بازدید 9512
۵

حمله پلیس به خانه‌های مجردی خلافکاران در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۳۶۵ سارق، زورگیر و موبایل قاپ در طرح صاعقه ۶ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 23 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه‌ طرح اقتدارپلیس امنیت‌عمومی(دستگیری اراذل و اوباش) و طرح صاعقه پلیس پیشگیری (دستگیری موبایل‌قاپ‌ها) در مقر پلیس تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ششمین مرحله از طرح صاعقه با رویکرد برخورد با سارقان، کیف‌قاپان، موبایل‌قاپان و حاملان سلاح سرد توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد، اظهار داشت: در طرح مذکور ۳۶۵ سارق، کیف‌قاپ، موبایل‌قاپ، زورگیر و حاملان سلاح سرد بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: ۸۹ نفر از دستگیرشدگان قاپ‌زن، زورگیر و موبایل‌قاپ بوده و ۱۲۷ نفر از آنها نیز حین سرقت سلاح سرد استفاده می‌کردند.

وی افزود: ۴۱ نفر از این متهمان علاوه بر سرقت در زمینه اوباشگری فعال بوده و ۱۲۴ نفر نیز خرده‌فروش مواد مخدر بودند.

رئیس پلیس پایتخت از کشف هزارو ۴۰۰ سلاح سرد در ششمین مرحله از طرح صاعقه و کشف ۶۲ وسیله نقلیه مسروقه خبر داد.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: طرحی را سال گذشته درباره پلمب منازل مجردی در حوالی میدان امام حسین آغاز کردیم؛ طرح مذکور طی روزهای گذشته دوباره به مرحله اجرا درآمد و منازل مجردی که اغلب پاتوق مجرمان و سارقان بودند را در اطراف امام حسین شناسایی کردیم.

سردار رحیمی ادامه داد: در این طرح ۴۷ باب منزل شناسایی و پلمب شدند؛ این خانه‌ها شامل ۱۴۷ اتاقک بوده و اکثر ساکنان آنها سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر و جزو اتباع بیگانه بودند که در اقدامات مجرمانه فعالیت داشتند؛ همچنین در رابطه با شناسایی این منازل ۲۵۹ سارق بازداشت شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
اعدام
نصف واحدهاي هر مجتمع تو تهران مجرد زندگي ميكنه.
این قمه و چاقوها که برای پوست‌کندن خیار نیست برای پوست کندن مردم است پس حکم دارندگان‌ان محاربه و اعدام است فقط اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام
ایشالا اعدام میشن؟
فردا دوباره ازاد میشوند و با تجربیات بیشتر شروع می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی