بازدید 6236

واکسیناسیون محدود در عراق؛ کاهش آمار مبتلایان

در هفته ای که گذشت واکسن های فایزر و آسترازنکا تحویل داده شده به عراق در استان های این کشور توزیع و واکسیناسیون بصورت محدود آغاز شد و در همین حال داده های امروز وزارت بهداشت حاکی از کاسته شدن تب کرونا در عراق است.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 03 April 2021

به گزارش ایرنا، آخرین داده های آماری ابتلا به کرونا که امروز جمعه منتشر شد، با کاهش ۱۳۳ نفری نسبت به روز گذشته همراه بود. حالا پس از چندین روز سخت و قرمز، همسایه غربی کشورمان به مهار ویروس اندکی امیدوار شده است.

آمار ۲۴ ساعت گذشته که امروز اعلام شد به عدد مبتلای ۵ هزار و ۸۸۲ نفر و ۳۰ فوتی رسیده در حالی که دیروز تابلو ۶ هزار و ۱۵ نفر را نشان می داد.

بر پایه این گزارش تعداد افراد بهبود یافته نسبت به دیروز حدود ۴۰۰ نفر کاهش داشت اما در کنار این تعداد فوتی ها نیز ۷ نفر کم شد.

در روزهای اخیر تعداد مبتلایان کرونا مدام کم و زیاد می شد و این آمار سینوسی نگرانی وزارت بهداشت عراق را به همراه داشت.

گفتنی است عراق که در دو هفته گذشته ۴ بار شاهد شکستن رکورد مبتلایان بود، در این هفته میانگین ثبت شده مبتلایان کرونا در عراق جزو پرشمار ترین هفته ها پس از آغاز شیوع ویروس در این کشور به شمار میرفت.

به گزارش ایرنا براساس اطلاعیه روزانه وزارت بهداشت عراق تا پایان امروز افزون بر ۸۴ هزار و ۵۰۰ نفر واکسینه شده اند.

به گفته مقامات عراقی این کشور ۱۶ میلیون دوز واکسن کرونا تهیه کرده و ۲ میلیون واکسن سینوفارم و ۸ میلیون واکسن فایزر نیز به زودی تحویل عراق خواهد شد.

وزارت بهداشت عراق شنبه هفته گذشته اعلام کرد شهروندان می توانند با ثبت آنلاین اطلاعات شخصی خود، بوسیله پیامک از زمان و مکان دریافت واکسن خود مطلع شوند.

به گفته مسوولان وزارت بهداشت عراق، محموله های بعدی واکسن، از این پس به طور هفتگی تحویل این کشور داده می شود تا جمعیت قابل ملاحظه ای واکسیناسیون شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی