بازدید 42288

آخرین آمار کرونا در ایران تا یازدهم دی/ چهار شهر در وضعیت «قرمز» کرونایی قرار گرفتند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۳۹۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۰۳۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 31 December 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۲۲۵ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۷۰۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۴۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۵ هزار و ۲۲۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۹۸۸ هزار و ۸۳۸ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۰۳۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۶۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۸۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۴ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۴.۶ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۰ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴
شیطونا خوب تا کسی حواسش نبود نرخ مرگ رو دو درص آوردید پایینا. با این کارا دیگه واکسن هم لازم نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
واقعا از بستگان ما دیگه کسی به خاطر کرونا فوت نکرده.
ااا. الان باز منفیها میان میگن امارو اوردن پایین تا مراسمهای دینی برگدار بشه یا اینکه دستوری اوردن پایین بگن ما موفقیم و... منفیها کجایین؟
دستگاه مستغان از یک سیستم پیچیده برخورداره که فرکانس هایی رو که از ویروس در می ره شناسایی می کنه و حتی قادره که از طریق GPS به ماهواره ارسال نموده و با یک گیرنده مناسب به خوبی و با دقت نسبتا مناسب موقعیت ویروس را شناسایی کند. متاسفانه عده ای قافل تحت تاثیر پیروپاگوندای غربی اقدام به تمسخر می نمایند که با این کار در واقع به خودشان توهین نموده اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
تا یه گوشه کوچیکی از توانایی های دستگاه گفتی . در صورتی که به اشعه مادون قرمز مجهز بشه قادره در 4 جهت و در فاصله یک کیلومتری و به صورت همزمان به شناسایی ویروسهای مختلف بپردازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
جوابی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
نعمت بازم شروع کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
هاهاهاهاها
یک مدتی مردم خوب رعایت کردند امار پایین امد ولی متاسفانه این خبر واکسن مردم را بی خیال کرد دیگر متوجه نیستیم که واکسن لااقل برای ما اگر اما دارد دلخوش به این مسولین نباشیم
دیگه از این بهتر نمیشه
بعد از تولید واکسن ایرانی که نیازی به تائید سازمان بهداشت جهانی ندارد واکسن معتبر بعدی هم از کشور دوست و برادر کوبا قراره وارد بشه
باز بیاین بگین واکسن بخرید،بفرمائید اینم واکسن یکی از یکی دیگه بهتر
مرگ بر آمریکا
تا 22بهمن همه جای ایران سفید میشه
مردم کم و بیش ماسک زدن را یاد گرفته اند اما فاصله گذاری در محلهای شلوغ اصلا وجود ندارد. وزارت بهداشت فاصله گذاری را آموزش دهد مثل این که کسی معنی فاصله را نمی داند
خواهشا این تبلیغات کاشت مو رو نذارید ادم حالت تهوع میگیره
ن به کرونا هراسی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار