بازدید 15720
۲

بازگشت ستارگان موسیقی دهه هفتاد به صحنه اجرا

قاسم افشار و حمید غلامعلی پس از سال‌ها دوری از صحنه، به جشنواره موسیقی فجر آمدند و اجرایشان را به صحنه بردند.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 24 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، آخرین روز از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، دوشنبه چهارم اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد. یکی از اجرا‌های روز گذشته با حضور دو نفر از ستارگان موسیقی پاپ در دهه ۱۳۷۰ همراه بود. قاسم افشار و حمید غلامعلی به همراه گروهی با عنوان «ترانه باران» به صحنه آمدند.

غلامعلی در ابتدای این اجرا گفت: دفعه قبلی که روی این صحنه بودم، هنوز موهایم مشکی بود. خوشحالم که با وجود همه این مشکلات این اتفاق رخ داده و می‌توانیم در خدمت شما باشیم.

این اجرا که پیش‌تر در تالار وحدت ضبط شده بود، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از طریق سایت‌های تیوال و سایت جشنواره پخش شد.

حمید غلامعلی در بخش نخست این اجرا، آهنگ‌هایی را اجرا و سپس قاسم افشار با آمدن روی صحنه او را همراهی کرد تا آهنگ‌هایی را به صورت دوصدایی بخوانند. در ادامه هم قاسم افشار چند آهنگ را با صدای خودش خواند.

«وسعت سبز»، «نبض»، «غریبانه»، «آنچه گذشت»، «سنگ قبر آرزو»، «وقف پرنده‌ها»، «آرامش»، «دل نگرون» و «جوونی» آهنگ‌هایی بودند که در این کنسرت با صدای حمید غلامعلی و قاسم افشار اجرا شدند.

سرپرست: محمدرضا چراغعلی/ تنظیم‌کننده: پیروز کوچکی/ خوانندگان: حمید غلامعلی و قاسم افشار/ نوازندگان ویلن: دانیال جورابچی، حسن اکبریان، مهدیه رضازاده/ نوازنده پیانو: پیروز کوچکی/ نوازنده کیبورد: پانیذ کوچکی/ درام: سروش عمومی/ پرکاشن: علیرضا میرآقا/ گیتار اسپانیایی: محمدرضا گلشنی، گیتار الکتریک: آرش احمدی/ ویُلن؛ امین غفاری، هومان ابراهیمی، سعید حاجی‌شریف، مهسا بنکدار، مهسا خمان، بهاره آقابیگ، نازیک مؤمنی، سوگل فتاحی، غزاله نیک‌پی، سمیه محمدیان، نیلوفر سلطان‌ویسی، هاله دوستی/ و مسئول صدا: هومن موسوی اعضای این ارکستر را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آقای حمید غلامعلی در سالهای نه چندان دور برای جا انداختن موسیقی پاپ در کشور خیلی زحمت کشیدند ولی الان خیلی از جوونها حتی اسمش رو نشنیده بودند . شما صفحه اینستاگرام ایشان رو ببینید خواهی دید که نسبت به زحمتی که برای موسیقی کشیدند و هنرشان اصلا دنبال کننده قابل توجهی ندارند ولی حالا شما برخی از ارازل رو ببینید که چطور دنبال کننده میلیونی برای خودشان جمع کردند. به نظر شما مشکل از کجاست؟
همچین نوشتین ستارگان که یاد داریوش و ابی افتادم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل