بازدید 13903

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ اسفند ۹۹/ فوت ۱۰۰ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۷۹۸۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۳۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 15 March 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۷۵۴ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۹۶۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۷۵۴ هزار و ۹۳۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۱ هزار و ۳۳۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۳۰۱ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۳۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۱ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۳۱۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
نمیدانیم بخندیم یا گریه کنیم !؟!؟؟!
تحریم واکسن های معتبر جهان بخاطر آخرت مردم و رفتن به بهشت
خود تحریمی واکسن در مقابل آزمایش های انسانی واکسن های ناشناخته بر روی هموطنانمان را تاریخ فراموش نخواهد کرد
ببین رقم واقعی تلفات به کجا رسیده است که شورای عالی امنیت ملی اجازه داده سه رقمی اعلام بشه.
هنوز دولت تصمیم برای ممنوع کردن سفرها و این مسایل تو عید را نگرفته؟؟؟؟؟؟؟

اگر نگرفته شاهد ۴ یا ۵ رقمی شدن فوتی ها هم خواهیم بود!!!!!
لطفا یکی به داد ما برسه و یک گزارش از اقدام اخیر شهرداری در مورد شکستن مسسر اتوبوس های بی آر تی تجریش به راه آهن و بالعکس تهیه کنه. این چه مسخره بازی هست؟! این مسیر رو شکستن به دو مسیر . مسافرهای تجربش اگه می خواهند مسیر شون رو به سمت راه آهن ادامه بدهند باید در ایستگاه امانیه پیاده بشن ، دوباره کارت بزنن و سوار اتوبوس های راه آهن بشن! از طرف جنوب به شمال هم همینطوره. باید توی ایستگاه پارک وی پیاده شن و دوباره سوار اتوبوس های گردشی به تجربش بشن! چرا مردم رو این قدر می رقصونید اگه می خواهید قیمت اتوبوس رو دو برابر کنید!اتوبوس های پارک وی به راه آهن و بالعکس اخیرا و بعد از اچرای این طرح خیلی خیلی شلوغ شده، انگار نه انگار که کرونا هست. نمی تونید با دنیا تعامل و تجارت کنید مردم بیچاره چه گناهی کردن که جیب اون هارو خالی می کنید؟ !!!!
دقیقا۱۰۰ نفر فوتی داریم به روزعیدنوروز نزدیک میشیم آماررامیبرن بالا به ۲۲ بهمن نزدیک میشیم آماررامیارن پائین یه وضیه
ای مقتدرهای قوی ، استخون تو تن آمریکا نزاشتیدا شیطونا !!!
واکسن نمیارید نه ؟ واکسن نمبزنید نه ؟
تا پیش از واکسن معتبر جهانی کرونا مردم جانشان را از کرونا از دست دادند اما الان قتل عمد محسوب می شود!!!!!
بی صاحب موقع انتخابات و ۲۲ بهمن غیب میشه
ولی موقع عید و بخصوص ۱۳ فروردین به شدت بر می گردد
پاسخ ها
احسان
| France |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
دقیقا
نرخ فقط به معنی قیمت و کابرد آن به جای میزان،اندازه یا نسبت اشتباه است
ویروسه هوشمنده دم عید سه رقمی شد، محدودیت سفرها به کجا رسید . خبرها رسیده که شمالم باز شد . رفتیم پیک چهار
سلام.میخواستم بپرسم آدمها ناقل ویروس میشوند وویروس رااز شهرهای قرمز منتقل میکنند یاماشین ها؟ فقط سفر باماشین شخصی که امن تر وتمییزتره به شهرهای قرمز ونارنجی خطر آفرین و ممنوعه؟آیا درشرایطی که مسافران بااتوبوس هایی که قطعا"بطورمرتب ضدعفونی نمیشوند و بین راهی هم سوارمیکنند و احتمال رعایت فاصله لازم ۲ متری هم در ترتیب نشستن کم هست وتضمینی برای اینکه مسافران ماسک خود را درطول سفر برندارندنیست، سفرامن تری خواهدبود؟ ،ودرفضای شهرهای قرمز رفت وآمد کردن احتمال بیشتری برای آلوده شدن افراد و بالارفتن درگیری آلودگی بعداز تعطیلات نیست؟این تصمیم به نفع مردمه یا به نفع صاحبان وسایل حمل ونقل جاده ی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست