بازدید 45089
دو هزار و سیصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

تذکر به دوچرخه‌سواری بانوان آری، تذکر به موتورسواران فحاش خیر؟ / عضو نهاد اصلاح طلبان: شرافتمندانه، عزل واعظی بود /تجمع در نارمک و دعوت انتخاباتی از احمدی‌نژاد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: مرگ ۱۰۱ کودک در بیمارستان اکبر مشهد بر اثر کرونا / ناراحتی همسر میناوند از یک اقدام غیراخلاقی / بعضی‌ها زمزمه‌های شیطانی دارند که ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم! و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 10 February 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

هشدار رئیس سازمان اطلاعات سپاه به آمریکایی‌ها: دیگر روی خوش نخواهید دید، تا فرصت هست با پای خودتان بروید

حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه:آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها از انتقام سخت دلبستگان جبهه مقاومت سخت به هراس افتاده‌اند و ما به آنها می‌گوییم از این ترس بمیرند. آنها در این منطقه دیگر روی خوش نخواهند دید و تا فرصت هست با پای خودشان بروند.حکام سازشکار منطقه نیز باید از سرنوشتی که در انتظار نظامیان تروریست آمریکایی است درس عبرت بگیرند و خود را بیش از این در معرض خشم انقلابی ملت‌های مسلمان قرار ندهند./مهر

بعضی ها زمزمه های شیطانی دارند که ما در انتخابات شرکت نمی کنیم!

خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری:در مساله انتخابات گاهی بعضی ها زمزمه های شیطانی دارند که ما شرکت نمی کنیم و برخی هم تحلیل نادرست دارند که حضور زیر ۵۰ درصد خواهد بود، اما بنده با شناختی که از مردم دارم می گویم در این عرصه هم حاضر خواهند شد و قطعا حضور بالای ۵۰ درصد دارند./ایسنا

تجمع در نارمک و دعوت انتخاباتی از احمدی‌نژاد

هواداران محمود احمدی نژاد صبح امروز جشن پیروزی انقلاب را نه در میدان آزادی بلکه در میدان ۷۱ نارمک و مقابل منزل او برگزار کردند. احمدی نژاد نیز به جمع هوادارانش آمد و از آنها تشکر کرد.در این بین عده‌ای از او در خواست کردند که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت کند. هواداران احمدی نژاد در این اجتماع شعار مرگ بر اسرائیل و انگلیس و "خادم ملت بیا منتظر تو هستیم" سر دادند./ فرارو

ناراحتی همسر میناوند از یک اقدام غیراخلاقی/خانم کمانگر از انتشار یک ویدئو ناراحت است

امروز ویدئویی از مرحوم میناوند و همسرش منتشر شده که باعث دلخوری خانم شبنم کمانگر شده است. این ویدئو توسط بعضی کاربران دست به دست در فضای مجازی می چرخد که مربوط به عروسی میناوند است. همسر مهرداد اما با گلایه از این اتفاق تاکید کرد انتشار آن باعث دلخوری و ناراحتی‌شان شده است. او همچنین از مردم تقاضا کرد این ویدئو را ریپورت و یا آنکه از انتشار آن خودداری کنند./خبرآنلاین

واکنش وزیر ارشاد به نامه های احمدی نژاد به بایدن و پوتین

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «‌در روزهای اخیر نامه‌‌های یکی از مقامات پیشین را به بایدن و پوتین دیدیم. اقداماتی که در ادامه گفتارها و رفتارهای‌ پیشین‌ است. سعه صدر در برابر ایشان را تخطئه نمی‌کنم اما دیگران نیز حق دارند مشابه این سعه‌صدر را مشاهده کنند. حقوق شهروندی را یکسان ببینیم.»

روحانی: مذاکره ارث پیامبر است

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم همچنین بیان کرد: ما با مذاکره دولت را آغاز نکردیم، اما من به مذاکره افتخار می کنم. مذاکره چیز منفی نیست و از لوازم دولت و حکمرانی دنیای امروز و نه تنها امروز که ارث پیامبر (ص) است که در مقاطع مختلف با دشمنان خود حرف زد، مذاکره کرد، پیمان بست و صلح کرد که نمونه اش صلح حدیبیه است. ما به مذاکره به عنوان راه پیامبر (ص) و امام مجتبی (ع) افتخار می کنیم اما آغاز راه ما مذاکره نبود. اولین مصوبه ما احیای دریاچه ارومیه بود؛ یعنی از محیط زیست و سلامت مردم آغاز کردیم.

مرگ ۱۰۱ کودک در بیمارستان اکبرمشهد بر اثر کرونا

ایسنا: رییس بخش ICU کرونا در یکی از بیمارستان‌های خراسان رضوی از مرگ ۱۰۱ کودک در این بیمارستان از ابتدای شیوع کرونا در ایران تاکنون خبر داد. دکتر غلامرضا خادمی رییس بخش ICU کرونای بیمارستان اکبر مشهد در میزگردی با عنوان بررسی خیز مجدد کرونا و ظهور سویه‌های جدیدی از این ویروس که در سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد، در مورد سندروم کاوازاکی اظهار کرد: سندروم کاوازاکی واکنشی است، همراه با تب چند روزه که ممکن است طولانی باشد و یکسری واکنش‌های التهابی که بیشتر قلب و عروق کودکان را درگیر می‌کند. وی افزود که این بیماری معمولا در سنین شیرخوارگی به بعد شکل می‌گیرد و عموما کودکان پنج‌ شش ساله را درگیر می‌کند. عموما در این سندروم درگیری قلبی و عروقی از جمله افت فشار خون و نارسایی قلبی وجود داد. همچنین درگیری ریوی و کبدی نیز داریم. رئیس بخش ICU کرونای بیمارستان اکبر مشهد در خصوص تاثیر کرونا بر رشد کودکان گفت: هنوز مطالعه دقیقی در این زمینه صورت نگرفته که کرونا چه تاثیری در رشد کودکان داشته است.

خطیب‌زاده: ادعای وجود نوار ضبط شده از دکتر ظریف درباره هواپیمای اوکراینی خلاف واقع است

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ادعای اخیر بنگاه خبری CBC کانادا در خصوص حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: ادعاهای مطرح در این مقاله ناصحیح و بی اعتبار است و بسیاری از حرف‌های منتسب به دکتر ظریف از اساس با ادبیات ایشان سازگاری نداشته و ادعای وجود چنین نواری خلاف واقع است. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: البته همگان می‌دانند که دکتر ظریف در دیدارها و تماس‌های رسمی در روزها و هفته‌های بعد از فاجعه سرنگونی هواپیمای اوکراینی، از جمله در تماس و دیدار با وزیر خارجه کانادا، ضرورت بررسی کلیه احتمالات ممکن پیرامون دلایل و شرایط وقوع این فاجعه را مورد تاکید قرار داده است که احتمال مداخلات الکترونیکی خارجی و یا حضور عناصر نفوذی هم می توانست جزو چنین احتمالاتی باشد. این دیدگاه منحصر به ایشان نبوده و همان گونه که از اظهارات رسمی (منجمله در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی) مشخص است مراجع امنیتی کشور همه این احتمالات را بررسی کردند و نهایتا به اشتباه فاجعه بار انسانی به عنوان مسبب این فاجعه رسیدند که مراحل دادرسی پرونده در مراجع صالح قضایی نیروهای مسلح در جریان است.

نیکزاد معاون اول رئیسی می‌شود

حمیدرضا ترقی: پایش‌هایی که مستمر صورت می‌گیرد نشان می‌دهد برخی از اشخاص مثل آقای رئیسی از موقعیت برتری نسبت به دیگران بهره‌مند هستند. به هر حال آقای رئیسی هم پایگاه اجتماعی بیشتری دارد و هم وفاق بر سر ایشان بیشتر است. البته آقای رئیسی تاکنون هیچ موضع مثبتی نسبت به این امر نگرفته است. عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی توضیح داد: آقای رئیسی در قوه قضائیه مورد تایید مردم قرار گرفته و جامعه از عملکرد او در این قوه رضایت کامل دارد. به همین دلیل پایگاه اجتماعی قابل قبولی برای خود کسب کرده است. حمیدرضا ترقی در پایان گفت: برای ایجاد مقبولیت لازم باید مشخص شود که رئیسی یا هر کاندیدای دیگری از چه شخصی به عنوان معاون اول می‌خواهد استفاده کند. حدس و گمان‌ها گواه آن است که ایشان برای پست معاون اولی علی نیکزاد را در نظر دارد.

جلیلی: حتی اگر آمریکا به برجام هم برگردد، باز می‌خواهد ۱۵۰۰ تحریم علیه ملت ایران اعمال کند

سعید جلیلی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر پایبند بودن ایران به تمامی تعهدات خود، گفت: اما با وجود این‌، آمریکا کلا از برجام خارج شده است و ایران هم طبق همین برجام، عمل به برخی از تعهدات خود را متوقف کرده است. اصلا حتی اگر آمریکا به برجام هم برگردد، باز می‌خواهد ۱۵۰۰ تحریم علیه ملت ایران اعمال کند. ملت ما با هوشمندی همیشگی خود متوجه است که تمام این‌ها از تزویر آمریکا ناشی می‌شود. این عضو مجمع تشخیص، با اشاره به سخنان مقام‌ معظم رهبری مبنی بر اینکه ما به دلیل مقابله با تحریم‌ها مذاکره کردیم، ادامه داد: اینکه نمی‌شود ایران دوباره به تعهدات خود عمل کند و آمریکا صرفا به برداشتن یک تعداد محدودی از تحریم‌ها بسنده کند. در اینجا نیز ملت ما باید نشان دهد که فریب آمریکا را نمی‌خورد. ملت ما می‌داند که دنیا فقط آمریکا و چند قدرت معدود اروپایی نیست. شهید سلیمانی هم همواره از ضعف آمریکایی‌ها سخن‌ می‌گفت و ملت ما هم این را در دوران دفاع مقدس دید.

عضو نهاد اصلاح طلبان: شرافتمندانه، عزل واعظی بود

اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی می‌گوید: امروز شاهد این هستیم آقای واعظی ادعا می‌کند که آقای روحانی را او رئیس جمهور کرده است. ناجوانمردانه به اصلاح طلبان می‌تازد و روشن است که چه مقاصدی دارند و به جای اینکه آقای روحانی با نهادی که او را به قدرت رساند هماهنگی کند، این هماهنگی را با جاهای دیگری و در سطح پائین‌تر انجام داد. رئیس دفتر ایشان، شخص آقای واعظی بسیار بانفوذ بودند و بسیاری از انتصابات و ترکیب کابینه را مشخص کرد. آقای روحانی هم با گماردن چنین شخصی که در حقیقت توهین آشکار به جامعه رای دهندگان اصلاح طلب کرد، پاسخ درستی نداد و شرافتمندانه این بود که اول ایشان را به دلیل اعتقاد نداشتن به رای مردم عزل می‌کرد. این هم یکی از نکاتی بود که متاسفانه رئیس دولت، جناب آقای روحانی به مردم و اصلاح طلبان رودست زد.

نقل قول معین از روزنامه‌نگار کهنه‌کاری که در نوفل لوشاتو با امام مصاحبه کرد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مدیریت پیامبر گونه امام(ره) زمینه پیروزی ملت بر دیکتاتوری شاه و حامیان آمریکایی و انگلیسی او را فراهم کرد.مصطفی معین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هجرت انقلابی ۱۱۶ روزه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ به نوفل لوشاتو، آن دهکده کوچک را به کانون خبری دنیا تبدیل کرد و مدیریت پیامبرگونه امام در بهره گیری هوشمندانه از رسانه ها و روشنگری درباره دلایل خیزش انقلابی مردم ایران، زمینه پیروزی ملت بر دیکتاتوری شاه و حامیان آمریکایی و انگلیسی او را فراهم کرد.وی ادامه داد: رابرت مک‌نیل، مجری کانال خبرگزاری پی‌بی‌اس (PBS) آمریکا حدود دو ماه پیش از بازگشت آیت‌الله خمینی به ایران برای انجام اولین مصاحبه تلویزیونی طولانی با امام خمینی ره به نوفل لوشاتو سفر کرد و مرحوم دکتر ابراهیم یزدی کار ترجمه را انجام داد.این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: این روزنامه‌نگار کهنه کار که قبلا از ریچارد نیکسون و فیدل کاسترو گرفته تا جرالد فورد و وودی آلن مصاحبه گرفته بود، مصاحبه آقای خمینی را شگفت انگیزترین مصاحبه‌ای می دانست که در طول زندگی حرفه‌ای خود انجام داده است. او درباره شخصیت امام خمینی(ره) گفته است که ما می‌دانستیم او اندیشمندی است که مدت‌ها پیش طرز فکرش شکل گرفته و درباره چیزهایی که می‌توانست نظرات محکمش را زیر سوال ببرد کنجکاو نبود.

نامه ۱۲۰ نماینده جمهوری‌خواه به بایدن: به برجام بازنگرد

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، ۱۲۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور این کشور مدعی شدند بسیار مهم است که اجازه ندهید تاریخ خود را با توافق «بسیار ناقص» ایران تکرار کند. در هفته جاری، ۱۲۰ نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی نامه‌ای سرگشاده را به امضا رساندند و از «جو بایدن» خواستند به دنبال تعامل با ایران نباشد. قانون‌گذاران جمهوری خواه آمریکایی در این نامه خطاب به بایدن نوشتند: این که اجازه ندهید تاریخ خودش را با توافق هسته‌ای بسیار ناقص ایران تکرار کند، از اهمیت حیاتی برخوردار است. به گزارش «نیوزویک»، آن‌ها افزودند توافق سال ۲۰۱۵ شامل بند‌های موسوم به غروب می‌شود که به معنای آن است که محدودیت‌های هسته‌ای ایران در سال ۲۰۲۵ برداشته می‌شود و این توافق برنامه موشک بالستیک تهران و نفوذ منطقه‌ای آن را شامل نمی‌شود. در این بیانیه ادعا شده است: بازگشت به برجام خطای استراتژیک سیاست خارجی آمریکا خواهد بود که به شکل فزاینده‌ای بسیار خطرناک‌تر از پیامد‌های رویکرد اشتباه اصلی است.

 

قدردانی بشار اسد از حمایت های ایران

رئیس جمهور سوریه در دیدار دستیار ارشد وزیر خارجه ضمن تقدیر از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه، بر اهمیت هماهنگی و رایزنی مستمر دو کشور تاکید کرد. «علی اصغر خاجی» مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امروز چهارشنبه در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت و گو کرد. بشار اسد ضمن تقدیر از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از ملت و حکومت سوریه، بر اهمیت هماهنگی و رایزنی مستمر دو کشور و حفظ دستاوردهای حاصله در روابط دوجانبه و همچنین روند سیاسی و نشست های آستانه تاکید کرد.

انتقاد وزیر ارشاد در پی فحاشی به رییس جمهور

وزیر ارشاد در توییتر خود نوشت؛ ستاد امر به معروف آن شهرستان که در دوچرخه‌سواری بانوان موضعی فعال دارد، در موضوع موتورسواران فحاش نمی‌خواهد اعلام موضع کند. به گزارش برنا، سیدعباس صالحی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «موتورسواران یک شهرستان در سالگرد انقلاب اسلامی، با وجود تاکید رهبر انقلاب بر حفظ حرمت‌ها و پرهیز از بدزبانی، به فحاشی به رییس جمهوری منتخب پرداختند. ستاد امر به معروف آن شهرستان که در دوچرخه‌سواری بانوان موضعی فعال دارد، در موضوع موتورسواران فحاش نمی‌خواهد اعلام موضع کند؟»

برداشت معاون دفتر رییس جمهور از سخنرانی روحانی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور یادآور شد: رییس‌جمهور در ۲۲بهمن از پیروزی‌های ایران در مجامع جهانی گفت؛ از رخدادهایی که اعتماد به نفس ملی برای ما و تاریخ ما می‌آفریند. به گزارش ایسنا، علی رضا معزی در توییتر نوشت: رییس‌جمهور در ۲۲بهمن از پیروزی‌های ایران در مجامع جهانی گفت؛ از رخدادهایی که اعتماد به نفس ملی برای ما و تاریخ ما می‌آفریند؛ قریب ۷۰ سال پیش، دولت ملی دکتر مصدق در دعوای حقوقی با بریتانیا، پیروز شد و اینک نیز در دو گام از دعوای حقوقی با امریکا در لاهه، پیروزی با ایران بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۶۶
رئیس جمهور باید منتخب آن موتورسواران باشه و ما پیرو آنها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
برخی لیاقت برجام را نداشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آقای روحانی بله مذاکره همیشه خوبه ولی شما بلد نبودید مذاکره کنید و برجام یکطرفه شد و فرصت را سوزاندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
برجام ترکمنچای
یک بانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
باز نزدیک انتخابات شد بحث دوچرخه سواری بانوان بالا گرفت
بابا به خدا مشکل ما دوچرخه سواری و استادیوم نیست.
ما مشکل شغل و معیشت و مسکن داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ناشناسی که نوشتی برجام ترکمنچای، قیمت های امروز و همچنین ارزش پول ملی در امروز را با قیمتها و نرخ ارزش پول ملی در دوران برجام که مقایسه کنی متوجه تفاوت های فاحش میشی، پی بهتره اول خودت دودو تا کنی بعد بیای نظر بدی
ناشناس
| France |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
آقا جان خودجوش بودن ، خودجوششششش !!!!! فهمیدی
پابوس امام رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
جلیلی بلد بود
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پست رییس چمهوری با این سیستم اداره کشور منافات داره باید اصلاح بشه هرکی بیاد همینه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
یک روز یک دارو فروش داروهای کیاهی با یک مشتری به کارگاه ساخت ما امده بود .مشتری منتظر وقطعاتش بود تا مونتاژ کنیم و تحویل دهیم هر دم این رفیقش اظهار نظر می کرد چون تکرار می کرد و حد خودش را نمی دانست مجبور شدم ساکتش کنم گفتم ببخشید کار شما چیست گفت دارو گیاهی می فروشم بهش گفتم من بیست و پنج سال است که کار ساخت انجام می دهم و از یکی از بهترین دانشگاه های این کشور مهندسی مکانیک گرفته ام در بیشتر شرکت های شهرک تدریس کتیا و پاور میلم داده ام .گفتم حالا چطور میشه تو در اولین حضورت در یک گارگاه چیزی بفهمی که من نفهمم . گفت چرا ناراحت شدی گفتم به این علت که داری نکرار می کنی اگر حرفت درجه یک بود حتما گوش می کردم و تشکر می کردم ولی هرچه من چیزی نمی گویم شما بیشتر حرفتو تکرار می کنی اینو بابت این گفتم که یک سوالق مذاکره کنندگان را نگاه کن اقای دکتر صالحی است که بی شک از مفاخر هست و خواهد بود البته پیشا پیش ایشا ن از مفاخرء ام ای تی بزرگتر دانشگاه امریکا هست خیلی بد است که چیزی را او نفهمید اونوفت شما فهمیده باشی لازم بله ذکر است که ایشان گفتند نگران نباشید هر وفت غربی ها وفا به عهد نکردند من بهترش را می سازم خیلی سریع سرجایش می گذارم همان کرد که گفت دلیل دوم از هزاران دلیل که د اینده از ان کتاب خواهند نوشت
دوستان عزیزاصولگرای لطفا مملکت رو ملک شخصی خودتون فرض نکید ؟؟ این ملت حق حیات ، حق آرامش، حق زندگی دارند ؟؟ چرا دارید به وحدت جامعه لطمه میزنید . همه هست نیست مملکت داره فدای هسته ای شدن میشه ، دیگه وقت قبول رفراندوم هست ، بعد از ۴۲ سال باید انقلابی در معرض رای ملت در مسائل اساسی قرار گیرد . نگذارید تفکر زیر زمینی این انقلاب عزیز رو در مغرض نابودی قرار بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اتتفاقا 34 هست کشور و دولت دست اصلاح طلب ها می باشد تا حالا چه گلی به سر ملت زدند. وحدت ملت در راه نابودگی کشور چه سودی دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
زفراندوم یعنی سخنان افراد خاص!ما آدم نیستیم!
مذاکره باقاتلین بیشرم شهید سلیمانی ارث پیامبر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
مذاکره باقاتلان کنسولگیری ایران در مزار شزیف چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
پنج سال پیش که امریکا سردار را شهید نکرده بود هم همین را میگفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
شک ندارم تو دنبال قاتل سردار نیستی تا قاتل بیماران سرطانی بدون دارویی و قاتل خانواده های فقیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
شما تعداد منفی هات را نگاه و مقایسه کن با تعداد مثبت هات، بعدا خودت میفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
با صدام خوبه
سیدرضا
| United States of America |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
با سلام
با صدام که انهمه جوانان عزیز ما را شهید کرد مذاکره کردیم.امریکا که از صدام بدتر نیست.پس اینها همه بهانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پیامبر با قاتلان حمزه سیدالشهدا مذاکره کرد
اقای همتی همین یه هفته پیش بود که وعده دلار ۱۷ تا ۲۰ هزاری شما خیلی ها رو وارد بازار کرد و طلا خودشون رو ممتاز دست دادن ؟ جواب این زیانی که ملت کردن چه کسی میدهد ، آیا ارز کشور به غیر از بانک مرکزی دست چه کسی هست ؟؟ خیانتکاران باید محاکمه شوند ؟؟ واقعا راه کثیفی برای تامین کسری بودجه انتخاب کردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ارز ایران دست تریبون داران است
آقای روحانی قبول کن رهاسازی بازارها خیلی ها رو نابود کرد ، به هر حال مسئول این دولت شما هستی و ملت عصبانی حق دارن که دنبال مقصر برای نابودی سرمایه خود بگردن ؟؟ میدونی این تورم حقوقها کفاف ۱۰ روز از ماه رو نمیده ؟؟
اقای جلیلی ترا بجان عزیزانت دست از سر مردم بردار.خسته شدیم بابا از اینهمه برنامه برای بدبخت تر کردن مردم و کشور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ملت هنوز جا دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
شماها با دو قطبی سازی کاذب دست سر از ملت بردارید و کشور را به خاطر آمریکا بیچاره کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
از دست آقای روحانی چطور
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کاکل به سر مو چتری
جمعه بایدن برنامه بازگشت به برجام رو امضا میکنه و ۴۳تحریم که ترامپ وضع کرد رو برمیدارند. رابطه آمریکا و اسرائیل داره وحشتناک رو به سردی گراییده شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خوش خیال
دولتی که قیمت خیار رو نمیتونه کنترل کنه میخاد بتونه دلار رو کنترل کنه ؟؟!دلار تو یه هفته ۴هزار گردن شد سکه یه روزه ۷۰۰هزار گرون شد ؟؟ همتی مچکریم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
قیمت خیار سرمازدگی تعیین میکنه، قیمت دلار ارزش تحریمها
مرگ برافرادی که منطقشان فحاشی وتوهین هست مرگ برافرادی که شعبان بی مخ هستند اینها نه مذهبی هستند ونه انقلابی بلکه اجیرشده مثل شعبان بی مخ پول میگرند فحاشی کنند پول میگیرند دیوار سفارت بروند بالا پول میگیرند حمایت کنند اینها شمر زمانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
. عزیزم خودت هم داری فحش می دی
اقای صالحی آن ستاد نه تنها برخورد نمی کند بلکه حقوق آن موتور سواران را نیز پرداخت می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
احسنت
در صورتی که وضعیت اقتصادی مردم تو این چهار ماه انتخابات بهبود پیدا نکنه بدون شک مردم رو با بلدوزر نمیتوان پای صندوق رای کشاند و جمهوریت نظام به شدت دچار آسیب خواهد شد و فشارهای بین المللی بر کشور به طور وحشتناکی افزایش خواهد یافت و حوادثی تلخ تر از ۸۸ بر سر کشور خواهد آمد؟؟
قیمت یک کلیو خیار با قیمت دلار برابری کرد؟؟
خیار سبزه میدان ۲۴
خیار صرافی ملی ۲۳۸۰۹
خیار هرات ۲۵
خیار استانبول ۲۵۱۰۰
خیار قلمی مجانی ؟؟؟؟؟؟؟!!!
همتی واقعا حیا کن ؟؟!!
چه زود دلار رو ۲۰هزار گردی ؟؟؟؟!!
مواظب باش هفته آینده خیار ۳۹ تومانی به خوراک ملت ندی ؟؟!
آقای خاتمی متاسفانه اشتباه می کنید. همانند انتصابات مجلس حداکثر 10 در صد شرکت خواهند داشت. البته اگر آمار دقیق و نه آمار ساختگی داده شود.
خدا به مردم رحم کنه اگه تفکر این موتورسواران فحاش در مملکت به قدرت برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خیلی وقته که به قدرت رسبده، من و شمای ساده لوح خبر نداشتیم و فکر میکردیم دولت و مجلس کاره ای هستند تو این مملکت
چرا همه از ریز ودرشت از طرف ملت حرف میزنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خودمان اینطور خواستیم
رهبری باید به ادمای خودسر تذکر جدی بده ئگرنه باب میشه12
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
باب شده قربونت.سالهاست که باب شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
.
همیشه کارشون همینه. خیلی وقته باب شده
سیدرضا
| United States of America |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مقصر قوه قضاییه که این افراد را بازداشت ومجازات نمیکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حاجی اینا همون آتش به اختیار ها هستن
مواظب باشید در دام دلالان گرفتار نشوید تجربه تلخ دلار ۳۲هزار تومانی هنوز فراموش نشده ؟؟ دلار بدون شک تا ۲۰ هزار سقوط میکنه حتی بدون برجام ؟
بعضی ها خیر ! همه مردم زمزمه فرشتگان را دارند برای رای ندادن ، رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
شما جای همه اظهار نظر نکن
مذاکره اگر ارث پیامبر می باشد چرا ۳ سال پیش اینکار رو نکردید و زمانی به این فکر افتادید که کشور و مردم رو نابود کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
این را باید از کسانی بپرسید که تو این چند سال اخیر دائما نقش تخریبی را ایفا کردند و ظاهرا هم این شعارها تو روز 22 بهمن اخر تلاشهاشون بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خدا کنه سر حرفتون بمونید، چون دوباره گول میخورید و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مرد حساببی، حالاشم که یاد مذاکرات افتادند مطمئن باش دلواپسان در هر دو کشور نمی‌گذارند مذاکرات از سر قدرت برگزار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کی باید اجازه میداد ؟
من تعجب می‌کنم از فرمایشات جناب سید احمد خاتمی، مگر قانون اساسی انتخاب کردن رو حق هر شهروند ایرانی نمیدونه؟ خب اگه یک نفر یا جمع کثیری که در انتخابات ادوار گذشته شرکت نکردن به هر دلیلی_ که بیشتر حذف کاندیداهای با سلایق مختلف هست_ از حقشون استفاده نکنن به شیطان ربط داره؟
آتش به اختیار بودن
آقای خاتمی جمع کنید سر جدتون این استدلال‌های الکی خنده دار رو دیدین که تو انتخابات مجلس نتیجه اشم شد رئیس با عزت مجلس!!!
باید تاسف خورد به حال ایران و ایرانی که در روز روشن با پرچم حزب اله لبنان به رئیس جمهور قانونی یک کشور شعار مرگ سر بدهند. رئیس جمهور را شاید خلی ها قبول نداشته باشند ولی به هرحال رئیس جمهور قانونی ایران هست.
اینا با این نمایش ها می خوان مردم را پای صندوق رای بکشند تا بین بدتر و بدتر از بدتر انتخاب کنند.
"تذکر به دوچرخه‌سواری بانوان آری، تذکر به موتورسواران فحاش خیر؟ "
خخخ باز دم انتخابات شد و شما یاد تک چرخ زدن بانوان و باشگاه نرفتن شون شدین؟
برید بگیرید بابای موتورسواران فحاش رو هم دربیارید
ولی دیگه گذشت دوران فرار رو به جلو و پرت کردن حواس مردم به جاهای دیگه و ادرس غلط دادن.
الان دیگه باید بیایید پاسخ بدید ببینیم توی این هفت سال و نیم چکار کردید
رای بی رای
چرا مسولان از تویتر استفاده می کنند و به قانون فیلتر پایند نیستند چطور می شود به این مسولان اعتماد کرد شاید هم مردم عقلشان کمتر از مسولین در استفاده از شبکه های اجتماعی است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان