بازدید 46252
دو هزار و چهارصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

شریعتمداری: مخالفان قرارداد ۲۵ ساله یا احمق هستند و یا خائن / اعتقادات مردم را خرج رییس جمهور آینده نکنید / درخواست چالشی آشنا از شورای نگهبان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:سوال توئیتری سایت رهبر انقلاب / هاشمی: گزینه حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست‌ جمهوری نیستم / پیشنهاد جدید آمریکا به ایران چیست؟ و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 31 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شریعتمداری: آنهایی که با قرارداد ۲۵ ساله با چین مخالفت می کنند یا احمق و دیوانه هستند و یا خائن

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان درباره قرارداد ۲۵ ساله با چین گفت:کسانی که با اصل و اساس سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین مخالفت می‌کنند، اگر احمق و یا دیوانه نباشند بی تردید درپی خیانت به کشورشان هستند و حالت چهارمی وجود ندارد.

ديگر با کاهش ناگهانی سرعت هنگام رسیدن به دوربین، نمی‌توان از جریمه فرار كرد!

معاون اجرایی پلیس راهور از کنترل سرعت‌های غیرمجاز با محاسبه سرعت متوسط وسیله‌نقلیه در بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها از اول نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.به عنوان مثال در محور تهران ـ قم، قم ـ کاشان، کاشان ـ اصفهان و بالعکس، تهران ـ قزوین، قزوین ـ زنجان و زنجان ـ تبریز سرعتهای متوسط در دوربین ها تنظیم شده و به محض عبور وسیله‌نقلیه از نخستین دوربین محور مربوطه، تردد ثبت شده و هنگام عبور از آخرین دوربین در یک محور بزرگراهی مسافت طی شده و زمان صرف شده معیار سنجش سرعت قرار می‌گیرند.

گروگانگیری‌ در بخشداری بندرامام خمینی

صبح امروز فرد عصبی با ورود به ساختمان بخشداری بندرامام خمینی، مسئول امور اجتماعی این اداره را گروگان گرفت. شاهدین می‌گویند فرد گروگانگیر خود را مالک یک قطعه زمین در منطقه ویژه بندری معرفی کرده که سالها پیش با رای دادگاه، مالکیت‌ او سلب شده است. گفته‌ می‌شود فرد‌ گروگانگیر “حسن” نام داشته و پس از ورود به ساختمان بخشداری‌ خواستار‌ گفتگو با بخشدار بندرامام خمینی بوده است و پس از آنکه به او گفته می‌شود بخشدار در ساختمان حضور ندارد، با سلاح سرد، ساعت‌ها یکی از کارمندان بخشداری را به گروگان گرفته است./عصرجنوب

ته مانده اعتقادات مردم را خرج رییس جمهور آینده نکنید

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:یکبار امام زمان و دین خدا را خرج احمدی نژاد کردید،اثرش را دیدید. ته مانده اعتقادات مردم را خرج رییس جمهور آینده نکنید.آقای پناهیان گفته اند: ملت ایران، اگر از حضور در رأی گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند.یکبار امام زمان و دین خدا را خرج احمدی نژاد کردید،اثرش را دیدید. دین و امام زمان را خیلی ارزان حراج می کنید.این حرفها و میکروفون های همیشه آماده صدا و سیما برای شما، پاسخ به سوال بزرگی است که چرا جوانان از دین زده شده اند.

آسترازنکا نام واکسن خود را بی سر و صدا تغییر داد

یک روز پس از آنکه آلمان واکسیناسیون آسترازنکا را فقط برای افراد بالای ۶۰ سال توصیه کرد رسانه‌های این کشور از تغییر بی سر و صدا نام این واکسن خبر دادند.شبکه خبری "ان تی وی" آلمان گزارش داد نام آسترازنکا روز پنج‌شنبه ۲۵ مارس مخفیانه به "واکسزویرا" تغییر پیدا کرده است.شرکت آسترازنکا گفته است که تغییر نام ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود./ دویچه‌وله

سوال توئیتری سایت رهبر انقلاب

سایت رهبر انقلاب با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران کنگره چهار هزار شهید استان یزد با رهبر انقلاب، در توئیتی بخشی از بیانات معظم له را منتشر کرد و نوشت: امروز کسانی هستند که در زیر سایه جمهوری اسلامی و به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان، با امنیت و آزادی و ۱۸۰ درجه بر خلاف خواسته های شهیدان و اهداف انقلاب کار می کنند! این ها جواب خون های پاک شهیدان را چگونه خواهند داد؟

هاشمی: گزینه حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست‌ جمهوری نیستم

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اینکه گفته شده شما یکی از گزینه‌های حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست‌جمهوری هستید، گفت: خیر، گزینه کارگزاران سازندگی نمی‌شود چرا که در حال حاضر جبهه اصلاح‌طلبان در این مورد تصمیم می‌گیرد.محسن هاشمی در مورد اینکه جبهه اصلاح‌طلبان در مورد ریاست‌جمهوری با شما گفت‌وگو کردند؟ تصریح کرد: هنوز اسمی بیرون نیامده است‌ بنابراین در مورد اگرها نمی‌توان صحبت کرد.

پیشنهاد جدید آمریکا به ایران چیست؟

تارنمای پولیتیکو دوشنبه شب در گزارشی مدعی شد که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا برای شکستن بن‌بست هسته‌ای، پیشنهاد جدیدی به ایران ارائه خواهد کرد. این تارنما به نقل از «دو فرد آگاه» نوشت که مقام‌های دولت بایدن هفته جاری پیشنهاد جدیدی به منظور آغاز گفت‌وگو با ایران ارائه می‌کنند. اماهنوز مشخص نیست که آیا ایران مفاد این پیشنهاد را خواهد پذیرفت یا نه؟

پیش بینی جهانگیری در مورد آینده تحریم های آمریکا علیه ایران

معاون اول رئیس جمهور درباره تحریم های آمریکاعلیه ایران گفت: با توجه به اعلام شکست فشار حداکثری از سوی آمریکایی‌ها، آن‌ها مجبور هستند به برجام برگردند و تحریم‌ها را لغو کنند.اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (سه شنبه) با حضور در شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد با پیش بینی‌هایی که برای سال ۱۴۰۰ وجود دارد و با توجه به اینکه آمریکایی‌ها با صراحت اعلام کرده اند که فشار حداکثری به شکست کشیده شده، مجبور هستند به برجام برگردند و تحریم‌ها را لغو کنند و به نظر می‌رسد شرایط مناسبی برای تولید کشور فراهم خواهد شد.معاون اول رئیس جمهور افزود: در شرایط بهبود اقتصادی نیز باید همواره سیاست‌های ما در راستای حمایت از تولید باشد و نباید تولید کنندگانی که در این سال‌های سخت، پای کشور ایستاده اند را فراموش کنیم.وی در ادامه با تاکید بر اینکه سیاست‌های پولی نظام بانکی و بازار سرمایه باید حمایت کننده بخش تولید باشد، گفت: سال گذشته بیش از ۶۰ درصد تسهیلات نظام بانکی برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بود و حجم تسهیلاتی که نظام بانکی در سال گذشته پرداخت کرد یک میلیون و ششصد هزار میلیارد تومان بود که عددی بسیار بزرگ و بیش از سه برابر بودجه دولت است.جهانگیری افزود: اگر ۶۰ تا ۷۰ درصد از این تسهیلات در بخش سرمایه در گردش هزینه شود، عدد قابل توجهی برای حمایت از تولید خواهد بود.

واکنش یک اصلاح‌طلب به برخی تلاش‌ها برای ناکام کردن اقدامات دولت

دبیر کل حزب آزادی گفت: گمانه زنی‌هایی بین اصلاح طلبان مطرح است اما هنوز نظر قطعی نسبت هیچکدام از این نامزدها نداریم و وارد بحث گزینه ها و مصادیق انتخابات نشده‌ایم."مجید محتشمی" در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: واقعیت این است که فشارهای گسترده آمریکا، آثار گرانی و افزایش قیمت کالا و خدمات باعث کاهش سرمایه اجتماعی در کشور شده که آثار آن را در انتخابات اسفند ماه ۹۸ شاهد بودیم.فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: قبل از دوم خرداد ۱۳۷۶ هم اظهارات و فضایی وجود داشت اما از فروردین تا اردیبهشت، شاهد بودیم آن سال که بیش از۶۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.وی اضافه کرد: امیدوار هستیم تا اتفاق مطلوبی در عرصه روابط بین الملل در ارتباط با ایران رخ داده و گشایش‌هایی در عرصه اقتصادی کشور شاهد باشیم، تنگناهای موجود کنار زده شود و شاهد داغ شدن تنور انتخابات در خرداد ۱۴۰۰ باشیم.محتشمی با بیان اینکه احیای برجام منجر به گشایش در فضای بین المللی و شرایط اقتصادی و به تبع آن افزایش امید مردم می‌شود،‌ گفت: دولت در این زمینه تلاش می‌کند و صحبت‌های رییس جمهوری نشان از آمادگی دولت برای احیای برجام دارد با این حال دست‌هایی تلاش می کنند تا این شرایط را به‌هم بزنند و گرد و غباری ایجاد شود تا آمریکایی در این موضع برجام و شرایط جدید حضور پیدا نکنند.

عباس عبدی: دلسردی مردم از انتخابات ربطی به بیگانگان ندارد

عباس عبدی می گوید: وقتی که گفته می‌شود فضای مجازی رهاست منظور عملکرد حضور افراد فرامرزی در آن است که برای حل آن فقط یک راه موثر وجود دارد آن هم توسعه آزادی‌های رسانه‌ای در داخل کشور است. اگر مرجعیت رسانه ها را به داخل بیاوریم دیگر اساسا کسی به فضاسازی‌های افراد بیرون کاری نخواهد داشت.عباس عبدی، فعال و تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرآنلاین، درباره نگرانی ها درخصوص رها شدن فضای مجازی و بهره گیری بیگانگان از این فضا برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، گفت: درباره ول بودن وب و فضای مجازی ابتدا باید این فضا را توصیف کنیم که چه ویژگی دارد؟ فضای مجازی با مطبوعات دو فرق اساسی داره یکی اینکه همه جهانیان در این فضای مشترک هستند و حضور دارند و هیچ مرز و محدودیتی ندارند. این ویژگی ذاتی فضای مجازی است. درحالیکه مطبوعات در داخل کشور تولید می‌شود.وی افزود: دوم اینکه مطبوعات و رسانه های رسمی دارای مدیر مسئول‌اند که پاسخگو هستند اما در فضای مجازی چنین چیزی وجود ندارد. بنابر این کسانی که در خارج هستند، رها هستند کسی نمی‌تواند به آن ها بگوید چی بنویسید و چی ننویسید، ولی آن‌هایی که در داخل هستند طبیعی است که در چهارچوب قانون می‌نویسند و رها بودن برای آنان مصداق ندارد.

توضیح مهمان پرست درباره کاندیداتوری در انتخابات: مستقل شرکت می‌کنم

سخنگوی پیشین وزارت خارجه از کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: بصورت مستقل در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم.رامین مهمان‌پرست سفیر اسبق ایران در لهستان و سخنگوی پیشین وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره خبر اعلام کاندیداتوری‌ وی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 اظهار داشت: خبر را تایید می‌کنم و آماده ثبت‌نام در انتخابات هستم.وی در پاسخ به این سوال که آیا از سمت گروه خاصی تشویق به ثبت‌نام در انتخابات شده، گفت: حضور من در انتخابات مستقل است و به توصیه کسی ثبت‌نام نمی‌کنم.

لاوروف: بایدن پیام‌های امیدوارکننده‌ای در باره برجام ارسال می‌کند

وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه دولت بایدن پیام های امیدوارکننده ای برای خروج برجام از بن بست ارسال می کند، گفت کشورهای برجام در حال کار بر روی بازگشت همزمان ایران و آمریکا به برجام هستند.وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در نشست باشگاه سیاسی والدای در مسکو گفت که دو مساله در مورد احیای برجام وجود دارد.سرگئی لاوروف افزود: مساله اول اینکه ایران می خواهد که همه تحریم ها در ابتدا لغو شوند و سپس به تعهدات خود بازگردد. لاوروف خاطرنشان کرد: اما آمریکا اعلام کرده است که در ابتدا ایران باید برجام را اجرا کند و پس از آن واشنگتن در این مورد و اجرای تعهدات خود تصمیم گیری خواهد کرد.وزیر خارجه روسیه گفت: مساله دوم به اصطلاح برجام پلاس است که پیشنهاد می شود تغییراتی در شکل اولیه برجام داده شود ازجمله مساله برنامه موشکی ایران به آن اضافه شود.لاوروف تصریح کرد: به عقیده ما چنین رویکردی به بن بست منتهی می شود. روسیه خواهان احیای برجام بدون هر گونه تغییری است.

درخواست چالشی آشنا از شورای نگهبان

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از شورای نگهبان درخواست کرد برای جلب بیشتر اعتماد و احترام عمومی؛ آیین رسیدگی، ملاک‌های تفصیلی و اهم مذاکرات خود را در خصوص احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان مطرح دوره‌های‌ گذشته منتشر کند.حسام‌الدین آشنا روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: با توجه به نزدیک شدن ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر از شورای نگهبان درخواست می‌شود که برای جلب بیشتر اعتماد و احترام عمومی؛ آیین رسیدگی، ملاک‌های تفصیلی و اهم مذاکرات خود را در خصوص احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان مطرح دوره‌های‌ گذشته منتشر کند.آشنا همچنین امروز در توییت دیگری نوشت: اشتباه نکنیم نسبت‌های خانوادگی، سوابق نظامی یا اداری، مدرک حوزوی یا دانشگاهی، حافظه خوب، بیان سلیس، چهره، سیادت، پرتلاش بودن، بازی‌گری و رندی هرگز نمی‌تواند جایگزین دانش، بینش و روش علمی و شهامت اخذ تصمیمات سخت برای اداره کشور شود. تجربیات تلخ خود را تکرار نکنیم.

نمازی: مخالف حمایت از نامزد استیجاری هستم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران ضمن مخالفت با نامزد استیجاری به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌ جمهوری، گفت: حمایت از نامزد غیراصلاح‌طلب به بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تری نیاز دارد.علی‌محمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره دیدگاه‌های مختلف در حزب کارگزاران سازندگی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: موضوع حمایت از نامزد خاص تاکنون در شورای مرکزی حزب مورد بحث قرار نگرفته است.وی اضافه کرد: اگر نامزد حزب تایید نشد و یا جبهه اصلاح‌طلبان ایران به این نتیجه رسید که از گزینه‌ای غیر از نامزد کارگزاران حمایت کند، با توجه به شناختی که از شخصیت حسین مرعشی(به عنوان نایب رییس جبهه اصلاحات ایران) دارم، حزب کارگزاران به تصمیم ائتلاف پایبند خواهد بود.عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه پایبندی به نظر نهایی جبهه اصلاحات ایران یک اصل پذیرفته شده در حزب کارگزاران است، افزود: در انتخابات گذشته هم حزب ما به تصمیم نهایی شورای‌عالی سیاست‌گذاری پایبند بود. اگرچه برای مواجهه با وضعیتی که همه گزینه‌های شاخص اصلاح‌طلبان در مرحله احراز صلاحیت‌ رد شوند، تاکنون بحثی نشده است.نمازی یادآور شد: گفته عطریانفر درباره حمایت از علی لاریجانی، بر مبنای احتمالاتی است که ممکن است در شرایط خاص و از روی ناچاری صورت گیرد. آن هم باید در جبهه اصلاحات به این نتیجه برسند. از الان نمی‌شود نظر متقنی درباره گزینه نهایی حزب کارگزاران یا جبهه اصلاحات داد.

محمد صدر در مورد سند همکاری ایران-چین: اگر FATF تصویب نشود، مشکلات به قوت خودشان باقی خواهند ماند

محمد صدر در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم‌ها و مساله عدم تصویب لوایح FATF از سوی ایران ممکن است مانعی بر سر راه همکاری‌های آتی ایران و چین در بستر این سند همکاری اخیر باشد، تصریح کرد: از آنجایی که مساله FATF مربوط به روابط بانکی در عرصه جهانی است، لذا نمی‌شود بدون پذیرش FATF به راحتی همکاری‌های اقتصادی و تجاری در عرصه جهانی داشت و ما برای تسهیل در امور خود نیازمند آن هستیم وگرنه مشکلات به قوت خودشان باقی خواهند ماند. همچنین درباره تحریم‌ها نیز باید گفت که قطعا این تحریم‌ها بی‌تاثیر نخواهند بود.وی همچنین در پاسخ به این پرسش که سرنوشت بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظشام به کجا رسید، تاکید کرد: هنوز اتفاقی رخ نداده است. قرار بود که این موضوع قبل از عید 1400 در مجمع بررسی شود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و هنوز هم جلسه‌ای برگزار نشده تا به این مساله ورود شود و حالا باید دید که در نهایت چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ می‌شود. به هرحال موضوع FATF بسیار مهم است و باید حساسیت بیشتری در این خصوص در نظر گرفته شود.

۸۰ درصد کادر درمان کشور واکسینه شدند

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اولویت کادر درمان بیماران کرونایی برای تزریق واکسن، گفت: تاکنون ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی در کشور واکسینه شده‌اند. دکتر مریم حضرتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار به خبرنگاران اظهار داشت:‌ واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و فعالان بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند. وی تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس پروتکل‌های ارائه شده وزارت بهداشت، مرحله به مرحله انجام می شود. دکتر حضرتی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور کنترل شده است، افرود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موج چهارم کرونا بالا بگیرد.

عارف: بیایید عذرخواهی از ملت را با مشارکت دادن ایرانیان، نمایان سازیم

محمدرضا عارف: بیایید شعارهای انقلاب را در عمل مان ترجمه کنیم. بیایید استقلال از شرق و غرب را با محرم دانستن مردم، شفافیت و صداقت تعریف کنیم و مفاد معاهدات بین المللی را در مرأی و منظر ملت ایران قرار دهیم. بیایید آزادی را با ایجاد زمینه مشارکت ملت در سرنوشت خود به منصه ظهور برسانیم. بیایید جمهوری اسلامی ایران را جمهوری سازگار با دستاوردهای بشری و با قرائتی حقوقی تفسیر کنیم. بیایید در آستانه ورود به قرن جدید، امید و اعتماد را مبنای سیاست قرار دهیم. سیاست راستین یعنی سیاست مردم بنیان، پادزهر مشکلات ایرانیان در آستانه ورود به قرن جدید است. بیایید عذر خواهی از ملت را با عمل و با مشارکت دادن ایرانیان، نمایان سازیم. ایران عزیز در شرایط کنونی نیازمند مدیریتی هوشمندانه تر از گذشته است. امیدوارم با درایت و کیاست همزمان حاکمیت و ملت زنده و پویای ایران، فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت را آغاز کنیم. یقین دارم که ملت صبور ایران در این برهه از زندگی سیاسی خود، همچنان امیدوارانه سیاست‌ورزی خواهد کرد و خود را آماده ورودی مسئولانه به قرن جدید خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۰۴
خیانت یعنی این که یک‌ ایرانی را برای یک مرغ از صبح تا ظهر در صف نگهداری. متوجه نیستی این ملت نگران چه چیزی هستند.
از این قراردادهای غیرشفاف آبی برای ایران گرم نخواهد شد مخصوصا انهم از طرف چین و بعد از چند سال آثار زیانبار آن مشخص میشود درست مثل فعالیت کشتی های ماهیگیری چینی در خلیج فارس که کف دریا را جارو میکردند و حالا ممنوع فعالیت شدند البته بعد از چند سال فعالیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
اولين اشكال قرارداد ایران و چین اینکه سرمایه گذاری آنها به دلار میباشد و خرید نفت به یوان هست، یعنی ما برای چین برای ارز دلار تهیه کنیم

دومین اشکال شرکت‌های چینی در تمامی پروژه‌های مربوط در ایران حق تقدم دارند.
این قراداد مطمئنا به نفع کشور هست.چون خیلی از تحریم های آمریکا عملا بی اثر میشه و ضمنا چین همه جور چیزی که ما نیاز داریم تولید میکنه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و نفت ما هم نیاز چین را برطرف میکنه.تصمیم عقلانی و صحیحی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
شیر مرغ تا جون آدمیزاد منظور جنسهای بنجل و آشغال چینیه دیگه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
عزیز من بیشتر کالاهای چینی بنجل و زپرتیه و دو روز دوام نداره . اقتصادمون چینی بشه که واویلاست . یعنی حواسم نبود ببخشید کالای چینی هزار برابر با کیفیت تر و بادوام تر از کالاهای آلمان و آمریکا و غیره هست . شما راست میگی
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
زمان ترکمنچای هم از این دلایل آوردن شما معلومه تو هیچ صفی نمی ایستی بجز صف خروج از کشور
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
از تعداد رای های مثبت و منفی کاملا میتوان به این نکته پی برد که تعداد عقلا نسبت به عامه مردم در کشور چند به چند است.امیدوارم سخنم را توهین تلقی نکنید ولی تعداد عقلا نسبت کمی را تشکیل میدهند
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
بله دوست عزیز. متاسفانه چین همه چی درست می کنه.... اما با چند درجه کیفیت و متاسفانه هم به ما بدترین کیفیت رو میدن. در هر صورت کسی مخالف این نیست که مسئولان دنبال راهی جهت دور زدن تحریم نباشن، اما باید ببینیم در برابر این که بتونیم یه تجارت نیم بندی با چین داشته باشیم، چینی ها از ما چی می گیرن؟؟؟؟ درسته که ما می تونیم تا خودودی بخشی از صادرات نفت خود رو به چین داشته باشیم(حالا بماند که با قیمت ارزون تر) اما در برابر اون پول نفت رو مستقیم نمی تونیم بگیریم و یا مجبور هستیم کالاهای بی کیفیت ازشون خریداری کنیم. بعد هم مسئولان باید شفاف سازی کنند که محتوای این قرارداد چی هست؟ آیا این قرارداد به تایید مجلس رسیده؟ آیا این قرارداد در راستای منافع ملی ما و مردم ایران هست؟ یا اینکه صرفا مسئولان دنبال کوتاه ترین راه بودن که بتونن یه کمی از مشکلات تحریم رو به هر قیمتی کم کنند؟ اگه قراره در برابر چینی ها امتیازات فراوانی دهیم و در برابر خدمات و کالای بی کیفیت بگیریم که این عین خیانت به کشور هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
جین دارن به اروپا و آمریکا هم کالا صادر میکنه...اینکه تجار ما دنبال جنس بنجلن ربطی به چین نداره...تازه به نظر من با توجه به قیمتش میارزه.....البته این رو هم بگم همه به فکر منافع خودشونن ولی بعضیا خوی لات بازی دارن و زورگو ان مثه آمریکا که دیدین با برجام چه کرد...من موندم اونایی که به قرارداد با چین نقد وارد میکنن سر برجام کجا بودن
حسین
| Croatia |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
آقا چیه همش میگین جنس چینی بدرد نمیخوره.من گوشی هواوی میت ۷ الان هفت ساله دستمه.دیگه فسیل شده ولی هنوز کار میکنه.کدوم آیفون آمریکایی ۷ سال کار میکنه اونم دست یه مکانیک
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
ناشناس ۱۶:۰۷ شما اصلا قرار داد ترکمانچای را مطالعه کردی یا فقط اسمش رو شنیدی!؟ قرار داد ترکمنچای بعد از 13 سال جنگ و شهادت هزاران سرباز آذربایجانی و تصرف مساحت زیادی از منطقه آذربایجان و حتی تبریز توسط ابر قدرت بزرگ آن زمان که ناپلئون بناپارات را شکست داده بود بسته شد و آن هم نه برای بخشش آن سوی آراز بلکه باز پش گیری این سوی رود آراز، چون عملا قسمت های شمالی آذربایجان از دست رفته بود.پس الکی هی ترکمنچای تورکمنچای نکنید.0
باشه ما احمق ما خاین. آخه این چین کافر کمونیست اومده برای رضای خدا به ما خدمت کنه ؟؟؟؟؟ اگر خدمتی کنه 100 برابرش را از ما پول و زمین و معدن و نفت و گاز و ... میگیره . اگر از مفاد قرارداد بیشتر بگیرد آیا ما قدرت مقابله با چین را داریم ؟؟؟ ایا اگر زیاده خواهی کنه زیاده روی کنه ما می توانیم آنها را سرجای خودش بنشانیم ؟؟؟ یعنی که چی که اینقدر راحت به مردم توهین می کنند ؟؟؟چطور اگر قرار باشد که مردم با مال و جانشان از کشور دفاع کنند هزاران لقب خوب و فاخر به مردم می دهند اما اگر با چیزی مخالفت کنند باید فحش بشنوند ؟؟؟؟ مردم ما جون دادند تا از کشور دفاع کنند حالا به این راحتی کشور را چوب حراج زدند دادند به چین چرا ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
اگر با آمریکا چنین توافقی بسته بودیم باز هم همین حرف رو میزدین؟
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
دوست عزیز ناراحت نباش. امثال شریعتمداری کیهان در این مملکت کم نیست. از دید این آقایون، مردم فقط برای زمانی خوب هستن که موافق اونا باشن و اگه کسی مخالفتی با نظر حضرات داشت!!! پس خیانتکار و یا احمق و دیوانه هست.
کشور مسلمان کش چین، دوست اول کشور ایران :/
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
آمریکا بیش از یک میلیون مسلمان رو در 20 سال اخیر با جنگهایی که ساخته کشته. چین نهایتا اویغورها رو به اردوگاه میفرسته نمیکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
اگر وهابی و داعشی مسلمونن تو درست میگی
وقتی قرار روزی یک میلیون بشکه نفت مارا بخره و چهارصد میلیارد دلار در زیرساخت ها هزینه کنه چرا میگید خیانت چرا نمیفهمید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
آقای فهمیده 100 برابر اون پولو از ما میکشه بیرون فکر کردی عاشق چشمو ابرومونه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
نفت 25 تا 30 دلاری به مدت 25 سال.حالا فکر کن ببین مردم نمی فهمند یا جنابعالی
امان از آقای شریعتمداری!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
با تصمیمات امثال شریعتمداری کشور به یک دوراهی رسیده که چاره ای جز عقد همچین توافق هایی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
شما دوباره به امثال روحانی رای بده که درست ترش کنن چون درستش کردن تو این 8 سال
بنازم به دینداری وتدین تو مه بی ادب ترین شخص روزنامه ای هستی ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اگر به نفع ایران نیست چرا آمریکا و اسرائیل ناراحت هستند؟
آقای شریعتمداری در همه امور متخصص هستند
تو با سواد مایی؟ ۲۰ ساله صنعت دستته یه تشتک نتونستی تولید کنی!!
به ما هم مثل شریعتمداری تریبونی برای حرف زدن و اظهار نظر کردن اختصاص دهید .

چرا فقط شریعتمداری و شریعتمداری ها حق حرف زدن دارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
آخی نازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
شما که آخه حرفاتون گوش عالمو کر کرده
اگر شریعتمداری کیهان !! از جزئیات تفاهم نامه با چین اطلاع دارند
لطفا برای اطلاع همه صاحبان کشور ، که مردم هستند ، نیز آنرا در دسترس قرار دهند
تا مورد قضاوت درست و بررسی کارشناسانه قرار گیرد
و ایشان تنها با متهم کردن و تهمت زدن به مردمی که از جزئیات آن خبر ندارند فقط میزان ادب و نزاکت و انصاف پایین خودشان را نشان می دهند و بس !!!!
آقای شریعتمداری گلی به جمالت آخه چه آدم عاقلی قرار داد ۲۵ ساله میبندد چرا قرار داد ۵ ساله امضا نکردید انگاره شما هم عقل خودت را راهی بیابانه کرده ای وای به حال ملتی که صاحبدنظرانی مشل شما وظریف دارد. مملکت را نابود کردید ول کنید وشما هم باید محاکمه شوی تا ۲۵.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
برجام هم 25 ساله بود! در ضمن این قرارداد نیست نقشه راه برای همکاری بلندمدته! طبیعیه که مدتش طولانی باشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
این مردک پر تیراژ ترین روزنامه ایران را تبدیل کرد به کم تیراژ ترین حالا واسه ما شده آقا بالاسره واقعا که دستمال یزدی آدمو به کجاها که نمیرسونه.
خائن کسی است که ندانسته می پذیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
احسنت ورنه برجام دانسته امضا شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
احسنت
واقعاً این آقای شریعتمداری روغن داغ وضعیت کشور است...مرد حسابی لااقل یک گزینه دیگر اضافه می کردی و مثلاً می گفتی یا نا آگاه هستند.چرا براحتی به اینهمه مردم توهین می کنید؟ حال اگر کسی بگوید شریعتمداری... است که حرف دل مردم را نمی فهمد ناراحت نمی شوید. حداقل ناراحتی مردم این است که چرا بدون اطلاع مردم با چین قرارداد طولانی مدت می بندید و یا درخصوص تقسیم خزر توافقنامه امضا می کنید؟
آقای کیهان چرا فحش می دهی اصلا به ما چه...
به این می گن مملکت حسین قلی خانی! آقای شریعتمداری رسما به بخش بزرگی از ملت توهین می کند و احمق و خائن خطابشان می کند و هیچ مرجع قانونی وجود ندارد که علیه ایشان اعلام جرم کرده و جلوگیری کند از بروز مجدد اینگونه اتفاقات.
آیا این قراراداد 25 ساله با چین کمونیست به تائید اهل فن رسیده ؟؟؟ آیا اساتید حقوق بین الملل یا آدمهایی که در مورد اسناد همکاری بین کشورها و قراردادهای بین المللی تخصص و تجربه دارند آنرا بررسی و تایید کرده اند ؟؟؟ آیا امکان فسخ در آن پیش بینی شده ؟؟؟ مفاد آن چرا مخفی باقی مانده ؟؟؟ قراردادی ساده و معمولی و روتین مثل قرارداد با مربی فوتبال در مورد ویلموتس به فاجعه ای وحشتناک ختم شد . آخر و عاقبت این سند همکاری همه جانبه به کجا می رسد؟؟؟ خدایا خودت به ما مردم بیچاره و بدبخت و فلک زده ایران رحم کن خدایااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
اساتید اهل فن رو از دم از کشور فراری دادن و یه مشت فیکه با پارتی مدرک گرفته برای مملکت مونده!
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
این قرارداد حقوقی نیست پس الزامی برای اجراش وجود نداره. هر زمانی قابل فسخه
روز نامه کیهان بهتر است بداند که حالت چهارمی هم وجود دارد: آنهایی که سطحی نگر، جوگیر و حزب باد و البته شایعه پسند هستند هم از بی تعقلی گرفتا چنین جهالتی می شوند و اگر 4 تا سوال درست ازشان بپرسی تا تناقض های درونی و جهل آمیزشان آشکار شود مات و بی پاسخ و گیج ماده و بدون حجت و دلیل و رسوا باقی خواهند ماند و خودشان شروع به اعتراف به کم اطلاعی خواهند کرد در حالیکه نمی دانند از کجا ضربه خورده و به دام مخالفت ناآگاهانه افتاده اند (بمباران و پمپاژ شایعات و شبه اخبار و شبهه افکنی های مغرضانه رسانه های معاند عمدتا ماهواره ای و شبکه های اجتماعی مغرض و بد اندیش در لباس دوستانه پنهان شده).
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
آقای و یا خانوم محترم ناشناس!!! چرا صرفا یه طرف موضوع رو نگاه می کنید که خود دوست دارید دیده بشه. چرا به مردم انگ حماقت و دیوانه و خائن می زنید و یا نا آگاه؟؟؟ خوب شما و دوستان کیهانی و بقیه که عاشق چین شدن، چرا نمیان و برای مردم احمق، نادان دیوانه و خائن توضیح دهید ک مفاد این قرارداد چی هست و در برابر چیزی که از چین میگیرید چی به چینی ها میدید؟؟؟ تو این شرایط که چین واردات نقت خود رو به صورت قانونی از ما قطع کرد و با تحریم های امریکا کاملا همسو شد، چه اتفاقی افتاده که الان حاضره جلوی تحریم های امریکا رو بگیره و مشکلات اون رو با امریکا قبول کنه؟؟؟؟؟ معلومه که خیلی خیلی بیشتر از ما گیرش میاد. بعد هم الان کشور ما ممکنه دوباره با امریکا و اروپا به یه توافق برسن. فرض کنید امریکا کوتاه اومد و تحریم ها رو برداشت؟!؟! اونوقت تکلیف این قر ارداد با چین چی میشه؟ چرا عاقل کند کاری که ...
نفت را با 32 رصد تخفیف به چین میفروشید و بعد چین دو سال میخواد پولشو با یوآن بده.
خوب این دو سال پولی که میخواد بده بهره خود پولمونه.
آقای شریعتمداری حالا .... ؟
شما صلاحیت نمایندگی مردم را ندارید چون بدون نظر مردم قرارداد امضا کردید
رای بی رای
این آقای شریعتمداری که هست که به مردم توهین میکند ؟
تا حالا چه گلی به سر این مملکت زده جز توهین و بی احترامی ؟
حیف اون درختانی که برای تهیه کاغذ روزنامه بی خاصیت تو بریده میشوند.
این متن که به اندازه توهین ایشان رکیک نیست تابناک، پس سانسور نکن
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. واقعا به این جمله اعتقاد دارید؟ اگر اعتقاد دارید چرا سخنان افرادی چون علم الهدی و شریعتمداری و افرادی از این دست را که دایم به مردم و مخالفان خود توهین می کنند منشر می کنی؟
آقای شریعتمداری ادب آداب دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
این جمله مخاطب دارد ، و آن هم انسان با ادب است
آقای شریعتمداری تا متن توافقنامه منتشر نشده حق نداری به مردم بی احترامی کنی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
دوست عزیز متاسفانه اقای شریعتمداری و دوستان اون، خود رو صاحب این مردم می دونن و کسی که صاحب یه چیزی هست (حالا هر چیزی) هر جوری دلش بخواد با اون رفتار می کنه. هر چی دلش خواست بهش میگه .... این واقعیت کنونی کشور.
وقتی شریعتمداری از چیزی دفاع می کنه من بیشتر اطمینان پیدا می کنم که به ضرر ملته
میگفتند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ ومیش است پس نباید شکل بگیرد / آیا رابطه ما با چین رابطه میش و میش است ؟ آیا بواقع چین از میلیاردها دلار معامله با آمریکا و اروپا بخاطر ایران صرف نظر میکند ؟؟؟ با چه قیمتی ؟؟؟
در واقع هر کسی دقیقا مثل ایشون فکر نمیکنه از نظر ایشون احمق هست .. آفرین به جنابعالی
پس از دریافت واکسنهای آمریکایی از قطر که گفتند یک خیر ! به ایران اهدا کرده، هیچ یک از مسئولین بلندپایه درست و حسابی ماسک نمیزند.
آقای شریعمتداری، شما هستید که فکر می کنید عقل کل هستید و دیگران حق اظهار نظر ندارند، حتی اگر نظراتشون مخلف امثال شما باشه
جناب شریعتمداری
شهدا برای حفظ مملکت خون دادند. نه برای آنکه شما دو دستی آنرا دودستی تقدیم بیگانه کافر کنید.
جناب حسين شريعتمداري، شما كه جزو خواص هستيد و از مزاياي طرح خبرداريد به بقيه هم بگوييد تا در حماقت نمانند....
اولآ وظیفه حکومت تامین امنیت تمام ملت است دوما شهدا بدون هیچ منتی از امنیت مردم دفاع کردند
. آخه کدوم آدم عاقلی بدون این که از مفاد توافق خبر داشته باشه موافق توافق نامه باشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
مثل همون آدمهای عاقلی که بدون خبر از مفادش باهاش مخالفن
چیزی که اقای شریعتمداری طرفدارش باشه، مطمئن باشیم هیچ خیری درش نیست. ما آنچه از این آقا و همفکرانش دیدیم، مخالفت با برجام، مخالفت با رفع تحریم ها، طرفداری از تندروی های افسار گسیخته، نادیده گرفتن درد و رنج مردم، بستن تنگه هرمز، خود ابرقدرت پنداری، دیگران موش پنداری، و کلا چیزهایی از این قبیل بوده است. مطمئنا از این قرارداد هم هیچ چیز خوبی نصیب ما نمی شود و در اصل، کشورها در تنگناهایی مانند ما نباید قراردادی ببندند چون به دلیل شرایط دشوارشان مجبور به حرف شنوی نیمه مطلق تا کاملا مطلق می شوند.
من با نظر آقای شریعتمداری موافقم فقط با این تفاوت که این نظر شامل برجام نیز باید باشد.
استاد شریعتمداری شما که تحمل هموطنانی که ایدیولوژی چپی داشتند نداشتید و همه را یا فراری دادید یا بهر صورتی محو کردید چطور شده که دو کشور دیکتاتور با ایدولوژی کمونیستی حالا دیگر دوست و مانوس شما شده اند۰ چرا به خود اجازه میدهی که به دیگران توهین کنی و برچسب بزنید۰ ایکاش که برخورد دوستانتان را هم در روسیه و چین با همکیشان خود میدید۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
احسنت
وقتی آدمی مثل شریعتمداری از قرارداد ۲۵ ساله با چین اینطوری دفاع میکنه، حتما داستانی پشت ماجراست!
هرکس آزاد هست نظرش رو بگه و فکرهای همه شبیه هم نیست این دلیل بر احمق بودن نیس ولی کسی که به دیگران توهین میکنه احمقه آقای شریعتمداری
اقای شریعتمداری
صحیفه نور جلد ۴ صفحه ۱۵۷ رو مطالعه کن ببین به کی داری توهین میکنی
شما حق نداری به معمار انقلاب توهین کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
هزار افرین
جناب شریعتمداری شما در جایگاهی نیستی که بخواهید احمق و دیوانه و خائن تعیین کنی.نهایتا شما سردبیر انتسابی یک جریده زرد به درد نخور هستی.
جناب اقای حسین شریعتمداری شما از تفاهم نامه دفاع می کنید

آیا شما بدون اطلاع از مفاد تفام نامه از ان دفاع می کنید

چونکه فقط افراد خاصی از مفاد ان مطلع هستند
به آقای شریعتمداری بگویید تاریخ خود قضاوت می کنند...
امیدوارم ایشان در تمام این دسته بندی هایی که خود گفته نباشد......
این ادبیات ایشان...
از مدير روزي نامه كيهان سوال كنيد؛ اگر اين قرارداد اينقدر خوبه پس چرا از برملا كردن مفاد آن خجالت ميكشيد؟
از اصولگراها که توقعی نمی رود اما جالب است که فرموده اند "واقعیت این است که فشارهای گسترده آمریکا، آثار گرانی و افزایش قیمت کالا و خدمات باعث کاهش سرمایه اجتماعی در کشور شده که آثار آن را در انتخابات اسفند ماه ۹۸ شاهد بودیم"! این جمله حداکثر توان درک یک مثلا اصلاح طلب از علت کاهش سرمایه اجتماعی کشور را نشان می دهد. یعنی ایشان فقط موضوع را تقلیل داده اند به گرانی! و علت گرانی را هم فشار آمریکا دانسته اند. این حد ناچیز از شناخت جامعه ای که در آن زندگی می کنند خودش یک عامل منفی است که به این جماعت اصلاح طلب رای ندهیم. باعث نا امیدی هستید
آنهایی که با قرارداد ۲۵ ساله با چین مخالفت می کنند یا احمق و دیوانه هستند و یا خائن!!!!!!!!
اول بدهی ها رو حداقل بگید پس بدهند. یک کارخانه که در ایران ساخته اند و تعطیل نشده و ضرر نده را نام ببر
کسی به این بابا ادب یاد نداده؟
چقدر این تبلیغات شرف الشمس روی اعصاب هستند تا چه حد و کی میخواهند از اعتقاد و مذهب مردم برای کسب درآمد سو استفاده کنند خدا میداند. سایتهای خبری مختلف هم که انگار مرده شور هستند و کاری به خوب و بدتبلیغات ندارند و پولشان را میگیرند. اصلا خود این سایتها تبدیل به محلی برای تبلیغ کارهای خلاف و غیر معمول در جامعه هستند از پول درشدن با هر وسیله ای و روشی گرفته تا تبلیغات با سو استفاده از دین و اعتقادت و همه چیزهای دیگه. واقعا درست گفتند که فضای مجازی ول هست.
جناب شریعتمداری از افعال معکوس استفاده کرده ... .
آقای شریعتنداری به گفته خود دقت نمایید:
اگر احمق و یا دیوانه نباشند بی تردید درپی خیانت به کشورشان هستند و حالت چهارمی وجود ندارد.
1. مردم و یا هر ایرانی که دغدغه کشورش را دارد؛ می تواند دیدگاه خود و نگرانی هایش را بیان کند.
2. شرط ادب و اخلاق نیست که با بی احترامی به فردی با دیدگاه مخالف مورد خطاب قرار داد.
3. گویا وی مشکل جمع و تفریق را چندان بلد نیست. اگر دو گزینه خائن (!) و احمق (!) را در نظر بگیریم؛ باید مورد سوم را پس از آن آورد. پس مورد چهارم چیست؟
آقای شریعتمداری اگر دسترسی به متن قرارداد دارید یک نسخش را ذر روزنامتون چاپ کنید.
حسین آقا! مخالفان پرو پا قرص برجام در کدوم دسته قرار می گیرند!
چطوری میشه یک نفر اینقدر اجازه داشته باشه به مردم دری وری بگه؟؟ شریعتمداری...
آزادی بیان یعنی اگر مخالفت کنی احمق و نادان و خائن محسوب میشی
چه فرقی بین ترامپ و بایدن هست
۱_ ترامپ اقتدار داشت بایدن ندارد
۲_ ترامپ اهل معامله و توافق بود ، بایدن اهل تزویر
۴_ترامپ دنبال برجام ۲ و حل مسایل موشکی طی یه توافق جدید بود ولی بایدن دنبال ضمیمه کردن آن به برجام قبلی
۵_حداقل ترامپ دیگه نمیخواست اعراب وارد مباحث برجام بشه ولی بایدن میخاد کشورهای منطقه هم وارد بازی شدند
پس ترامپ بهترین فرد برای مذاکره بود حداقل جمهوری خواهان مورد حمایت او بودن ولی بایدن با مانع بزرگی مثل سنا و منندز روبروست ؟؟
عاشق ادبیات مسئولین محترم هستم!!!!!!!!!!!!!!!!
ما هم سپاسگزاریم از دانایان و باهوشانی که مملکت رو بعد از چهل و اندی سال به اینجا رسوندن!!!!
حاج حسین تاریخ در مورد جنابعالی قضاوت خواهد کرد هر چند الان هم میشه قضاوت کرد
مدیر کیهان خودش رو دانا میدونه؟
اقایی شریعتمداری معنی خیانت و حماقت را اکثریت جامعه میدانند چیست.
متاسفانه چون توییتر فیلتر نمی تونیم به سوال جواب بدید
ببخشید
تابناک نظرات ملت را برای شریعت نامداری منتشر کن...
درود
جناب شریعتمداری ما که تایید نمی کنیم
اما شما متن قرار داد ناخوانده را چطور تایید می کنی
سلام ای تیراژ 1000تا

سکوتت بهتر از........
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
آنهم برای شیشه پاک کنی
درود
من به عنوان یک کارگری که زیر خط فقر .....فرستاده شدم برایم فرقی ندارد کی رییس جمهور بشود
پس رو مخ من فکر نان فرزندانم است ...رای بی رای
رای دان یعنی ثبات تورم و اختلاس این گروه اصلاح طلب یا آن گروه اصولگرایان
اظهار نظر برای همه آزاد است و ایشان باید به عقیده مردمی که مخالف هستند نیز احترام بگذارد و نه اینکه با توهین جو را متشنج کند
، آیه نفی سبیل را خوانده ای؟
نه شرقی نه غربی فقط چینی
تابناک متوجهی کارت در سانسور بیش از حد نظرات بسیار توهین آمیز و زشته ؟
با این وضع اینهمه ادعا دارید ؟ شما حاضر نیستید ۴ تا نظر مخالف رو تایید کنید وای به حال بقیه مسائل
آقای شریعتمداری تو فقط وحداکثر یک روزنامه نگاری .وحق داری نظر شخصی خودت را بیان کنید به هیچ وجه حق نداری بخشی از مردم حتی اگر اقلیت باشند دیوانه و احمق و خائن خطاب کنید و اینجا دادستان کل کشور طبق قانون میتواند علیه شما ادعای جرم کند .
وفتی جناب شریعتمداری چنین افاضات می کنند. مطمئن می شویم مشگلی بزرگ در راه است
دوستانی که بند بند برجام را ترجمه و منتشر میکردند و ساعت ها روی معنی یک فعل یا کلمه بحث میکردند حالا طرفدار یک قرارداد نامشخص با کلی بندهای سری شده اند و بقیه را خائن مینامند!‌
آقای شریعتمداری ..بفرمایید چرا چین ۲۰میلیارد دلار پول ایران را نمی دهد ؟بفرمایید چرا چین چندین قطعنامه سازمان ملل علیه ایران را امضا کرد؟ بفرمایید چرا چین با صادرات کالاهای بنجل باعث تعطیلی صدها کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ در ایران شد ؟ بفرمایید چرا چین قراداد برقی کردن راه آهن تهران مشهد را که چند سال پیش منعقد شد تاکنون اجرایی نکرده است ؟ بفرمایید چرا چین با ایغورهای مسلمان بد رفتاری می کند ؟بفرمایید اصلا ملت تشیع ایران با چینی‌های دین ستیز چه سنخیتی دارد ؟ و.....
روزنامه کیهان تو نه شریعت سرت میشه که توهین میکنی نه روی مداری
اقای شریعتمداری شما اخرت خودتان را به خاطر دنیای دیگران خراب کرده اید
اقای عارف لطفا اینقدر مطالب طنز نفرمائید
آقای شریعتمداری تو بهتر از همه می دانی آن دو امضای باصطلاح سند ۲۵ساله فقط روی کاغذ است .و فقط جنبه تبلیغاتی و ابراز قدرت چینیها در مقابل غرب است و قابلیت اجرایی ندارد .
دلسردی مردم به انتخابات بصورت خطی و مستقیم با عملکرد غربگراها، رانتخواران و نگاه تحقیرآمیز به ملت ایران در برابر مزدوران خارجی که مکرر توسط اصلاح طلبان و بعضی رجال سیاسی پمپاژ می شود، مرتبط است.
اگر کسی بگوید : آقای شریعتمداری یا چینی است یا روسی ! ایشان چه پاسخ می دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
آفرین
طرز دفاغ شریعتمداری واقعا با این قرارداد جور درمیاید.
"عارف: بیایید عذرخواهی از ملت را با مشارکت دادن ایرانیان، نمایان سازیم"

جناب عارف مگر اینا مردم را قبول دارند که بخواهند نظر مردم را درباره قرارداد25ساله با چین کمونیست بدانند ؟اینا اصل قرارداد را به مردم نمیگویند چه برسد به اینکه بخواهند با نظر مردم قرارداد ببندند یا نبندند حتی به نماینده های مجلس که در اصل نماینده ملت هستند هم چیزی نگفتند وطوری قرارداد بستند که انگار ارث پدریشان بوده و مجلس رو به کیسه صفراشون هم حساب نکردند چه برسد به مردم !!!!شما انگار تو این مملکت نیستید واز هیچ چیز خبر ندارید
جناب اقای شریعتمداری لطف کنیدبه شعورهرکس احترام بگذاریدشمانمیتونیددرمورددیگران نظردهیدنظرشمابرای خودتان مهم هست چرادولت شفاف سازی نمیکندچراحاضرنمیشودیک بندازقراردادرابراهمه ی مردم ذکر کنداین چه قراردادی هست که هیچ کس نبایدازمفاداین قراردادخبرداشته باشداین حق مردم هست که ازمفادقراردادبایدخبرداشته باشندمن تاجای که خبردارم دولت اصلاح طلب کاری برای ابادکردن تواین دوره هشت ساله نداشته شمابه جای اینکه تهمت بزنیدلطف کنیدبیایدجلودوربین شفاف موشکافی این قراردادراتوضیح دهیدکه مردم هم فکربدنکنندچون شماکارنامه درخشانی تواین هشت ساله نداشتیدممنون میشم نظرتون رابراخودتون نگه داریدودرباره دیگران نظرندهید
جناب اقای شریعتمداری شمادرسطحی نیستیدکه به چن میلیون نفربگیداحمق اخه کارنامه شماتواین چن سال چی بوده چه کارمثبتی درکارنامه خودداریدچقددرکارافرینی براجوانان ،یامیزان کاهش تورم ،یامسایل اقتصادی موثربودیدکه حالا همه رااحمق میدونیدخودتون راعقل کل اخه هشت سال جنگ نکردیم یاهزاران شهیدندادیم که الان وضع مااین باشه که بدون شفاف سازی حتی شماحاضرنشدیدیک بندازمفادقراردادرابرای مردم ذکرنکردید این چه قراردادی میتونه باشه که کسی نبایدازش خبرداشته باشه قراردادویلموتس که یه قرادادکوچک بود هم کسی خبرنداشت اخرش ببین چه رسوایی به باراورداخه چه دلیلی میتونه باشه که نبایدشفاف سازی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
کارنامه مثبت؟ اونهم از این فرد که یار غار لاجوردی بوده؟
نه احمقیم نه دیوانه و نه خائن. بلکه دلسوز وطن خود هستیم. ....
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اگر احمق نبودی حرفهای بی بی سی را تکرار نمی کردی
جای این آسمون ریسمون بافتنهای بیهوده و توجیهات بیخود در مورد قرار داد با چین ، نمونه ونزوئلا رو بگذارید مردم مطالعه کنن . اونا هم مثل ایران قرارداد طولانی مدت با همین چین جون جونی شما بستن.
اگر سانسور‌ نمیشه البته
متن قراردادبا چین رو منتشر کنید تا ببینیم کی خائن است .
بعضی افراد از جانب مردم حرف میزنند مثل این عبدی
به شما ربطی نداره که مردم در انتخابات شرکت می کنند یاخیر
بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند واگر هم شرکت نکنند به خاطر توصیه های غیر مستقیم امثال شما نیست ...
ابراهیم نبوی - زیتون

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند آزاده نامداری مجری سرشناس صدا و سیما چند روز قبل با مصرف داروهای ضدافسردگی و احتمالا خواب‌آور خودکشی کرد. او در حالی دست به خودکشی زد که چند روز قبل از آن، طی پیامی که نشان دهنده روحیه امیدوار او بود، در کنار دخترش گندم، سال نو را در یک پیام اینستاگرامی به مردم تبریک گفته بود. علی اکبر قاضی زاده کارشناس رسانه پس از این اتفاق از مردم خواست به حریم خصوصی چهره‌های سرشناس رسانه‌ای احترام بگذارند. پدر آزاده نیز در مراسم خاکسپاری او گفت که «آزاده افسرده نبود. از طرفی دیگر یکی از دوستان و همکاران آزاده نامداری در پیامی که این روزها تحت عنوان دلنوشته نامیده می‌شود، علت خودکشی آزاده را از دست دادن تلویزیون و موقعیت تلویزیونی وی دانست. و گفت: «‌تلویزیون ارزش این را نداشت.»

با این‌همه تقریبا تا این لحظه معلوم است که مسائلی مانند ضرب و جرح و قتل و حاملگی و هر چیز دیگری در کار نبوده است و در واقع هیچ‌کس جز آزاده نامداری عامل مرگ وی نبوده است.

اما؛ آیا واقعا هیچ کسی جز آزاده عامل مرگ او نبوده است؟ به گمانم این گفته سرپوشی بزرگ بر یک وضعیت دردناک و غیرانسانی است که فشار آن بر یک شخص او را به سوی افسردگی در درجه اول و خودکشی در مرحله بعدی کشانده است. اصولا چرا آزاده نامداری به این وضعیت کشانده شد؟

اول: آزاده نامداری برخلاف آنچه به نظر می‌رسد که واقعیت داشته است، در یک گفتگوی جنجالی مطبوعاتی گفته بود «خدا را شکر می‌کنم که چادری‌ام» و تاکید کرده بود که هفت جدش زنان چادری بوده‌اند، البته غالبا سه جد به قبل اغلب ایرانیان طبیعتا چادری بوده‌اند، اما آنچه باعث شده آدمی که زندگی مدرن و افکار امروزی دارد، از چادر در شرایطی که جامعه نسبت به چادر ایدئولوژیک موضع منفی دارد، دفاع کند، اندیشه او نیست، بلکه موقعیت اوست. در واقع آزاده نامداری برای حفظ موقعیت خودش مجبور بود ریاکارانه دروغ بگوید. سئوال این است که آیا او برای به دست آوردن امتیازاتی دروغ می‌گفت؟ پاسخ منفی است. آزاده نامداری سابقه کار داشت، او حداقل پانزده سال مجری محبوبی بود. خوب حرف می‌زد، بلد بود بنویسد، بلد بود برنامه اجرا کند، زیبا و خوش لباس بود و تقریبا همه مشخصات یک مجری خوب را داشت. آزاده نامداری اگر با همین تیپ و شکل و سطح دانش و تسلط بر اجرا به هر شبکه ایرانی در جهان مثل بی‌بی‌سی یا رادیو فردا یا شبکه جهانی مثل سی‌ان‌ان یا فاکس نیوز می‌رفت، می‌توانست مجری خوبی باشد و پذیرفته شود، اما آنچه باعث شد او نه تنها حجاب سفت و سختی بگذارد، بلکه بر اعتقاد خود بر حجاب تاکید کند، که این ریاکارانه یا در واقع ریاکاری از سر اجبار بود. یعنی قوانین یا روابط تحمیلی حاکم بر صدا و سیمای ایدئولوژیکی بود که همواره بر شیرینی جذابیت‌های هر مجری زیبا و مسلط، مقداری زهر ایدئولوژیک کردار یا گفتار ایدئولوژیک را آغشته می‌کرد و نه تنها امنیت او را در جامعه می‌گرفت بلکه فضاهای خصوصی و مهمانی خانوادگی را هم از او می‌گرفت.


دوم: . زنان و دخترانی که نمی‌توانند بطور معمول و مثل همه دنیا زندگی کنند، زنان و شوهرانی که بخاطر زندگی مسموم اجتماعی از هم جدا می‌شوند، اینکه شما از خودتان متنفر هستید و احساس بیهودگی می‌کنید چون مجبورید دائم نقش دیگری بازی کنید، در واقع وقتی خودکشی می‌کنید هم، یا دارید خودی را که دوست دارید از میان می‌برید یا دارید آن خودی که مانع شخصیت واقعی شماست نابود می‌کنید. وقتی عباس نعلبندیان خودکشی کرد، محمود استاد محمد گفته بود: «زندگی بدون کارگاهِ نمایش برای او بی‌معنی بود.» به من نگوئید آزاده نامداری کجا و عباس نعلبندیان کجا؟ مساله تعلق و بیگانگی است. اینکه تو معنای خودت را از دست می‌دهی. فرض کنیم که شما شخصیت خودتان را از دست داده باشید تا موقعیتی به دست بیاورید و بعد بخاطر یک تصادف یا بدشانسی یا دق دلی مردم، همه موقعیت خودتان را از دست می‌دهید. در واقع هم شخصیت تان را بخاطر موقعیت از دست دادید و هم موقعیتی که بخاطرش شخصیت را از دست دادید. در چنین شرایطی پناه می‌برید به خانواده و زندگی معمولی و این نوع زندگی هم تا حدی جواب می‌دهد، بعد شما می‌مانید و یک شب سیاه طولانی و تعدادی تصویر دردناک و سابقه کلمات تلخ و یک جعبه بزرگ داروهای ضدافسردگی که پام پام پام پام پام توی مغزتان می‌کوبد.

سوم: اما قاتل اصلی ما جامعه است؛ جامعه‌ای که سالهاست بخاطر یک ایدئولوژی ضد بشری تبدیل به موجودی وحشی شده است که به راحتی خودش و عزیزانش را می‌کشد. اجازه بدهید! شما مقصر نیستید، مقصر مجموعه‌ای از باورها و کابوس‌ها و رویاها هستند که در آن اصول زندگی وحشی، تنازع بقا، کشتن دیگری برای حفظ خود، کشتن عزیزان برای پایان دادن به زندگی غیرانسانی آنان که دوست می‌دارید جریان دارد. جامعه‌ای که به قول شاملو در آن مزد گورکن از جان آدمی افزون است. در چنین جامعه‌ای است که همه دچار احساس نفرت نسبت به دیگران هستند، بازندگان به برندگان حسادت می‌کنند، فروشندگان به خریداران حسادت می‌کنند، نسل شصتی‌ها به نسل پنجاهی‌ها حسادت می‌کنند، مهاجران با ساکنین ایران حسادت می‌کنند و ساکنین ایران به مهاجرانی که از کویر وحشت گذشتند و در کنار شکوفه و باران هستند، حسادت می‌کنند. در چنین جامعه‌ای مردم هر روز به شناسنامه‌شان نگاه می‌کنند و محاسبه می‌کنند که چند سال و ماه و روز به ادامه زندگی‌شان باقی مانده و به کسانی که جوان‌تر هستند و هنوز فرصت بیشتری برای زندگی دارند حسادت می‌کنند. دوازده سال قبل در مقاله‌ای نوشتم اشتباه نکنید جامعه ما در حال مرگ نیست، جامعه ما مرده است و روحش به باد فنا رفته. این حجم عظیم بیرحمی ناشی از محدودیت منابع برای گروهی است که زندگی سختی را در پیش رو دارند و همین می‌شود که یک آزاده نامداری یا احسان علیخانی یا هر الف و میم و نون و دال دیگری مجبور می‌شود برای قرار گرفتن در یک موقعیت خوب، دروغ بگوید و ریا کند، و بعد می‌شود موضوعی برای کینه ورزی دیگران، و همین کینه است که زندگی او را در خانه شیشه‌ای قرار می‌دهد، و این دوربین‌ها هم به خودشان حق می‌دهند، و در یک جامعه طبیعی حق هم دارند که آن برگزیدگان یا سلبریتی‌هایی که بخاطر سلبریتی بودن باید دروغ بگویند فاش کنند، و بعد بکوبند و بعد له کنند و بعد تبدیل‌شان کنند به یک تکه آشغال. در چنین حالتی اگر آن خانمی که جلوی دوربین شوهرش که نقش مرد ایدئولوژیک خانواده را بازی می‌کند و جلوی دوربین برای زنش شعر شبه عاشقانه می‌گوید، توی خانه بشود همان آدم معمولی و با مشت توی صورت زنش بکوبد( و در واقع همان کاری را بکند که هر زنی که افتخار می‌کند چادری است، به شوهرش اجازه می‌دهد با مشت توی صورتش بکوید.) در چنین شرایطی اگر زن عکس ورم صورتش را در اینترنت بگذارد که شوهرم که مجری تلویزیون هست مرا کتک زده، کلی آدم برایش بنویسند «چشمت کور، تو که طرفدار حجابی، پس بخور» و شوهر هم نه تنها عذرخواهی نکند بلکه به زنش اتهام خیانت و سقط کودک یا عضویت در گروه‌های برانداز را بزند که مجازاتش اعدام است و همین بازی مرگ بشود بازی طبیعی زندگی. و همین می‌شود که توی پایتخت ام‌القرای اسلام، هر روز از توی یک سطل زباله سر بریده یک زن یا مرد را پیدا کنند، با حجم خشونتی که در باندهای مواد مخدر کلمبیا هم دیگر دیده نمی‌شود. و همین می‌شود که ما می‌شویم قاتلین معصومی که وقتی می‌شنویم «فلانی خودکشی کرد» فکر می‌کنیم یک سوسک زیر دمپایی له شده است. جامعه کینه و نفرت که مملو از زشتی و خشونت و سیاهی و تباهی است.

......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بسیار زیبا و درست
سلام خدمت همه
آقای شریعتمداری هر کس که مخالف عقیده اش هست رو تکفیر می‌کنه و این از ادب و انسانیت به دور است.چطور به خودشان اجازه میدهند مخالفان قرارداد یا تفاهم نامه با چین رو احمق،دیوانه و خائن خطاب کنه،خداوند ان شاء الله شما و امثال شما را به راه راست هدایت کند. این مسلمانی نیست عزیز جان
بجای توهین به مردم مفاد قرارداد رو علنی کنید البته اگه اربابهای چینی اجازه میدن.
جناب شریعتمداری تو که ظواهر اسلام و مسلمانی را به تمام و کمال به یدک می کشی چرا مخالفت با چین کومنیست را که نه خدا و نه پیغمبر خدا را قبول دارد بر نمی تابی
منتشر کنید تا ما هم احمق و خائن نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
جون مادرت برجامی که بعد از تصویب شدن منتشر شدو یک خطشو خوندی؟؟؟هنوز نه به داره نه به باره...یه کلیاتی از توافق به صورت پی دی اف منتشر شده بگیرید مطالعه بفرمایید...تازه قراره روی این کلیات مذاکره بشه...
شخصا و به تجربه ، هر وقت خواستم به حقیقت برسم
اخبار کیهانح شریعتمداری و نظر ایشان را برعکس میکنم
و همیشه جواب مثبت گرفتم .
حالا خود دانید !!!
ملک سعادت آباد آقای پناهیان توسط خیرین ساخته شد یا نیاز به کمک دارند؟
با سلام واحترام
پس با این حرف، از نظر آقای شریعتمداری بخش زیادی از مردم که در خصوص قراردادچین ابهام دارند وبرای کشورشان نگران هستند یا خاین هستند یا احمق. ممکن است ایشان بفرمایند چه مقام ومسیولیتی در امور کشور دارند. وچرا قرارداد برجام را که آنهمه برای کشور مفید بود وبخش زیادی از مردم از ان حمایت می کردند را هر روز می کوبید.آخه آقای شریعتمداری بی توجهی به خواست مردم و منافع ملی تا کجا.
تابی ناقلا کسی نظر نداده بلا یا تیع سانسور
رای دادن ، فرایندی که مردم فهیم ایران قبلا انجام می دادند اما اکنون که فهیم تر شده اند و نتایج آنها را دیده اند در اجرای این فرآیند با مشکلاتی مواجه شده اند.
رصایی اینگونه می خواهی رئیس جمهور شوی؟ چرا از درج نظرات مردم ترسناکی؟!
آقای شریعتمداری واقعا متاسفم برای ادبیات شما - لطفا این ادبیات چاله میدانی و همیشه طلب کارانه از مردم را اصلاح بفرمایید
همان احمق بهتر هستند چون اگر نبودند شما سر کار نبودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
دمت گرم
شریعتمداری مصداق کسانی است که تا زنده هستند ازدهانشان آتش ونفرت میبارد اوفراموش کرده که پیامبر اسلام میفرمایند ما مبعوث شدیم تا مکارم اخلاق وانسانیت را فرهنگ سازی کنیم ما مبعوث شدیم تا آسان بگیریم وبا مردم با خشونت رفتار نکنیم
تابناک چرا به حرفهای دیروز روحانی درمورد اعطای مجوز واردات واکسن توسط بخش خصوصی با ارزنیمایی عکس العمل نشان ندادید؟؟؟!!!
معنی این حرف اینه که منبعد انهایی که پول دارند میتوانند خیلی سریع واکسن خارجی بزنند وایمن بشوند انهایی هم که ندارند باید صبرکنند تا واردات قطره چکانی دولت یاساخت واکسن تولید داخل باشند !!!!
شما رسانه ها نبایددرمقابل اینگونه تصمیمات تبعیض امیز بین فقیروغنی که درهیچ کجای دنیا سابقه ندارد بی تفاوت باشید
آقای شریعتمداری فرق ما دیوانه ها با شما عاقل ها این است که رسانه دست شما ست
"شریعتمداری: آنهایی که با قرارداد ۲۵ ساله با چین مخالفت می کنند یا احمق و دیوانه هستند و یا خائن"
متن چنین قراردادی اصلا مشخص نیست. آنهایی که چنین بی محابا از این قرارداد دفاع می کنند یا متنش را خوانده اند و یا بدیشان گفته اند این جملات را بگو. قرارداد برجام هم در ابتدا مخفی می شد و یا حتی ترحمه اش در برخی محل ها مشکل داشت. حال شما، افرادی را که نگران این متن مخفی هستند احمق و دیوانه می خوانی؟ نکند هنوز فکر کرده اید دهه شصت است البته از کوزه همان برون تراود که در اوست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
حالا اون اشتباه کرد گفت احمق! باید می گفت ساده لوح. آخه کدوم کشوری ریز توافق رو که ارزش امنیتی داره منتشر میکنه؟ همون متنی که وزارت خارجه منتشر کرد هم مورد انتقاد قرار گرفت که اطلاعات ارزشمندی رو درباره نقشه راه دراین قرارداد اختیار آمریکاییها قرار میده. تا امروز یک قراداد نفتی رو پیدا نمی کنید که ریزش منتشر شده باشه بعد شما انتظار دارید ریز یک قرارداد 25 ساله منتشر بشه؟
از نظر شریعتمداری ملاک فقط خودش هست و بس، و هر کس با نظرات ایشان مخالف باشد احمق و یا دیوانه و یا خائن هست....
حق ندارند در مورد قرارداد ۲۵ ساله با چین به به و چه چه راه بیاندازند.
آن وقت تو سالمی
زور الکی نزنین
رای بی رای
مسئو‌لین روزنامه‌‌‌های کشور جز پیگیری مشکلات مردم، در مقامی نیستند که در مورد نظرات مردم اظهار نظر کنند. چه کسی چنین اجازه‌‌‌‌‌‌‌‌ای صادر کرده؟
شما کافی هست که قرارداد های بین چین و انواع کشور ها را با کمال دقت مطالعه کنید تا متوجه شوید که استعمار نوین از طرف یک حکومت کمونیستی و کافر به خدا چه بلائی به سر آن کشور ها آورده آن وقت حق میدهید به معترضین این قرارداد محرمانه البته به دستور دولت چین مشکوک باشند چون چین تا به چهار میخ نکشد سرکیسه را شل نمیکند
چرا بعد از قرارداد هیچ سگنال مثبیتی به جامعه نمیاد
اگه قرارداد اینه که نظامی های چینی بیان تو شهرهامون ولابد به زن و بچه هامون هم نگاه داشته باشن و مثل صیدشون که گفتین دروغه و دیدیم که خلیج فارس رو روفیدن و کارگرهاشونم از چین بیارن و مردم درفقر بیشتر فرو برن آیا باز مخالفان احمقن؟
خوب درست حسابی بگین جریان چیه که ملت چرندیات شبکه های بیگانه رو باور نکنن.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
آخه تویی که هنوز متن یک قرارداد رو نمیدونی و فهمی از مفاد اون نداری واجبه بیای نظر بدی؟ همین کارها رو میکنید که شریعتمداری میگه احمقید.
دادستان محترم کل کشور این آقا شریعتمداری چندین بار رسما به مردم توهین کرده است خواهشاً بدون ملاحظه برخورد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
البته اگه قدرت دادستانی به این مردک برسد.
ناشناس
| - |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
متوهم هایی که خودشان را تمم مردم میدانند نباید از دادستانی چیزی بخواهند
خدا خر رو میشناخت که بهش شاخ نداد....
قرارداد 25 ساله ای که نفت را 30 درصد ارزان میخرند به نفع کیست چین یا ایران.
خیانت یعنی اینکه ، نصف کامنت ها را غیر قابل انتشار بدانید
شما هم همان شریعتمداری هستی ولی اون از رو بازی می کند
سخنان آقای شریعتمداری وهن دین است
این دولت با تورم 1000 درصدی زندگی منو ساقط کرد خدا ازشون نگذره. رای بی رای
آقای شریعتمداری لطفا صفات شخصیتی خود را به دیگران نسبت ندهید
من نمیدونم ما چیزی بنویسم شما میگین توهین و افترا
ولی این شازده به خیلی از شهروندان این مملکت میگه احمق شما جزو تیتر اول میزنین
خجالت نمیکشین
این مرتیکه کیه که میتونه هر جی دلش خواست بگه؟
هرکس مثل شما فکر نکنه خائن نیست!
آب که سر بالا بره ؛ قورباغه ابو عطا می خونه
البته میشه امیدوار بود که چینی ها با گسترش ایدیولوژی کمونیستی بساط امثال شریعتمداری را در این مملکت برچینند .زیرا بگفته ظزیف در مسایل فرهنگی و آموزشی هم به آنها اجازه داده اند در ایران هر غلطی خواستند بکنند.
به یاد سریال جومونک افتادم که امپراتور بوید داشت به تسو می گفت حال که چینی ها هرچه ازت خواستند در اختیار شان می گذاری وقتی دیگه. چیزی نداشتی. به. چینی ها. بدهی آنوقت چکار میکنی
حیف جناب و آقا که مردم توی نظراتشون به این یارو میدن
به قول شیخ عطار
مگردان هیچ احمق را گرامی
که افتد در غلط او بس ز خامی
الان چین بزرگترین دشمن اقتصادی آمریکا است بگونه ای که آمریکا از آن واهمه دارد و ایران هم از نظر آمریکا بزرگترین تهدید کننده آمریکا است و بدترین تحریم ها را بر علیه ایران برقرار کرده است و این توافق نامه هر چقدر که هم بد باشد (که نیست و کمک به اقتصاد دو طرف است) یک سیاست درست و صحیح در مقابل آمریکا است که اثرات مثبت آن در آینده بیشتر مشخص خواهد شد و کاملا با قرارداد ترکمنچای که برخی وطن فروشان با آن مقایسه می کنند بسیار تفاوت دارد چون در ترکمنچای در اصل قرارداد نبوده است و نوعی بخشش و باج دادن به طرف مقابل بوده است و در فضایی صورت گرفته است که فضای رسانه ای و مردمی مثل آلان آزاد و دقیق و گسترده نبوده است که موشکافانه تحلیل و بررسی شود و مطمئن باشید که دوستاران تحریم مثل تخمه بو داده بالا و پایین پریده و از آن ناراضی و دشمنان تحریم از این قرارداد راضی هستند و جالب آن است که برخی از مخالفانی که نظرات ضد دینی دارند پا را از مراجع دینی فراتر گذاشته و صحبت از ارتباط با کمنیست می زنند و در این شرایط مومن دو آتشه می شوند
رای بی رای
41 سال از انقلاب گذشت و ما شاهد تحولات زیادی هم در ایران و هم در جهان بودیم و تغییرات زیادی هم شاهد بودیم و فهمیدیم که ضرب المثل با دشمنان مدارا و با دوستان مروت که اجداد ما به ما هدیه دادند کاملا درست و صحیح است من نمی خواهم ایران و یا آمریکا را مقصر بدانم و هر کس می تواند بر اساس نظر خودش هر یک از طرفین را مقصر بداند اما هم ما و هم دشمنان ما که آمریکا و دنیای غرب است باید بفهمند که در سایه مدارا و قبول عقاید همدیگر و عاقلانه فکر کردن جهانی آرامتر خواهیم داشت که به نفع دوطرف است و نزاع ودرگیری به نفع هیچ کدام از طرفین نیست جنگ جهانی اول و دوم و جنگ بین عراق و ایران به نفع هیچ کدام از طرفین نبود جنگ آمریکا و افغانستان و عراق نه به نفع آمریکا بود و نه به نفع افغانستان و نه به نفع عراق و فقط فرصت های دو طرف را سوزاند.
بازم که سانسور کردین!
مردم سوال دارند چون قرارداد۲۵ ساله سوالی برای مردم شده است.عقل پوسیده چرا مردم احمق فرض کرده اید.
البته از یک جنبه درست می گوید. اگر ما خاین واحمق نبودیم امثال شریعتمداری نظریه پرداز نبودند.....
حسین خان مثلاشریعتمدار چته
می بینم که نظرات منتشر نشدت از منتشر شده ها بیشتره!‌
عجب آزادی بیانی!‌
احمق و خاین اونه که بدون اینکه قرارداد منتشر بشه حمایت میکنه
سفارت ۱۲ کشور در کره شمالی تعطیل شد / علت؛ عدم وجود کالاهای اساسی
سفارت روسیه در پیونگ یانگ علت این اقدام را اوضاع چالش برانگیز در کره شمالی و بیشتر به دلیل عدم وجود کالاهای اساسی و دارو اعلام کرده است.
آقای آشنا این خصوصیاتی که شما برشمردید هیچکدام در رییس جمهور منتخب شما یعنی حسن روحانی نبود بلکه ایشان با توجه به اینکه پنج تا رای ؛ بیشتر در شورای نگهبان نیاورده بود سال ۹۲. با لابی گری رفسنجانی از طریق آیت اله جنتی تایید صلاحیت شد والا. ایشان هرگز صلاحیت ریاست جمهوری نداشت
ترکمنچای‌و‌گلستان‌نتیجه‌اعتماد‌ایران‌به‌دولت‌فرانسه‌در‌مقابل‌روسیه‌بود
علی برکت الله
با روحانی تا ۱۴۰۰
به عقب برنمیگردیم
شریعتمداری اگر معنی فامیلی اش رو بفهمه یک تخم مرغ شانسی جایزه داره !
خیلی هم خوبه که جزئیات قرارداد چین منتشر نمیشه
منتشر بشه که سریع آمریکا بیاد شرکت ها رو تهدیدبه تحریم کنه یااونایی که تحریم هارو دور میزنند لوبرن
همینکه آمریکا واسرائیل و شبکه سعودی اینترنشنال باهاش مخالفه معلومه به نفع ایرانه سوزشون گرفته
حکایت حسین ....... حکایت کافر همه را به کیش خود پندارد
یچاره خاک وطنم که خوب هایش شدند ظریف و خاتمی و نبوی
من اگر جای اقای شریعتمداری بودم که مدیر مسئول یک روزنامه و تریبون آزاد در اختیار داشتم به جای استفاده از این لغات زشت و ناپسند به مخالفینم میگفتم احتمالا از نتیجه اینده قرار داد تصور اشتباهی دارند وقتی از یک مسئول فرهنگی چنین صحبتهای شنیده میشود چگونه جوانان را به اسلام خوشبین کنیم جوانان امروز میگویند اگر ماحصل اعتقاد به اسلام این افراد هستند ما اسلام را نمیخواهیم
اقای شریعتمداری و امثال ایشان اگر دین ندارید حداقل ازاد مرد باشید و نزاکت داشته باشید
شما را به قران قسم میدهم که با قیافه های اسلامی به اسلام صدمه نزنید اسلام دین محبت و ادب است
خدا مخالفین و وطن فروشانی که مخالف قرارداد با چین هستند را لعنت کند. این ها همان کسایی هستند که تا دیروز از برجام حمایت میکردند
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
مگر وطن فروش تر از شما وجود دارد ؟بعید میدانم که اصلا ایرانی باشد وخون ایرانی در رگ هایتان جریان داشته باشد !!!!!چون ایرانی میمیرد ولی ناموس فروشی و وطن فروشی نمی کند
جناب شریعت نداری این صفت برای شما جالبه .چرا داری به شعور 98 درصد ملت توهین میکنی.آیا مردم نباید از قراردادها و توافقنامه های با بیگانگان با خبر باشند؟؟؟؟
جالبه آقای شریعتمداری خبر از دو میلیون مسلمان زندانی در اردوگاه های کار اجباری چین دارین یا خبر از ممنوع بودن روزه گرفتن در چین دارین اره حتما دارین منتها با حقوق چندده میلیونی و زندگی مرفه باید سنگ چین رو به سینه بزنین
آقای شریعتمداری ..کسیکه این تعداد قابل توجه از مردم را خائن بداند.. خیانت می کند..
اقای شریغتمداری قرصهایتان را خورده اید
من از حضور نظامیان چین میترسم اگر جرمی انجام بدهند ایا مصونیت دارند یا محاکمه میشوند
دفتر و دستک ومنشی و محافظ دادند به لاریجانی در امور خارجه. پس داره اماده میشه تا وزیر امور خارجه بعدی بشه.
واقعا شهدا چه هدفی داشتند ؟
اعتلای دین . اعتلای اخلاق . اعتلای حریت . اعتلای عدالت . اعتلای آزادگی . احقاق حق مظلوم . رفع سطح زندگی بین فقر و غنی . توزیع عادلانه ثروت کشور بین همه مردم این سرزمین .
یا
اعتلای دستگاه قدرت . اعتلای فساد . انحصار قدرت . حبس انسانی فقط به خاطر یک نامه . دست به دست شدن سمت ها در یک گروه خاص . فروش خاک کشور به اجنبی . گور خواب شدن مردم . زباله گرد شدن مردم .
...
واقعا باید اندیشید که شهدا چه هدفی داشتند ؟
چند ماه دیگه همین حسین شریعت مداری به زبان چینی تیتر می زنه هر کس از حزب کمونیست چین بد بگوید خائن است!!!!!
"آشنا " و ادعای "دانش، بینش و روش علمی و شهامت اخذ تصمیمات سخت" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟
آقای شریعتمداری چه راحت توهین میکنن.
من فکر میکردم تابناک که مطالب توهین امیز را چاپ نمی کند مبادی اداب است حالا می بینم که فقط از
باند " چاله میدانی ها " نقل قول مجاز است ولو توهین به اکثریت مردم باشد و اساسا مثل همیشه قانون
برای مردم است مسئولین محترم تابع هیچ قانونی نسیتند چه قانون شریعت و چه قانون مدنی و چه
قانون اخلاق
البته تابناک همین مطلب را هم چاپ نمی کند چون رسانه مزدور است
قرارداد چین چای.....همه راضی از چسب رازی...
شریعتمداری: آنهایی که با قرارداد ۲۵ ساله با چین مخالفت می کنند یا احمق و دیوانه هستند و یا خائن
البته آقای شریعتمداری باید به عرض برسانم که شما که از مفاد توافقنامه 25 ساله چین و ایران اطلاعی ندارید و اسناد و جزییات این توافقنامه حتی برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و هم آحاد مردم ایران و شما مخفی است پس چگونه و از کجا اطلاع پیدا فرموده اید که این توافقنامه به سود مردم ایران و کشور هست ؟!!! لکن مردم از ماجراهایی مثل صید ترال و رفت و روب ماهیان و آبزیان آبهای خلیج فارس و دریای عمان و شناسایی و تاراج معادن زیر زمینی و رو زمینی در شهرهای مختلف کشور به دست چینیان اطلاع دارند و بر خاکستر و تفاله ای که از کشور برای نسلهای آینده به جا می ماند آگاهند.اما شما که نا آگاهانه از این قرارداد دفاع می کنید معلومه که مضار آن برمعیشت و منافع و کسب و کار مردم کشور است و سودش به جیب و معیشت امثال حضرت عالی که چوب حراج به اموال کشور زده اند.توجه شما را به دو توافقنامه برجام و قرارداد 25 ساله با چین که در این دولت امضاء شد جلب میکنم . سوال من این است:چرا با برجام به کلی مخالف بودید و هستید و آن را با قرارداد ترکمنچای مقایسه کردید حتی مذاکره کننگان برجام را خاین به کشور جار زدید اما با قرارداد 25 ساله با چین مصر و موافقید . درحالیکه از مفاد و جزییات هر دو اطلاع ندارید؟!!!
سلام
من مخالفم. مخالفم. مخالفم .....
جناب شریعتمداری! اگر شما حق داشته باشید کسانی را که نظرشان با شما متفاوت است احمق یا دیوانه یا خائن بنامید، آنان هم دقیقاً باید این حق را داشته باشند یعنی بگویند کسانی که با این قرارداد موافق اند، یا احمق اند یا دیوانه و یا خائن به کشور! آیا این استذلال را قبول دارید؟
وقتی آقای شریعتمداری در مورد برجام هم گفت که ایراد دارد همین احمق ها او را کوبیدند تاریخ ثابت می کند چه کسی احمق است و چه کسی نیست
تابناک من تا بحال بیش از 100 پیام برای شما ارسال کرده ام اما دریغ ار درج حتی یک عدد ان. شما واقعا گزینشی نشر میدهید؟ یعنی اونجایی که دلتون میخواد و باب دلتون است درج میکنید اونجاهایی هم که عشقتون نمیکشه میندازید دور.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار