بازدید 36137
دو هزار و سیصد و پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه آشنا به اصلاح‌طلبان: رحم اجاره‌ای مشکل عقیم بودن را حل نمی‌کند / انتقاد روحانیون از اظهارات جنجالی یک روحانی علیه روحانی / جواد امام: اصولگرایان از سید حسن خمینی دعوت کرده‌اند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش عباس عبدی به سیلی زدن آقای نماینده به یک سرباز / محمد هاشمی: اظهارات صادق خرازی فرار روبه‌جلو برای منافع جناحی است و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 23 January 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مرتضی نبوی: کفه مخالفت با FATF در مجمع تشخیص سنگین‌تر است

مرتضی نبوی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: دست دولت خیلی برای توجیه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب پیوستن به لوایح باقی مانده از FATF پر نیست و با این اطلاعاتی که دولت داده، روند بررسی خیلی در مجمع تشخیص مصلحت تغییری نکرده است. وی ادامه داد: ‌یک بحثی در مجمع بوده است که ما تصویب کنیم به دو سازمان جهانی مبارزه با تروریسم و فساد بپیوندیم اما بعد از زمانی که تحریم‌ها کاملا برداشته شود که معنای این هم در واقع نپذیرفتن FATF است. نبوی با اشاره به اینکه در دوره قبلی در این زمینه تعادلی میان استدلال‌های اعضای مجمع و پاسخ‌های دولت برقرار نبود، گفت: یعنی کفه به این سمت بود که ضرر پیوستن به FATF بیشتر از نپیوستن به آن است و هنوز هم سنگینی کفه در مجمع تغییری نکرده است. در واقع سوال اعضای مجمع این است که از پارسال تا الان چه اتفاق جدیدی افتاده است و آیا دولت می تواند بگوید اگر این لوایح تصویب شود، وضعیت معیشت مردم بهتر می شود؟ دولتی‌ها می گویند تا تحریم ها باشد، شرایط تغییر نمی کند. به هر حال بنای نظام این است که به معاهدات بین المللی بپیوندد و جایی که لازم باشد، حق تحفظ را داشته باشیم، ولی شرایط فعلا در مجمع نسبت به گذشته تغییری نکرده است.

آشنا: نتیجه انتخابات ۹۲ برآیند پاسخ عمومی به ردصلاحیت هاشمی بود

مشاور رییس جمهور در توییتی نوشت که نتیجه انتخابات سال ۹۲ در واقع برآیند پاسخ عمومی به تصمیم شورای نگهبان بود. حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور در تویت خود نوشت: در سال ۹۲ اصلاح طلبان و اصولگرایان در بستر روانی و سیاسی ناشی از عدم احراز صلاحیت مرحوم هاشمی به رقابت پرداختند و نتیجه انتخابات هم برآیند پاسخ عمومی به این تصمیم شورای نگهبان بود. روحانی هم مانند هاشمی نه اصولگراست و نه اصلاح طلب. البته رحم اجاره‌ای مشکل عقیم بودن را حل نمی‌کند.

واکنش یک حقوقدان به برنامه جنجالی اخیر صداوسیما

نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری در خصوص توهین به رئیس جمهور در رسانه ملی گفت: ببینید از زمان شکل گیری مجلس یازدهم خطی شروع شده است برای ناکارآمد نشان دادنِ دولت تا بتوانند شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند که انتخابات ۱۴۰۰ تحت الشعاع ناتوانی‌های دولت قرار گیرد و این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست. او گفت: می‌توانیم حرف های آقای جهان بزرگی را به دو بخش تقسیم کنیم؛ اول اینکه می گوید مملکت رها شده و آقای روحانی به جای آنکه برود ببیند در مملکت چه خبر است، نشسته‌اند در خانه، قسمت دوم هم اینکه گفته‌اند رئیس‌جمهور نشسته در خانه و منقل پای منقل است! به نظر من اتفاقا قسمت اول خیلی مهم تر است. ایشان به قدری به مسئله سطحی نگاه و فکر می‌کند که زمان شاه عباس کبیر است، که مسئولین لباس مبدل بپوشند و بروند ببینند در جامعه چه خبر است! نعمت احمدی گفت: امروز رئیس‌جمهور می‌نشیند و یک کلیک می کند و از مسائل باخبر می‌شود. یعنی نوع نگاه این افراد به گونه‌ای است که آدم فکر می کند از مسائل و تکنولوژی روز دنیا فرسنگ ها فاصله دارند؛ همانطور که آقای احمدی نژاد هم سازمان برنامه و بودجه و بودجه نویسی را به هم زد. ایشان هم فکر می کرد برای انجام دادنِ کارها باید یک گونی پول به دست گرفت و حرکت کرد، مثل دوره خلفای بنی‌عباس! ما از این نگاه باید بترسیم.

یک نماینده مجلس به سربازی که مانع از ورود او به خط ویژه شد، سیلی زد

خبرگزاری اصولگرای نسیم‌آنلاین در خبری نوشته: «شنیده‌ها حاکی است یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته به علت ممانعت سرباز راهور از ورود وی به خط ویژه اتوبوس، عصبانی شده و به صورت این سرباز سیلی زده است».این رسانه البته توضیحات بیشتری در این باره نداده است.

واکنش ستاد کل نیروهای مسلح به سیلی خوردن سرباز ناجا توسط نماینده مجلس

امیر دریادار رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در خصوص موضوع زد و خورد نماینده مجلس با یکی از سربازان نیروی انتظامی معاونت حقوقی ناجا وارد عمل شده و در حال تنظیم شکایتی در این خصوص است. از طریق دادگاه کارکنان دولت به این پرونده رسیدگی و تا به نتیجه رسیدن موضوع مساله بررسی خواهد شد. فرض کنیم که سرباز هم در این رابطه مقصر بوده باشد، لذا به هیچ عنوان هیچ فردی حق این را ندارد سربازی را که در حال انجام خدمت است، مورد ضرب و شتم خود قرار دهد. این پرونده در حال بررسی ستاد کل است و نتیجه آن متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

جدال توئیتری مهاجرانی و آشنا درباره رئیس جمهور نظامی

وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار پیامی از مخالفت‌ها با رییس جمهور نظامی انتقاد کرد. سید عطاالله مهاجرانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «دولت نظامی؟! اگر سردار شهید قاسم سلیمانی حضور داشت و در انتخابات ریاست جمهوری ١٤٠٠ نامزد می‌شد، آیا کسی در صلاحیت کامل ایشان برای ریاست جمهوری تردید داشت؟! این معادله که رئیس جمهور نظامی باشد یا نباشد یک مغلطه است. اگر فردی نظامی نامزد شود باید به دانش، تجربه و صلاحیت او نگریست.»

حسام الدین آشنا هم در پاسخ به مهاجرانی نوشت: «وقتی نوشتم «بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره‌ای دفاع از حریم و حرم بماند...» آن بزرگ‌مرد با آقای جهانگیری تماس گرفت و پیغامی داد که بسیار روشن و آموزنده بود. کاش ایشان آن پیام را بازگو کند یا دیگرانی که نظر آن شهید را در مورد احتمال کاندیدا شدن می‌دانند لب باز کنند و حقیقت را بگویند.»

جواد امام: اصولگرایان از سید حسن خمینی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرده‌اند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گروه های زیادی دوست دارند سید حسن خمینی کاندیدای آنها باشند. اصولگرایان از او دعوت کرده اند اما نپذیرفته است. «جواد امام»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ به برنا گفت: گروه‌های زیادی دوست دارند سید حسن خمینی کاندیدای آنها باشد؛ اصولگرایان از او دعوت کرده اند اما نپذیرفته است. او افزود: اصلاح طلبان هم به او پیشنهاد داده اند اما هنوز عزم جدی برای حضور در انتخابات را ندارد.او افزود: از افراد دیگری هم در سطح او برای حضور در انتخابات دعوت شده؛ اما هیچ کدام نپذیرفتند؛ از جمله آنها محمدجواد ظریف است که بارها توسط گروه های مختلف اصلاح طلبی از او برای حضور در انتخابات دعوت شده اما تاکنون نپذیرفته است.این فعال سیاسی در ادامه بیان کرد: روز شنبه تکلیف لیست نهاد اجماع ساز مشخص و لیست ارائه و شخصیت ها مشخص می شوند.این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: اگر بنای حکومت انتخاباتی مشابه مجلس یازدهم باشد، هر تلاشی برای انتخابات بیهوده است.

انتقاد روحانیون از اظهارات جنجالی یک روحانی علیه روحانی

محمود صلواتی، عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و محمدتقی فاضل میبدی، مدرس دانشگاه و حوزه به اظهارات یک روحانی در شبکه چهار علیه رئیس جمهور واکنش نشان دادند.حجت الاسلام و المسلمین محمود صلواتی، عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی گفت: باید بپذیریم که مسئولان در حال خدمت به کشور و مردم هستند و اگر ضعف و نارسایی های هم هست، باید از زوایای مختلف به آن نگریست و دنبال علت ها رفت، نه این که با قضاوت های عجولانه، مسئولان را به خیانت و کم کاری متهم کنیم. وی ادامه داد: اینکه فردی با لباس روحانیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی با ادبیات زننده به منتخب مردم توهین کند، جای تاسف دارد. صدا و سیما در حالی اجازه چنین اهانتی را به این فرد داده که آقای دکتر روحانی دارای سابقه طولانی در انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی و سایر مناصب حساس را دارد. صلواتی ادامه داد: روحانیت همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی را ایفا کردند، در تداوم و موفقیت انقلاب نیز رسالت و نقش اول را بر عهده دارند، بنابراین، باید مراقب باشیم عده ای در لباس روحانیت با ورود به کشمکش های جناحی و سیاسی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به فنا ندهند. وی در ادامه گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش های زیادی صورت گرفت، تعداد زیادی اعم از روحانیون، فعالان سیاسی و مردم در دوران رژیم طاغوت برای پیروزی انقلاب، شکنجه، تبعید و زندانی شده و عده ای نیز اعدام و یا محکوم به حبس های طولانی شدند. بنده نیز از جمله افرادی بودم که برای پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت دین و اخلاق، به حبس ابد محکوم شده و چهار سال نیز حبس کشیدم که در چنین روزهایی، به عنوان آخرین زندانی سیاسی در آستانه پیروزی انقلاب آزاد شدم.

چرا قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم به ماجرای توهین به رییس جمهور ورود نمی‌کند؟

بعد از اظهارات نامناسب در مورد رییس‌جمهور در برنامه زاویه شبکه چهار تلویزیون که منجر به ایجاد حواشی بسیاری شد، عده‌ای معتقدند که باید قوه‌قضاییه به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود کند؛ اما بر اساس قانون دادستان نمی‌تواند بدون اعلام شکایت از ناحیه شاکی خصوصی دستور تعقیب و رسیدگی صادر کند. سردبیر خبرگزاری میزان در پاسخ به این مطالبه که چرا قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم به ماجرای توهین به رییس جمهور در برنامه زاویه شبکه چهار ورود نمی‌کند در صفحه توییتر خود نوشت: «بعد از اظهارات نامناسب درمورد رئیس‌جمهور در برنامه تلویزیونی، برخی مطالبه می کنند قوه‌قضاییه بعنوان مدعی‌العموم ورود کند. احتمالا قانون جدید کاهش‌ مجازات‌ حبس‌تعزیری را نخوانده‌اند. براساس قانون دادستان نمی‌تواند بدون اعلام شکایت از ناحیه شاکی خصوصی دستور تعقیب و رسیدگی صادر کند. با توجه به قانون جدید، دایره شمول جرائم قابل گذشت توسعه یافته و برخی از مواد ق. م. ا از جمله ماده ۶۰۹ با عنوان هتک حرمت مقامات رسمی کشور در زمره جرائم قابل گذشت قرار گرفته و در این جرایم ورود و رسیدگی قوه قضاییه نیازمند شکایت رسمی از ناحیه مقامات مذکور است.»

کنایه آشنا به اصلاح‌طلبان: رحم اجاره‌ای مشکل عقیم بودن را حل نمی‌کند

مشاور رئیس‌جمهوری گفت: روحانی هم مانند هاشمی نه اصولگراست و نه اصلاح‌طلب. البته رحم اجاره‌ای مشکل عقیم بودن را حل نمی‌کند.حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در سال ۹۲ اصلاح طلبان و اصولگرایان در بستر روانی و سیاسی ناشی از عدم احراز صلاحیت مرحوم هاشمی به رقابت پرداختند و نتیجه انتخابات هم برآیند پاسخ عمومی به این تصمیم شورای نگهبان بود.او در ادامه نوشت: روحانی هم مانند هاشمی نه اصولگراست و نه اصلاح‌طلب. البته رحم اجاره‌ای مشکل عقیم بودن را حل نمی‌کند.

فعال اصولگرا: سید حسن خمینی باید مراعات جایگاه خود را بکند

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این باره اظهار کرد: واکنش منفی عده‌ای به کاندیداتوری سید حسن خمینی، دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین دلیل‌ها این است که آقای سید حسن اساساً باید جایگاهی فراجناحی داشته باشند. به هر حال، ایشان نوه مرحوم امام هستند و به همین دلیل شایسته نیست که به بحث‌های سیاسی مرسوم ورود کنند.او در ادامه گفت: با وجود این تاکید که البته بسیار هم مهم است و باید مورد توجه ایشان قرار گیرد، آقای سید حسن خمینی در سال‌های اخیر همواره با یک جریان نزدیکی و حشر و نشر داشته است که چنین رویکردی به هیچ وجه با جایگاهی که به واسطه انتصاب به بنیان‌گذار انقلاب دارد، متناسب نیست. در واقع اگر سید حسن نوه امام نبود، امثال ایشان در جامعه زیاد هستند که هم در حوزه و هم در عرصه سیاست فعالیت دارند.این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: سید حسن باید مراعات جایگاه خود را بکند؛ یعنی نگاه و رابطه‌اش با گروه‌های سیاسی یکی باشد. شاید به همین خاطر است که احتمال کاندیداتوری‌اش در هر انتخاباتی، باعث بروز حساسیت‌هایی می‌شود. او توضیح داد: سید حسن خمینی پایگاه رأی بالایی ندارد، چون ایشان به دلیل اینکه منصب اجرایی نداشته است مردم آشنایی‌ درباره‌اش ندارند، به طوری که به قطعیت می‌توان گفت بعید است طرفداران اصولگرایی و حامیان اصلاح‌طلبی رأی خود را به نام سید حسن خمینی بنویسند.ناصر ایمانی در پایان گفت: سید حسن خمینی باید خودش را متعلق به همه سلیقه‌های سیاسی بداند تا از این طریق از جایگاهش به طور مفیدی دفاع کند.

محمد هاشمی: اظهارات صادق خرازی فرار روبه‌جلو برای منافع جناحی است

عضو سابق حزب کارگزاران در واکنش به ابراز پشیمانی صادق خرازی از حمایت اصلاح طلبان از دولت روحانی گفت: اگر برای یک شخص یا گروه سیاسی، منافع ملی اصل باشد، هیچگاه با نگاه جناحی اقدام به سهم خواهی نمی‌کند و هر کاری هم که کرده، انجام وظیفه بوده است.محمد هاشمی رفسنجانی، عضو سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره اظهارات اخیر صادق خرازی مبنی بر ابراز پشیمانی از حمایت اصلاح طلبان از روحانی که با واکنش محمود واعظی همراه بود، گفت: در این گونه مسائل دو نوع نگاه مطرح می شود: یک دیدگاه معطوف به منافع ملی است و نگاهی دیگر معطوف به منافع جناحی و حزبی است که در آن یک شخص یا جناح سیاسی منافع خود را بالاتر از منافع ملی تعریف می‌کند. وی افزود: اگر برای یک شخص یا گروه سیاسی، منافع ملی اصل باشد، هیچ گاه با نگاه جناحی اقدام به سهم خواهی نمی‌کند و هر کاری هم که کرده، انجام وظیفه بوده است. بنابراین نوع و منشا اظهاراتی که به نقل از آقای صادق خرازی در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرده، بیشتر به منافع جناحی بازمی‌گردد و از نظر من بیان این گونه اظهارنظرات مطلوب نیست.عضو سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه کسی که منافع جناحی را بر منافع ملی مقدم بداند، بار دیگر نیز اگر فرصت قرار گرفتن در قدرت یا مسئولیت را داشته باشد، در راستای منافع ملی عمل نخواهد کرد، گفت: با چنین معیار و شاخصی که عرض کردم می‌توان تشخیص داد که افراد یا گروه‌های سیاسی از همین حالا به دنبال این هستند که با بیان اظهاراتی به نوعی فرار به جلو کرده و در راستای منافع جناحی خود عمل می‌کنند تا در آینده برای خود از آن نمد کلاهی برای خود درست کنند یا اینکه در پی منافع ملی هستند.

عنابستانی ضرب و شتم مامور پلیس را تکذیب کرد

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده‌ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند.محمدرضا دشتی اردکانی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در واکنش به خبر ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی توسط یکی از نمایندگان مجلس و روند بررسی این موضوع در هیلت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: اگر گزارشی به دسته هیات نظارت برسد قطعا آن را بررسی خواهند کرد. بنده تاکنون استعلام گرفته‌ام هنوز شکایتی به ما واصل نشده است.وی افزود: بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده‌ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند. دشتی اردکانی ادامه داد: آقای عنابستانی گفتند که سرباز به من توهین کرد، ولی بنده به صورت فیزیکی با وی درگیر نشده‌ام. وی در پایان خاطرنشان کرد: باید این پرونده را در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کنیم و نتیجه آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

اولین واکنش مجلس به سیلی زدن نماینده سبزوار به یک سرباز

رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به انتشار خبر درگیری یک نماینده مجلس با مأمور راهور گفت: این هیات، ادعاهای موجود را بررسی و در صورت صحت و سقم حادثه و چگونگی ماجرا را بررسی و در صورت احراز تقصیر، برخورد قانونی را انجام خواهد داد. سیّد امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، به تشریح نحوه رسیدگی به موضوع برخورد فیزیکی یکی از نمایندگان مجلس با مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت.وی با بیان اینکه حادثۀ درگیری نماینده مجلس شورای اسلامی با مامور راهور در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی است، گفت: پس از رسیدن گزارش‌ها و ادعاهایی مبنی بر درگیری نماینده مجلس و یکی از مامورین پلیس راهور، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری‌ها را برای بررسی صحت و سقم و چگونگی موضوع آغاز کرد.قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: علی‌رغم پیگیری‌های چند روزه،گزارش نیروی انتظامی در این باره هنوز به مجلس ارسال نشده است.رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این هیات، ادعاهای موجود را بررسی و در صورت صحت و سقم حادثه و چگونگی ماجرا را بررسی و در صورت احراز تقصیر، برخورد قانونی را انجام خواهد داد.

توکلی: سیاست‌های کلی بازنگری شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی سیاست‌ها موضوعیت‌شان از بین رفته است و باید بازنگری شود، گفت: مشکل ما تولید نیست، توزیع است چون سیستم توزیع جلوی تولید را می‌گیرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دهمین پیش نشست همایش نظام مسائل اولویت دار کشور با موضوع "نظام مسائل اولویت دار کشور مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام در عرصه اقتصادی″ با سخنرانی احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیری مهدی مقدسی مدیر کل حقوقی مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام برگزار شد.توکلی در جمع شرکت کنندگان در دهمین پیش نشست همایش نظام مسائل اولویت دار کشور گفت: اگر سیاست‌ها اجرا شده باشد و وضع کشور این گونه باشد، پس سیاست‌ها به چه کار می آید؟ اگر به سیاست‌ها عمل شده باشد، نباید وضع این گونه باشد؛ پس معلوم می‌شود که یک جایی از کار مشکل دارد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما در ۳۹ حوزه ۷۵۰ سیاست کلی داریم که این مقدار از سیاست‌های کلی زیاد است وقتی ۷۵۰ سیاست کلی داشته باشیم، نمی‌توان نظارت کرد. توکلی تاکید کردند: سیاست‌های کلی باید تعدادش کم باشد در حوزه‌های مادری باشد، باید معطوف به امور مهم باشد، نباید پخش شود چون ناکارآمد می‌شود. ۴ یا ۵ موضوع مهم مثل انتخابات مجلس، بودجه و فساد اقتصادی و ... باید انتخاب شود.

واکنش عباس عبدی به سیلی زدن آقای نماینده به یک سرباز

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی در واکنش به سیلی زدن یک نماینده مجلس به یک سرباز نوشت: «چندی پیش، یک سرباز را به دلیل انجام وظیفه اش در مازندران کتک زدند. فوری سروته ماجرا رو به آم آوردند. ببینیم مورد اخیر را چکارش خواهند کرد؟ اجباری به سربازی بروی، از حقوق خبری نباشد، کتک هم بخوری؟ انتظار دارید فردا از وطن دفاع کنند؟»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰۵
توهین های شخص آقای روحانی خطاب به دیگران در طول این سالیان را می باید کی شکایت کند؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
مثلا کدام توهین را اقای روحانی به بقیه کرده با ذکر دقیق منبع خبری یا فیلم که البته جواب اقای روحانی به توهین ان شخص نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
بگرد پیدا می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
اگر مثلا نان و پنیر و سبزی نخوریم چی میشه ؟ زمین به
آسمان میاد ؟ اگر مرغ و گوشت نخوریم چطور میشه؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
مردم اینقدر ناااگاه نیستند بیان رای بدهند که شما 4 سال دیگه به جای کار کردن به هم دیگه تیکه ومتلک و نیشه وکنایه بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
یک نمونه آن به همین نظر پایین تر نگاه کن که گفت کاسب تحریم
این ادبیات جناب روحانی است که به منتقدان می گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
روحانی یه مغروراست که بدون برجام حتی نمیتونست اب بخوره و رکورد ثبات ۸ سال یارانه نقدی مردم رو داره و ۸۰۰ هزار تومان حق یارانه مردم رو نمیده؟؟! و از عالم و ادم طلبکاره ی
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
حضور ایشان در مسند رئیس جمهوری بزرگترین توهین به مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
واقعا که وقاحت را به حد اعلا رسانده اید!! همین ایشون نبود می گفت برید به جهنم> دستتون رو با صابون بشورید؟ بی شناسنامه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
از این توهین بالاتر که در تلویزیون به رشیدپور گفت خیالتون راحت باشه که دلار بالا نمیرود بعد تا ۱۰ برابر گرون میشه
از این بی قانونی بالاتر که خود دولت گفت تورم ۴۳درصده بعد حقوق ما رو ۲۵ درصد بالا بردن و گفتن بیشتر نمیتونیم و همه میدونیم که نرخ دلار دست خود بانک مرکزی هست پس اگه نمیتونید حقوق بالاتر بدید چرا نرخ دلار رو بالا میبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
شما غربگداها هنوز دنبال حسن کلید ساز هستین
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
این حادثه تلخ سیلی به سرباز پیام مهم دیگری هم دارد
خشم و عصبانیت شدید و فروخورده مردم که این مواقع
سر باز میکند و در فضای مجازی و جامعه میپیچد
که میراث بی کفایتی ها و و گرانیهای دولت روحانی و مجلس لاریجانی برای مجلس فعلی و دولت بعد است!
کار قوه قضاییه ، مجلس و خصوصا دولت بعدی برای آرام کردن مردم خیلی سخت است
خدا رحم کند به سالهای آینده
زنهار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
این ادبیات رو خود روحانی که به محمود منتقد بود باب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
روح‌الله نجابت نماینده شیراز:
«شما به یک جوان سیلی نزدید، به اعتبار مجلس و امید مردم سیلی زدید! مجلس با کسی عقد اخوت نبسته و پشت مظلوم می‌ایستد.»

پی نوشت :
حال سوال این است اصلاح طلبان که الان جنجال میکنند چرا همسرکشی و قتل میترا که اصلاح طلب هم بود را محکوم نکردند و بلکه برعکس به مقتول حمله کردند؟؟!
آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
ظاهرا دونوع توهین داریم توهین خوب و توهین بد، اگر روحانی و دولتش و اصلاح طلبها توهین کنند، خوب است و عکسش بد است.
البته به نظر من باید یک آزمایش از حسن فریدون گرفته شود تا اصلا مشخص شود آن حرفی که زده شده واقعیت دارد یا نه؟
این عباس عبدی چی می گوید این وسط و از آب گل آلود ماهی می گیرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
اونایی که مشغول ماهیگیری از اب گل الودند کاسبان تحریم و تشنگان قدرت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
شعار مقاومت هزینه هم داره
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
بیا رای بده تا ما در لواسون عشق وحال کنیم تو کارتن خواب بشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
+من اشتباهی بودمثبت
آقای عبدی صرفنظر از گذشته او ، اکنون خوب و عاقلانه و دلسوزانه است
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
لعنت به چین کمونیست آدمخوار که بشریت قربانی رسیدن به اهداف اقتصادی خود کرد.نفرین ابدی ر انتظار آنهاست و روزی از صحنه جهان محو خواهند شد.
نه نماینده معصوم است
نه سرباز
باید دید واقعیت چه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
ولی بعضی ها معصوم ترن
ناشناس
| Japan |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
پزشکی می گفت اگر می شد از همه ی مردم آزمایش گرفت مشخص می شد بیش از 70 درصد مردم دچار سؤتغذیه نهان هستند.این اتفاق در کشوری رخ می دهد که یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان و دارای منابع عظیم آلی ومعدنی است.
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دعوا بین دو نفر آدم معولی که نبوده. اولا نماینده در جایگاه قانون گذار باید بیشترین احترام را به قانون جاری بگذارد نه اینکه اولین کسی باشد که قانون را دور بزند. دوم اینکه نماینده مجلس، وکیل و معرف مردمی است که او را انتخاب کرده اند و باید شان و جایگاه و اخلاق لازم را حفظ کند. نه اینکه به کوچکتر و ضعیف تر از خود زور بگوید. سوم اینکه وقتی قدرت از سمت مردم به نمایتدگان واگذار می شود، باید بر نحوه استفاده از قدرت هم نظارت شود. کجی و انحراف کارگزاران به مراتب مهم تر و خطیر تر از اشتباهات مردم معمولی است و باید با آن برخورد قاطع شود.
آقاي عنابستاني هموني كه هفته پيش فرمودند واكسن كرونا عقيم كننده است !
نماينده كجا هستند ايشان ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
نماینده ۱۰ درصد اقلیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
نماینده داریم که در خط ویژه کیلومترها بخاطر پارک ممنوع در گوش پلیس هم سیلی میزنه .........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
باشه نماینده ی 10 درصد. عجب سوزشی دارید که تنها کارتان تحقیر هست. نه این که همین به دروغ!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
راستی قتل یک خانم بی دفاع توسط لیدر اصلاح طلبان
تهمت پرستو بودن توسط نوچه های اصلاح طلبان به آنمرحوم چطور
یادتون نرفته خب خدا رو شکر
این نماینده چطور از فیلتر شورای نگهبان گذشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
با سفارش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
احمدنژادیها که برای گذشتن از فیلتر مشکلی ندارند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
به نظرت کسانی که ادعا می کردند تحریم ها را دور زدن نمی تونن فیلتر کوچیک را دور بزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
همونطوری که اون اصلاح طلب گذشت که در مجلس پیش توی گمرگ اون حرکات رو کرد. تازه اون مقاله ی تقلبی هم داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
آقای احمدی‌نژاد از لیستی یا کسی حمایت نمی‌کنند اما رویکرد تحریمی ندارند فقط می‌گویند به اسم ما کسی وارد مجلس نشود. این هم که لیستی ارایه نمی‌کنند به این دلیل است که معترضند که چرا این تفکر را رد صلاحیت می‌کنند. ما معتقدیم هر ایرانی حق دارد وارد عرصه انتخابات شود؛ چه اصولگرا باشد، چه پایداری باشد، ‌چه اصلاح‌طلب باشد، چه جبهه ملی باشد، چه نهضت آزادی باشد و ... هر ایرانی با هر تفکری زمانی که در ایران است، باید در قانونگذاری نقش داشته ‌باشد پس باید فضا را برای ورود همه افکار باز کرد اما امسال تنها فضا برای اصولگرایان باز شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دوست عزیز من
اگر کمی دقت کنی متوجه میشوی اصلا همین کارها برای عبور از فیلتر امتیاز محسوب میشود
اینم از مجلس انقلابیتون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
چه انقلابی..نماینده ای که حقوق 33 میلیون تومانی را تصویب می کند و شاسی بلند می خواهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خواری در چشم وارداتچی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اولا این حرکت زشت نماینده توسط رئیس و نمایندگان مجلس محکوم و درخواست پیگیری داده شده اما سوال اینجاست قتل و تهمت و افترا به یک خانم بیدفاع توسط شاخ اصلاحطلبان را چگونه بر می تابید که حتی عذر خواهی ساده هم نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
البته من از مخالفین این مجلس هستم اما نمیشود کار یک نفر را تعمیم داد مثل همان نماینده ای که در گمرک فحاشی کرده بود
هرچند گذر زمان بهترین درمان دردهاست و پرده ها و نقابها را کنار میزند
کلا کسانیکه در نظام پستی دارند خود را تافته جدا بافته میدانند و از رعیت طلبکارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
زمان قاجار نیست که مردم رعیت پنداشته شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
رعیت!!!؟دوره ارباب رعیتی تموم شده برادر
بیشتر نماینده ها همینطورن چون نماینده واقعی نیستند و از روی بخت واقبال به اینجا رسیده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
راه حل داره . احترام به دستاورد دمکراسی بهترین راه حل هست
سالها پیش در زمان ساسانیان قانونی وجود داشت که هر کسی که لیاقت شغلی را ندارد نتواند به سمت آن شغل ها برود.یعنی شغل ها موروثی بود.و بهتر اینکه بگیم سیلی قانون گذار بر صورت قانون
آقای آشنا خیلی خوشمزه تشریف دارند..تو ابن ۷ سال و اندی هر از چند گاهی از ایشان شنیده ایم!!
براساس قانون دادستان نمی‌تواند بدون اعلام شکایت از ناحیه شاکی خصوصی دستور تعقیب و رسیدگی صادر کند.) ضمن ادای احترام به مقام شهید سلیمانی عزیز می خواستم از دادستانی سوال کنم چرا شخصی که به شهید سلیمانی توهین کرده بود را دستگیر کردید انهم بدون شاکی خصوصی یعنی حتی فرصت شکایت هم نشد اما در این مورد مر قانون را مورد توجه قرار میدهید ضمنا شکایت سید محمد خاتمی از جنتی و نقدی به کجا رسید ؟!!
این پاراگراف آخری حرف دل خیلی از مردمه، البته از نگاه های متفاوت. یکی از نظر مالی، یکی از نظر عقیده ای، یکی از نظر سیاسی، یه عده ام ملی و در آخر از دیدگاه سربازی!
به نظرم مسئولان به جای شنیدن حرف های اطرافیان و خبر های صدا و سیما ، فقط قسمت نظرات سایت تابناک رو مطالعه کنن، بهتر از وضع مملکت و دیدگاه مردم اطلاع پیدا میکنن تا نظر سنجی های درون خانوادگی حزبی.
این پاراگراف آخری حرف دل خیلی از مردمه، البته از نگاه های متفاوت. یکی از نظر مالی، یکی از نظر عقیده ای، یکی از نظر سیاسی، یه عده ام ملی و در آخر از دیدگاه سربازی!
به نظرم مسئولان به جای شنیدن حرف های اطرافیان و خبر های صدا و سیما ، فقط قسمت نظرات سایت تابناک رو مطالعه کنن، بهتر از وضع مملکت و دیدگاه مردم اطلاع پیدا میکنن تا نظر سنجی های درون خانوادگی حزبی.
نمایندگان محترم باتوجه به اینکه هرقانونی که باعث هرج‌ومرج درامورشودرابراحتی تصویب میکننداین امربرآنهامشتبه شده که درجامعه هم هرکارخلافی بخواهندمیتوانندانجام دهندخلاف قانون رانندگی میکنندکسی معترض شودشتلق سیلی میخوردمجلس انقلابی ونماینده انقلابی حالا شمارای ندهید حاصلش این چنین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
نمابندگان دنبال احیای سنت تعویق افتاده هزتر سال پیش هستند در صورتی جامعه به عقب بر نمیگردد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
رای هم بدیم همینه
کلا اصن بگو به کی رای بدیم
کی مونده که بشه بهش رای داد
رفتار این نماینده کار زشت و کج دهنی به قانون بود
البته گفت سیلی نزده ولی نباید درگیرمیشد
باید دید حقیقت چیست
اما چرا جنجال کنندگان امروز در برابر رفتارهای زشت نمایندگان وکیل الدوله مجلس قبل ساکت بودند اما الان...؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
واسه این که اونا براشون ارز 4200 مهم هست
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
این دقیقا مصداق مغالطه است. با توجه به خطا و اشتباهات دیگران، از جرم و میزان خطای نفر اول کم نمی شود. سوال این است که چرا نماینده این کار را کرده؟ شما خطا را به سوال کننده بر می گردانید که چرا از موضوع دیگری سوال نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
تطهیر نماینده آغاز شد
ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا : آقای سید حسن اساساً باید جایگاهی فراجناحی داشته باشند شایسته نیست که به بحث‌های سیاسی مرسوم ورود کنند باید مراعات جایگاه خود را بکندسید حسن خمینی پایگاه رأی بالایی ندارد) اولا تا اونجایی که همه میدونن در مناسبتهای مختلف امام خمینی نظامیان را از ورود به جهات و مناقشات سیاسی منع کرده است اما شما ظاهرا مخالفتی نداری ثانیا ایا شما در سید حسن چیزی جز احترام به همه حتی دشمنانش در ایشان دیدی که دهانت را باز میکنی و حرف از مراعات جایگاه میزنی ثالثا اگر سیدحسن ارا مردمی نداره شما از چی میترسی که اینقدر بوحشت افتادی رابعا سید حسن تا به این لحظه کاندیدا شدنش را رد کرده و گرنه تو و همفکرانت عددی نیستی که بخواهی برای بقیه تعیین تکلیف کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
وحشت از نا كارآمدي چيز كمي نيست.
نماینده ای که با ۱۰درصد رأی مردم انتخاب بشه این هم نتیجه اش. آقایانی که این افراد را تأیید می کنید باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
. در دمکراسی رضایت یک ملت شرط اصلی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
ده درصد!!!!!
حالت خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
حالا او عازف که با ۳۰ دزصد رای رفت مجلس چه گلی بر سر ملت زد ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اصلا ببین این 10 درصد چه جادویی کرده که کل دولت رو به جلز و ولز انداخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
شاهکار های مجلس اکثریت تون را هم از یاد نبردیم
آقای دادستان هیچ کجای این جریان خصوصی نیست آقای روحانی درست است که در دور دوم عملکرد ضعیفی داشته واصلا قابل دفاع نیست اما به هر حال ایشان رییس جمهور ایران میباشد ودادستان باید ورود کند امااز آنجا که برنامه جهت تخریب اصلاح طلبان است برای اینکه در دور بعد ریاست جمهوری رای نیاورند فعلا هیچگونه توهین به ریییس جمهور وتخریب اصلاح‌طلبان پیگیری نخواهد شد
من تعجبم که وقتی چندین شاهد در محل حضور داشته و ویدئوی سیلی زدن به سرباز هم موجوده چطور این نماینده انقلابی این را انکار میکند
استراتژی ریس جمهوری باید صلح ودوستی با امریکا وروابط دوستانه با کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد وگرنه هبج فقری با حالانمیکنه
اگر آقای صادق خرازی در طول فعالیت سیاسی خود یک حرف درست ومحکم زده باشد همین جمله در خصوص کارگزاران وبویژه آقای واعظی است / کارگزاران همیشه همینگونه بوده اند از ریسمان اصلاح طلبان بالا رفته اند و خدمه اصولگرایان شده اند
جناب آقای توکلی عزیز : آقای موسوی در جریان مناظرات سال 88 این ایراد را نسبت به سیاستهای کلی فرمودند اما کو گوش شنوا ؟؟؟
وقتی تو انتخابات بعدی ضایع شدی میفهمی چه کسی از رحم‌ اجاره ای استفاده کرده.
در مورد این آقای عنابستانی همین قدر بگم که ببینید وضع ممکت چگون است و مخصوصا در زمان احمدی نژاد
عنابستانی شخصیست که در خراسان به دنیا آمده و چند وقت هم فرماندار سبزوار بوده وحتی معاون استاندار خراسان رضوی بوده ببینید که چه میشود که یکباره از خراسان انتقال پیدا میکند به کهکولیه وبویر احمد ومیشود استاندار آنجا دو استانی که هیچ وجه شباهتی ندارند نه از نظر اقلیمی نه از نظر نژادی و.... تا این شخص بخواهد با آن استان آشنا بشه و قابلیتهای اون استان رو پیدا کنه دورش تموم میشه یعنی تو خود استان کهگیلویه کسی نبوده که استاندار بشه که مسلما بوده اما چون پارتی نداشته با آقای احمدی نژاد رییس جمهور وقت نتونسته به استان خودش خدمت کنه
متاسفانه ، کسی که با قانون مخالف هست چجوری میخواد در آینده برای کشور قانون بنویسد اگر ورود خودرو به اون حریم ممنوع بود اون سرباز باید مدال شجاعت بگیرد که مقابل ایستاد ،امیدوارم مردم رای دهنده قول افراد بی قانون را نخورند فرقی ندارد که اون شخص کی هست مطمئن باشید فوق‌العاده آدم ضعیف هست
مجلس در برابر این لایحه دولت و سرکوب ارزی باید خیلی هوشیار باشه و درتله گرفتار نشه ، دولت هزینه مردم رو ۱۰ برابر کرده و یارانه ملت رو قطع کرده بعد مدعی هست بهتر از او کسی نمیتونه مملکت دازی کنه ، ای کاش اصلاح طلبان هیچ وقت از رحم اجاره ای حمایت نمیکردن ، روحانی ابروی اصلاح طلبان رو برد
خیلی وقته انسانیت از جامعه رخت بربسته
کشور اسلام
پس روحانی ار خودمون بود خبر نداشتیم؟
مولا علی علیه السلام سرباز زینت مملکت است.
این نماینده باید اخراج بشه،حالا هر کسی باشه تا درس عبرتی باشه
سرزمین ایران جای همچین نمایندگانی نیست.
ازکوچه همان برون تراود که دروست
مجمع یه تعهد کتبی از روحانی بگیره که با تصویب پالرمو ایا تخم مرغ شانه ای ۲۰ هزار خواهد شد ، و برنج کیسه ای ۶۰ هزار خواهد شد ؟؟ اگه تعهد داد تصویب کنید ان هم به شرط لو نرفتن تراکنش های مالی کشور ؟؟
متاسفانه مسیله برجام با خروج امریکا و تحریم ها نهادی نظامی کشور وارد مرحله پیچیده ای شده و فکر میکنم حداقل در این دولت حل شدنی نباشه و بایدن هم نمیخاد سرنوشتی که ترامپ سر برجام اورد رییس جمهور بعدی تکرار کنه ، متاسفانه ظریف با انکه سالیان سال در امریکا بود قدرت کنگره رو نادیده گرفت ، سفر نخست وزیر اسراییل به امریکا به کل برجام رو تحت تاثیر خواهد گذاشت ، فقط مسیله ایران و امریکا توسط یه رییس جمهور شجاع مثل احمدی نجات قابل حل است
محمود صلواتی :باید بپذیریم که مسئولان در حال خدمت به کشور و مردم هستند.اقای صلواتی اگر جمله ای که گفتید درست است پس دلار25 تومنی مرغ 30 تومنی بیکاری اعتیاد و فقر و...از کجا ناشی میشود.
محمود صلواتی :باید بپذیریم که مسئولان در حال خدمت به کشور و مردم هستند.اقای صلواتی اگر جمله ای که گفتید درست است پس دلار25 تومنی مرغ 30 تومنی بیکاری اعتیاد و فقر و...از کجا ناشی میشود.
هر منقلی که منقل نیست ؟ منقل کباب هم منقله
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
چرا قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم به ماجرای توهین به رییس جمهور ورود نمی‌کند
خوب چون خودشون با گوش خودشون نشنیدن یک اینطور چیزی را
در ثانی قوه قضائیه سرش شلوغه داره به کارهای مهم رسیدگی میکنه مثل این وزیر جوان میدونی رسیدگی به این یکی چقدر از نیروی این قوه را میگیره
مگه فقط مجلسی ها اینطوریند محکمه ای ها که انگار نماینده خدا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
متاسفانه بیشتر کارمندان نهادهای دولتی رفتاری تحقیر آمیز نسبت به ارباب رجوع ‌دارند که جا داره واقعا یه فکر اساسی‌ براش بشه
سید حسن خمینی هم بیاید در هر جناحی باشد شکست خواهد خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
یک روز سابقه اجرایی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
نوشته به هر حال شما نوه امام هستید!!!نوه امام بودن باعث داشتن کرامات میشه؟اگر میشه به ما بگید که بدونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اصولگرایان هرگز اورا دعوت نخواهند کرد!
بیاید 80 درصد وزرایش همین طیف روحانی است و وزرای روحانی
"عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده‌ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند"
منم با سرباز صحبت کردم و اعلام کردند که مرا زد نماینده مجلس
اولین واکنش مجلس به سیلی زدن نماینده سبزوار به یک سربازر

وقتی یک نماینده به کارمند گمرک فحاشی می کنه و هیچ واکنشی صورت نمی گیره و اتفاقا در مجلس میگخ الان اگه با کارمند برخورد نشه فردا نوبت شماس

وقتی خونه یه نماینده رو دزد می زنه کلی سکه و دلار می بره و هیچ آب از آب تکون نمی خوره

باید شاهد این برخوردها باشیم
"از زمان شکل گیری مجلس یازدهم خطی شروع شده است برای ناکارآمد نشان دادنِ دولت"
!!!! بابا شما دیگه کارت از اعتماد به سقف و اعتماد به چسب و این چیزا گذشته
یعنی فکر میکنی لازمه کسی تلاشی کنه که ناکارامدی دولت رو نشون بده؟!!! جل الخالق
فعال اصولگرا: سید حسن خمینی باید مراعات جایگاه خود را بکند
نصحتم به سید این است که به حرف احزاب کوش ندهند که این احزاب کاری جز اینکه شخصیت آدم را خراب کنند و خود را در سایه نگهدارند کاری ندارند
فعال اصولگرا: سید حسن خمینی باید مراعات جایگاه خود را بکند
نصحتم به سید این است که به حرف احزاب کوش ندهند که این احزاب کاری جز اینکه شخصیت آدم را خراب کنند و خود را در سایه نگهدارند کاری ندارند
"حسام الدین آشنا هم در پاسخ به مهاجرانی نوشت: «وقتی نوشتم «بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره‌ای دفاع از حریم و حرم بماند...» آن بزرگ‌مرد با آقای جهانگیری تماس گرفت و پیغامی داد که بسیار روشن و آموزنده بود. کاش ایشان آن پیام را بازگو کند یا دیگرانی که نظر آن شهید را در مورد احتمال کاندیدا شدن می‌دانند لب باز کنند و حقیقت را بگویند.»"
آره دیگه کی به کیه کی خبر داره ؟
سلام
سوال داشتم
اولین بار چه کسی ادبیات منقلی را عنوان کرد ؟ ر
خوبه آقای آشنا یاد بگیرند که در بازی های ناتمیز سیاسی، جوری و با ادبیاتی صحبت نکنند که توهینی اجتماعی نیز محسوب شود و یا تمسخر قشری از اقشار جامعه هم محسوب شود. سیاست خود باید در خدمت اقتصاد و اجتماع باشد و نه الان که سرور همه شده است.
آقای آشنا
قدرشناسی

#نمک دان شکاندن
ازمرحوم هاشمی نقل شده روحانی3درصدرای داشت
خود هاشمی هم رایش درمجلس ششم که اتفاقا دولت مراد برگزارکننده آن بود روشن شده بود
#پذیرش واقعیت
تجمعات اعتراضی جواب داد و بورس را دارن دوباره میکشن بالا !!!! (البته این جور پدیده هافقط توبورس ایران اتفاق میافته)
پیشنهادمن به بورسی ها اینه که باتوجه به شعارپیشگیری بهترازدرمان است نگذارند بورس سقوط کنه بعدش اعتراض کنند تا دوباره بکشنش بالا همینکه سود روزانه رفت زیر دو درصد فورا جلوی تالار بورس جمع بشن واگه زیر یک درصد رفت برن جلوی مجلس !!!!!
کفه مخالفت با FATF در مجمع تشخیص سنگین‌تر است.
متاسفم
مگر میزان رای مردم نیست؟ چرا رفراندم نمی گذارید؟ چرا چند نفر محدود که منتخب مردم هم نیستند برای مردم تعیین تکلیف می کنند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی