بازدید 11664
۹
روحانی:

غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می‌کند

رئیس جمهور گفت: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن موفقیت را تقدیم شما می‌کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 03 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس جمهور گفت: بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بار‌ها و بار‌ها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند.

حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نیرو خطاب به سایر قوا از جمله مجلس، قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح اظهار کرد: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن موفقیت را تقدیم شما می‌کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می‌کند.

وی ادامه داد: ما دست همه کسانی که به فکر کمک به مردم هستند را می‌بوسیم. مسائل با حوصله و خردورزی حل خواهد شد. بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بار‌ها و بار‌ها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند. شما هم کمک کنید. ما همه برادریم و هدف واحد داریم. می‌دانیم سایر قوا هم نیت خیر دارند و می‌خواهند کار‌ها را سریع‌تر انجام دهند، اما با هم مشورت کرده و هماهنگ باشیم و کار‌ها را پخته‌تر پیش ببریم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم ما در صحنه هستند و مقاومت آن‌ها اصلی اساسی است و اگر دولت و نظام پیروز می‌شود، در سایه همین مقاومت است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم‌ها علیه کشورمان خاطرنشان کرد: این جنگ به مراتب بدتر از جنگ هشت ساله است. آن جنگ نظامی بود، اما این جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی است. هیچ کسی در دنیا فکر نمی‌کرد ایران به خوبی در این سه سال مقاومت کند. بسیاری از رهبران دنیا از من سوال کردند که چگونه توانستید کشور را اداره کنید البته مردم در رنج و سختی هستند، اما مقاومت کردند.

در این سه سال تحریم آب، برق و گازی قطع نشد، به واردات بنزین و گازوئیل نیازمند نشدیم بلکه بنزین صادر می‌کنیم، در گندم خودکفا شده ایم، در راه آهن، جاده و بندر تحولات بزرگی انجام شده است، در زمینه مسائل بهداشتی و ایجاد بیمارستان‌ها هم گام‌های خوبی برداشته شده و ۱۱ هزار تخت بیمارستانی در سال اضافه می‌شود. آن‌ها که هیچ چشم بینایی برای دیدن خدمات دولت ندارند، باید دقیق‌تر ببینند که چه اقداماتی انجام شده است، البته دولت با کمک مردم و سایر بخش‌ها و نهاد‌ها کشور را اداره کرده و توانسته بدترین زلزله و سیل را مدیریت کند. ما تحریم‌ها را در سال ۹۸ مهار کردیم. از پایان بهار ۹۸ تورم کاهش پیدا کرده و رشد اقتصادی ما مثبت شد.

وی در پایان گفت: با این حال از پایان سال ۹۸ دچار مصیبت کرونا شدیم، این بیماری موجب رشد منفی بسیاری از کشور‌ها شد، اما ما از این معضل هم عبور می‌کنیم. شرایط ما نسبت به کشور‌های غربی بدتر نیست و نسبت به برخی کشور‌ها هم بهتر است. با تصمیماتی که گرفته شد ظرف دو هفته گذشته توانستیم شرایط را تا حدی کنترل کنیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹
دولت تدبیر ناامیدی هر چه زودتر تموم بشه البته مطمئین هستیم همه اقدامات توسط دولت در سایه انجام شده و اقتصاد رانتی دست عده ای از سازمانها و نهادهای دولت در سایه می باشد و سال بد دولتی بدتر سر کار خواهد آمد مردم دیگر باید فهیم تر از این شده باشند ..... و به قول رسایی انتخابات فقط حفظ اصول دموکراسی بوده و انتخاب با حداقل رای به نفع بی اصولهاست. ضمن اینکه پشت پرده رانت و انحصار هر دو جناح و تظاهر به دشمنی برای فریب مردم را آقای غرضی خوب رونمایی کردند.
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
خخخخخخخ بیخیال بابا جون هرکی دوست داری تمومش کن.دولت در سایه؟!پس چرا اقایوندارن یقه جر میدن واسه 1400؟! حتما بخاطر وطن دوستی خفن ایشان است.تکبیر
دو دوره شما که خیلی نوبر بوده که سهله ، 8 دوره قبلی دولت ها هم صبر کردیم ، چون عمر نوح داریم صبر ایوب و گنج قارون
ما غصه نمی خوریم داریم از خنده می میریم
ضمن تشکر از اقای روحانی علاقه ایی به دنبال کردن برچام توسط تیم شما نداریم . لطفا کاری نکنید
خدا را شکر، خدا را شکر، خدا را شکر. خدای خوبم ممنون که منو به آرزوم رسوندی.

ای کلک، 7 هفت سال آزگار، جِر خوردیم!
مردیم از خوشی....
واااااااااااااااااايييييي . بد. ب.خ.ت شديم. دوباره رو. حا. ني يك خواب جديد برامون ديده
بازهم چی قراره بشه .
تورا خدا سه ماه دیگه سکوت کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر