بازدید 9936

ماجرای جادوگری در فوتبال بانوان ایران!

بازیکن تیم فوتبال وچان کردستان و عضو تیم ملی فوتبال ایران می گوید در فیلم های آنالیز بازی متوجه اتفاق عجیبی می شوند که در رابطه با جادوگری بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 04 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، فاطمه قاسمی بازیکن وچان کردستان و عضو تیم ملی ایران درباره مشاهداتش از جادوگری در لیگ برتر بانوان به خبرنگار ایلنا گفت: بعد از هر بازی تیم ما بازی‌های قبلی را آنالیز می‌کند، ما در حین آنالیز متوجه کار عجیب و غریبی توسط رقیب بودیم. سرمربی تیم یک چیزی را به بازیکنش می‌دهد و بازیکنش روی خط دروازه تیم ما می‌کشد.

وی ادامه داد: عجیب‌تر آنکه چند دقیقه بعد توپ کرنر شد و توپ گل شد. ما در حین بازی متوجه نشدیم و طبیعی است که بازیکن با سرمربی اش صحبت کند، اما اینکه روی خط دروازه ما جسم عجیبی را بکشند، می‌دانید که قضیه فرق می‌کند.

قاسمی در رابطه با نجومی خواندن تیمش تاکید کرد: اگر اینکه ما یک دهم فوتبال آقایان دریافتی داریم نجومی هستیم پس اسم آن‌ها چیست؟ دوما بازیکنی که نزدیک ۵ سال تنها با ۵ میلیون قرارداد بازی کرده، در بهترین سال بازی اش مبلغ یک دهم بازیکن آقایان حقوق بگیرد خیلی زیاد است؟ چرا زحمتش را کسی نمی‌بیند؟

او در خصوص پیروزی ۱۷ بر صفر مقابل قشقایی عنوان کرد: تیم ما تمام تمرکزش را بر روی تمرینات گذاشته و با روش‌های روز تمرین می‌کند. خانم رحمتی مدیر وچان هر چه مورد نیاز یک تیم حرفه‌ای است فراهم کرده است و از بازیکنان خواسته اگر از ته دل اینجا را دوست دارند باشند، نتیجه اش می‌شود نتایج خوب.

بازیکن وچان کردستان درباره تصویر صورت زخمی گلنوش خسروی تصریح کرد: در حین بازی با شهرداری سیرجان با یکی از بازیکنان برای ضربه سر و هد زدن توپ، هد تو هد شدند و او زخمی شد. گلنوش خسروی او از زمانی که در ترکیب و دفاع راست قرار گرفته بهترین کیفیتش را نشان داده و روی عملکرد تیم هم تاثیر مثبت داشته.

قاسمی در پاسخ به اینکه بهترین بازیکن تیمشان چه کسی است، گفت: برای خانم زهرا قنبری احترام زیادی قائل هستم، و بازیکنی است که تاثیر زیادی روی بازی تیم دارد، ولی «فاطمه مخدومی» با ۲۰ سال سن واقعا با استعداد است و به نظرم بهترین بازیکن تیم است. ما از تیم ملی پایه‌ها کنار هم بودیم و واقعا بازی اش عالی است.

او درباره اینکه فصل خوبی را به همراه تیمش سپری کرده و در تیم منتخب نیم فصل اول لیگ برتر بانوان بوده است، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازی ام تاثیر داشته است، ولی به خاطر کمک به تیم در پست وینگر بازی می‌کنم که باعث شده با ۶۰ یا ۷۰ درصد توانایی بازی کنم و بیشتر از گلزنی، پاس منجر به گل بدهم.

وی در پاسخ به اینکه طرفدار کدام تیم است، اظهار داشت: طرفدار استقلال هستم و در داخل کشور سبک بازی فرهاد مجیدی و مهدی قایدی را دوست دارم. در خارج کشور بارسلونا و لیونل مسی که واقعا تیم رویایی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها