بازدید 33845
۶

طعنه سنگین مجتبی جباری عصبانی به نکونام

کد خبر: ۱۰۳۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 04 March 2021

بازیساز محبوب استقلالی‌ها که به زیدان هم ملقب شده، علیه گلزن همدوره‌ای خود موضع گرفت اما در میان مصاحبه علیه مجیدی، طعنه های سنگینی هم به جواد نکونام زد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجتبی جباری در ادامه بدون آنکه نامی از جواد نکونام بیاورد، حرف هایی زد که می تواند اشاره مستقیم به سرمربی فولاد باشد. جباری گفت: هر زمان شرایط فراهم شود، سعی می کنم چیزهای بیشتری در مورد مربیگری یاد بگیرم چون تا آموزش تئوری نباشد، نمی شود در زمین چیزی به بازیکنان آموزش بدهی. اگر ساختمان می سازی و درسش را نخوانده باشی، حتما ساختمان خراب می شود. الان فوتبال ما تا حدود زیادی اینطوری شده است، خراب کن و تجربه بدست بیاور. وارد تیم می شوند، خراب می کنند و تازه برای‌شان تجربه هم نمی شود. حرف من این است که مسیر فوتبال ایران طوری است که پیشرفتی در آن دیده نمی شود، وقتی برای نتیجه گرفتن ابعاد زمین را تغییر می دهیم، وقتی نیمکت تیم را طوری بچینیم برای فحش دادن و فشار آوردن به داور، مشخص است که پیشرفت فنی حاصل نمی شود. فضای فوتبال نباید اینطور باشد که مسائل فنی در آن در حاشیه باشد و کسی جرات ورود کردن نداشته باشد. من بازهم می گویم الان فکر می کنم شرایط طوری است که می توانم به استقلال کمک کنم.

هافبک سابق استقلال در مورد اینکه در فوتبال ایران شاید کمی شلوغ کاری کنار خط لازم است گفت: من وقتی در مورد مربیگری صحبت می کنم در مورد مجموعه این عوامل حرف می زنم، از صحبت هایی که در کنفرانس های مطبوعاتی انجام می شود تا کنترل حواشی و یا حتی ایجاد یکسری حواشی در جهت منافع تیم. نمی شود گفت فنی کار می کنم و به حواشی کاری ندارم ولی من می گویم این وسط متنی وجود دارد که باید فنی باشد. این نباشد که فنی را بگذاریم کنار و بگوییم حواشی مهم تر است.

طعنه سنگین مجتبی جباری عصبانی به جواد نکونام

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
آدم های کوچک برای رسیدن به چیزی که لایقش نیستند مجبورند لابی کنند. بعنوان یک آدم کوچک عرض می کنم!
جناب آقای مجتبی جباری باید توضیح دهد که چرا درست چند ساعت قبل از بازی ایران و قطر در دیماه 1393 در جام ملت های آسیا علیه تیم ملی با الکاس مصاحبه کرد؟
مجتبی جباری اول یک ژیلت بگیرد و ریش مسخره اش را بتراشد اینها با زدن دیگران میخواهند بگویند ما هم هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
بتومگه ربطی ام داره ب ریشش چیکارداری ژیلت بردار اول ....اره بعد دهنتو بازکن اصن لنگی توسایت آبیاچیکارمیکنی بروبیرون بینم بابا
قشنگ معلوم سایتتون طرفدار قرمزی هستید....
برای آبی ها حاشیه نسازید مثل خاله زنک ها..
اره واقعا خاله زنگ بازن لنگ کیلو چنده سایت فقط مال ابیاس قرمزا دخالت نکنن توخانواده ما شیررفهم شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی