بازدید 7714
شكارچيان دختران نوجوان در يك قدمي محاكمه

زن جوان، قرباني باند فساد بود

کد خبر: ۱۰۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۱ 13 June 2010
يك زن و 3 مرد كه با تشكيل باندي، دختران نوجوان را اغفال و در دام فساد گرفتار مي‌كردند، بزودي در دادگاه محاكمه مي‌شوند.

به گزارش «جام‌جم»، روزهاي پاياني فروردين امسال دختري نوجوان همراه والدين خود به اداره آگاهي شهريار مراجعه و راز فعاليت تبهكارانه يك باند را فاش كرد.

دختر نوجوان در تشريح ماجرا به پليس گفت: يك هفته پيش در يك كافي‌شاپ با زني جوان آشنا شدم. پس از مكالمه تلفني با زن جوان، به ملاقات وي رفتم تا اين كه او مرا به جشن تولدش دعوت كرد.

دختر نوجوان ادامه داد: بي‌آن كه از نيت شوم او و همدستانش اطلاع داشته باشم، فريب حرف‌هايش را خوردم و به خانه‌اش در شهرك انديشه رفتم. دقايقي پس از ورود به آن خانه زن جوان نوشيدني به من تعارف كرد كه با خوردن آن، بدحال شدم. با مشكوك شدن به اوضاع، قصد خروج از خانه را داشتم كه 3 مرد جوان راهم را سد كردند و مرا بشدت كتك زدند و مورد آزار و اذيت قرار دادند. پس از 3 هفته، از منجلابي كه اعضاي باند مرا گرفتار كرده بودند، فرار كردم.

دختر نوجوان در دام سياه

با شكايت اين دختر نوجوان، چهره‌نگاري رايانه‌اي از اعضاي اين باند فساد صورت گرفت و جستجو براي يافتن آنها آغاز شد. در حالي كه تحقيقات ماموران ادامه داشت، چند دختر نوجوان ديگر هم به اداره پليس مراجعه و شكايت‌هاي مشابهي ارائه كردند. در بررسي پرونده‌هاي شاكيان، معلوم شد آنها در دام يك باند فساد گرفتار شده‌اند. ماموران با هماهنگي قضايي با بازپرس اصغري زاويه، رئيس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب شهريار به محل اختفاي اين باند اعزام و آنها را قبل از فرار از خانه دستگير كردند. با انتقال اعضاي اين باند به اداره پليس آنها بازجويي شدند و در مواجهه حضوري با شاكيان، به جرم خود اعتراف كردند.

زن جوان، قرباني باند فساد بود

زني كه عضو اين باند فساد بود، در اظهاراتش به پليس گفت: چندي قبل به دنبال اختلاف با شوهرم، از خانه فرار كردم و پس از مدتي با مردي جوان آشنا شدم كه او مرا اغفال و در دام فساد گرفتار كرد. من طبق خواسته مرد جوان، با او در اغفال دختران نوجوان همكاري مي‌كردم تا به خانواده‌ام آسيبي نرساند.

متهم پرونده يادآور شد: با حضور در بوستان‌ها، كافي‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌هاي شهر، دختران نوجوان را شناسايي مي‌كردم و آنها را فريب داده و براي شركت در مهماني يا جشن تولدم دعوت مي‌كردم. در خانه اين جوان به دختران نوجوان به جاي نوشيدني، مشروب تعارف مي‌كردم. پس از بدحال شدن دختران، آنها را در اختيار اين جوان و 2 همدست وي قرار مي‌دادم.

زن متهم افزود: دختران نوجوان را به اين ترتيب در باند فساد گرفتار كرده و اجازه خروج از خانه را به آنها نمي‌داديم تا اين كه پس از يك ماه، آنها را در خارج از شهر رها مي‌كرديم. با اعتراف اين زن، 3 همدست وي هم در بازجويي به همكاري با زن جوان اعتراف كردند و پس از پايان تحقيقات روانه زندان شدند.

طاووسي، دادستان عمومي و انقلاب شهريار درباره اين پرونده به خبرنگار ما گفت: با اعتراف اعضاي اين باند و شناسايي شاكيان، براي متهمان پرونده روز گذشته كيفرخواست صادر شد و با ارسال اين پرونده به دادگاه، آنها بزودي به اتهام اغفال دختران نوجوان و تشكيل مركز فساد و فحشا محاكمه مي‌شوند.
آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر