بازدید 50711
دو هزار و سیصد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

امام جمعه کرج: حملات سایبری پیچیده خواب را از چشم دشمن ربود! / شریعتمداری: حکم موسوی و کروبی اعدام است نه حصر / مطهری: ما در دنیا فقط دو دوست داریم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند زاکانی: چرا مردم را شرمنده خانواده می‌کنید؟ / روایت جهانگیری از ماجرای استعفای ظریف و ارتباط با سردار سلیمانی و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 01 January 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ترامپ به دامادش انگ زد

روزنامه نیویورک تایمز گفت‌وگوی بین معاون‌های ارشد ترامپ در کاخ سفید را نقل کرد و نوشت، رئیس جمهوری آمریکا انگشت اتهامش را به سوی دامادش نشانه گرفته و گفته که اگر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ برای کارزار انتخاباتی ترامپ خوب نبوده، همه‌اش تقصیر کوشنر است. به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان یک نشست در اوت ۲۰۲۰ در دفتر کار کاخ سفید درباره پاندمی کرونا بر سر جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشدش که طرفدار زدن ماسک بود، فریاد زد و گفت: تو من را کشتی! همه‌اش این است! ما همه این موارد لعنتی را داشته‌ایم. می‌خواهم کاری را که مکزیک انجام داد، انجام دهم. آنها تا زمانی که شما به اتاق اورژانس نرسید و حالتان به هم نخورد، از شما آزمایش نمی‌گیرند. این نشست گزارش شده مربوط به تاریخ ۱۹ اوت سال ۲۰۲۰ است و ترامپ پس از آن خشمگین شده که تونی فابریزیو، مشاور کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ او گزارش کرد استفاده از ماسک صورت حتی در میان حامیان ترامپ پذیرفته است.

هشدار سردار قاآنی به عاملان ترور حاج قاسم

فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم با بیان اینکه مسیر مقاومت و نیروی قدس تغییری نمیکند، گفت: آنهایی که این جنایت را کردند بدانند کاری کردند که سرتاسر عالم و هرکجا مردی پیدا شود، آمادگی دارند آنهایی که این کار را کردند، به سزای عملشان برسانند. شما با این جنایتی که کردید، کاری دیگر درست کردید برای همه آزادگان جهان و مطمئن باشید حتی از درون خانه شما ممکن است کسانی پیدا شوند که پاسخ این جنایت را بدهند.

تکذیب ملاقات احمدی‌نژاد با آیت‌الله مصباح یزدی

رئیس دفتر آیت الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با آیت الله مصباح یزدی ملاقات نداشته و به شدت تکذیب می شود. حجت الاسلام و المسلمین مهدی اسلامیان دقایقی پیش در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: متاسفانه در فضای مجازی، خبری مبنی بر دیدار رئیس جمهور سابق با آیت الله مصباح دست به دست می شود که از اساس دروغ است. وی اظهار داشت: رسانه ها باید اخبار موثق را از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مصباح یزدی و دفتر ایشان جویا شوند.

مطهری: ما در دنیا فقط دو دوست داریم

علی مطهری در گفت‌وگویی با پایگاه خبری انصاف نیوز درباره برجام از سیاست خارجی فعلی جمهوری اسلامی انتقاد کرد و از تاثیرات سوء آن بر اقتصاد گفت.این نماینده پیشین مجلس در این گفت‌وگو، که دهم دی ماه انجام شده است، گفت: «آیا این که ما در دنیا فقط دو دوست به نام سوریه و ونزوئلا و دو نیمه دوست هم به نام روسیه و چین داریم، کافی است؟ و این که روابط ما با اکثر کشورهای اسلامی خوب نیست، آیا امر مطلوبی است؟»مطهری در ادامه به تحریم‌ها و خسارات‌  هنگفتی اشاره کرد که مردم ایران بابت گروگانگیری، تسخیر سفارت عربستان و حمله به سفارتخانه بریتانیا پرداخت کرده‌اند و افزود: بسیاری از این رنج‌های غیر ضروری و ناشی از عملکرد غلط ما در گذشته و حال بوده است.

شریعتمداری: حکم موسوی و کروبی اعدام است نه حصر

مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه «بدون توقف» با اشاره به اینکه حصر لطف بزرگی بود که نظام به سران فتنه کرد، یادآور شد: ۹ دی نظام را واکسینه کرد و برکات زیادی داشت؛ اما مهم این است که ماجرای فتنه و ۹ دی را بایگانی نکنیم چون عواملش هنوز در میدان هستند. به گزارش خبرآنلاین، «حسین شریعتمداری» در برنامه «بدون توقف» در پاسخ به این که «چرا حصر صورت گرفت» گفت: مساله حصر یک ارفاق و یک لطف بزرگی بوده که نظام به سران فتنه کرده و نظام صرفا از این جهت که می‌خواست به دلیل سوابقی که داشتند به آنها لطفی بکند آنها را در حصر نگه داشت و اگر غیر از این بود جرم آنها جرم بسیار بزرگ و فساد فی الارض بود. جرم آنها بر اساس اسناد موجود وطن فروشی و حمله به جمهوریت نظام است و خون تمام کسانی که در شورشها ریخت، بر گردن آن‌هاست و حکم اصلی شان اعدام است.

روایت ضرغامی از مشکل کدخدا با ایران

سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی درباره وضعیت خانم مخبری طی توییتی نوشت: حال طیبه خانوم را از پدرش پرسیدم. خوشبختانه خوب است.

امیدوارم این موفقیت در تولید انبوه واکسن هم تکرار شود.

مشکل‌ کدخدا سلاح هسته‌ای نیست.نگرانی از رویش نیلوفرهای ما می‌توانیم بر روی مرداب تحریم‌ هاست.

ادعای وال‌استریت‌ژورنال درباره اقدام هسته‌ای ایران

خبرنگار وال‌استریت ژورنال در پیامی توییتری نوشت، ایران در نامه‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از قصد خود برای آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم خبر داده است. خبرنگار روزنامه وال‌استریت ژورنال خبر داد که امروز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای حکام اطلاع داد که ایران در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۹) نامه‌ای ارسال کرده و در آن از قصد خود برای تولید اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد در فردو را در راستای طرح مجلس ایران اعلام کرده است. خبرنگار وال‌استریت ژورنال ادامه داد که ایران اعلام نکرده که چه زمانی غنی‌سازی ۲۰ درصد را آغاز خواهد کرد و همچنین در این نامه اعلام شده که ایران تا ۲۰ درصد غنی سازی خواهد کرد و معلوم نیست این بدان معناست که آیا غنی سازی اورانیوم را به ۲۰ درصد یا کمتر از آن می‌رساند.

روسیه: فشار حداکثری علیه ایران هیچ نتیجه‌ای نداشت

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز در پیامی نوشت: چهار سال گذشته (دولت ترامپ) کاملاً اثبات کرد که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است. به گزارش مهر، «میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز جمعه در پیامی توییتری اعلام کرد: چهار سال گذشته (دولت ترامپ) کاملاً اثبات کرد که سیاست فشار حداکثری به شکل‌های مختلف خود در هر جایی شکست خورد (ایران، کره شمالی، ونزوئلا و غیره). «میخاییل اولیانوف» در این باره ادامه داد: این سیاست منجر به افزایش تنش شد و هیچ نتیجه مثبتی نداشت. اکنون قویاََ زمان بازگشت به دیپلماسی در روابط بین‌الملل است.گفتنی است که روسیه پیشتر نیز در خصوص بازگشتِ دولت جدید آمریکا به توافقنامه‌ها و تعهدات گذشته خود در راستای جلوگیری از انزوای بیشتر در عرصه بین‌المللی به واشنگتن هشدار داده بود.

امام جمعه کرج: حملات سایبری پیچیده خواب را از چشم دشمن ربوده

امام جمعه کرج ضمن گرامیداشت سالگرد سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، سیره زندگی این شهید را درس عزت و شجاعت دانست و گفت: خوشبختانه دانشمندان ستاد اجرای فرمان امام موفق به تولید واکسن کرونا شدند، که بدون شک این اقدام نشاگر جایگاه علمی کشور در جهان خواهد بود. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقطه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به اینکه حملات سایبری پیچیده خواب را از چشم دشمن ربوده است، گفت: گاهی قرار نیست عملیات موشکی انجام داد. امام جمعه کرج با اشاره به موفقیت‌های متعدد جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، افزود: ایران هر روز دستاورد تازه‌ای را رونمایی می‌کند که مانند یک موشک بالستیک قلب دشمن را چاک چاک می‌کند. نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به ساخت واکسن کرونا جمهوری اسلامی ایران در کرج، یادآور شد: از دانشمندان و صاحبان علم ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نهایت قدردانی و تشکر را داریم.

نماینده مجلس: اخطار ایران درباره ماجراجویی در خلیج فارس، موجب فراری دادن ناو نیمیتز شد

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اخطار جدی ایران درباره پاسخ قاطع به هرگونه ماجراجویی در خلیج فارس را موجب فراری دادن ناو نیمیتز دانست. حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «رنگ باختن جنگ روانی آمریکا و اخطار جدی ایران درباره پاسخ قاطع به هرگونه ماجراجویی در خلیج فارس و منطقه، باعث تصمیم کاخ سفید برای فراری دادن ناو نیمیتز‬⁩ و بازگرداندن ⁧‫ابوطیاره‌های B52‬⁩ به پایگاهشان در آمریکا شد.» نمایندگی ایران در سازمان ملل در پی افزایش ماجراجویی آمریکا در خلیج فارس نامه ای خطاب به رییس شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل ارسال کرد. نمایندگی کشورمان در این نامه با هشدار نسبت به اقدامات یاد شده آمریکا، تاکید کرده ضمن این که جمهوری اسلامی ایران به دنبال درگیری نیست، لیکن توانایی و عزم قاطع آن برای حفاظت از مردم خویش، دفاع از امنیت، حاکمیت، تمامیت ارضی و منافع حیاتی خود و همچنین پاسخ قاطع به هرگونه تهدیدی یا استفاده از زور علیه ایران نباید دست کم گرفته شود. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز (جمعه) اعلام کرد که ناو هواپیمابر "یو اس اس نیمیتز" منطقه عملیات فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه را به سمت پایگاه دریایی "نورفولک" در ایالت ویرجینیا ترک کرد.

سردار نقدی: به واکسن‌های خارجی کرونا اعتماد ندارم

سردار نقدی درباره اظهارات اخیر خود در خصوص توصیه به پاسداران در زمینه پرهیز از مصرف واکسن‌های خارجی کرونا با طرح این پرسش که صاحبان شرکت‌های بزرگی که این واکسن‌ها را تولید می‌کنند چه کسانی هستند، اظهار کرد: امروز همان‌هایی صاحبان شرکت‌های تولید کننده واکسن کرونا هستند که معتقدند جمعیت مردم دنیا زیاد است و باید ۲۰ درصد از جمعیت دنیا کاسته شود؛ این کاهش نیز تنها از طریق افزایش مرگ و میر صورت می‌گیرد. بر اساس اسناد موجود، این موسسات خود ویروس را دست‌کاری و آلوده کرده‌اند. در این شرایط چگونه می‌توان به آنها اعتماد کرد؟ من اعتماد نمی‌کنم. وی افزود: من گفتم که نمی‌توانم جای مسئولان بهداشت و درمان کشور بنشینم و راجع به آنها قضاوت کنم؛ تصمیم با مسئولان بهداشت و درمان است و اگر من بخواهم خطاب به همه مردم حرفی بزنم به دخالت در کار وزارت بهداشت و درمان متهم می‌شوم، اما حوزه مسئولیت من پاسدارانی است که با من کار می‌کنند و مسئول اداره امور آنها هستم و می توانم به آنها توصیه‌هایی داشته باشم و در این خصوص نیز کسی نمی‌تواند به من بگوید که دخالتی در کارش کردم.

روایت جهانگیری از ماجرای استعفای ظریف و ارتباط با سردار سلیمانی

اسحاق جهانگیری: در دو سه سال اخیر سفر بشار اسد به ایران و استعفای آقای دکتر ظریف پیش آمد. دلیل این ناهماهنگی چه چیزی بود و سردار سلیمانی در این میان چه عملکردی از خودشان نشان دادند؟ بعد از استعفای آقای ظریف من هم ناراحت شدم. شاید یکی دو بار با سردار سلیمانی صحبت کردم و آخر ایشان به خانه آقای ظریف رفت. سردار سلیمانی معتقد بود در این مسأله که چگونه به ریاست جمهوری منتقل شود، نقشی نداشته است. البته آقای رئیس جمهور و دفتر ایشان واقعا تا لحظات آخر نمی دانستند که مهمانشان آقای بشار اسد است. می دانستند که مهمان مهمی دارد می آید و بین دو سه نفر تردید داشتند. علتش هم این بود که نمی خواستند تا زمانی که آقای بشار اسد به تهران رسید و وارد دفتر آقا (مقام معظم رهبری) شد، منعکس شود. البته قبلا به آقای رئیس جمهور گفته بودند، ما دنبال این هستیم که آقای بشار اسد یک سفر به تهران بیاید. فکر می کردند همان در ذهن آقای رئیس جمهور مانده و وقتی می گویند مهمانی می آید می دانند که بشار اسد است. آقای واعظی و خود آقای رئیس جمهور به من گفتند آنها هم وقتی وارد نهاد ریاست جمهوری شدند مطلع شدند و دیگر فرصت کمی بود. در این فاصله فکر نشده بود که به آقای ظریف اطلاع بدهند. هیچ طراحی برای اینکه بخواهند وزیر خارجه را دور بزنند و یا تضعیف کنند، وجود نداشت. سردار سلیمانی با آقای دکتر ظریف جلسات تقریبا ثابتی داشتند. به دلیل رابطه شخصی که من با هر دو نفر داشتم، گاهی فکر می کردم یک جلسه سه نفره بگذارم که اگر چیزی هم هست حل و فصل شود، چون کار این دو نفر خیلی به هم نزدیک بود. سردار سلیمانی در عین حال معتقد بود کارهایی که ما می کنیم و در منطقه اتفاق می افتد، امتیاز آن در میز مذاکره گرفته می شود؛ یعنی همه اتفاقاتی که در سوریه افتاد و شهرهای مختلف سوریه آزاد شد، نهایتا کشیده شد به اینکه در میز آستانه یا در ژنو چه اتفاقی می افتد. لذا ارتباط تنگاتنگی بود که مسائل با هماهنگی آقای ظریف باشد. می گفتند ما جلسات ثابت داریم و نیاز به جلسه دیگری نیست. با همین شیوه پیش می رفتند. به نظرم تا آخر هم در مسائل کاری هماهنگی خوبی با آقای ظریف داشتند.

زاکانی: چرا مردم را شرمنده خانواده می‌کنید؟

نماینده مردم قم در مجلس: وقتی مسئولان بودجه ۹۸ را بسته‌اند با ۱۶۷ هزار میلیارد تومان کسری بودجه مجبور شدند مجوز برای اوراق بگیرند و از شبکه بانک مرکزی یا از صندوق ذخیره پول بردارند و مردم را گرفتار‌تر کنند.این‌ها حتی در سال ۹۹ متنبه نشدند و کسری را به ۲۷۳ هزار میلیارد تومان تبدیل کردند؛ بودجه امسال نیز ۳۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد.می‌گویند دولت می‌خواهد نفت زیاد بفروشد. در سال ۹۸ و ۹۹ نیز می‌خواستید نفت زیادی بفروشید؛ چرا با مردم صادق نیستید؟چرا به مردم ظلم می‌کنید؟ جیب افراد و ملت را زدن زشت است، چرا مردم را شرمنده خانواده کرده واعلام می‌کنید ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌خواهیم بفروشیم؛ مگر توان تولید و فروش را داریم؟/تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۳۸
البته سوريه و ونزوئلا بخاطر حمايت مالي دوست هستند .
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
دقیقا درست می فرمایید اگر بنزین ودلار مفت و........به آنها نرسد دوستی اونا هم یک روزه است !!!!چرا ؟ چون هر کی بفکر مردم ومنافع کشور خودش است
آریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگه سرمایه گذار های داخلی واکسن رو معرفی می کردین دلیل خیلی از از این نظرات روشن می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شنبه ۱۳ دی
اعلام رسمی اغاز غنی سازی اورانیوم
بورس ظرف فقط یکساعت ۴۰ هزار واحددیگرسقوط کرد
همه فروشنده اند وخریداری وجودندارد
موسوی و کروبی این همه ظلم کردند اون وقت الان مردم گرفتار تحریمن اینها در حصر عشق و حال میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
اگر اینها در حصر نبودند و فعالیت داشتند مملکت به این وضعیت نمی افتاد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
شما بجااشون برو عشقوحال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
ان شا الله این عشق وحال در حصر نصیب شما هم بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگر آنها در حصر عشق و حال می کنند چرا پیشنهاد نمی دهی که شما بجای آنها درصد بروی و عشق و حال بکنی آنها هم پیش خانواده هایشان بروند
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خیلی باهوشی این جملات به ذهن هرکسی نمیرسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اگه ساکت بشی کسی نمیگه زبون نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
منفی ها بشمار
نوش جان
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
برای ادعاهای دلایل محکمه پسند اگر تونستی بیاری قبوله،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
از کجا فهمیدی حال میکنن ناقلا؟
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مسئول تحمیلی کیهان: شما به چه حقی ،جانی را که پروردگار به بندگانش بخشیده،میگیری؟هر چند آن ها هم چندان بیگناه نیستند.
الله اکبر

عجب امام جمعه پیچیده ای داره این کرج !!!!!!
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
تازه در امور ترافیک وپل سازی وشهرداری و.......هم صاحبنظری هستند برایه خودشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ایشان رسما به دنیا دارند اعلام می کنند که ما در امور حمله های سایبری دست داریم !!!!!؟؟؟
واقعا از این بهتر چطور میتوان به آمریکا پاس گل داد؟ و بعد از دولت خواست که تکذیب کند !!؟؟؟
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امام جمعه کرج به تبعات حرفش واقف هست یا یک نفر نزد ایشان تعریف کرده حملات سایبری به آمریکا ضربه زده حالا ایشان هم در مقام امام جمعه این حرف را تکرار کرده است
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
با بودجه و بار مالیات که رو دوش ما حقوق بگیران هست ایشان حقوق میگیرند که این فرمایشات رو بگویند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
علاوه بر عایدی حقوق پمپ بنزین هزارچشمه در مسیر کرج تهران اتوبان مال سناد امام جمعه کرج است.
خدا را هزاران بار شکر که شریعتمداری از کیهان بالاتر نیامد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
اینچنین نابغه ها و تحلیلگر ها یی داریم که به بن بست رسیده ایم
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
آنجا هم شده ارث پدری ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
خدا خودش خوب می دونه چه افریده
ریابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بیگ لایک داشت سخن شما
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ایشان شایسته دریافت نشان لیاقت است. یاد دارم روزگاری که مردم از ساعت یک دم روزنامه فروشی منتظر رسیدن روزنامه کیهان بودند و حالا با مدیریت
شریعتمداری چنین پیشرفتی کرده که اگر نبودند ادارات دولتی اساسا بجز ساختمان و عده ای کارمند زحمتش کیهان که از بد روزگار گرفتار مدیریت کهکشانی و کیهانی ایشان شدند چیزی باقی نمانده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
هست
اومده بالاترترتر خیلی وقته
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
این آقا به ظاهر فقط سردبیر و مدیر مسئول یک روزنامست،ولی در واقعیت حرفش از خیلی آقایون وزرا و نمایندگان و غیره بروتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خدایا ای بخشایشگر مهربان که به رحمت رحیمیه خود ،دین اسلام را دین مهربانی وسلام وصلح و وجود مبارک پیامبر(ص)را هم رحمة للعالمین قرار دادی ....شکایت از کدامین مسلمان نمایم که این همه مهربانی ور حمت را نمیبینند و هرروز صحبت از چه میکنیم وچه ها میکنیم و .....میباشد.
الهی ...اهدنا الصراط المستقیم
الهی اغفر ذنوبنا و بپوشان سیئات اعمالمان را که انک انت الرحم الراحمین.
انک انت الغفور الرحیم و در قرآن فرمودی ای پیامبر رحمت(ص) بندگانم را با خبر ساز که من پوشاننده گناهان ومهربان هستم.
آقای شریعتمداری قاضی القضات هستند که برای دیگران حکم صادر می کنند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
همان طوری که شما در مورد دیگران حکم صادر می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان
شریعتمداری نمی گفت هم معلوم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
از شریعتمداری جز این انتظاری نیست اما باید در اون صدا و سیما رو گل گرفت که فقط به این افراد اجازه افاضاتمیده!
آقای شریعتمداری شما مدرک حقوق خود را از کدام دانشگاه و سپس حکم قضاوت را ازکدام مرجع صاحب صلاحیت کسب کرده اید که این چنین بی محاکمه حکم اعدام صادر می کنید؟
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
دوست عزیز حرف رایگان زدن آسان است ونیاز به گذراندن مدوره ومدرک و.....ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
دانشگاه قم
چرا شریعتمداری در برابر گرانی ها سکوت کرده ؟؟؟؟
چرا در مورد بابک زنجانی حرفی نمی زنه ؟؟
چرا در مورد دکل نفتی گمشده افاضات نمی کنه ؟؟؟؟
چرا در مورد حوزه علمیه لاکچری در شهرک باستی هیلز حرف نمی زنه ؟؟؟
چرا در مورد خط فقر حرف نمی زنه ؟؟؟
چرا در مورد رای پرونده اکبر طبری حرف نمی زنه ؟؟؟
چرا ....
...
...
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
چون این سایت دنبال خبرهای سیاسی این روزنامه است شما نمی بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
چون که اگه جوابش رو بنویسیم تابناک سانسور می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
چون به صرفش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واقعا نمیدونی چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ایشون فقط برجام و امریکا و حجاب
در خصوص موارد پیش پا افتاده دیگه وقت تلف نمی کنند
تا امثالی مثل مطهری در سیاست باشند وضع بهتر از این نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
درود بر مطهری با تقوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
دوغتو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شک نکنید اگر امثال مطهری ها درمسند امور اجرائی کشور بودند الان از هرنظر الگوی جهانی بودیم
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حیف آن پدر که این پسر نصیبش شد
فرمایش آقای مطهری درست ولی بسیارمحترمانه است که کامل نفرمودندکه این ظاهراًدوستان هم صرفاً بفکرمنافع خودشانندوبس نه مثل سابردنیاکه منافع متقابل مدنظرباشد درهرحال یادضرب المثل معرف که همنشین توازتوبه باید تاتوراعقل ودین بیافزاید افتادیم راستی چرامانبایدهمنشین ودوستانی بهترازخودداشته باشیم مشکل ازماست یااز بهترازماها
حکمشان قطعا اعدام بوده و هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
یقین روزی مکافاتش را می بینی .
ارزوی کشتن کسی را نداشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عاشقان اعدام چطورند ?
بیانات شریعتمداری بیانگر این مطلب است که هر که نظرش مخالف ایشان باشد باید اعدام گردد. این است حقوق بشری که ایشان و طرفدارانش به آن معتقدند. با این تعبیر باید بایدن ترامپ را اعدام نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
شما بیانات جناب مصباح یزدی بعد از جریانات سال 88 را مطالعه کن !
آقای نقدی شما که این ادعا را دارید مطمئن باشید اگر دچار بیماری شوید و پزشک به شما داروی خارجی را توصیه کند یقین بدان که حتما از داروی خارجی استفاده می کنی حالا چطور این توصیه را آن هم بدون اینکه کمترین دانشی در مورد آن داشته باشی میکنی الله و اعلم
شریعتمداری حالت خوبه؟
آقای نقدی اتفاقا شاید برخی از افراد بخواهند که جمعیت زمین کمتر از جمعیت فعلی باشد اما مطمئن باش این موضوع شامل شرکتهای دارویی نمی شود می دانید چرا؟ چون جمعیت بیشتر مریضی بیشتر نیاز به داروی بیشتر و پول بیشتر ، فرمولی به این سادگی وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اقای نقدی ایا می دانید در قلب چند ایرانی فنری است که ساخت شرکتهای امریکایی است ?
جالبه که ملت را هم به دشمنانتان اضافه کردید.
ما نفهمیدیم امریکا میاد خیلج فارس همه فریاد می زنند که امریکا دنبال ماجراجویی هست و منطقه را نا امن کرده از خلیج فارس میره همه فریاد می زنند که ترسید و پا به فرار گذاشت خوب الان یکی بگه کدامش خوبه امریکا باشه یا بره
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
درود بر تو
شریعتمداری قاضی هم شده؟!
شريعتمداري درست ميگه همه منتقدين اشوبگر و معاندند و حكم همه اعدامه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عجب ساده لوحی
جناب نقدی ، انشاالله که از آن ۱۵ هزار واکسن کرونا فایزر که به کشور وارد می گردد
دوستانتان و سایر مسولان حرف شما را گوش کنند واستفاده
نکنند !!!!!
هر چند در تقسیم و استفاده از واکسن آنفلوانزا، که اول به نمایندگان مجلس و دولت دادند
داستان کاملا برعکس بود
انشالله کسانی که در جهت منافع مردم ایران قدم بر می دارن عاقبت بخیر و کسانی که در جهت منافع جیب خود قدم بر می دارن با ویروس کرونا سقط شوند الهی امین یا رب العالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امین
موقعی که کیف دلار هم میدادن در جریان بودی
وقتی به جایی حمله سایبری میشود کسی مسئولیت انرا نمیپذیرد اما امام جمعه کرج علنا داره میگه کار ما بوده.اخه تا کجا بی فکری و بی تدبیری؟واقعا چه خوابی برای کشورمان دیده اید؟
آقای شریعتمداری شما چه کاره ای وچه حقی داری که حکم صادر کنی
مملکت مگه قانون نداره
شما کافیه که جواب عملکرد خودتو بدی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
نه عزیزم
مملکت فقط شریعتمداری رو داره!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مگه قانون داره؟
جناب آقای شریعتمداری بزرگوارجنابعالی چکاریید که حکم صادر می کنی ؟ اگر آن ها مجرم و اعدامی هستند پرا اعدام نمی شوند ؟ چرا قوه ی قضاییه هیچ حکمی صادر نمی کند ؟
جناب آقای زاکنی به خدا دروغ می گویید اگر واقعاً راست می گویید چرا کلیات بودجه را تایید کردید ؟
حکم شما چیه به ظاهر حاج حسین!
آقای شریعتمداری مرد باشید و اعدامشون کنید. چرا اینقدر حرف میزنید؟
فکر کنم قانونا صدا و سیمای میلی موظف زمان کافی در اختیار خانوده های موسوی و کروبی بگذارد
شمنا ناجوانمردانه است که در غیاب طرف مقابل هر چه خواستید تهمت بزنید
مشکل حکومت اینه که فقط موافقان حق اظهار نظر آنهم هر گونه اظهار نظری دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
فقط باید بگی به به ، چه چه !
آقای شریعتمداری درس نخوانده قاضی هم شده.
در دو هزار و سیصد و سی و پنجمین بسته خبری تابناک،از بالا تا پایین تیترها و مطالبش نشان از بلبشو بودن اوضاع دارد و تمامی مطالبش روح و روان را مغشوش میکند.برای چی؟ایا در امارات و کویت و عربستان و اذربایجان و اروپا و ....هم اخبار اینقدر مغشوش و نگران کننده است؟
کشوری آزاد است که هر کس خواست واکسن داخلی بزند یا خارجی امکانات آن فراهم باشد. هر کس هم خواست روغن بنفشه و ادرار شتر مصرف کند ازاد باشد.
به خدا اون دوتا دوست رو هم نداریم فقط دنبال منافعشون هستن
آقایان و آقای شریعتنداری, فقط لطف کنید؛ اظهار نظر نفرمایید. چون این پسندیده تر و به نفع مردم است. خواهش می کنم.
ضرر و زیانی که شریعتمداری و همفکرانش به ایران زده اند دهها برابر بیش از سایرین هست که متاسفانه کسی رسیدگی نمی کند
حتی اون دو تا هم دوست واقعی نیستند بلکه مگسانند دور شیرینی.
از صحبت های جهانگیری خنده ام گرفت ، اینکه واقعا رییس جمهور و وزیر خارجه اش در این قضیه هیچ کاره بودند را توجیه کرده است
از صحبت های جهانگیری خنده ام گرفت ، اینکه واقعا رییس جمهور و وزیر خارجه اش در این قضیه هیچ کاره بودند را توجیه کرده است
اغاز غنی سازی ۲۰ درصدی را ملت تبریک عرض میکنم شیطان به اخر راه نزدیک میشود
اولین باره از حرفای سردار نقدی استقبال میکنم. اگه خودشون و نیروها و مردم تحت امر جناب سردار واکسن های وارداتی رو نزنن شاید به ما واکسن برسه.
از نظر کیهان فقط اعدام کارگشا ست
مخبر یا مخبری ؟؟
آقای ضرغامی! شما بدون این ترفندها هم از آخر اولی!!! ضرغامی = احمدی نماد
کیهان جان دقت کن" هاشمی رفت،یزدی رفت ،مصباح رفت خیلی از بزرگان رفتند. چه آنهایی که کیهان بد آنها می گفت چه آنهایی که خوب آنها. آیا توصیه اکید در چند سال اخیر به تسخیر لانه جاسوسی و تصرف فلان سفارتخانه در زندگی مردم تاثیر مثبت داشته یا منفی؟؟
هزینه ای که امامان جمعه با حرفاشون برای کشور درست میکنن از یه جنگ بیشتره
این آقا شریعتمداری واقعا خودش یک حکومت است مجریه مقننه قضاییه همه را با هم دارند
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با آیت الله مصباح یزدی ملاقات نداشته) الان داشته یا نداشته مصباح یزدی بارها احمدنژاد را تایید کرده بود
شریعتمداری که از هر مطلب محرمانه ای باخبر است آیا میداند نیت قلبی اکثر مردم ایران در مورد او چیست؟
زاکانی: چرا مردم را شرمنده خانواده می‌کنید؟) زاکانی در دوره هاله نور دعای گوی دولتی بود که با 850 میلیارد دلار پول بدون این تحریمها بازهم بنزین را 4 برابر کرد و هزارن میلیارد تومن بدهی بار اورد انواع و اقسام بابک زنجانی ها تولید کرد انواع و اقسام موسسات مالی غیر قانونی و ...
اغاز رسمی غنی سازی را به ملت رشید تبریک عرض میکنم ، انژی هسته ای حق مسلم ماست
با این دشمنان کاملا مسلح
بمب هسته ای هم حق مسلم ماست
اقای مطهری فکر کنم همون چین نصف دنیاست
جناب روسیه قطعا فشار حداکثری برای شما هیچ تاثیری نداشته است اما در سفره مردم ایران متاسفانه تاثیرات منفی زیادی داشتهاست
من هم با اقای شریعتمداری موافق هستم حکم این افراد اعدام است
"نماینده مجلس: اخطار ایران درباره ماجراجویی در خلیج فارس، موجب فراری دادن ناو نیمیتز شد"

واقعا" که چقدر حرف رایگان زدن آسان شده
شریعتمداری چندسال داره تلاش میکنه منفورتر بشه و خیلی هم موفق بوده سردار قلم
امام جمعه کرج رسما قبول کردند که حملات سایبری کار ایران است
مطهری یادش رفته بگه به خاطر برجام ودولت فشل مورد حمایت وی هشت سال عمر و سرمایه یک ملت هشتاد میلیونی هدر رفت و بخاطر اعتماد به دولت تروریست امریکا بود که این کلاه گشاد (برجام)سرشون رفت و حاج قاسم و . . . به شهادت رسیدند و . . و . و .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تا حالا سه سال بدون برجام گذشته و چه بلا و گرانی که بر سر مردم نیامده حالا حالا هم شرایط همینه و بدتر از این خواهد بود چراکه انجا امریکا کلاه گشاد سرمردم گذاشت اینجا خودی ها قیمت فولادی که از خاک و سوخت ونیروی انسانی داخلی تولید می شد را چند برابر کردند خاک و سنگ و زمین ساختمان سیب و پیاز و ... هرانچه تولید داخل بود به قیمت دلاری به مردم دادند وخواهند داد این کلاه گشاد را داخلی ها سر مردم گذاشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امضای برجام خواست نظام بود و تصمیم شخصی نبود
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دولت احمدی نژاد خیلی خوب بود که با نفت ۱۴۰ دلاری هم فرقی به حال ملت نکرد.
اقای شریعتمداری هنوز نوهین های که به اقای سیستانی کردید وباعث نفاق ودشمنی شده اید که هنوز هم وضعیت عراقی ها باما زیاد خوب نیست ودرهمین رای گیری اخیر در سازمان ملل گویا عراق رای ممتنع به ایران داده
شریعتمداری تحویلش نگیرید‌. این بزرگترین کابوس زندگیش هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
من هر بار کارگر دارم برای نظافت خونه روزنامه کیهان می خرم چون شیشه باهاش خوب تمیز می شه
اشتباه کردم
دیگه این کارو نمی کنم
روسیه : فشارحداکثری علیه ایران هیچ ننیجه ای نداشت منظور شماروی نقشه ایران است یاروی مردم ایران .
امیدواریم چنین فشارحداکثری که علیه ایران تاثیری نداشته روی مردم کشورشماهم واردمیشدآنوقت صدای جلزولزکردن فطره آب روی روغن داغ را میفمیدی وباتمام وجود لمس میکردی
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ناشناس جان، شما که در فرانسه هستید، چه کاری به ما دارید؟ خوب هم شد رفتی. ما مقاومت می کنیم چون می دانیم جزء و چزء حلال مشکل ما نیست. این خواست دشمن است. یقینا سختی هست. ولی راه رسیدن به آسایش جزء و پزء به دشمن نیست. این حرف ماست.
روسیه : فشارحداکثری علیه ایران هیچ ننیجه ای نداشت منظور شماروی نقشه ایران است یاروی مردم ایران .
امیدواریم چنین فشارحداکثری که علیه ایران تاثیری نداشته روی مردم کشورشماهم واردمیشدآنوقت صدای جلزولزکردن فطره آب روی روغن داغ را میفمیدی وباتمام وجود لمس میکردی
اگر کشور دست امثال آقای شریعتمداری بود،واسه هر کسی که بر خلافشون فکر میکرد و عمل میکرد یه طناب آماده میکردن،
آقای شریعتمداری مرجع مارک گزاری واسه اینکار هم یک روزنامه را بهش دادن .
وقتی نظام می تواند به امثال کروبی و موسوی لطف کند چرا به معترضان آبان ماه، یا به روح الله زم، لطف نمی کند.
مبنای این لطف چیست که شامل حال بعضی می شود و اکثر مخالفان از آن بی بهره اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کلا مخالف حق زندگی نداره
ولی این دو بزرگوار را نمی شد کاری کرد
احسنت به قاضی القضات، حسین شریعتمداری!
گربه مسکین اگر پرداشتی تخم گنجشک از زمین برداشتی.
اگر بر روی کره زمین فقط آقای شریعتمداری باقی بماند با خودش درگیر می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
درود بر شرفت که غیر این نیست.
مرد حسابی از شما سنی گذاشته است چرا این صحبت های کوچه بازار می کنید آقای شر یعتمداری شما فقط قانون اساسی را مطالعه کن ما می خواهیم حکومتمان پایدار و به حکومت امام زمان عج متصل بشود
مرد حسابی از شما سنی گذاشته است چرا این صحبت های کوچه بازار می کنید آقای شر یعتمداری شما فقط قانون اساسی را مطالعه کن ما می خواهیم حکومتمان پایدار و به حکومت امام زمان عج متصل بشود
آیت الله مصباح فرمودند ریاست جمهوری احمدی نژاد از عنایات خاصه ولی عصر ارواحنا لتراب مقدم فدا بود که به این مردم ارزانی شد
باید مواظب باشیم آمریکا ناو خودش را از خلیج فارس برده بخاطره اینه که هدف خوبی بود در خلیج فارس نکنه میخواد شیطنت کنه باید مواظب بود
به آقای علی مطهری بگویید دوست واقعی در این دنیا واقعا کم است. 99 درصد کشورها همان دو تا دوست را هم ندارند.
آخه يكي نيست به اين مطهري بگه شما اين همه سال در مجلس بودي چه گلي برسر مردم زدي ؟يكي از كارهاي مثبت تون رو براي مردم شرح بديد.
حیف شد سازمان بهداشت جهانی خیلی رو موافقت سردار نقدی واسه واکسن حساب کرده بود
شریعت مداری یک تنه هم قاضی هستند هم کارشناس امور داخلی هم امور خارجی هم کارشناس جنگ هم علم اقتصاد هم سینما و هنر هم ... فقط نمیدانم چرا کسی جز خودش حرفش را قبول ندارد
این امام جمعه ها فلسفه نماز جمعه را که دعوت به وحدت و تقوا و رفع مشکلات مردم است را فراموش کردند و بیشتر شدن سخنگوی وزارت خارجه که چون حرف هاشون کارشناسی نشده و قوانین بین المللی دنبالش نیست هزینه ای سنگین به مردم ایجاد می کند و کشور را در بن ست سیاسی و انزوا قرار می دهد!!!!
آقای مطهری خداییش علکرد غلط شما همین چند مورد بود که گفتید؟
باریکلاه ضرغامی :رویش نیلوفرهای" ما می‌توانیم" بر روی مرداب تحریم‌ هاست.
آفرین به شریعتمداری که بدون داشتن سواد حقوقی و سمت قضایی و بدون نیاز به محاکمه و شنیدن دفاعیات طرف مقابل با اطیمنان حکم به اعدام می دهند. جز ایشان فکر نکنم کسی اینقدر در صدور احکام اعدام جرئت داشته باشد.
به نماینده روسیه بفرمایید اگر اثر تحریم رو می خوان ببینن یه سر به ایران بزنن ببینن مردم به چه حالی افتادن
اقای قاضی القضات این حکم را از کی گرفتی؟؟؟؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار