بازدید 19233

وزير صنايع سبز مي‌شود

به احتمال زياد وزير صنايع به عنوان سبزترين وزير معرفي مي‌شود. وزاري سازمان ها و وزارت خانه هايي كانديد، وزير سبز مي شوند كه معيارهاي زيست محيطي را رعايت كنند و كلاس هاي آموزشي مرتبط با محيط زيست برگزار كنند.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵ 06 June 2010
‌رئيس سازمان حفاظت محيط زيست گفت:‌وزيري كه به عنوان وزير سبز انتخاب شد، كسي است كه در جمع معاونان خود گفت اگر صنعتي در مسير توسعه قرار گيرد اما معيارهاي زيست محيطي را اجرا نكند، قبل از سازمان حفاظت محيط زيست، خود من، مدعي آن صنعت هستم. او وزير صنايع را قوي‌ترين احتمال براي انتخاب وزير سبز دانست.

به گزارش خبرنگار ايلنا، محمد جواد محمدي‌زاده، در جمع خبرنگاران، با اعلام اينكه فرهنگ‌سازي در زمينه محيط زيست نه‌تنها براي دانش‌آموزان و اقشار جامعه، بلكه بايد در سطح مسوولان نيز انجام شود،گفت:‌ در حال حاضر همكاري مسوولين با سازمان محيط زيست بسيار خوب است ولي بايد اطلاعات مديران را در زمينه محيط زيست افزايش دهيم.

او ادامه داد: ما مديراني را در حال حاضر داريم كه بسيار خوب و قوي در مسائل محيط زيست عمل كرده‌اند و قرار است براي تشويق اين مديران، در هفته محيط زيست از يكي از وزيران به عنوان وزير سبز قدرداني كنيم.

محمدي زاده معيارهاي گزينش وزير سبز را اقدامات مثبت در زمينه اجراي ضوابط و مصوبات زيست‌محيطي برشمرد و افزود: وزيري كه به عنوان وزير سبز انتخاب شد، كسي است كه در جمع معاونان خود گفت اگر صنعتي در مسير توسعه قرار گيرد اما معيارهاي زيست محيطي را اجرا نكند، قبل از سازمان حفاظت محيط زيست، خود من، مدعي آن صنعت هستم.

محمدي‌زاده ادامه داد: معيار ديگر، وزارتخانه سبز، برنامه‌ها و دوره‌هاي آموزشي است كه براي كاركنان در زمينه محيط زيست برگزار كرده و باعث شده است تمامي مديران و حتي كاركنان در عملكرد خود رويكرد محيط زيستي داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ايلنا: محمدي زاده انتخاب وزير صنايع را قوي‌ترين احتمال براي انتخاب وزير سبز دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
با سلام
انتظار از معاونت محيط زيست اين است كه از تعارف كردن دست بردارند. كجاي وزير محترم صنايع با سبزي محيط زيست سازگار است؟! كدام طرح صنعتي است كه جنبه زيست محيطي آن به شكل واقعي و غيرتكليفي تكميل و رسيدگي مي شود؟ چرا بايد سر خودمان را كلاه بگذاريم؟ آقاي وزير صنايع بفرمايند در اين 5 سالي كه در مصدر امور بودند مدعي چند كارخانه ناقض قوانين مصرح محيط زيست بوده اند؟
موج سبز به دولت رسید شاید هم ادامه پیدا کند!
بنام خدا

هر سبزی می خواهد باشد اما سبز فتنه هرگز
خوب واسه خودتون عنوان های غلط انداز می زنید ها...........
کار نکردن جایزه نداره . اقای محیط زیست لطفا کمتر نان قرض همدیگه بدید به اصول بپردازید /.
البته شاید هم داره و ما نمیدونیم .
با سلام
درشهرستان ارومیه در محل آموزشکده فنی ارومیه که دارای محوطه وسیع و خشکی میباشد به همت رئیس آموزشکده با بهره گیری از تولیدات و نیروهای داخلی آموزشکده و کمترین هزینه فضای سبز بسیار وسیعی آماده شدها است. جادارد ازایشان نیز تقدیر شود.
وزیر سبز هزاران آزاد اندیش سبز که در زندان اسیر هستند می باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار