بازدید 8027
معاون راهداری استان تهران خبر داد:

بارش برف شدید در محور هراز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف شدید در محور هراز و پدیده مه گرفتگی در ارتفاعات استان تهران خبر داد و گفت: محور‌های مواصلاتی استان لغزنده است.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ 30 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عادل مصدقی در خصوص وضعیت محور‌های مواصلاتی استان تهران اظهار کرد: سامانه‌هایی که از شب گذشته در استان تهران فعال شده‌اند همچنان تداوم فعالیت دارند و بارش‌ها از صبح امروز شدت بیشتری پیدا کرده است.

مصدقی افزود: در آزادراه تهران - شمال در محدوده قوچک، آزادراه تهران - پردیس و محدوده بومهن و جاجرود در مقاطعی شاهد بارش باران و در محور هراز شاهد بارش برف شدید هستیم.

وی افزود: هم اکنون شاهد پدیده مه گرفتگی در گردنه‌های گدوک، بشم و امام زاده داوود هستیم و لغزندگی جاده‌ها را بر اثر بارش‌ها داریم که توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز جانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر تردد ایمن و روان در محور‌های مواصلاتی استان برقرار است و در آزادراه‌های تهران - کرج، تهران - شهریار و تهران - ساوه و جاده امام رضا حجیم است، اما تردد‌ها به صورت عادی و روان در جریان بوده و هیچ گره ترافیکی نداریم.

مصدقی اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از عوامل راهداری در این مقطع زمانی به طور مستقیم با استفاده از تجهیزات زمستانه و شن و نمک پاش در حال آماده باش هستند و وضعیت جوی و ترافیکی را کنترل می‌کنند و مکان‌هایی که نیاز به یخ زدایی دارند عملیات شن و نمک پاشی را انجام می‌دهند و تاکنون گزارش خاصی از خسارت در محور‌های مواصلاتی نداشته‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار