ارزش سهام عدالت و دارایکم در 10 آذرماه 99

شاخص کل بورس در معاملات امروز دوشنبه 10 آذرماه با بیش از 38 هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و 465 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با 6942 واحد رشد به عدد 417 هزار واحدی رسید. شاخص بورس امروز با رشد بیش از 2.71 درصدی همراه بود که باعث افزایش ارزش سهام عدالت شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 30 November 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز (دوشنبه 10 آذر) شاخص کل بورس در سومین روز کاری خود در هفته جاری همانند روز گذشته با افزایش تقاضا و جهش قیمت در اکثر نمادها و در ادامه روند صعودی روزهای گذشته با رشد آغاز به کار کرد و پس از چهار ماه وارد فاز گاوی شد و در انتها شاخص کل با 38 هزار و 656 واحد افزایش در محدوده یک میلیون و 465 هزار و 934 واحد قرار گرفت.

نماد‌های شستا، خودرو، شپنا، فولاد، وتجارت، برکت، و سیتا از پر تراکنش‌های بازار بودند. همچنین نماد های فارس، فولاد، شستا، تاپیکو و کگل بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشتند.

 

آخرین صورتحساب سهام عدالت چقدر شد ؟

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 11 میلیون و 384 هزار و 690 تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته  212 هزار و 902 تومان افزایش یافت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته 1.9 درصد رشد داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 6 میلیون و 830 هزار و 814 تومان رسیده است.

اخرین صورتحساب سهام عدالت چقدر شد ؟

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  رشد 5.43 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 20 هزار و 548 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی به 4 میلیون و 109 هزار و 600 تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش 6.88 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل 20 هزار و 830 تومان معامله شد. 

آخرین صورتحساب سهام عدالت چقدر شد ؟

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام بنده افشین جعفرپور از متقاضیان فروش 60درصد از سهام عدالت خود هستم که از برج 5تا به حال هیچ اقداماتی انجام نشده باتوجه به اینکه بنده خودم به بیماری خاص (ام اس) مبتلا می‌باشم وبعلت هزینه های بسیار بالا وکمرشکن این بیماری مجبور به فروش سهام عدالت خود شده ام تا بتونم با پول آن به یه دردی بزنم ولی متاسفانه این کارگزاری فارابی هم هیچ اقدامی انجام نداده وبه فکر من بیمار یا امثال من بیمار نیستند فقط به فکر این هستن که برای خودشان یه منفعتی ایجاد کنند والا اونها چی میدونن که از من مریض با این وضعیت مملکت با وجود ویروس کرونا که حتی از خانه نمی‌توانیم به بیرون برویم چه مشکلات مالی وزیان آوری را برامون به وجود آورده وبه تنگنا کشانده است وهمچنین نبودن دارو هاوهزینه بالای داروها چی میگذره لطفا ازشما ومسئولین محترم خواهشمندم تقاضا میکنم تا نسبت به این موضوع دستورات لازم رامبذول فرمائید. با تشکر التماس دعا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر