بازدید 8801

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست آی ناین

رعایت موارد بهداشتی از قبیل ضد عفونی دست همچنان یکی از راهکار های مهم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بوده و توسط مسئولین توصیه می شود. اما اینکه چه محصولی بخریم که هم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و هم کیفیت بالایی داشته باشد شاید سوال شما نیز باشد. در این مقاله همه موارد مهم جهت خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست شرح داده شده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 27 January 2021

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست آی ناین

چه نوع دستگاه ضد عفونی کننده دستی بخریم؟

این محصولات در انواع پدالی و اتوماتیک طراحی و تولید شده اند. به طور معمول انواع اتوماتیک از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما به دلیل ظاهر و کارایی جذاب، طرفداران بیشتری هم دارند. البته در خصوص طول عمر و کاربرد تقریباً تفاوتی ندارند.

آدرس سایت جهت خرید اینترنتی : www.i-9.ir

تلفن : 45537-021

در خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • عملکرد دستگاه (پدالی یا اتوماتیک)
  • حجم مخزن : از 1 لیتر تا 10 لیتر موجود است.
  • نوع سنسور در دستگاه های اتوماتیک
  • جنس رنگ بدنه
  • ظاهر محصول و رنگ بندی
  • قابلیت های جانبی مانند دارا بودن سطل زباله و یا محل دستکش یکبار مصرف
  • دارا بودن شیر تخلیه مخزن
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

کدام قسمت های دستگاه ضد عفونی کننده دست ممکن است خراب شوند؟

به طور کلی دستگاه های ضد عفونی کننده دست از اجزاء پیچیده ای تشکیل نشده اند و معمولاً قسمت های مصرفی آن مانند برد الکتریکی، نازل و پدال امکان خرابی دارند. از آنجایی که تولید این محصولات در ایران انجام می گیرد، شرکت های فروشنده معتبر تماماً گارانتی و خدمات پس از فروش آن را نیز بر عهده می گیرند.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست آی ناین :

از پرفروش ترین محصولات عرضه شده توسط آی ناین دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک مدل i9-06، i9-12 و i9-17 است. دو محصول انتهایی به دلیل رنگ بندی بسیار گسترده، کیفیت بالا و حجم مخزن بزرگ علاقه مندان زیادی دارد  که در زیر مشخصات هریک نشان داده شده است.

دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-12 :

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست آی ناین

عملکرد دستگاه به شکل اتوماتیک بوده و حجم مخزن آن 3 لیتر می باشد. دستگاه دارای سطل زباله و جایگاه دستکش یکبار مصرف – دستمال کاغذی است که در مقابل محصولات مشابه منحصر به فرد است. این محصول دارای سنسور خالی بودن مخزن ضد عفونی کننده است که به کارفرما اجازه می دهد به سرعت اقدام به پر کردن آن نماید. دستگاه دارای LED روشنایی است که به آن ظاهر بسیار زیبا و شیک برای محیط کاری داده است. در نهایت دستگاه دارای دکمه خاموش و روشن نیز هست. این محصول در رنگ بندی متنوع عرضه شده است که در تصویر مشاهده می کنید.

دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-17 :

این دستگاه طرفداران بسیار به خصوص در آرایشگاه های زنانه و مطب های دندان پزکشی دارد. علت این امر نیز نوع طراحی آن، رنگ بندی و قابلیت تنظیم ارتفاع است. ظرفیت مخزن دستگاه 5 لیتر بوده و دارای شیر تخلیه مخزن ضد عفونی کننده است. این دستگاه دارای یک سینی در زیر آن است که به این دلیل از پاشیدن محلول ضد عفونی کننده روی زمین جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید : دستگاه ضد عفونی کننده دست برای سالن های زیبایی

دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل i9-06 :

این دستگاه دارای مخزن 5 لیتر بوده و عملکرد آن به شکل اتوماتیک است. ظاهر زیبا و جذاب دستگاه در کنار عملکرد فوق العاده باعث فروش کم نظیر این دستگاه در بازار ایران شده است. رنگ بندی آن در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی وجود داشته که رنگ های سفید و مشکی هم به دلیل سلیقه و هم قیمت پایین تر، بیشتر طرفدار دارند.

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست آی ناین

اما بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست کدام است؟

تمامی محصولات فوق عرضه شده توسط آی ناین دارای گارانتی بوده و همه آنها فروش بالایی داشته اند لذا در خصوص انتخاب محصول نیازی نیست شکی به دل خود راه داده؛ هریک که به نظر شما زیباتر بوده و مخزن آن برای شما کفایت می کند را انتخاب کنید.

مرکز فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست :

آی ناین یکی از تولید کنندگان دستگاه ضد عفونی کننده و عرضه کننده بزرگ این محصول در ایران بوده و با طیف وسیعی از محصولات که عرضه کرده است می تواند تقریباً تمام نیاز های مشتریان را هم از نظر تنوع و هم قیمت برطرف نماید. جهت خرید این محصولات می توانید با شرکت تماس تماس گرفته یا از سایت این مجموعه دیدن فرمایید.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن : 45537-021

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار