بازدید 7600
۱

طارمی با خراب‌کردن ۳تک‌به‌تک، به تنظیمات اولیه برگشت

کد خبر: ۱۰۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 30 March 2021

بازی دو تیم ایران و سوریه در نیمه اول فرصت‌های بسیاری برای ملی پوشان فوتبال ایران را ایجاد کرد تا بتوانند با استفاده از آن تعداد گلهای ملی خود را افزایش دهند. 

به گزارش تابناک ورزشی، در این میان مهدی طارمی یکی از آن دسته بازیکنانی بود که می‌توانست با استفاده از شم گلزنی بالای خود دروازه حریف را نشانه بگیرد و در همان نیمه اول کار را برای سوری‌ها تمام کند و خود نیز به تنهایی سه بار دروازه این تیم را باز کند که این اتفاق نیفتاد. 

طارمی با از دست دادن موقعیت های مورد نظر همگان را به یاد قدیم و زمانی که هنوز راهی اروپا نشده بود بیندازد و در موقعیت هایی که نیاز به تمرکز دارد فرصت‌های خود را از دست می دهد.  

البته در این باره ذکر این نکته هم لازم به نظر می‌رسد که سومین فرصت تک به تکی که طارمی از دست داد در ریباند نصیب سردار آزمون شد تا او سومین تیم ملی در نیمه اول را به ثمر برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عاقاجون چرا متوجه نمیشید؟طارمی بازیکن سوریه بودش، عاقا نمیخواد برای تیم ملی گل بزنه، دوست داره فقط تو اروپا گلزنی کنه، تو پرسپولیس هم که بود باید معجزه ای رخ می‌داد تا دروازه خالی بشه و طارمی گلش کنه، دوست نداره برای تیم ملی و مردم ایران مقابل سوریه و اسپانیا و... گلزنی کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست