بازدید 25705
دو هزار و چهارصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تلاش اصولگرایان در مورد راضی کردن رئیسی برای حضور در انتخابات / ناگوارترین رخدادها برای حسن روحانی در دولتش چه بود؟ / ایران قصد نفوذ به پایگاه نظامی در خاک آمریکا را داشت!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند صدر: در دوران احمدی‌نژاد، حداقل ۲۰ سال به عقب بازگشتیم / قاضی زاده: برنامه اجرایی مانیفست مقام معظم رهبری با عنوان «دولت مردم» تهیه شد / نظر حداد عادل در مورد شعار سال و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 21 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: هرگونه تبلیغ با هدف تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی مانند سیگار و عنبر نسارا ممنوع است.بهزاد ولی زاده گفت: بر اساس ماده ۳ قانون جامع کنترل دخانیات هرگونه تبلیغ و تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی ممنوع است و انجام این کار بر اساس قانون ۴۴ میلیون تومان جریمه دارد. او ادامه داد: هرگونه تبلیغ با هدف تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی مانند سیگار و عنبر نسارا ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود. اگر شرکتی عنبر نسارا را مانند سیگار تولید کرده به فروش برساند و بر روی پاکت‌های آن تبلیغاتی مبنی بر درمان انواع بیماری ها را درج کند، تخلف کرده است. ولی زاده تاکید کرد: هر اقدامی که باعث شود تا مردم به سمت مصرف محصولات دخانی بروند مصادیق اصلی تخلف محسوب می شود و افراد متخلف، مشمول جریمه و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ذوالنور: برجام در این پنج سال ضربات سختی به اقتصاد کشور وارد کرد

ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برجام در این پنج سال به ضربات سختی به اقتصاد کشور وارد کرد و سبب سختی و مشکلات مردم شد، چون تضمینی نگرفته بودند و طرف مقابل به تعهدات عمل نکرد؛ در برجام هیچ برگ برنده‌ای برای ما دیده نشده بود که بتوانیم حق خود را مطالبه کنیم.

نماینده مجلس: تلاش داریم تا ساعت رسمی کشور را تثبیت کنیم

ابوالفضل ترابی، عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از تلاش نمایندگان برای تثبیت ساعت رسمی کشور تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از ایجاد بی نظمی و آشفتگی در زندگی مردم خبر داد. وی افزود: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان تلاش داریم تا ساعت رسمی کشور را تثبیت کنیم و طی صحبتی که چندی قبل با رئیس کمیسیون اجتماعی انجام شد که نظر عیسی زاده برای اولویت یافتن بررسی طرح مذکور مثبت بود. عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور تلاش داریم تا به منظور جلوگیری از ایجاد بی نظمی و آشفتگی ها در زندگی مردم طرح تغییر ساعت رسمی کشور را تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در مجلس تصویب و اجرایی شود. لازم به ذکر است که با قرائت سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رییسه مجلس، در نشست علنی ۲۵ آذرماه سال ۹۹ مجلس شورای اسلامی، طرح تغییر ساعت رسمی کشور را اعلام وصول شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه: هنوز هم بعضی‌ها برای حل مشکلات، دل به بیرون از کشور دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یکی از مهمترین موانع تولید این است که هنوز هم بعضی‌ها در قول و عمل، دل به بیرون از کشور برای حل مشکلات دارند. حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پیرامون شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، موانع زدایی‌ها»، گفت: یکی از عنایت‌ها و نعمت‌های خدا وجود رهبری بصیر، آگاه، مردمی و جسور با قدرت ارائه راهبرد و نسخه برای پیشبرد اهداف عالی کشور است. وی افزود: حضرت آقا هنوز هم مهم‌ترین مساله کشور را رفع نیازهای اقتصادی مردم می‌داند و درمانش را سال‌ها بحث تولید و جهش در تولید می‌دانند و جهش تولید را در سال گذشته به عنوان مهم‌ترین موضوع مطرح کردند و امسال از همه ما خواسته‌اند، تلاش کنیم تا مقدمات و مقتضیات تولید فراهم و بیش از آن باید موانع پیش راه تولید برطرف شود. نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اگر امروز به این موضوع فکر کنیم که واقعاً موانع تولید چیست، به این موضوع می رسیم که یکی از مهمترین موانع تولید این است که هنوز هم بعضی‌ها در قول و عمل، دل به بیرون از کشور برای حل مشکلات دارند و هنوز باور نکرده‌اند کشور ما بی نیاز و بسیار غنی است و هیچ نیازی به بیرون از کشور برای حل مشکلات نداریم.

پاسخ روحانی به پیام امیر قطر چه بود؟

توییت سخنگوی وزارت امور خارجه: عربستان سعودی به نام شورای همکاری خلیج فارس بیانیه ای ضد ایرانی منتشرکرد، ولی ایران در پاسخ به پیام امیر قطر ـ که توسط وزیر خارجه آن کشور تسلیم تهران شد ـ بر ضرورت گفتگوی منطقه ای تأکید کرد. منطقه ما اکنون، بیش از هر زمان دیگر به گفتگو و شکل دهی ترتیبات منطقه ای فراگیر نیازمند است. نوروز مبارک

حرف‌زدن از ساسی‌مانکن برای مردمی که به نان شب محتاجند، بی‌معناست

کیوان ساکت، آهنگساز، نوازنده تار و سه‌تار: در سرزمینی که بخشی از مردمش به نان شب محتاجند و روزبه‌روز بر تعدادشان افزوده می‌شود، برجسته‌ کردن مساله‌ای چون کلیپ ساسی‌مانکن، محلی از اعراب ندارد. اصرار بر ایجاد چنین ممانعت‌هایی، عملا به فاصله میان مردم و نگاه رسمی می‌افزاید و گروه مخاطبینی را شکل می‌دهد که نه از سر علاقه، که به عنوان اَبزاری برای اِبراز مخالفت با این نگاه رسمی و از سر لجاجت با آن، شنونده چنین آثار نازلی می‌شوند.بارها گفته و همچنان می‌گوییم آن‌چه باید به جای حذف و بگیر و ببند انجام داد، آموزش دادن است و بس. آموزشی برای موسیقی خوب گوش دادن و ارتقای سطح سلیقه./خبرآنلاین

انتقاد انتخاباتی میرسلیم و پاسخ عباس عبدی به وی

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس، در پیامی توییتری نوشت: «عده ای برنامه ریزی کرده اند که مردم را از اصل شرکت در انتخابات مایوس کنند، در حالی باید با انتقاد از انتخاب ناشایست قبلی و با جدیت و احساس مسئولیت، از گذشته عبرت گرفت و از همین امروز به انتخاب مناسبترین فرد اندیشید و مشارکت عمومی را تشویق کرد.» در پاسخ به این پیام توییتری، عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: «مردم به کسی رای دادند که از منوی محدود نامزدهای موجود چند سر و گردن بالاتر بود و نتیجه این شد. مشکل از انتخاب مردم نیست مشکل از فیلتری است که برای مردم منوی انتخاباتی تهیه می‌کند.»/جماران

آسوشیتدپرس: ایران قصد نفوذ به پایگاه نظامی در خاک آمریکا را داشت

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس: دو مقام ارشد اطلاعاتی مدعی شدند که ایران در ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی‌ماه ۱۳۹۹) قصد داشته است که به پایگاه نظامی فورت‌مک‌نِیر در شهر واشنگتن‌ دی‌سی پایتخت آمریکا نفوذ کند. این مقامات ارشد اطلاعاتی مدعی شده‌اند، ایران قصد داشته به پایگاه فورت مک‌نیز که محل اقامت رسمی ژنرال جوزف مارتین معاون ستاد مشترک ارتش آمریکا و چندین ژنرال دیگر است نفوذ کرده و این پایگاه را زیر نظر بگیرد. آنها همچنین ادعا کرده‌اند که بر اساس اطلاعات به دست‌ آمده، جان شخص ژنرال جوزف مارتین نیز در خطر بوده است. به گفته این دو مقام اطلاعاتی، ارتش آمریکا پس از افشای طرح مذکور در صدد تقویت امنیت پایگاه فورت مک‌نیر برآمده است.

حکایت آقای سخنگو از جلسه ستاد اقتصادی دولت

سخنگوی دولت از بررسی روند افزایش تولید و الزامات آن در جلسه ستاد اقتصادی دولت نوشت. علی ربیعی نوشت: روند افزایش تولید و الزامات آن، کانون بحث جلسه بود. همچنین نارسایی‌های توزیع برخی از کالاها در شب عید و پیش‌بینی آسوده خیالی مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز در ماه رمضان همراه با تثبیت قیمت، از جمله مواردی بود که در جلسه نوروزی ما مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از جلسه که بیرون آمدم، داشتم به نگرانی‌های معیشتی دهک‌های پایین فکر می‌کردم؛ به واکسیناسیون گسترده و نگرانی‌های مردم و اینکه در عقب رانده شدن تحریم، حتی یک ساعت هم تامل روا نیست. از سویی دیگر به این می‌اندیشم که چقدر چگونه برخی، سیاست را با همه‌چیز در آمیخته‌اند، از تحریم و رنج مردم گرفته تا روزهای خوبی که حق مردم سرزمین‌مان است.با این اندیشه به حوض آبی رسیدم که انگار نه یک حوض آب، بلکه خود آسمان بود. تصویر درختان رو به آسمانِ منعکس شده در آب، گویا آسمان را به زمین آورده بود. این لحظه زیبا را با دوربین موبایل ثبت کردم تا با شما شریک شوم.آرزو می‌کنم حوض زندگی همه ایرانیان، نقش‌بند آسمان، خوشی و شادمانی در سال نو باشد.

ناگوارترین رخدادها برای حسن روحانی در دو دولتش چه بود؟

رئیس دفتر رئیس جمهور ناگوارترین اتفاقات رخ داده در ۸ سال دولت وی را عنوان کرد.محمود واعظی در مصاحبه متفاوتی با ویژه نامه نوروزی روزنامه شهروند، برای اولین بار نکات جالبی را درباره رئیس‌جمهور و اتفاقات پیرامون اداره دولت در ۸ سال گذشته به زبان آورده است.او در بخشی از این مصاحبه درباره بدترین اتفاقات دو دولت حسن روحانی گفته است:‌ «بیش از اینکه بخواهم به مقاطع زمانی خاص یا رویداد مشخصی اشاره کنم، به عنوان کسی که مستقیم با رئیس‌جمهور کار می‌کند، به جرات می‌گویم که در سه سال گذشته که مردم در اثر تحریم‌های جنایت‌بار آمریکا دچار رنج و مشقت شدند، ایشان حتی یک شب هم با خیال آسوده سر بر بالین نگذاشتند.سابقه آشنایی من با دکتر روحانی به سالهای دور برمی‌گردد. در طول این همه سال‌، هرگز این میزان ناراحتی و تکدر خاطر را در چهره و رفتار ایشان احساس نکرده بودم. شهادت می‌دهم که ایشان حتی یک لحظه از رنج‌ها و آلام مردمی که طی این سه سال علی‌رغم تلاشهای شبانه‌روزی و بی‌شائبه دولت دچار مشکلات معیشتی و دشواری شدند، فارغ نبودند. البته که هیچ‌گاه امیدشان را از دست ندادند و همیشه با امیدواری به دنبال تدبیر امور و غلبه بر مشکلات بودند. اما در این مدت روزهای بسیار سختی بر ایشان و سایر اعضای دولت گذشت.» واعظی همچنین در ادامه، ترور شهید سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراین را مشخصا بعنوان ناگوارترین اتفاقات ۸ سال گذشته برای حسن روحانی نام برده است:‌ فکر می‌کنم، ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی، یکی از تلخ‌ترین رویدادها هم برای ایشان و هم برای سایر اعضای دولت بود. سقوط هواپیمای اوکراینی که در اثر آن جمعی از فرزندان عزیز و ارزشمند این مرز و بوم جان‌شان را از دست دادند، دیگر واقعه بسیار ناگواری بود که ذهن ایشان را مدت هاست به خود مشغول کرده است./ایلنا

نظر حداد عادل در مورد شعار سال

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که شعار سال، یک شعار عمومی است که مخاطب آن همه ملت هستند، گفت: انتظار مردم برای پشتیبانی از تولید، تلاش، مدیریت صحیح و مبارزه با قاچاق و فساد اقتصادی است.غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود دربارۀ شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با اشاره به اینکه «صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در لحظات آغازین سال ۱۴۰۰، امیدوارانه و واقع‌بینانه بود، نوشت: چندین سال است که پیام نوروزی رهبر انقلاب متمرکز بر مسائل اقتصادی است و ایشان تلاش کردند، علاوه بر تبیین فرصت‌ها و نقاط مثبت، به ضعف‌ها هم اشاره‌ای داشته باشند.وی با توجه دادن به این مهم که «شعار سال یک شعار عمومی است» افزود: مخاطب شعار سال، همۀ ملّت ایران هستند؛ لذا هر کسی به فراخور حال خود باید ببیند وظیفه‌اش چیست و این شعار در واقع جهت مشترک همۀ فعالیت‌های ملت را در سال جدید مشخص می‌کند. حدادعادل گفت: رهبر معظم انقلاب توجه دارند که دشمنان انقلاب و استقلال ملت ایران، با تحریم و محاصرۀ اقتصادی، این ملت را نشانه گرفته‌اند و با فشار می‌خواهند آنها را به زانو درآورند. البته این نیت و آرزوی دشمنان برآورده نشده و هیچ وقت محقق نخواهد شد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: نظر رهبر معظم انقلاب این است که کشور باید در اقتصاد به درجه‌ای از قوت برسد که دشمن درک کند تحریم اقتصادی دیگر یک سلاح از کار افتاده است و مادامی که آنها حس کنند تحریم بر پیکر ملت ما اثر می‌کند آن را ادامه می‌دهند. لذا ما باید از طریق تکیه بر توان داخلی، دشمن را در استفاده از این سلاح ناامید کنیم. حدادعادل با اعتقاد به اینکه تمرکز بر تولید نخستین راه قوی شدن اقتصاد است، گفت: تولید ابعاد مختلفی دارد؛ بخشی از آن بهره‌گیری از هوش و دانش نسل جوانی است که قوت و بزرگی خود را با شرکت‌های دانش‌بنیان، اختراعات و نوآوری‌ها نشان داده و اینها کاملاً چشم‌انداز خوبی را برای آینده ایران ترسیم می‌کند.

تلاش اصولگرایان در مورد راضی کردن رئیسی برای حضور در انتخابات

ترقی درباره آخرین تصمیم ابراهیم رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: تلاش همه جانبه‌ای برای اقناع ایشان در جهت حضور در عرصه انتخابات در حال صورت گرفتن است. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید، اعلام برخی اسامی درباره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ از جانب جبهه پایداری یا حزب موتلفه به معنی منتفی شدن روند وحدت نیست.

آرزوی اردوغان در پیام نوروزی

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه، روز یکشنبه با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، ابراز امیدواری کرد ویژگی اتحاد و همگرایی نوروز به عنوان مناسبتی که هزاران سال است از آسیای میانه تا بالکان گرامی داشته می‌شود، در سراسر جهان ریشه دوانده و دائمی شود. به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردوغان در این پیام که در نخستین روز فروردین منتشر شد، تصریح کرد: با امید و هیجان فرا رسیدن نوروز به ساختن آینده‌ای مرفه‌، عادل و امن توسط زنان، مردان، جوانان و سالمندان در کشورمان، منطقه و جهان ادامه خواهیم داد.اردوغان افزود: امیدوارم نوروز باعث خیر و برکت و شادی برای مردم عزیز کشورم و تمامی بشریت شود. از صمیم قلب به تمامی شهروندان کشور تبریک می‌گویم.

قاضی زاده: برنامه اجرایی مانیفست مقام معظم رهبری با عنوان «دولت مردم» تهیه شد

نایب رییس مجلس در پیامی تویتری با بیان اینکه مدل اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را در اندیشکده بسامد طراحی کردیم،عنوان کرد: برنامه اجرایی مانیفست مقام معظم رهبری بعد از ٤٠ سالگیِ انقلاب با عنوان «دولت مردم» تهیه شده تا بتوانیم ⁧‫ انقلاب‌سوم‬⁩ را رقم بزنیم.سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد در مجلس در حساب تویتر خود با اشاره به بیانات نوروزی رهبری انقلاب در یک رشته توییت نوشت: “مدل اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را در اندیشکده بسامد طراحی کردیم؛ این مدل ٢٠ سال طول می‌کشد تا به تمدن با عظمت و جهانی ایرانی اسلامی برسیم.برنامه اجرایی مانیفست مقام معظم رهبری بعد از ٤٠ سالگیِ انقلاب با عنوان «دولت مردم» تهیه شده تا بتوانیم ⁧‫ انقلاب‌سوم‬⁩ را رقم بزنیم.‏ در طرح «دولتِ مردم» برنامه اجرایی ۵ دولت در حال تنظیم است که برنامه اولین دولت با عنوان «دولت اعتماد» تدوین شده و به زودی در قالب کتاب منتشر خواهد شد. اندیشکده بسامد در صفحه اینستاگرامی خود در تعریف و اهداف خود نوشته است: اندیشکده راهبردی بسامد گام دوم، به دنبال بازطراحی سازوکارهای آینده نگرانه مدیریت دولت های گام دوم انقلاب است،این اندیشکده متشکل از جوانان نخبه آکادمیک و مدیران با تجربه اجرایی است،که با هدف حل مسائل جامعه در حوزه های حکمرانی،اقتصاد،انرژی،کشاورزی،علم و فناوری،اجتماعی،فرهنگی،آموزش و سلامت از مسیر برنامه ریزی،گفتمان سازی و کادرشازی تشکیل شده است.

صدر: در دوران احمدی‌نژاد، حداقل ۲۰ سال به عقب بازگشتیم

محمد صدر عضو مجمع تشخیص گفت: عده‌ای تحمیل هزینه‌های میلیارد دلاری را می‌بینند؛ اما باز هم FATF را تصویب نمی‌کنند.عضو مجمع تشخیص گفت: جمهوری اسلامی در دوران احمدی‌نژاد، حداقل ۲۰ سال به عقب بازگشت. در دوره احمدی نژاد دروغ، ریاکاری و ... وارد دولت شد و ضربات زیادی به کشور وارد کرد. وی افزود: خدا آن روز را نیاورد که هیچ ارزشی برای رأی مردم قائل نباشیم. اگر این تفکر گسترش پیدا کند، جمهوری اسلامی با خطر جدی مواجه می‌شود. صدر ادامه داد: در دو سال ابتدای انقلاب جزو دموکراتیک‌ترین دولت‌ها بودیم و آزادی در نهایت اندازه خود وجود داشته است. محمد صدر همچنین با اشاره به دولت های گذشته اضافه کرد: ما یک بار یکدست شدن حکومت را در دوره احمدی نژاد تجربه کرده‌ایم اما بعدها شاهد بودیم که همین تفکر موجب بحران در درون خودش شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۵۹
رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
روحانی و احمدی نژاد و خاتمی و ...همه سر سفره ی انقلاب،تا تو چشاشون سیر شدند،بیچاره مردم که همیشه مقصرند،با تمام احترامی که برای هموطنان عزیزم قائلم،رأی نمیدم،هر کسی هم کاندید بشه به بنده هیچ ربطی ندارد.
واقعیت تلخ اینست که قرار نیست مشکلات کشور با تغییر یک فرد در هر جایگاهی حل شود
مشکلات کشور به هیچ دشمنی در خارج از مرزها ربطی نداره
حتی ژاپن هم که باشیم وقتی مغزها و دانشمندان خانه نشین باشند و غیر متخصصان در پست ها تصمیم گیری کنند چیزی تغییر نخواهد کرد و از این نیز بدتر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
گل گفتی
هر کی دلش خواست بیاد کاندید بشه

عمرا رای بدم
اصلاحطلب و اصولگرا دو لبه ی یک قیچی اند
دیگه گول نمی خوریم
چهار دهه است کشور بین اصلاحطلب و اصولگرا دست به دست شده
هیچ سالی بهتر از سال قبل نبوده
همه را امتحان کردیم

رای بی رای
هنربندان و ورزشکاران و سلبریتی ها چرا سکوت کرده اند ؟
هر کدام از آنها در بدبخت کردن مردم شریک جرم دولت فشل هستند
آنها تبلیغات زیادی کردند تا روحانی رییس جمهور شود


کدام هنربند در صف مرغ دیده شده ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
آخوند هم ندیدم تو صف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
شاهد انتخاب بین بد و بدتر هستیم
حتی کودکان هم می دونن رئیس جمهور در برابر بالایی ها و دولت سابه قدرتی نداره
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
ساندیس خورها به بهشت نمیروند
هنوز فرجام پرونده های فساد مالی مدیران و مسئولان و آقازاده های فاسد مشخص نشده
با تغییر جایگاه رییسی همه مفسدان دوباره آزاد خواهند شد
ریاست جمهوری رییسی به برنامه های مبارزه با فساد لطمه خواهد زد
نمایندگان محترم مجلس، آقایان، حضرات، مشکل از تولید نیست. کشاورزان در جنوب کرمان محصولش ن رو مجانی میدن کسی نمی‌بره چون دستمزد کارگر برا بار زدن یک کامیون و کرایه حمل اون حداقل 10 میلیون تومن میشه. با کیلویی 500 تومان پیاز هر کامیون 10 تنی چقد درآمد داره؟؟ پیاز، گوجه، سیب زمینی در حدی تولید شده که تو زمین مونده. فکری به حال موانع صادرات به عراق و پاکستان و افغانستان بکنید
دولتی که بعد از تحریم سال 91 در سال 92 آمد سر کار 8 سال فرصت داشته اصلاح اقتصادی را اجرا کند ولی دنبال کد خدا بود و مردم را له کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
آدرس اشتباه نده دوست عزیز
اولا جناب قاضی زاده بجای منیفست میتوانستی ازبیانیه ونظر عنوان کنی ومردم میدونن تو باسوادی وانگلیسی بلدی ولی فارسی را پاااااااااااااااااااااااااس بدار
برای زدودن موانع تولید لازم است سرمایه گذاری خارجی توسعه یابد و امکان انتقال تکنولوژی از خارج از کشور فراهم شود.
حرف های محمد صدر رو که بگذارید کنار، بقیه حرف ها...
هر مسئول باشرفی که تونست با حقوق ۵۰۰هزار تومانی پدر کشاورزم یه ماه زندگی کنه انوقت،تمام ملت با افتخار تحریم ها رو نعمت میدونند ؟
طرف تو موسسه کیهان ۹۴ میلیارد تومان در سال (ساعتی ۱۰میلیون ) از بودجه دولتی پول میگیره و ۴۲ سال تمام از امکانات دولتی و خانه سازمانی استفاده کرده برای ملت فلک زده نسخه میپچه ؟؟
مردم در صورتی نسخه مقاومت شما رو قبول دارن که شما هم همگام با مردم در رنج و محنت باشید ؟؟ یه سر به مردم فلک زده سیستان و خراسان بزنید و از نزدیک با آنها مواجه شوید اگه جرات دارید بعد بفهمید تو کشور چه خبره ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
طنز تلخیست
ولله بالله تالله عنبر نسا یک کلاه برداری تمام عیار است ؟؟
وقتی تو کشوری که یه فالگیر ماهی ۱۶۰ملیون میتونه ملت رو سر کیسه کنه چرا نشه از پیشگل خر پول درآورد؟؟
تو شهر ما یه خانم فالگیر هست که حداقل از پول فالگیری بساز بفروش درجه یک شهر شده و ملت ساده لوح و دختران بیچاره در خونه او توصف هستند که شاید دلخوش چرندیاتش شوند ؟ حالا زندگی خودش سراسر مشکل
فرزندان همه کراکی
شوهر جدا شده
ملت لطفا گول نخورید
چرا فیلتر شدین؟
اولین رفع مانع تولید باید توسط مجمع تشخیص صورت گیرد ؟؟
چرا باید ملت حداقل ۳۰ درصد پول اضافی به دلالان بدن ؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
ا این مدل که دیگه اصلا نمیشه کاهی کرد
با سخنان امروز اقا منتظر روزهای وحشتناکی برای اقتصاد کشور باشید بدون شک دلار ۱۰۰هزار تومانی تو همین ۶ ماهه عملیاتی خواهد شد ،؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
راست میگی
برجام ضربه زد؟؟ اگه توافق انجام نمیشد فشار اقتصادی خیلی وقت پیش رو ایران شروع میشد . برجام فقط عقبش انداخت .
حالا بازی جدید راه افتاده . رئیسی میگه نمیام اونا هم با التماس میگن بیا . بعد رئیسی با اصرار بقیه قبول میکنه و قهرمان معرفی میشه .
این بازیا رو ما قبلا تموم کردیم
رییس جمهور تدارکاتچی نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
.اگر هست پس چرا خودتون رو جر میدید واسه تصاحبش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
کمک خلبانه
رییس جمهور تدارکاتچی هست ؟؟؟
من موندم چرا حافظه این عزیزان افراطی خراب است؟
یادتون رفته در سال ۹۲ چه بر سر احمدی نژاد اوردید و ارزو میکردی کی دوره او تموم بشه تا ملت نفس راحت بکشند ؟
یادتون رفته ۴ سال کامل دولت روحانی تورم رو کنترل کرد و تورم تک رقمی که در تاریخ ۴۰ ساله بی سابقه بود رویت شد به برکت همین برجام نیمه بند ؟؟
یادتون رفته آرزوی نابودی برجام رو داشتید
یادتون رفته روز بعد از برجام موشک پرانی شروع کردید??

یادتون رفته کسانی که برجام رو تو مجلس آتش زدند چه کسانی بودند و چرا رد صلاحیت شدن بخاطر فساد و رانت
پس بیش از این کشتی رو سوراخ نکید که همه با هم نابود نشویم
شما که حداقل ۴۰ میلیون حقوق و حداقل ۴۰۰ میلیون کمک حقوق دریافت می‌کنید و گرین کارت هم دارید درکی از مشکل کارگر نداریدد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
من نمی دانم چرا این جنابان سست عنصر تفریطی وغربگدا باوجود خروج ترامپ از برجام وتحریم ها هنوز به ارباب بایدن دم تموم میدن؟
برجام نبود سال ۹۳ کشور تجزیه شده بود و الان ایران تبدیل به عراق شده بود جناب ذالنور؟؟ تا جنگ کمتر از از یه ماه فاصله داشتیم ؟ شما اگه یک سرباز آمریکایی رو در عین الاسد میکشتید تمام تاسیسات مهم کشور نابود شده بود ،بدون شک چه جنگ بشه چه تحریم ادامه داشته باشه بازنده ملت هستند که که تا چند سال آینده به یک جامعه پیر و فرتوت و عصبی تبدیل خواهند شد ‌
جناب ذالنور
روزی در این کشور یه کیسه پول افغانی معادل یه بسته پول ایرانی بود
حالا یه کیسه پول ایرانی تو هرات،افغانستان میشه یه بسته پول ایرانی
هر افغانی ۳۰۰۰ ریال ایرانی
چطوری ذوالنوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای میرسلیم!
ظاهرا ساده دلی گذشته ما ملت برای حضور در بازی انتخابات بدجور به مذاقتون خوش آمده و باز هم بر روی ساده دلی ما ملت برای حضور در بازی انتخایاتتان حساب باز کرده اید!
زهی خیال باطل
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت
این ها چیه که به عنوان خبر وطرح نوشته اید!
مردم شعور دارند.
نظر حداد عادل در مورد شعار سال:
حدا عادل همان كه به كراوات گفت درازآويز كافي است .نظراتش درباره ساير موضوعات پيش كش.!!!!
واقعا حداد عادل ضد تبلیغ است یعنی اگر کسی را می خواهید خراب کنید به حداد بگویید برایش تبلیغ کتد
چنان صحبت میکند که گویا قدرت تولید و توان چین را داشته و می تواند آمریکا را تحریم کند که دنبال تضمین بوده!!!
بیدار شو...
اقتصاد ایران در این 42 سال با فروش نفت پیش میرفت و با تحریم آن دلار 7 تومانی را تا 32000 تومان گران کردید.
همین الان پول نفت را صفر کن و حساب کن امثال تو چه تولیدی به نفع مردم خواهند داشت؟
ازالان چون تمام منابع دراختیارکمک خلبان قرارداره مسئولیت همه اوج گرفتن هاباخلبان وهمه سقوطهاوتکان های شدیدبه عهده کمک خلبان خواهدبود!!
آیابهترنیست بجای تلاش برای ممنوع کردن مصرف مدفوع
حیوان یامصرف موادمخدرویا مشروبات الکلی که درواقع
همگی مضرند بااشکالی متفاوت یکی ریه راخراب میکندیکی
عقل ومغزراوباعث زوال عقل زودرس میشودودیگری اراده فرد
راباطل وبی اراده میسازد تلاش برای آگاه سازی مردم کنیم ؟
واقعاًدیده ایدفردی فهمیده عنبرنسارامصرف کندیادانشمندی
دائم الخمرباشدویافرهیخته ای معتادباشدبنابراین بجای ممنوع
کردنهاویاهمزمان باآن آگاهی رسانی بایدکردکه اثربیشتری
خواهدداشت
هرچه فکرمیکنیم تثبیت ساعت رسمی کشوردرماه رمضان یعنی چه وعقل ناقص ماقدنمیدهدولی بامعجزاتی که مجلس مامیکند
واگرباهمین فرمان بروندکه میروندتصورآنستکه تاآخرسال طرحی تصویب شود که هواحق گرم شدن درتابستان ویاسرد
شدن درزمستان رانداشته باشدوخورشیدهم حق مرخصی رفتن
درشبهارانداشته باشد
پاسخ ها
GNS
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
اصلا چه ربطی به ماه رمضون داره.
این آقای ترقی چی میخواد از جون کشور. آقای رئیسی عملکرد امیدوار کننده ای در قوه قضائیه داشته و خواهند داشت.
وجناب صدر در زمان حسن روحانی پنجاه سال عقبگرد داشتیم
تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد
خبر بسیار مهمی بود خدا خیرتون بده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
خوداین ممنوعیت تبلیغ است
حرف های کیوان را چند‌ بار بخوانید شاید بالاخره متوجه شوید که چگونه میشود فرهنگ را ارتقا داد.
رئیسی بیاد که چی بشه؟ وقتی مسیری که در پیش گرفته شده اشتباه است افراد نمی توانند تأثیری داشته باشند.
قاضی زاده استین ها رو زد بالا دیگه همه چی حله
چرا اصرار به کاندیداتوری آقای رئیسی میشود . والله جای ایشان بهترین بهترینهاست چون تمام عمر در ان تخصص کار کرده است . مگر اینکه خیلی ها از ترس معاملات اختلاسی و چپاولگری خود نگران هستند و به هر ترفندی در لباس دلسوزی منافقانه در صدد شیفت دادن ایشان به پست غیر تخصصی می باشند. آقای رئیسی ، نابود کردن این لانه های فساد بنیان کن ، ید قهار پاکیزه می خواهد. موفق باشید...
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
کسی که دهه ها در قوه قضاییه بوده و حداقل ها را برآورده نکرده می خواد بشه رئیس جمهور؟!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
میشه بگید کسی که ده ها بوده چرا پس هیچ .کاری. نکرده است؟
فکر کنم همه نماینده های مجلس وظیفه انقلابی خود را در مطرح کردن خود و بالا کشیدن خود دیده اند. از بعد از احمدی نژاد همه به فکر رئیس جمهوری هستند! چون دیدند یک ادم ناشناس می تواند یکشبه کشور را نابود کند
رای نخواهیم داد
همه سر کاریم ...
بهترین راه حل در گیر رای رای بازی نشیموتعداد رای کم هم رییس جمهورشرمنده نشه بجای انتخابات انتخاب کنیدهم برای کشور بهتره وهم درگیر جناح بندی نمیشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی