بازدید 173537

ایمپلنت لیزری با تحویل فوری و ضمانت دائمی

ما خدماتی به شما معرفی می کنیم که یکبار انجام دهید و مادام العمر استفاده کنید، همچنین ضمانت مادام‌العمر داشته باشد، پس فقط یکبار مراجعه می کنید و تا ابد از آن لذت می برید.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 22 December 2020
ایمپلنت لیزری با تحویل فوری و ضمانت دائمی

ایمپلنت فوری یا یک روزه به نوعی از درمان کاشت ایمپلنت دندان گفته می‌شود که در آن تنها ظرف یک روز، دندان آسیب دیده با ایمپلنت جایگزین می‌شود و یا جای خالی دندان با ایمپلنت پر می‌شود. ایمپلنت یکی از روش های درمانی مناسب برای جایگزینی دندان های دارای مشکل می باشد. می توان با استفاده از ایمپلنت فوری به راحتی و در زمانی کوتاه، دندانی را جایگزین نمود. بسیاری از افراد که اقدام به استفاده از روش ایمپلنت فوری نموده اند، از نتیجه این عمل رضایت بسیار زیادی داشتند.

شاید برای شما پیش آمده که همیشه کارهای دندانپزشکی در اولویت آخر کارهایتان بوده است. شاید همیشه در اداره، منزل، هنگام خرید کردن، هنگامی که در یک جلسه مهم حضور دارید؛ با صدای آرام و آهسته صحبت می کردید. شاید گاهی قراردادهای بسیار مهمی را از دست داده اید فقط به خاطر اینکه نتوانسته اید به موقع لبخند بزنید. چرا؟ آیا این موارد به خاطر عدم اعتماد به نفس ناشی از بی دندانی یا عدم وجود دندان زیبا در دهان شماست؟

ممکن است دلیل عدم مراجعه شما به دندانپزشکی تاکنون؛ ترس از انجام درمان های دندانپزشکی باشد، یا شاید صدای توربین و فرزهای دندانپزشکی برای شما آزار دهنده بوده!! شاید پروسه تزریق و بی حس کردن دندان ها برای شما دردآور باشد!! و یا شاید خاطره ای در دوران کودکی باعث شده که هیچوقت سراغ دندانپزشکی نروید. شاید هم چند بار برای یک دندان هزینه کرده اید و دیگر خسته شده اید از مراجعات مکرر و گرفتن همان نتایج قبلی، شاید با خود می گفتید ، ای کاش درمانی بود که نیاز به مراجعه مجدد به دندانپزشکی نبود ، کاش می شد یک درمان مادام العمر برای دندانپزشکی در نظر گرفت، کاش می شد با لبخندی زیبا با هر کسی که در جهان دوست داریم صحبت کنیم.

این بار می خواهیم با شما قدم به قدم پیش برویم و پاسخ سوال های بسیاری را به شما بدهیم و تمام مشکلات بالا را یکبار برای همیشه برطرف کنیم. اگر شما دندانی را از دست داده اید یا ریشه ای غیر قابل نگه داری دارید یا روکشی دارید که دندان زیر آن قابل نگه داری نیست و پوسیدگی زیادی دارد این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تعداد بازدید : 24413

ما خدماتی به شما معرفی می کنیم که یکبار انجام دهید و مادام العمر استفاده کنید، همچنین ضمانت مادام‌العمر داشته باشد، پس فقط یکبار مراجعه می کنید و تا ابد از آن لذت می برید. این خدمات در 85 کشور دنیا ضمانت دارند، که می توانید خدمات آن را دریافت کنید. پس از درمان خود به شما پاسپورت معتبر برای دریافت خدمات در خارج از ایران داده می شود. برای مثال شما در ایران درمان خود را انجام می دهید و در کشور دیگری مثل آمریکا، آلمان و یا حتی امارات با ارائه آن پاسپورت به مراکز معرفی شده ، خدمات پشتیبانی رایگان دریافت می کنید.

خب بهتر است برویم سر اصل مطلب ایمپلنت لیزری نسبت به ایمپلنت معمولی شرایط کاملا بهتر و بهینه تری دارد. ایمپلنت لیزری در گردن یا کرست خود میکرو کانال هایی دارد، که این میکرو کانال ها با لیزر و به صورت دقیق و بسیار حساب شده و با اندازه گیری های دقیق در اطراف آن قرار گرفته و در ساختار ایمپلنت شکل گرفته اند. در واقع این میکرو کانال های لیزری هستند که اتصالات لثه ای و چسبندگی فوق العاده را در اطراف ایمپلنت بوجود می آورند، که یک بافت بیولوژیکی زنده را در اطراف ایمپلنت رقم می زنند. با علم بهتر که همان ایمپلنت لیزری می باشد، سازگاری بهتری بوجود می آید و به طبع آن نتایج بهتری بدست می آید و در نهایت زیبایی بسیار بهتری حاصل می گردد.

ایمپلنت لیزری باعث استحکام استخوان می شود و حتی در باریکترین و ضعیف ترین استخوان هم می شود کاشت دندان انجام داد، ایمپلنت لیزری که جزء 3 برند برنر دنیا هم می باشد بیشتر از خود انسان عمر می کند حتی باعث می شود چین و چروک صورتتان برطرف شود؛ این یک پس انداز و صرفه جویی برای شما می باشد. این ایمپلنت که در ساختار آن از تکنولوژی لیزر استفاده شده بدون تحلیل لثه و استخوان می باشد و برای افراد سیگاری و دیابتی هم استفاده می شود، به جرات می توان گفت که تنها شرکتی که این امکان را فراهم آورده و هیچ شرکتی تاکنون به این تکنولوژی دسترسی ندارد.

دکتر علی سجودی متخصص ایمپلنت لیزری دارای گواهینامه لیزر (Certificate laser) از دانشگاه آخن آلمان با بیش از 10 سال تجربه در کاشت ایمپلنت دندان با لیزر  با به کار گیری پیشرفته ترین روش ها و تجهیزات روز دنیا مناسب ترین گزینه برای درمان ایمپلنت دندان می باشد، در ادامه می توانید نظر برخی از بیماران ایشان را ملاحظه بفرمائید؛ برای این منظور روی عکس زیر کلیک کنید.

ایمپلنت لیزری با تحویل فوری و ضمانت دائمی

اما اگر این موارد بالا را برای شما اثبات نکردیم چطور؟؟ ما هزینه پرداختی شما را به طور کامل عودت می دهیم، این درمان علاوه بر گارانتی مادام العمر ، گارانتی بازگشت وجه نیز دارد در واقع ما کارمان را صد در صد و بدون قید و شرط ضمانت می کنیم. در واقع تقریبا ما رایگان برای شما ایمپلنت می گذاریم، زیرا ارزش ریالی خدماتی که از ما دریافت می کنید بسیار بسیار ارزانتر از پولی است که پرداخت می کنید. حتی افرادی که دیابت دارند و یا حتی افرادی که سیگاری هستند هم می توانند این خدمات را دریافت کنند، در 10 دقیقه ایمپلنتی بگذارید که 100 سال عمر می کند.

آیا شما محصولی را می شناسید در شرایطی 100 سال عمر کند که در معرض فشار، نیرو و عوامل اسیدی باشد؟؟ ما ادعا می کنیم، ما اثبات می کنیم. همچنین در ایمپلنت لیزری می شود در یک روز و یا در کمتر از یک هفته روکش دندان را هم تحویل بگیرید و ایمپلنت فوری انجام دهید.

در مرکز دندانپزشکی دکتر علی سجودی کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی لیزری که معروفترین برند ایمپلنت دنیا محسوب می شود همراه با تکنیک های مدرن جراحی از جمله ایمپلنت دیجیتال ، ایمپلنت پانچی یا فلپ لس (Flapless) ، کاشت دندان با لیزر ، ایمپلنت فوری و یک روزه ، ایمپلنت همزمان با بازسازی استخوان ، ایمپلنت همزمان با سینوس لیفت و جراحی ایمپلنت با بارگذاری فوری (immediate load) با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88082941 و  86128996 تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/     

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی