بازدید 6476
۹
معاون وزیر بهداشت:

۸۰ درصد کادر درمان کشور واکسینه شدند

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اولویت کادر درمان بیماران کرونایی برای تزریق واکسن، گفت: تاکنون ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی در کشور واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 31 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر مریم حضرتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار به خبرنگاران اظهار داشت:‌ واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و فعالان بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس پروتکل‌های ارائه شده وزارت بهداشت، مرحله به مرحله انجام می شود.

دکتر حضرتی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور کنترل شده است، افرود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موج چهارم کرونا بالا بگیرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البته بر اثر کاهش رعایت پروتکل‌ها و افزایش سفرها عملا برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد موج چهارم همه گیری ویروس کرونا شده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت ویروس جهش یافته کرونا در کشور، گفت: خطر افزایش شیوع این ویروس وجود دارد اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت شرایط هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
پس تعداد زیادی از کادر درمان و پزشکانی که من می شناسم همگی بطور تصادفی جزء همان 20 درصد باقی مانده هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
در تایید حرف شما در استان فارس هم پزشکان خانواده تنها افراد بالای ۶۰ سال و دارای بیماری زمینه ای با واکسن هندی واکسینه شدند و بعد از زدن واکسن تازه وزارت بهداشت یادش آمد که این واکسن برای افراد بالای ۵۵ سال مناسب نیست
به راستی حقشان است خدایش تمام زحمت بدوشان آنها است
تیتر خبر اشتباه است منظور ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
همان هم فریب است باور نکنید
کشورهای دیگه 80 درصد مردمش واکسینه شدند ما فقط 80 درصد کادر درمان
یک نفر به خانم دکتر محترم بگوید شاید دکتر خوبی باشد ولی مدیر خوبی نیست چون هنوز نمی داند در حوضه سلامت چند نفر کار میکنند و چه قدر واکسن وارد شده و چه قدر تزریق، حداقل به آمار روزنامه‌های داخلی توجه کند که یه کوچولو دقیق تر حرف بزند ،البته اگر دروغ مسئولین در ایران واقعا جرم و جزای درست داشت دیگه هیچ مسیولی جرات دروغ گفتن را نداشت،متاسفانه دروغ در کل کشور نهادینه شده .
کادر درمان باید در کمتر از یک هفته واکسینه می شدند. خودشان به خودشان تزریق می کنند غیر این است؟ اما با مدیریت اینان چند ماه طول کشید. حالا حساب کنید با مدیریت!؟ اینان واکسیناسیون جمعیت ایران چقدر طول می کشد.
کاملا دروغه شاید ۲۰درصد واکسن زدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها