بازدید 7945

کاپیتان سابق استقلال: دلم می‌خواست پرسپولیس قهرمان آسیا شود

کد خبر: ۱۰۲۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 20 December 2020

بهتاش فریبا کاپیتان و مربی اسبق استقلال درباره شرایط تیم استقلال و علت نتایج سینوسی در هفت بازی گذشته از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: اگر ذوب‌آهن اصفهان را شکست می‌دادیم، صدرنشینی حفظ و کمی حال‌وهوای هواداران عوض می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و باید به‌فکر بازی‌های آینده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، فریب افزود: تا زمانی که استقلال تیم کاملی نداشته باشد و مصدومان آماده نشوند، همین آش است و همین کاسه. محمود فکری در ۷ بازی گذشته خود یک بار هم همه بازیکنانش را در اختیار نداشت، تعدادی مصدوم بودند و برخی نیز بنا به دلایلی امکان همراهی تیم را نداشتند. هر زمان استقلال همه بازیکنانش را در اختیار داشت، می‌توان عملکرد تیم را بررسی کرد و نظر داد. استقلال در هر بازی تغییراتی در خط هافبک خود دارد و بازیکنی مثل شیخ دیاباته هم که سال گذشته آقای گل شده بود، مصدوم است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردم در صحبت‌هایم منطق را به‌کار ببرم. از نظر آماری، استقلال محمود فکری به‌نسبت سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است، اما باید قبول کرد استقلال زیبا بازی نمی‌کند، خلق موقعیت ندارد و در روان بازی کردن و گردش توپ مشکل دارد. وقتی حسن‌ها را می‌گوییم، باید به نواقص هم اشاره کنیم. اگر کل بازیکنان در اختیار کادر فنی باشد، آن وقت می‌توان درباره استقلال نظر داد و ایرادی باشد به کادر فنی نسبت داد.

فریبا در ادامه گفت وگوی خود درباره نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: دل‌مان می‌خواست پرسپولیس قهرمان شود، چون برای فوتبال ما و سهمیه آسیایی‌مان خوب بود. پرسپولیس می‌توانست بازنده نباشد، اما روی دو پنالتی نتیجه را واگذار کرد. اگرچه پرسپولیس خلق موقعیت نداشت، اما مالکیت توپ در اختیار این تیم بود. امیدوارم برای فصل آینده شرایط طوری باشد که بار دیگر شاهد حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار