بازدید 8783
۲

بازگشت پرواز تهران- ایلام به مهرآباد به دلیل نقص فنی

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز شماره ۴۵۷۲ شرکت هواپیمایی ماهان ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه ازتهران به ایلام پرواز کرد که به دلیل نقص فنی قبل از رسیدن به آسمان شهر ایلام به مبدا بازگشت و مسافران را در تهران پیاده کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 11 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز شماره ۴۵۷۲ شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل نقص فنی قبل از رسیدن به آسمان شهر ایلام به مبدا بازگشت و مسافران را در تهران پیاده کرد.

وی افزود: این پرواز ساعت ۱۳:۱۵ از تهران به ایلام پرواز کرد و طبق برنامه بایستی ساعت ۱۴:۳۵ در فرودگاه شهدای ایلام به زمین می‌نشست.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: این پرواز در ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه طبق اعلام خلبان، به دلیل نقص فنی به فرودگاه مبدا بازگشت و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست؛ خوشبخاته تمامی مسافران به سلامت از پرواز خارج شدند.

وی ادامه داد: همچنین پرواز شماره ۳۸۴۴ هواپیمایی آسمان در ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز و ساعت ۱۵:۱۵ در فرودگاه شهدای ایلام به زمین نشست و این پرواز بعد از مسافرگیری به تهران پرواز کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این قدر این فرودگاه کوچیکه که مدیرش به جای اطلاعات پروار حرف می رنه ! حتی ساعت برگشت و نشستن پرواز به تهران رو هم میگه ! کاری که باید سخنگوی ماهان یا مهرآباد بکنن
خلبانی با این هواپیماهای فرسوده ایران تبدیل به یک شغل با ریسک بالا شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی