بازدید 11944

اعتراف به ۲۱ فقره سرقت از کارگاه‌های شمال شرق تهران

کد خبر: ۱۰۲۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 09 December 2020

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که از کارگاه‌های شهرستان پردیس سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "محمد کالوسی" اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از کارگاهی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری لتیان بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۵ لتیان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل سرنخی برای کشف جرم به دست نیامد و ماموران برای شناسایی سارق یا سارقان تعداد گشت زنی‌های انتظامی را به ویژه در مناطق آسیب پذیر افزایش دادند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه روز گذشته ماموران کلانتری لتیان هنگام گشت زنی در مناطق آسیب پذیر به رفتار فردی که در حال جابجایی لوازم کارگاهی بود، مشکوک شدند، افزود: گشت انتظامی کلانتری به متهم نزدیک و متهم که پاسخ درستی به سوال پلیس نمی‌داد دستگیر و برای بررسی‌های تخصصی به کلانتری لتیان انتقال دادند.

این مقام انتظامی ابزار داشت: متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد، در شهرستان پردیس مرتکب ۲۱ فقره سرقت از کارگاه‌های آن شهرستان شده است و اموالی از قبیل: کپسول هوابرش، چرح تعادل، دستگاه جوش، رایانه و ... سرقت کرده است.

سرهنگ کالوسی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران می‌باشد، اضافه کرد: با هماهنگی‌های قضائی پس از تکمیل پرونده متهم در اختیار پلیس آگاهی شرق استان تهران برای رسیدگی به سایر جرایم احتمالی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار