بازدید 23377

محدودیت‌های جدیدکرونایی در استان یزد اعلام شد

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد با صدور اطلاعیه شماره ۹۴ اعلام کرد: از فردا شنبه هشتم آذرماه محدودیت‌های جدید کرونایی به مدت یک هفته اعمال و مراکز دولتی، بخش‌های خصوصی و اصناف به مدت یک هفته تعطیل است.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ 28 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با صدور اطلاعیه شماره ۹۴، محدودیت‌های جدید و تعطیلی مراکز دولتی، بخش‌های خصوصی، اصناف و رسته‌های شغلی از تاریخ شنبه ۸ آذر ماه به مدت یک هفته اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده، با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، همه ادارات، سازمان‌های دولتی و عمومی به استثنای بخش‌های خدمات ضروری و بیمارستان‌ها به مدت یک هفته تعطیل و فعالیت کارکنان براساس بخشنامه سازمان اداری استخدامی به‌صورت دورکاری می‌باشد.

درخصوص دادگستری و سازمان‌های تابعه، خدمات ضروری مطابق بخشنامه معاون اول محترم قوه قضاییه ارائه می‌شود.

بخش مرکز پیام، فوریت‌ها و حوادث دستگاه‌های خدمات رسان مانند راهداری، آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری‌ها فعال بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید ارائه خدمت نمایند.

همه کارمندان در ساعت کار اداری در حالت آماده باش و در دسترس بوده و باید در صورت ضرورت و اعلام واحد مربوطه در محل کار حاضر شوند. حضور کارکنان ادارات جهت انجام امور ضروری خدمات بنا به تشخیص مدیران می‌باشد.

چنانچه کارمندی به مسافرت برود و خودروی وی جریمه یا نامش در سامانه خرید بلیط ثبت شده باشد، علاوه بر لغو تعطیلی برابر مقررات برخورد می‌شود.

دفاتر اداری، شرکت‌های بخش خصوصی و غیردولتی، به استثنای دفاتر خدمات تولید، صادرات و واردات، به مدت یک هفته تعطیل است.

بانک‌ها و موسسات مالی طبق دستورالعمل کشوری اقدام و مدت وکالت نامه خودرو و معاینه فنی خودرو تمدید شده و نیازی به مراجعه به مراکز نیست.

همه اصناف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در استان به‌مدت یک هفته مطلقا تعطیل هستند و در صورت تخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی‌ها، سوپر لبنیات، میوه و تره بار، غرفه مواد غذایی، فروشگاه‌های بزرگ و بیرون بر رستوران‌ها و فست فود‌ها بدون مراجعه حضوری در شب تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه طبق برنامه هفته گذشته مجاز به فعالیت هستند و سایر اصناف گروه یک شغلی فقط تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه مجاز به فعالیت و پس از آن تعطیل می‌باشند.

بیرون بر رستوران‌ها و فست فود‌ها نیز بعد از ساعت ۱۵ و ٣٠ دقیقه فقط با سفارش تلفنی و ارسال با پیک می‌باشد.

گیم‌نت‌ها و خانه‌های مسافر تعطیل و همه مطب‌های پزشکان هم راس ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه شب تعطیل هستند.

تردد خانوادگی هم از ساعت ۱۸ شب و ممنوعیت تردد کامل خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح به مدت یک هفته دیگر اعمال می‌شود.

بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا سفر به ییلاقات و روستا‌های استان ممنوع و متخلفان با دوربین‌های نظارتی اعمال جریمه می‌شوند.

ناوگان حمل و نقل عمومی هم تا ساعت ۱۵ و ٣٠ دقیقه فعالیت می‌کنند و فرمانداران، بخشداران و مدیران بخش بهداشت و درمان باید در حوزه ماموریت خود حضور داشته و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها دارای کشیک فعال در طول هفته باشند.

چنانچه دستورالعمل جدیدی از ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و کمیته‌های آن صادر شود، اطلاع‌رسانی می شود و ملاک عمل خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر