بازدید 20417
۳

مترو کی به پرند می‌رسد؟

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت‌: با همت و همکاری مضاعف مسؤولان در نیمه نخست سال آینده شاهد افتتاح متروی پرند خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 14 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در این جلسه که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: تا افتتاح این پروژه جلسات مستمر با مسؤولان و مدیران شهری پرند برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: طی مدت اخیر چندین جلسه با متولیان احداث مترو و استاندار محترم تهران داشته‌ایم و بارها اعلام کرده‌ایم که شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند آماده هرگونه همکاری برای تکمیل خط متروی تهران_پرند می‌باشند و در این راه به نتایج بسیار خوب و قابل قبولی دست یافته‌ایم.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در ادامه ابراز امیدواری کرد با همت و همکاری مضاعف مسؤولان در نیمه نخست سال آینده شاهد افتتاح متروی پرند باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
همه امکانات برای تهران است... مترو در اهواز گرو رانت است و مترو تهران بیابان های اطراف را هم پوشش داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا به فکر مترو شهرک واوان نیستید.
از سال 89 تقریبا میخواستن مترو بزنن مردم بخاطر مترو وقول مسولین برای زندگی به پرند اومدند اما خبری از مترو نیست از مترو امام خمینی تا پرند یک ربع راهه پروژه هسته ای پرند سه هفته درست کردن متروش 10ساله میخوان راه بندازن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر