بازدید 16088
درمراسمی با حضور معاون هماهنگی ستاد و استاندار آذربایجان‌شرقی انجام شد؛

راه‌اندازی کارخانه تولید تبلت ایرانی در مراغه

به همت ستاد اجرایی فرمان امام و با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی ، کارخانه تولید تبلت در مراغه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 06 February 2021

راه‌اندازی کارخانه تولید تبلت ایرانی در مراغه

به گزارش تابناک، در مراسمی با حضور معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استانی ، کارخانه تولید تبلت ایرانی در مراغه افتتاح شد.

سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری 300 میلیاردتومانی و ظرفیت تولید 100 هزار تبلت راه‌اندازی شده و سال آینده ظرفیت تولید آن به 300 هزار تبلت درسال خواهد رسید.

راه‌اندازی کارخانه تولید تبلت ایرانی در مراغه

وی افزود: این کارخانه به طور مستقیم برای 200 نفر و به طور غیرمستقیم برای 400 نفر شغل ایجاد میکند.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات ستاد گفت: سرمایه‌گذاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در طرحهای تولیدی،زمینه‌ساز رونق اقتصادی و اشتغالزایی دراستان شده که نمونه بارز آن راه‌اندازی همین کارخانه تبلت‌سازی در مراغه است.

راه‌اندازی کارخانه تولید تبلت ایرانی در مراغه

استاندار افزود: ستاد اجرایی درسالهای اخیر درهمه زمینه‌ها کنار ملت ایران قرارداشته و چه در زمان وقوع سیل و زلزله ، چه زمان شیوع کرونا وچه در زمینه توسعه کشاورزی دیم و مدرسه‌سازی، فعال وپیشگام بوده است.

سهیل خداپرست مدیر کارخانه تولید تبلت مراغه نیز درخصوص محصولات این مجموعه گفت: این کارخانه با زیر بنای ۸ هزار مترمربع راه اندازی شده و تبلت در اندازه‌های هفت و هشت اینچ در آن تولید خواهد شد، برنامه‌ها و نرم افزار‌های این تبلت‌ها کاملا بومی است و بر اساس نیاز کودکان و نوجوانان ایرانی طراحی شده است.
وی افزود: تبلت‌های این کارخانه مطابق با فناوریهای روز دنیا از نظر کیفیت دوربین، صفحه نمایش، باطری و به صورت 4 جی تولید میشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی