بازدید 9081

جولیانی حامیان ترامپ را به مسالمت دعوت کرد

خطاب به همه میهن پرستانی که این انتخابات متقلبانه را به چالش کشیدند؛ رئیس جمهوری آمریکا از شما میخواهد که نظراتتان را مسالمت آمیز بیان کنید. ما حزب قانون و نظم هستیم. شما در طرف درست قانون و تاریخ ایستاده اید. در راستای احترام به همه عمل کنید.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 07 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک که رهبری شکایت‌های حقوقی ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را در دست داشت، گفت حامیان رئیس جمهوری آمریکا که با خشونت به کنگره آمریکا حمله ور شدند "در طرف درست قانون و تاریخ" ایستاده بودند!

 رودی جولیانی در پیامی توییتری نوشت: خطاب به همه میهن پرستانی که این انتخابات متقلبانه را به چالش کشیدند؛ رئیس جمهوری آمریکا از شما میخواهد که نظراتتان را مسالمت آمیز بیان کنید. ما حزب قانون و نظم هستیم. شما در طرف درست قانون و تاریخ ایستاده اید. در راستای احترام به همه عمل کنید.

اظهارات جولیانی به دنبال هرج و مرج در واشنگتن دی.سی و تایید پیروزی جو بایدن از سوی کنگره آمریکا مطرح میشود. عصر چهارشنبه حامیان ترامپ وارد کنگره آمریکا شدند و برای ساعاتی در روند تایید آرای الکترال که پیروزی بایدن را تایید میکرد، کارشکنی کردند. با این حال نتایج الکترال صبح امروز (پنجشنبه) از سوی معاون ترامپ تایید و ریاست جمهوری جو بایدن قطعی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر