بازدید 16830
۵

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به توئیت پام‍پئو

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به چهار سال شکست حداکثری دولت ترامپ، خطاب به پامپئو عنوان کرد: مردم ساده لوح نیستند و جهان از اینکه گروگان قلدری شما باشد، سر باز زد. زودتر به سلامت.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 30 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در توئیتی در واکنش به توئیت مایک پام‍پئو وزیر خارجه آمریکا که ایران را عامل بی ثباتی و تهدید آمریکا و متحدان این کشور خوانده و به موضوع فشار حداکثری پرداخته علیه ملت ایران پرداخته، نوشت: بعد از چهار سال «شکست حداکثری» پامپئو عاجزانه به پروپاگاندای بی مایه متوسل شده تا فاجعه‌ای را که به وجود آورده و به آن دامن زده، به عنوان یک موفقیت جا بزند.

وی افزود: خبر مهم: مردم ساده لوح نیستند و جهان از اینکه گروگان قلدری شما باشد، سرباز زد. زودتر به سلامت!

مایک پامپئو پیش از این در توئیتی ضمن ایراد اتهامات بی اساس علیه ایران نوشته بود: رژیم ایران که بی‌ثباتی و وحشت کاشته در حال تهدید آمریکا و متحدانمان است. دولت دونالد ترامپ وضعیت موجود را نپذیرفت و به اعمال مجدد تحریم‌ها پرداخت و کارزار فشار حداکثری را ایجاد کرد. آمریکا اسیر باج‌خواهی هسته‌ای نخواهد شد.
واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به توئیت پام‍پئو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
فشار حداکثری مردم را بیچاره کرده شما کجا سیر می کنید ؟
زودتر به درک انشاء اله
مرگ بر آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی
ترامپ می دانی چرا رای نیاوردی این اه سلیمانی و ملت هست و می دانم مثل صدام خوار و ذلیل خواهی شد..تف به شرف نداشته ترامپ تف بر غیرت نداشته پمپئو
چرا به سلامت .... بگو برو به درک .... برو به جهنم....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار