سقوط آزاد ارزش سهام عدالت

معاملات بورس اوراق بهادار تهران پس از رشد‌های کم شتاب، از صبح دیروز با ریزش همراه شد به طوری که امروز سه شنبه تنها در نیمه نخست معاملات با ریزش سنگین ۵۰ هزار و ۶۲ واحدی مواجه شد، شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۲۵ آذر و در پایان معاملات با رشد منفی ۵۵ هزار و ۷۸۲ واحدی همراه شد و روی پله یک میلیون و ۴۲۸ هزار واحدی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 15 December 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، عرضه‌های سنگین در بازار سهام طی معاملات روز گذشته افزایش پیدا کرد و  امروز سه شنبه 25 آذرماه را در 30 دقیقه اول با 43 هزار واحد ریزش آغاز کرد و این روند نزولی ادامه داشت و شاخص بورس امروز تحت فشار عرضه‌های سنگین با عقبگردی 55 هزار و 782 واحدی معادل 3.76 واحد ریزش کرد و در ارتفاع یک میلیون و 428 هزار و 376 واحد قرار گرفت.

امروز نماد‌های فارس، فملی، فولاد، شستا، کگل، شپنا و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس داشته اند

امروز با کاهش شدید شاخص کل، ارزش سبد سهام عدالت هم کاهش پیدا کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

بر این اساس ارزش سهام عدالت به 10 میلیون و 241 هزار و 990 تومان رسید. بدین ترتیب ارزش 60 درصد سهام عدالت برای فروش به 6 میلیون و 145 هزار و 194 تومان کاهش یافت.

اُفت 4.67 درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته 541 هزار و 549 تومان کاهش یابد.

سقوط آزاد ارزش سهام عدالت
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  افت 5.86 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 17 هزار و 494 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی به 3 میلیون و 698  هزار و 800 تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش 5.76 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل 17 هزار و 511 تومان معامله شد. 

سقوط آزاد ارزش سهام عدالت
 

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم  با افت 3.74 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 9 هزار و 698 تومان معامله شد تا ارزش 500 واحد از دومین ETF دولتی به 4 میلیون و 849 هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش 6.4 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 9 هزار و 430 تومان معامله شد.

سقوط آزاد ارزش سهام عدالت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زاکانی: تشویق مردم به حضور در بورس یک جنایت بزرگ بود!!!!
هنوزم دارند باتبلیغات شبانه روزی همین کار رو انجام میدن
البته مردم هم مقصرند که دوست دارند ازیک سوراخ چندین بار‌گزیده بشوند !ً‌
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل