بازدید 13144
۳

فرافکنی تازه عربستان علیه ایران

وزیر خارجه سعودی که کشورش با حمایت مالی و لجستیکی از تروریست ها سهم بسیار بزرگی از ویران کردن کشور سوریه را دارد، با فرار به جلو و فرافکنی ایران را به تلاش برای تغییر ترکیب جمعیتی و فرقه ای در این کشور متهم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 31 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فیصل بن فرحان در نشست مجازی بروکسل درباره سوریه ، بدون ذکر هیچ دلیل و مستندی خواستار توقف تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای تغییر ترکیب جمعیتی در سوریه شد.

در حالی که حضور ایران در سوریه به دعوت رسمی دولت قانونی این کشور انجام گرفته است ، دولت سعودی با آغاز بحران سوریه با همکاری کشورهای غربی و برخی دیگر از حکام عرب ضمن تامین مالی گروههای تروریستی و گرد آوردن آنها از اقصی نقاط جهان ، تلاش داشت دولت رسمی و قانونی این کشور را با استفاده از این افراد خارجی سرنگون و دولت مورد نظر خود را بر سر کار آورد.

شاهزاده سعودی بدون توجه به این پیشینه کشورش در جنگ سوریه ، طی اظهاراتی در نشست بروکسل که دیروز (سه شنبه ) به صورت مجازی برگزار شد، بر حمایت عربستان سعودی از تلاش‌ها برای رسیدن به راه‌حلی تاکید کرد که امنیت مردم سوریه را تضمین کرده و از آنان در مقابل سازمان‌های تروریستی و شبه‌نظامیان فرقه‌ای که مانع رسیدن به یک توافق واقعی می‌شوند، محافظت کند.

دولت عربستان پس از پیروزی های ارتش سوریه بر گروههای تروریستی و تکفیری و در آستانه شکست کامل این گروهها در سوریه ، تلاش های وسیعی برای نزدیک کردن خود به دمشق به عمل آورده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
لعنت بر آل سعود
عربستان و کشورهای جنوب خلیج فارس میلیاردها دلار هزینه کردند که دولت سوریه را سرنگون کنند و در این راه از کمک ترکیه، رژیم صهیونیستی، اروپا و امریکا نیز برخوردار بودند و ابتدا فقط ایران به کمک سوریه رفت و بعد هم روسیه و جالبتر اینکه ال سعود با همین همپیمانان جنگ یمن را شروع کرد که البته ترکیه اول با آنها همکاری نکرد ولی جدیداً همکاری خود را شروع کرده و تنها کشوری که با تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمها به ملت یمن برای استقلالشان کمک میکند ایران است و آل سعود همیشه فکر میکند که از ایران شکست میخورد. داعش و بقیه گروههای تروریستی را به عراق هم فرستادند که باز ایران بیشترین کمک را به عراق برای شکست تروریستهای سعودی و اماراتی را انجام داد. فکر میکنم همین دلایل برای دشمنی ال سعود از ایران کافیست مگر اینکه سر عقل بیایند و دست از جنایاتشان در کشورهای اسلامی بردارند.
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی