بازدید 5937

طرح استیضاح فرماندار نیویورک درباره آمار کشته‌ها

به دنبال انتشار برخی گزارش‌ها در مورد امتناع فرماندار نیویورک برای ارائه آمار واقعی کشته شدگان کرونا در خانه‌های سالمندان، شمار زیادی از مردم آمریکا خواستار استیضاح وی شدند.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳ 02 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نشریه هیل، براساس نتایج نظرسنجی دانشگاه هاروارد، ۷۱ درصد از مردم آمریکا بر این باورند در صورتی که مشخص شود اندرو کومو فرماندار نیویورک آمار کشته شدگان کرونا در خانه‌های سالمندان را پنهان کرده وی باید استیضاح شود.

طبق آمار نتایج دانشگاه هاروارد، ۲۹ درصد با استیضاح کومو مخالف هستند.

در حال حاضر یکی از موضوعات اصلی رسانه‌های آمریکایی پنهان کردن آمار واقعی کشته شدگان کرونا در خانه سالمندان نیویورک توسط فرماندار این ایالت است، وی متهم است که در سال گذشته آمار واقعی کشته شدگان را اطلاع رسانی نکرده است.

فرمانداری نیویورک در ۲۵ مارس (پنجم فروردین) ۲۰۲۰ بخشنامه‌ای صادر کرد که به موجب آن مراکز نگهداری از سالمندان از عدم پذیرش افراد تنها به دلیل ابتلای آنها به کووید -۱۹ منع شده بودند. هدف این بخشنامه خالی کردن فضای بیمارستانها بود که در روزهای نخست شیوع کرونا مملو از مراجعه کننده بود.

بررسی آمار دقیق کشته شدگان کرونا در نیویورک در حالی تیتر برخی از رسانه‌های آمریکایی است که به تازگی محققان در بررسی های جداگانه ای شاخه جدیدی از ویروس کرونا ردیابی کرده اند که در شهر نیویورک شایع شده است.

تاکنون محققان دانشگاه کلمبیا حداقل ۸۰ نمونه از شاخه ویروس کرونا نیویورکی را در سه ایالت نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکت ردیابی کرده‌اند. این امر نشان می‌دهد شاخه ویروس مذکور محدود به یک منطقه خاص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار