بازدید 5994

واکنش متکی به قطعنامه ضد ایرانی

کد خبر: ۱۰۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۶ 10 June 2010
وزیرامورخارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در دوبلین در خصوص اقدامات آمریکا برای تصویب قعطنامه ضد ایرانی در شورای امنیت گفت: این گونه اقدامات اشتباه است و با این کار آنها در واقع غرب به خود فشار می آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوبلین، "منوچهر متکی" در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت در جمع خبرنگاران با اشاره به منطق انسانی ایران در حل مسائل تاکید کرد: این اقدامات نشان می دهد منطق دیپلماسی ایران بر دیپلماسی غرب غلبه کرده است.

وی تاکید کرد: ما برتری دیپلماسی ایران را در کنفرانس هسته ای تهران مشاهده کردیم به طوری که کارشناسان آمریکایی در ملاقات با من در حین کنفرانس تهران اظهار داشتند که منطق ایران بر خواسته های آمریکا در کنفرانس واشنگتن غلبه کرده است.

خاطر نشان می شود وزیر امورخارجه ایران از روز گذشته در صدر هیئتی برای دیدار با مقامات ایرلندی به دوبلین سفر کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
معني ديپلماسي هم فهميديم 2 كشور در بيت را راضي كرديد شد ديپلماسي
مسئولین ایرانی چرا اصرار دارن به دیگران اقا کنند که خیلی مقترند و تا خرجیها یه اینها میرسند، برعلیه خودشون حرف میزنند یک نمونه اش همین گفته متکی درباره آمریکائیها و یک نمونه دیگرش موضع ترس ژیل ژاکوب در مقابل شمقدری که شمقدری میگه ژاکوب تا منو دید به غلط کردن افتاد و معذرت خواهی کرد.اونم تو خاک فرانسه.عظمت رو ببین و شاید هم توهم؟؟!!
با بودن افرادي مثل شما صدور قطعنامه هاي 20 الي 30دور از انتظار نيست
اقدامات آمریکا؟؟؟؟ 12 کشور رای مثبت دادن! اونوقت میچسبونین به آمریکا؟
این گونه اقدامات اشتباه است و با این کار آنها در واقع غرب به خود فشار می آورد??/میشه ترجمه کنید قابل فهم نیست
این اقدامات نشان می دهد منطق دیپلماسی ایران بر دیپلماسی غرب غلبه کرده است.)))
در جواب چنين اظهارنظرهايي چه مي توان گفت !!!!!!!!!
غرب به خود فشار می آورد و دولت ما به مردم...
بی دلیل نیست که ما همیشه در روابط خارجی خود دچار مشکل هستیم چون حتی وزیر امور خارجه هم درک درستی از شرایط ندارند. خیلی خوب است که آقای متکی توضیح بدهند که با تحریم شدن بانک های ایرانی که چه ضرری به اروپا می رسد و چه ضرری به ایران.
هرگونه فشار ناشی از تحریم های گذشته بر مردم ایران و فشارهای آینده شدیدا تکذیب می شود. فعلا وضع کشور عالیست. تورم یک رقمی بیکاری اندک؛ عدم گرانی مردم همه خوش و خرم هستند و کسی هم بیکار نیست و همه سرکار هستند.
برغم تلاشهای دیپلماتیک ایران (...)قطعنامه صادر شد. این تحقیری بیش نبود. اظهرمن الشمس بود که قطعنامه صادر می شود. هنوز درک سیاسی به درجه ای است که نمی تواند با توجه به وضعیت موجود پیش بینی قطعنامه شورای امنیت را بکند. یک فاجعه است. اینک 4 قطعنامه در کیسه ما وجود دارد و احتمال اینکه در فرصت مناسب به پشتیبانی این همه قطعنامه بر علیه ایران اقدام نظامی شود دور از انتظار نیست . واقعا متاسفیم که دولت به نظر کارشناسی گوش نمی کند. عزیزم با سیاست خارجی و داخلی فعلی نمی توان کاری برای مردم و منافع ملی کرد و هر روز هزینه های سنگینتری بر گرده ملت افزوده می شود. بابا قطعنامه ها کاغذ پاره نیست. این دارای پیامد سنگین. تاکی مردم باید این همه هزینه کنند؟
آقاي متكي فكر كنم خوشحال است چون سفرهايش منبعد زيادتر ميشود و اين يعني .....
بايد ديد كي سوار بر اسب قدرت جهان است
اگرشما منطقی صحبت میکنید پس چرا جهان منطق شما را قبول نمیکند پس میتوان اینگونه نتیجه گرفت که شما منطقی هستید و جهان غیر منطقی
اینا که قطعنامه نیست دستماله
هنوز کجای کاریم. صبر کنید واسه قطعنامه های پنجم و ششم و ...... با این دیپلماسی که ماداریم از این بهتر نمیشه
"با این کار آنها در واقع غرب به خود فشار می آورد" ... چه جالب ... به خودشون فشار میاد؟ چجوری؟ میشه توضیح بدین آقای دانشمند؟
پس از اجلاس G15 ميگفتيد هرگز قطعنامه چهارم صادر نميشود ولي به سادگي اين اتفاق افتاد و هنوز شما دنبال منطق ميگرديد!
ب این برنامه های دولت و اقای متکی وضع از این بهتر نمی شود. وزارت خارجه امروزه از سفرا و کارشناسان متخصص تهی شده و آنهایی هم که هستنددیگر عهده دار امور نیستند. کار افتاده دست افراد بی تجربه و بی اطلاع. قطعنامه هم که کاغذ پاره ای بیش نیست.
نباید به قطعنامه جواب یا عکس العملی نشان داد چون فعلا توپ در زمین آنهاست و تصویب این قطع نامه نشان از آن لذا بهترین کار فعلا صبر کردن
همه چيز آرومه، من چقدر خوشحالم!
كه طاووس خواهد جور هندوستان كشد: پس اگر می خواهیم روی پایمان به ایستیم باید تحمل کنیم ----زود جا نزنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی