بازدید 21231
۵

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهارم دی/ ۱۵۲ هموطن بیمار دیگر چشم از جهان فرو بستند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۱۷۸ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۳۷۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 24 December 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۱۸۳ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۹۲۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۱۸۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۴ هزار و ۳۰۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۹۲۴ هزار و ۶۸۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۳۷۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۷ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۵۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش به ۵.۵ درصد رسید و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۴.۵ درصد شد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۰ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
وقتی همه مشاغل و ادارت و سازمان ها و ....... فعال هستند بسیاری از مردم احتیاج به ترددهای ضروری بین شهری دارند با جریمه تردد خودروهای شخصی مردمی که توانایی پرداخت جریمه را ندارند مجبور به استفاده از حمل و نقل عمومی می شوند آیا مسئولان ستاد حاضر هستند ساعت ها با 30 نفر داخل اتوبوس و بیش از 100 نفر داخل هواپیما و 6 نفر داخل یک کوپه قطار تردد کنند محدودیتی که فقط درآمد دارد و نقشی در کاهش انتقال ویروس ندارد
مگه تایمر یا شماره زن وصله به این ویروس . . ؟؟؟!!!
آخه مگه میشه اختلاف تعداد کشته ها با دیروز فقط یک نفر باشه . . . ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
ببین تا الان چند تا از این عددها دروغ بوده !!! شیر یا خطیه. بخاطر اینکه دارو و واکسن نیاد همه آمار پایین میاد !!!
خداوند به همه بازماندگان این مرحومین صبر عنایت فرماید امروز بنده درفروشگاه مواد غذایی اقایی پشت سرم ایستاده بود که ماسک را به چانه زده بود به ایشان میگویم اقا یا ماسک بزنید یا اینجوری نزنید به خدا مردم دیگر اعصاب ندارند سر هیچی داشت با من دعوا میکرد بعد امدیم بیرون به نده میگوید تخم مرغ شانه 40هزار تومان گرفتم راننده اژانس هستم از صبح 15 هزاز تو مان
کار کرده ام
ان شالله که این اعداد و ارقام جدی باشه و شرش کنده شه این ویروس.
ولی به نظرم چان تا حالا هیچ عملکردی نداشتند آمار رو کم اعلام می کنند. بگن ویروس رو به زواله‌ خودش.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی