرار است هفته آینده در وین در حد فنی بحث شود و مسائل فنی، بحث محوری برجام در بستر مسائل حقوقی و سیاسی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران افزود : جلسه امروز، باعث شد بستر سیاسی و حقوقی مرور شود.

صالحی ادامه داد: فعلا چند قدم جلو رفتیم؛ بحث غیر قابل توجیه که آنها اول شروع کنند یا ما اول شروع کنیم و اینکه از چنین مرحله ای عبور کردیم، نویدبخش است.

وی تصریح کرد: بن بست درحال شکسته شدن است؛ ظاهرا بن بست اولیه (برسرآغاز کننده اقدامات) شکسته شده و این همانطور که عرض کردم نوید بخش است.

وی تصریح کرد: وقتی وارد مرحله فنی می شویم، یعنی مسئله دارد به گونه ای مدیریت می شود که آن بحث «اول تو، اول تو»، دارد دور زده می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
لطفا برای بار دوم از یک سوراخ گزیده نشید . بتون تو تاسیسات تون نریزید. تعهدات طرف شما با یک امضا و در عرض یک ثانیه قابل بازگشت است ولی بتون ریخته شده و اورانیوم اکسید شده قابل برگشت نیست به این راحتی و به زودیها. باهوش باشید.
مبارکتون باشه. راستی مرغ 24900 کی و کجا توزیع میشه؟
صالحی جان به خدا اینهمه التماس وبه به داره حل میشه فایده نداره همی امروز سناتور های امریکا گفتند به هیچوجه تحریم ها برداشتنش در کنگره موافقت نمیسه،
راستی چه خبراز فرایند انتقام گیری از قاتلان شهید سلیمانی؟؟؟!!!
و همچنین بن بست مردم از دست دولت یی تدبیر هم بزودی می شکند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار