بازدید 47517
دو هزار و دویست و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلس: نظامی‌ها مذاکره را بهتر بلدند / عادل فردوسی‌پور از یک برنامه دیگر هم حذف شد / چرا سیاسیون ما جرزنی می‌کنند؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: مانع تراشی آمریکا درباره تحقیقات پرونده ترور سردار سلیمانی / امیری: رئیس جمهور شخصا از نماینده‌ای شکایت نکرده است / عصبانیت نماینده قم از نماینده دیگر قم! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ 25 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

وانت‌های تولید داخلی چند ستاره‌اند؟


با توجه به اینکه در سال های اخیر تولید وانت در شرکت های خودروسازی، تیراژ بالایی را به خود اختصاص داده اما بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در مورد کیفیت وانت‌های تولیدیدر مهر ۹۹ نشان داده که کیفیت این خودروها چندان مطلوب نیست، به طوری که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، پنج وانت موفق به اخذ سه ستاره کیفی و یک مدل وانت هم موفق به گرفتن دو ستاره کیفی شده اند.

ابتلای ۱۵ درصد کارمندان دولت به کرونا


بر اساس اعلام استانداری تهران، تاکنون ۱۵ درصد کارمندان دولت در استان تهران مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. غلام رضا عباس پاشا، معاون استانداری تهران روز گذشته (سه شنبه) در این زمینه گفت: در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردی و سازمانی منجر به این شد که فقط یک درصد از کارکنان این اداره کل به کرونا مبتلا شوند. با توجه به این‌که در محل استانداری تهران، مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری کارهای اداری در رفت و آمد هستند، ۲۰ درصد کارمندان استانداری نیز به کرونا مبتلا شدند./ایرنا

پنج نرخی شدن مرغ در روزگار کرونایی


در شرایطی که قیمت مرغ افسار گسیخته در بازار بالا رفته، قیمت آن نیز ۵ نرخی شده است و شاهد اعلام قیمت های متفاوتی برای این محصول توسط مسئولان مختلف و واحدهای صنفی هستیم .مرغ ۱۵ هزار تومانی همان مرغ منجمد تنظیم بازاری است. اخیرا شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به فروش مرغ گرم با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار می کند که حتی پایین تر از نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار است. مرغ ۲۰۴۰۰ تومانی همان قیمت مصوب مرغ است که کارگره تنظیم بازار برای فروش مرغ در بازار توسط مرغ فروشی ها تعیین کرده است. قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تا ۲۴ هزار تومانی قیمتی است که فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران برای مرغ گرم اعلام کرده و فروش بالاتر از این نرخ را تخلف دانسته است. مرغ بازار آزاد ۳۴.۵ تا ۴۰ هزار تومانی که مردم با این نرخ مرغ کاملا آشنا هستند، زیرا بیشتر میزانی که در بازار عرضه می شود، به همین نرخ است./تسنیم

چرا سیاسیون ما جرزنی می کنند؟


عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: این روزها شاهد هستیم که به علت بروز مشکلات، هنگامی که مسئولان مورد سوال واقع می‌شوند، برای توجیه عملکرد خودشان می‌گویند که مشکلات از فلان جا و یا بهمان شخص است و ربطی به آنان ندارد. نمی‌توان موفقیت را مصادره کرد، ولی شکست را به زمین دیگران انداخت. اگر قرار باشد که همه متغیرهای موثر بر وضع کشور خارج از اراده و برنامه ما و در بهترین حالت خود شوند، تا وضع کشور خوب شود و ما به آن افتخار کنیم، دیگر چه نیازی به وجود ما است؟ کسی که غنیمت می‌برد، باید غرامت بپردازد. کسانی که بهبود شاخص‌ها را به حساب خود می‌گذارند، مسئولیت بدتر شدن آنها را نیز باید بپذیرند. این یک قاعده سیاسی است.

مجلس بودجه را برای مردم می نویسد یا علیه مردم؟


روزنامه همشهری در یادداشتی نوشت:چه بودجه کشور را سند دخل و خرج دولت به‌عنوان نمادی از دستگاه‌های بودجه‌بگیر در قوای سه گانه و فراتر از آن بدانیم، و چه چوب ادب سیاستمداران یا آیینه آمال و رؤیای آنها به‌ویژه نمایندگان و دولتمردان، برای مردم مهم این است که اعداد و ارقام و احکام بودجه در نهایت چه تأثیری بر زندگی و کسب و کار آنها دارد؟ وقتی دولت هزینه می‌کند و درآمد ندارد، یعنی اینکه بدهکار است و از جایی مثل بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی یا مردم قرض می‌گیرد. قرض گرفتن دولت از بانک مرکزی یا صندوق توسعه ملی بدترین، بی‌کیفیت‌ترین، پرهزینه‌ترین و دردسرسازترین نوع استقراض است که هزینه آن را همه مردم در قالب تورم می‌دهند. این یک مالیات پنهانی است که دولت از مردم می‌گیرد و البته سهم اقشار ضعیف و متوسط از مالیاتی که در قالب تورم از مردم گرفته می‌شود، بیشتر از اقشار با درآمد بالا و ثروتمند است.

بیش از نیمی از نهاده‌های وارداتی در اختیار سوداگران است


سید فرزاد طلاکش دبیر انجمن ملی طیور ایران گفت: طبق آمار رسمی سامانه جامع تجارت و گمرک جمهوری اسلامی تا سی ام آبان ماه امسال نزدیک ۸.۶ میلیون تن ذرت، کنجاله سویا و دانه های روغنی وارد کشور شده که بیش از نیمی از آن در اختیار سوداگران قرار دارد. تاکنون ۵۰ درصد ذرت و ۳۰ درصد کنجاله سویا از طریق سامانه بازارگاه و با نرخ مصوب به دست مرغداران رسیده و بدیهی است در شرایطی که هیچ مرغی در حال پرورش گرسنه نمانده، بقیه نهاده‌ها در اختیار سوداگران قرار گرفته است.سوداگران این بازار که نهایت بهره‌برداری را از شرایط موجود کرده‌اند، این اقلام را تا پنج برابر قیمت می‌فروشند که همین امر موجب شده مرغداران گوشتی دیگر توان ادامه کار نداشته باشند و از چرخه تولید خارج شوند.با عدم توازن عرضه و تقاضای ایجاد شده در بازار و گران تمام شدن تولید مرغ در مرغداری‌هایی که ناگزیر از ادامه فعالیت بوده‌اند، امروز شاهد نابسامانی در تولید و عرضه مرغ در بازار هستیم./ایرنا

احمدی نژاد هیچ سندی ارائه نکرده و تمامی ادعاهایش نادرست است


در پی درخواست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا برای پاسخ به برخی شبهات مطرح در فصای مجازی، وزیر بهداشت در نامه‌ای به این شبهات، پاسخ داد. در پاسخ مکتوب وزیر بهداشت ضمن رد ادعاهای آقای احمدی نژاد به وجود یک تیم کارشناسی مجرب برای تامین دارو، تست های مورد نیاز و مراحل فنی و قانونی واکسن در وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اشاره کرده و تاکید داشته که با وجود تحریم‌ها در هر کشوری، اگر دارویی برای بیماری کرونا مفید بوده و تست‌های علمی و بالینی موثر داشته، برای تهیه آن اقدام کردیم. همچنین در این نامه با اشاره به اینکه ارتباط ایران با سایر کشورهای در حال تولید واکسن یا داروی موثر علیه کرونا، از طریق سازمان های بین المللی است، تاکید شده‌ است: تا امروز هیچ دارویی بدون آنکه در کشورهای امریکایی، اروپایی و آسیایی مصرف شده باشد، برای بیماران کرونایی مصرف و تجویز نشده است. ضمن آنکه هیچ وجهی برای این موارد نیز به هیچ کسی پرداخت نشده است.وزیر بهداشت در نامه خود خطاب به رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا تاکید کرده: با وجود پیگیری ادعاهای مطرح در مصاحبه مذکور تا این لحظه نامبرده هیچ سندی برای ادعاهای خود ارائه نکرده است.

حالا چند بار از رهبری درخواست رفع حصر محصورین را کرده‌ام


مصطفی کواکبیان در واکنش به عکس روزنامه تهران تایمز از میرحسین موسوی اظهار داشت: شاید تا حالا هفت هشت بار از مقام معظم رهبری در خصوص رفع حصر محصورین درخواست کرده ام. دو بار در تلویزیون و دو بار در مجلس هشتم گفتم. یک بار در بحث بودجه بود که شنیده بودیم آقای کروبی اعتصاب غذا کرده و همان موقع از وزیر بهداشت آقای دکتر‌هاشمی و وزیر اطلاعات خواهش کردیم که به آنجا بروند و خیلی هم تأثیرگذار بود. البته تلویزیون پخش مستقیم را قطع کرد. سه چهار بار هم در مجلس دهم این موضوع را گفتم. دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: واقعا باز هم می خواهم خواهش کنم، دیگر بس است؛ ۱۰ سال شد. به خصوص که اینها بیماری‌های زمینه ای هم دارند و هم آقای کروبی چند بار بیماری داشته و هم آقای موسوی بیماری داشته است. اگر ممکن است این کار زودتر انجام شود و شاید یک تأثیر روانی در افکار عمومی برای دلگرمی بیشتر آحاد مردم و تقویت اعتماد عمومی حاصل شود. بماند که این کار را نمی کنند، بعد یک روزنامه وابسته به سازمان تبلیغات عکس آقای موسوی را با ترامپ مونتاژ می کند که اگر او ادعای تقلب کرده این هم ادعای تقلب کرده است. بحث این است که خیلی تفاوت دارد و واقعا قیاس مع الفارق است. اتفاقا اگر بخواهیم قیاس کنیم باید دیگران را قیاس کنیم.

واکنش فرمانده کل سپاه به زمزمه های احتمال حمله آمریکا به ایران


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت و جمال بسیج امروز ماست. هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن شوکت الهی دارند، در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند. در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است. سلامی تصریح کرد: آن‌ها از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند. زینت‌یافته به پاکی و طهارتند، اهل ایثارند و این رخساره معنوی بسیج ماست. دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند ناامید است و اعراض کرده است. وی خاطرنشان کرد: جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده و این‌ها واقعیت است. دشمن روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ماست که در جریان است.

پرداخت غرامت جانباختگان هواپیمای اوکراینی از صندوق توسعه


لعیا جنیدی، معاون حقوقی ریاست جمهوری در حاشیه جلسه هیأت دولت در خصوص آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسئولیت مدنی و ارزیابی خسارات را به عهده داشت و بعد کیفری و مسائل جزایی در مرجع قضایی است و ابعاد مذاکراتی را وزارت امور خارجه پیگیری می‌کند، اما در خصوص حق خانواده‌ها از منظر مسئولیت مدنی و جبران‌های مالی به عهده معاونت حقوقی بود. وی افزود: ما عرف‌ها و رویه‌های بین المللی را مدنظر قرار دادیم و عدم تبعیض براساس تابعیت و تساوی را مبنا قرار دادیم و از نظر منبع پرداخت از تمامی دستگاه‌های مربوطه پیگیری کردیم و با توجه به اینکه یک حادثه غیرمترقبه‌ای بوده است، پیشنهادهایی هم ارائه کردیم. ان‌شاءالله از صندوق توسعه ملی هم در این خصوص کمک خواهد شد. البته ممکن است منبع جایگزین دیگری معرفی شود. معاونت حقوقی ریاست جمهوری گفت: مسئولیت کیفری و مسئولیت‌های اداری را معاونت حقوقی پیگیری نمی‌کند، بلکه مرجع قضایی باید پیگیری کند و مراجع تخلف اداری و انضباطی داخل نیروهای مسلح باید آن را بررسی کنند.

عادل فردوسی‌پور از یک برنامه دیگر هم حذف شد


طی چند سال گذشته به غیر از فوتبال ۱۲۰ عادل برنامه پرطرفدار مجله لیگ قهرمانان اروپا را هم برای شبکه ورزش به صورت هفتگی روی آنتن می‌برد و خودش گوینده اصلی این برنامه بود اما آن‌طور که مشخص است این برنامه هم از عادل گرفته شده و پیمان یوسفی به جای عادل این برنامه را روی آنتن می‌برد. قطعاً یکی از کسانی که اهالی فوتبال به شدت دلتنگش هستند عادل فردوسی‌پور است. بعد از حذف ۹۰ و گزارش‌های عادل دلخوش به دیدن فوتبال ۱۲۰ بودیم هرچند فردوسی‌پور فقط تهیه‌کننده برنامه بود.با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال در اروپا در این فصل خبری از ۱۲۰ نیست و تا این لحظه فصل جدید این برنامه هم روی آنتن نرفته است. طی چند سال گذشته به غیر از ۱۲۰ عادل برنامه پرطرفدار مجله لیگ قهرمانان اروپا را هم برای شبکه ورزش به صورت هفتگی روی آنتن می‌برد و خودش گوینده اصلی این برنامه بود اما آن‌طور که مشخص است این برنامه هم از عادل گرفته شده و پیمان یوسفی به جای عادل این برنامه را روی آنتن می‌برد. طی چند سال گذشته به غیر از ۱۲۰ عادل برنامه پرطرفدار مجله لیگ قهرمانان اروپا را هم برای شبکه ورزش به صورت هفتگی روی آنتن می‌برد و خودش گوینده اصلی این برنامه بود اما آن‌طور که مشخص است این برنامه هم از عادل گرفته شده و پیمان یوسفی به جای عادل این برنامه را روی آنتن می‌برد.

بازیگری که بخاطر کرونا می‌خواهد پیک موتوری شود


بابک کریمی، بازیگر سینما: شاخه‌ای که خیلی ضرر خورد از این بابت در هنرها تئاتر است. اگر سینماها را ببندند به هر حال اینترنت و سی دی‌ها در مغازه‌ها هست و یک جوری می‌شود به مخاطب رسید، ولی تئاتر، چون ماهیتش این است که تو بروی در سالن و روبه‌روی آن آدم باشی- برای همین هم هست که فیلم‌های تئاتری زیاد نمی‌گیرد چون تبدیل به فیلم‌ می‌شود، بدون اینکه فیلم باشد و در این [مورد] باید خصوصیات دیگری داشته باشد- این است که ضرر بزرگ‌تر را تئاتر و تمام کسانی که در تئاتر کار می‌کنند، می‌بینند. ما در سینما بعد از آن شوک اولیه که ایجاد شد گفتیم که چه کار کنیم چه کار نکنیم، چون به نظر می‌آمد که تعطیلی مادام‌العمر است. من هم حتی به فکر شغل‌های آلترناتیو بودم. گفتم خب، حالا چه کار بکنیم. تمام پول‌هایم را سر یک پروژه‌ای که خودم تولید کرده بودم، ریختم. گفتم حالا خودمم و موتورم. پس بروم پیک شوم چون در روزهایی که همه جا بسته بود فقط پیک‌موتوری‌ها درآمدشان خیلی خوب بود که باید غذا و این‌جور چیزها را می‌بردند به خانه مردم. گفتم تهش می‌رویم این کار را می‌کنیم دیگر. خودم را برای همچین کاری آماده کرده بودم.

اولین بار چه کسی به هاشمی برای ثبت نام در مجلس ششم اصرار کرد؟

در خاطرات سال ۷۶ هاشمی رفسنجانی از اولین اصرار‌ها برای ورود او به مجلس ششم نوشته شده است. دکتر [محمدعلی]هادی [نجف‌آبادی] آمد. از وضعی‌که پس از اظهارات آیت‌الله منتظری پیش‌ آمده، اظهار نگرانی کرد و از من خواست که برای رفع غائله کمک‌ کنم. اصرار داشت که برای ایفای نقش مؤثرتر در مدیریت کشور که فعلاً به وضع بدی درآمده، در انتخابات آتی به مجلس بروم.

عصبانیت نماینده قم از نماینده دیگر قم!

نماینده قم در اعتراض به عدم مشارکت رئیس کمیسیون امنیت ملی در رای گیری لوایح اعتراض کرد. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس در اعتراض به مشارکت نمایندگان در رای دادن به لوایح مطرح گفت: آقای ذالنوری در جلسه امروز حتی یک رای هم نداده و مشارکت نکرده است. این حقوق ملت است که ایشان تضییع می کند.

امیری: رئیس جمهور شخصا از نماینده‌ای شکایت نکرده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور شخصا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکایت نکرده است. حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره شکایت رئیس جمهور از برخی نمایندگان مجلس اظهار کرد: رویکرد دولت شکایت نکردن از نمایندگان مجلس است و قطعا رئیس جمهور شخصا در این زمینه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکایت نکرده است. وی ادامه داد: پیگیری این موضوعات در حوزه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری نبوده و معاونت حقوقی در این زمینه پاسخگو خواهد بود.

قاضی‌زاده هاشمی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا شد

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به عضویت ستاد ملی مقابله با کرونا درآمد.پس از اعتراضات و مطالبات مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم حضور نمایندگان در ستاد ملی مقابله با کرونا، با توافق محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و حسن روحانی رئیس جمهور، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به عضویت ستاد ملی مقابله با کرونا درآمد. توافق رئیس مجلس و رئیس جمهور بر مبنای سوابق و همچنین کسوت نایب رئیسی اول مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

جزئیات طرح مجلس برای ممنوع الخروجی مسئولین

طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت تا سپری شدن مراحل قانونی در مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.ب ر اساس این طرح که شش ماده دارد مقرر کرده که مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت تا سپری شدن مراحل قانونی امکان خروج از کشور ندارند. عنوان طرح «ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت تا سپری شدن مراحل قانونی» است.

توصیه اصلاح‌طلب معروف به «هم‌اندیشان»

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اعلام لیست پرشمار نامزدهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم را شتاب‌زده دانست. حسن رسولی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود، اعلام لیست پرشمار نامزدهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم را شتاب‌زده دانست و گفت: تدوین و تصویب نظریه، سازمان و راهبری انسجام‌بخش و مورد وفاق تمام ظرفیت‌های مرام اصلاحی، مقدم بر این مرحله است.

متن این پیام به شرح زیر است؛

هم‌اندیشان عزیز
عجله نفرمائید.
اعلام لیست پرشمار نامزدهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم شتاب‌زده بود. در فرایند سیاست‌ورزی انتخاباتی اصلاح طلبانه، این مرحله نخستین نیست. تدوین و تصویب نظریه، سازمان و راهبری انسجام‌بخش و مورد وفاق تمام ظرفیت‌های مرام اصلاحی، مقدم بر این مرحله است. شأن و جایگاه نهادینه‌شده جریان فکری ما از یک سو و پشنهاد فرد یا افرادی به مردم گرفتار در معیشت و سلامت روز مره خویش، برای قرار گرفتن در دومین مرتبه مدیریت اداره کشور (رئیس جمهور) از سوی دیگر، مستلزم پرهیز از شوخی‌انگاری این مهم است؛ بنابراین، باور دارم این نگاه تقلیل گرایانه نسبتی با اصلاحات ندارد.

نماینده مجلس: نظامی ها مذاکره را بهتر بلدند

یک نماینده مجلس گفت: آقای روحانی هفت سال است که می‌گوید من سرهنگ نیستم و حقوق‌دانم، ولی در این هفت سال چه گلی به سر این مملکت زده است، بزرگترین مشکلات امروز کشور ما ساخته دست همان کسی است که با افتخار می‌گفت من سرهنگ نیستم و حقوق‌دان هستم. این در حالی است که افراد نظامی با توجه به سوابق تشکیلاتی و انضباطی خودشان می‌توانند نظم بهتری به مدیریت امور بدهند. ابراهیم عزیزی درباره نامزدی چهره‌های نظامی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: ما اگر به تاریخ نگاه کنیم و جهان امروز را ببینیم، متوجه خواهیم شد، بسیاری از کشور‌هایی که موفق بودند از گزینه‌های منضبط و با دسیپلین و نظامی در امور اجرایی و سایر موضوعات استفاده کردند و لذا این نمی‌توان مساله نگران‌کننده‌ای باشد. این نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که آقای روحانی هفت سال است، می‌گوید من سرهنگ نیستم و حقوق‌دانم، ولی در این هفت سال چه گلی به سر این مملکت زده است، گفت: بزرگترین مشکلات امروز کشور ما ساخته دست همان کسی است که با افتخار می‌گفت من سرهنگ نیستم و حقوق‌دان هستم. این در حالی است که افراد نظامی با توجه به سوابق تشکیلاتی و انظباطی خودشان می‌توانند نظم بهتری به مدیریت امور بدهند. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در پاسخ به این پرسش که آیا یک چهره نظامی می‌تواند در عرصه سیاسی و اقتصادی یا سیاست خارجه موفق باشد، گفت: قطعا از خیلی از افرادی که ادعای آن را دارند، بهتر خواهند بود. نظامیان بهتر مذاکره را بلد هستند، چراکه با شجاعت و اقتدار و عزت پای میز می نشینند و ترس و لرزی ندارند.

واعظی: از رفتن ترامپ استقبال کردیم

رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امروز نه فقط در ایران بلکه بسیاری از کشور‌های جهان و حتی کشور‌های هم پیمان آمریکا از رای نیاوردن ترامپ خوشحال هستند. وی افزود: ما از رفتن ترامپ استقبال کردیم. اینکه ما به دولت بعدی آمریکا خوشبین باشیم، باید بگوییم ما به هیچ دولتی خوشبین نیستیم مگر اینکه ببینیم در عمل چه کار می‌کنند. چنین صحبتی مبنی بر اینکه نسبت به دولت آینده آمریکا خوشبین باشیم، در دولت مطرح نیست.

مانع تراشی آمریکا درباره تحقیقات پرونده ترور سردار سلیمانی

یک نماینده عراقی اعلام کرد که سفارت آمریکا در بغداد مانع ارسال نتایج تحقیقات درباره پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به پارلمان می‌شود. عبدالامیر التعیبان، نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق امروز (چهارشنبه) در گفتگو با خبرگزاری المعلومه گفت: سفارت آمریکا در بغداد دیدگاه‌های خود را به دولت عراق تحمیل می‌کند و مانع رسیدن نتایج تحقیقات در رابطه با پرونده ترور فرماندهان پیروزی (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) به پارلمان می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۰۴
کف حقوق در سال 91 کمتر از 400 هزار تومان و مرغ در همان سال کیلویی 7000 هزار تومان بود و این سرکوب تا همین پارسال ادامه داشت ولی کف حقوق 2 میلیون و اگر آقایان اجازه می دادن ارام ارام با تورم بالا می آمد....
همین طور دلاری که سرکوب شده بود.....
دولت بعدی باز راه اشتباه این دولت را تکرار خواهد کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
همیشه سرکوب از یه جایی دیگه سر باز میکنه همانطور دلار ۲۵ هزار تومانی ممکنه بشه ۵۰ هزار تومان حالا دوسال دیگه یا ۲ ماه دیگه ؟؟! اگه بحایین با تورم محاسبه کنیم میشه یک کیلو گوشت ،
تجریش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اون روزی که مرغ شد ۷۰۰۰ تومن همین جناب روحانی و هم حزبی هاشون گفتند دولت عرضه نداره ، تحریم بهانه هست، دلار بهانه هست و . . .
حالا که دولت دست خودشون هست و مجلس قبلی هم مطیع و حرف گوش کن دولت ۱۱ و ۱۲ بود (برخلاف لج بازی هایی که با
احمدی نژاد میکردند) دیگه چی دارند بگن؟
در دولتهای قبلی قیمتها حداکثر ۳ و یا ۴ برابر میشد اما الان قیمتها حداقل ۱۰ برابر و بیشتر شده.
مدیریت مدیریتی که میگفتن این بود!!!!
دکتر!!!!! خیار شور کیلویی ۴۰۰۰۰ تومنی که دیگه ربطی به دلار و تحریم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اگر از آن سال ها دلار سرکوب نمی شد الان از دلار 10 الی 15 هزار تومانی صحبت می کردیم بدون آن که شوک آنچنانی به اقتصاد بزند در سال 97
هر چند که دلار می آید پایین و زیر 20 تومان می شود و هر سال باید هم‌تراز با تورم بالا برود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
وقتی حقوقم ۲۲۰ هزار تومان بود دلار ۹۵۰ هزار تومان حالا که شده ۶ ونیم یعنی حدود ۳۰ برابر شده حقوق یعنی به طور متوسط ۲۹ هزار تومان قیمتدواقعی دلار ولی مشکل اینحاست که خیلی از کالاها تا ۵۰ برابرشده مثل بنزین که اون سال ۷۵ تومان بود یا لاستیک که یک حفت ۳۰هزار تومان بود ؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
تادیروز شرط گذاشته بودندکه اول دولت جدید امریکا باید چندصد میلیارد دلار خسارت ناشی تحریمهای دولت قبلی را پرداخت و ترور ناجوانمردانه شهیدسلیمانی را محکوم کند بعدازان ایران هم به تعهدات برجامی اش برمیگردد ولی الان میگویند هردو کشور میتوانند( بخوانیدهمزمان وبدون هیچ پیش شرطی) به وضعیت پیش از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ برگردند !!! بابا حداقل یه بار سرشروطی که تعیین میکنید بمانید !!!
یکی بود یکی نبود یک اون بود که در کره شمالی زندگی میکرد اون به مدد همسایگی و مرز مشترک با چین و روسیه تونست بمب هسته ای بسازه. چیزهای بیشتری هم میخواست ولی روسیه و چین فقط تکنولوژی بمب رو بهش دادن.و دیگه هم هیچی ندادن.اونا زغال سنگ اون رو میخواستن و یک کارت بازی جلوی امریکا.نه یک کره پیشرفته.اون تحریم شد وضع اقتصادی مردمش بد شد.بعدش اون پدر مرد و پسرش اومد. پسر اون جلوی مردمش اشک ریخت و از اینکه اوضاع اقتصادی بده عذر خواهی کرد اما عذر خواهی به چه درد نسلهای نابود شده میخورد؟اون به میز مذاکرات وارد شد تا در ازای نابودی بمبهای هسته ای وضع اقتصادی کشورش کمی بهتر بشه.در کره جنوبی اما هیچکس این مسیر فرعی پر پیچ و خم رو طی نکرد و سالها پیش به رفاه اقتصادی رسیدن که اون الان دنبالشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ایران رو با کره شمالی مقایسه نکن ؟ کشوری با منابع عظیم نفت و گاز ، اگه دست از خام فروشی برداریم قدرت اول منطقه خواهیم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
قدرت اول منطقه؟
می شود قدرت 5 الی 4 جهانی اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
تعداد مثبت ها نشون میده چقدر بی سواد در کشور داریم.
اگر ایران موقعیت جغرافیاییش مثل کره و پاکستان بود غربی ها هیچ مشکلی با دستیابیش به بمب نداشتن.ایران اتمی با این سرزمین غنی و این موقعیت جغرافیایی خیلی خطرناکه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
این همه کشور تحریم نیستن ولی از کره شمالی بدبخترن
آقای واعظی هنوز صحبت های رهبری 24 ساعت نگذشته و هر روز پیام می فرستید و کشور را ذلیل می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
شب بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
هر که با ال علی درفتاد ور افتاد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
واقعا حسرت میخورم به حال اونایی که نظر منفی دادند
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
با سلام معنای پیام رهبری عدم مذاکره نیست. بلکه دقت در مذاره است تا نتیجه ان حتما رفع تحریم باشد.
اقای نماینده شیراز همون گلی که شما در این ۷ ماه مشت نمونه خروار بسر ملت زدین.دلار رو دو برابر کردین گوشت و مرغ و تخم مرغ و گوجه رو چند برابر کردین..وگرنه بقول جنتی پسر هیچ عاقلی تو این شرایط کاندید نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نماینده کرده؟ یا بانک مرکزی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بله نماینده کرده است، مگر قول حل مشکلات معیشتی را نمی دادند! پس چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تابناک سانسور نکن
مهمترین ابزار مجلس را می گیرید آن وقت مدعی هم هستید که دولت کار کند؟
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نظامی مذاکره نه معلومه که در دولت بعدی جنگ ایران با امریکا را میفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این آقای عزیزی که از دامان مادر یکباره به مجلس نرسیده. ایشون در دوران رئیس جمهور قبل فرماندار شیراز بود، برررسی سوابقش در اون دوره دیدگاه هاشو کاملا نشون میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
عجب، دولت هم که هیچ کارس، لابد خوابن دیگه
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
به عنوان یک شیرازی اعلام می کنم که از این نماینده ای که شورای نگهبان برای ما انتخاب کرده هیچ رضایتی ندارم. نظامی ها کار را با دستور جلو می برند و اصولا به مذاکره نیاز ندارند. در حالی که فضای سیاست عرصه تعامل و گفت و گو است نه دستور دادن و امر کردن
حتی کاندید شدن یه نظامی واسه ریاست جمهوری یک سرافکندی هستش. برخلاف تمام اصول انقلاب هستش.
یک نماینده "بی نام" در مجلس فرموده اند: نظامی ها مذاکره را بهتر بلدند! احسنت به هوش بالای ایشان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این نماینده هم به دنبال سهم بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
درست واقعیت را گفته
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نماینده شیراز راست میگه الان کدام کشور برای مذاکره وزیر خارجه اش را میفرستد همه رییس ستاد مشترک نیروی نظامی شان را می فرستند شما تا حالا یک بار لاوروف ویا پمپیو ویا جان کری ویار موگرینی را در مذاکرات دیده اید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
از نمایندگانی که حتی 20% رای مردم را هم ندارند، انتظاری بیشتر از این نیست.
نماینده ای که حتی تفاوت نظامی گری و دیپلماسی را درک نمیکند، بر صندلی اشتباهی تکیه زده و مدیون است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آقای 2144 ببین مثبت ها را به فکر قشنگت نمره بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
یکیش هم جلیلی و تیمش که اگه توانایی داشتند همان بیست سال پیش قرارداد با اروپا و امریکا می بستند تحریم ها هم برداشته می شد زیرا امریکایی ها در آن دوره بسیار ملایم تر با ایران رفتار می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
خودش نظامی است
چه دستی در کار بوده که این نهاده ها باید از خارج وارد شود و خودمان تولید نکنیم؟
انقلابی ها قطعا ورود خواهند کرد و تا چند سال آینده خود کفا در این بخش خواهیم شد البته فقط مانده بخش مهم کشور که انقلابی ها وارد نشدن و آن هم اقتصاد، بخش پولی و بانکی است که آن را هم به اوج می رسانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
انقلابیها ... انقلابیها .... انقلابیها
من نمیفهمم یعنی 40 ساله دست انقلابیها. نیست؟
ببین کجا درس خواندن که دائم از مذاکره حرف می زنند!!!
ناعادل فردوسی پور
پاسخ ها
جواب۱۹:۵۳
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
انسان بودن خیلی سخته اما یکی مثل تو معلومه که بوی از آن نبرده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
حقوقتون خوبه ما هم ول کنیم بیایم ارتش سایبری بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
می گن توییتی 40 تومن می گیرند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
فعلا این سایت و فردوسی پور مافیا هستند که......
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
لطفا ارام باشید فقط با منفی ها جوابش را بدهید
نامبرده هیچوقت هیچ سندی برای ادعاهایش نیاورده است ولی راست راست میگردد سفر استانی میرود و بقیه افراد به حصر میروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
قیاس مع الفارغ نکنید
آبدارچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اسنادش موجود هست ولی محمود وقت نکرده بره از پستو خانه بیاورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
تنها احمدی نژاد می تواند به فکر مردم بدبخت ایران باشد البته اگر دارد دسته هاشمی و اصولگرا اجازه بدهند.
فردوسی پور و فروغی.ف اولی رو عشقه ف دومی رو نفرت
بسه از زبان مردم حرف زدن.
مذاکره یا مشاجره؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
باج ندادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بعضیها وقتی اینطور قاطع میگند باج ندادن میترسم اخرش هم پیاز بخورند هم شلاق بخورند و هم سکه رو بدند بعد بازم سرشون بالا بگیرند و بگند بردیم
8 سال طول کشیدن جنگ چیز دیگه ای رو میگه
امام نظامیان را از مداخله در امور سیاسی منع فرمودن
آیا شما یک حقوق دان را به سمت فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
فعلا همین امنیت و ارامشی که داری و شب با خیال راحت میخوابی از صدقه سر نظامیان باشرف است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این توهین به نظامیان است.
یک نظامی حقوق می گیره که امنیت کشور را تأمین کنه
به همین خاطر یک نظامی باید در همان سمت خود بماند و سیاست را به سیاسیون واگذار نماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سیاست یعنی چی؟یعنی کسی که فرمانده نیست ولی نظامی بوده نمی تواند وارد شودیا می تواند؟ قطعا می تواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
قطعا می تواند؟؟؟؟؟
قطعا؟؟؟؟
گیر دادی ها!
عزیز هر کسی را بهر کار خاصی ساخته اند
نظامی یعنی تعهد و صداقت و شرافت و وطن پرستی و فداکاری
سیاست یعنی فریبکاری و عدم صداقت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خیر نمی تواند
قطعا نمی تواند
اگر قرار باشه نظامیان وارد سیاست شوند، امنیت و حراست از کشور توسط چه کسانی حفاظت خواهد شد؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
امام خمینی روحانیون را هم از ریاست جمهوری منع کردند ولی انگار هر حرفی که حضرت امام رحمه الله علیه فرمودند را دارند یک یک عوض میکنند. این چه تبعیتی از ولی فقیه است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
امام گفت روحانیون وارد سیاست نشوند نه اینکه فقط وارد رئیس جمهوری نشوند ولی وقتی دید افراد نا اهل مانند بنی صدر خیانت کردن نظرش عوض شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
پاسخ به 21:13
کسی ازامنیت وارامش نظامیان عزیز را زیرسوال نبرد گفتن برای ریاست جمهوری مناسب نیستند درضمن دوست عزیز فردی مسگری دارد خوب هم بلده مس را به دیگ وقابلمه و.... تبدیل کند ایا این فرد را بخاطر اینکه مسگر خوبی هست میشود بعنوان مدیرعامل مس سرچشمه کرمان گذاشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
کدام امنیت جرات داری 12 شبتوی یک خیابون خلوت برو پیاده روی تا امنیت رو قشنگ احساس کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
جسم و فکر و روح یک نظامی برای جنگ و دفاع و حمله تربیت شده
شما به لحن و چهره این برادری که کاندید رئیس جمهوری شده نگاهی بیندازید.
چنان نگاه نافذ و راسخ و غضبناکی داره که کسی جرأت ننیکنه روبروش بشینه به حرفاش گوش بده
فقط فرض کنیم حین گفتگو رئیس جمهور فلان کشور دچار وحشت بشه
اونوقت اگه نیاز بشه طرف وزیر جنگش را برای مقابله با چنین رئیس جمهریی که زمانی نظامی بوده، به میدان گفتگو میفرسته
کاش جناب نماینده مجلس بگن از کجا دیپلم گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
محمود نظامی بود
روابط ایران را با دنیا خراب کرد
دلار را هم چهار برابر کرد پراید را هم چهار برابر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
تیتر این خبر شبیه اینه که بگید:
حقوق دانها شلیک موشک را بهتر بلدن
نماینده محترم مجلس اون نظامی هایی که شما می گی با دسیبلین و نظم و ... هستند کسانی نیستند که 2 ماهه داروی کرونا کشف می کنند و دستگاه کرونا یاب رونمایی می کنند و متاسفانه دوستان نظامی مورد نظر شما برای ریاست جمهوری از این اقایان کرونا یاب کشف کن و امثالهم هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
چه قدر تو باهوشی
آن دستگاه نمونه اولیه است و نه دستگاه انبوه تولید شده
یعنی اینقدر نمی فهمید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
آنها نیازی به تایید و رد کردن توندارن و عملکردشون ثابت شده است در ضمن خیلی از چیزهایی که الان داری استفاده می کنی از کار کردن آنها است و اگر نبودن الان....!!
پس لطفا نفرت پراکنی خاموش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ناشناسان 2148 و 2158، چقدر ارتش سایبری فعاله! چطور میتونم عضوش بشم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ناشناس ۲۱۴۸ و ۲۱۵۸ ارتش سایبری عزیز پاسخ شما در مثبت و منفی هاست با تشکر
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
به جای اینکه دانشمندان اعلام نظر کنند افراد عادی میان از این نمایشات طرفداری میکنند. مشکل کشور ما همینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
هنوز درگیر مثبت و منفی در فضای مجازی هستند!!!
در ضمن کسی از ارتش سایبری اینجا ها نمی آیند ولی برعکس ظاهرا آلبانی نشین ها و تفکرات آلبانی نشین که به خوردشان دادن زیاد اینجا پرسه می زنند
شما برو با همون شبکه های لندنی خوش باش که شست و شوی مغزی شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
۲۱:۴۸
واقعا در مورد چیزی که میگی فکر میکنی؟؟
و بهشون باور داری؟
نمونه آزمایشگاهی هم جوکی بیش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آدم باهشو برای نمونه ازمایشگاهی مراسم رونمایی می گذارند و بالاترین مقام رو میارن و خبر پخش می کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد نمونه ازمایشگاهی بعد 8 ماه قرار نیست به نمونه اصلی تبدیل بشه
حاجی یکم فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
استاد برای نمونه اولیه اسم هم انتخاب میکنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ناشناس ۲۳۲۹ اگر همین مثبت ها پیرو نظر همفکران شما بود الان می‌فرمودید که شما در اقلیت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
نامی را برای واکسن کرونا ایرانی انتخاب کنید که به مستعان بیاید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
استاد یادت رفت بگی تند تند تو زیر زمین خونشون اورانیم غنی می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
دنیایی که قراره با آنها تعامل کنیم خودشان برترین کشورها در نظم و ترتیب هستند نیازی نیست یک نظامی ایرانی بخواهد در مذاکرات به آنها نظم را بیاموزد.
هدف غربیها اینه که انقدر به مردم فشار بیارن تا مردم به مسئولان فشار بیارن و باعث بشن به غرب امتیاز بدیم. ما اگر برنامه هسته ای و موشکی رو هم تعطیل کنیم بازهم یک بهانه دیگه میارن و اونوقت ضعیفتر هم شدیم و راحتتر به ما ضربه میزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بابا این غرب رو ول کنید هر چی میشه ربط می دهید به دشمن و غرب مشکل ناکارامدی داخلی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
پیشنهادت چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
پیشنهاد همانی است در خیلی جاها موفق هستیم و مدیریت آن را الگو سازی کنید در اقتصاد
در ضمن آن دوستانت هستند که به اسم راهکار می‌خواهند بنشینند پشت میز مذاکره و مانند ساده لوحان فکر می کنند اگر به به بود مملکت بهشت می شود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نونی که میخوری حلالت ارتش سایبری ۲۱۵۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
من یه پیشنهاد دارم ، بجای اینکه اینهمه دشمن بسازید کمی دوست هم بسازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اون خیلی جاها که موفق بودیم کجاها بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نشناس 21:51
من طرفدار مذاکره هستم نه مخالفش، فقط اینو بدون
اونطرف دنیا طرف یه امضا کرد بعد در مدت دو سال و نیم ارزش پول ملی این کشور تا یک دهم سقوط کرد. حالا برو بشین فکر کن ببین عمق فاجعه جقدره
شب بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اول دو واحد اقتصاد بخون بعد بیا از واحد ریال حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
در زمینه نیروگاه سازی چه برق آبی و چه سیکل ترکیبی جز قدرت های بزرگ دنیا هستیم یا در زمینه نظامی هم همین طور یا در زمینه تجهیزات پزشکی یا در زمینه دارو سازی یا در زمینه نانو تکنولوژی و... جز کشورهای سرآمد هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
دوست عزیزخارج کشور نشستی, شعار میدی, هی دشمن .
دشمن میکنی
احتمالا از آقازاده ها هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اونجاهایی پیشرفت کردیم که کسی حق تحقیق و تفحص نداره !!! ، مردم پیشرفت رو در سفره خودشون باید حس کنند که به لطف شما دارن حس میکنن ، هر روز یه چیز رو از سفره مردم کم میکنیم ، هرچی گرون میشه میگیم خب نخوریم چی میشه ؟؟؟ یه روز گوشت یه روز تنقلات یه روز مرغ دیروزم که گفتن انار نخوریم چی میشه ؟ الحمدلله داریم پیشرفت میکنیم
دیروز ذیل کامنت من در خصوص کاندیداتوری خانم فائزه هاشمی دونفر نظر مکتوب داده بودند نفر دوم آرزو فرموده بودند که کاش اهل مطالعه باشی ! نفهمیدم منظور من بودم یا نفری اولی که ذیل کامنت نظر گذاشته بود ؟
اگر منظور من بودم فکر کنم منظور مطالعه انواع خوفنامه های رایج باشد بنده اهل مطالعه خوفنامه نیستم .
عاقل را اشاره کافیست .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تابناک جان قسمت اول کامنت مگه چی داشت که ممیزی کردی ؟ دروغ بود ؟ ناحق بود؟ تهمت ونسبت ناروا بود؟ خودت هم میدونی که حرف حق بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خودتو ناراحت نکن
اون بنده ی خدا برا همه میزاره مطالعه بیشتر
نمیدونم خودش چی کار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
موافقم منهم خیلی وقته مطالعه را رها کرده ام زیرا نمی خواهم آنچه که فقط مورد تایید مسولین است را مطالعه کنم.
وقتی تفکر نماینده مجلس این باشد که یک فرد نظامی اگر رئیس جمهور شود بدون تس ولرز مذاکره میکند ونمی ترسد اقای نماینده مگر رئیس جمهوربرای جنگ میرود؟ نه عزیزم مذاکره کردن ربطی به لباس نظامی بودن ونبودن ندارد مذاکره کننده ورئیس جمهور باید به علم سیاست وکشورداری مسلط باشد تا بتواند روابط امور بین الملل را بخوبی دردستور کارقراردهد واقای نماینده مذاکره کننده به لباس نیست که اگر فلان نطامی رئیس جمهور شود امریکا ورئیس جمهور امریکا ازوی میترسند ودرفصل مذاکره کوتاه میایند خیر این سطحی نگری شماست اقای نماینده رئیس جمهوری که قبلا با لباس روحانیت بود ترس نداشتند ولی چرا الان این روحانی ترس دارد؟ مگر روحانیان خیلی به امور وروابط بین الملل وسیاست خارجی وارد هستند؟ نه جانم انچه دست وپای رئیس جمهور فعلی وقبلی واینده را بسته چند صدایی سیاسی درکشورهست اگر سیاست خارجی دست رئیس جمهور بود الان نه تحریم بودیم ونه معیشت ما بد لطفا اگر شماها دوست دارید پوتین پوش بالاسرت باشد وبا دستور نظامی کارکنید بگوئید ولی ما مردم ایران دوست داریم فردی بیاید نه اصولگراباشد ونه اصلاح طلب دانش اموخته واقعی دانشگاه مستقل شجاع وبههیچ جناح باج ندهد بشیند برمسن کرسی ریاست جمهوری طبق امیزه های دانشگاهی وتجربیاتش کشوررااداره کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
درود بر شرافتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
با همین بلد گفتنتان است که رفتید قرارداد یک طرفه امضا کردین و بتن ریختید در صنعت کشور در حالی آنها و همین یکی‌دو روز قبل آمریکا بمب اتم آزمایش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
پاسخ به 21:54
دوست عزیز من همان بازنشسته ارتش هستم من نه طرفدار اصلاح طلب هستم ونه اصولگرایان وهیچ کدامشان را صلاحیت اداره امور کشور نمیبینم چون هردوی اینها صرفا به منافع جناحی فکر میکنند تا منافع ملت وکشور ولی لازم هست بع اطلاع جناب برسانم هراتفاقی درمذاکره وبرجام رخ داده اولا درسایه خلوت نبوده کل مسئولان درجریان بودن وهیچ کاری را رئیس جمهور ودولت درمورد هسته ای ایران بدون اذن نظام صورت نداده ونمیدهند اگر بتن ریزی شد قطعا همه مسئولان درجریان هستند واگر میدانی درجریان نبودن قطعا رئیس جمهوررابازخواست میکردند پس درجریان بودند منتهی رئیس جمهور سپر بلا شده است تا اینجا برای اطلاعاتت کافی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اگر این دولت نمی آمد سرکار هیچ وقت این جور مذاکره شکل نمی گرفت که بشود برجام
دوم هم این که تیم قبلی داشت بدون تعلیق کردن تمام تحریم ها را بر می داشت که و طرف مقابل هم اذعان داشت ولی دوره آنها تمام شد و این ها آمدن مانند دولت اصلاحات تعلیق کردن و باز دبه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
پاسخ به ناشناس23:33
دوست عزیز یا واقعا نااگاهی ویا خودتو عمدازدی به کوچه خلوت
دوست عزیز ایامیدانی درزمان اقای احمدی نژاد چندبار پرونده هسته ای به سورای امنیت وشورای حکام رفت؟ ایا میدانی چقدر اموال ایران را بخاطر سیاستهای غلط همین دولت مورد نظرشماها توسط امریکا بلکه وضبط شد؟
ایا میدانی دوبار ایران دراستانه جنگ قرارگرفت؟
ایا میدانی تحریمهای ایران روزبروز بیشتر میشد؟
ایا میدانی درزمان احمدی نژاد هیچ کشورامریکایی واروپایی ایران را بعنوان ایران هسته ای قبول نمیکردند والان هم ایران را بعنوان ایران هسته ای پذیرفتند
ایا میدانی درزمان احمدی نژاد هروقت تحریم میشدیم پشت تریبون وخطبه های نمازجمعه تحریم امریکارا کاغذ پاره محسوب میکردند و پیروزی مینواختند؟
ایامیدانی درزمان احمدی نژاد نفت های تولید روی کشتی بود وهیچ کشوری حق خرید نفت ایران را نداشت وعملا نفت ما برای فروش به صفررسیده بود؟
ایا میدانی درزمان احمدی نژاد دربلاروس کارخانه تراکتور سازی ساخته شد ولی هیچ تراکتوری تولید نشد وهزینه بربیت المال تحمیل شد
ایا میدانی مه نمیدانی پس لطفا کامنتی نذار که معلومات واطلاعاتت زیر سوال برود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آیا می دانی تحریم‌ها به خاطر آشوب 88 بود؟
آیا می دانی همین الان هم پول هایتان در این دولت بلوکه شده!!!
آیا می دانی آن زمان هسته ای را بر باد ندادین و هم اینقدر کشور رو هوا نبود؟
آیا می دانی آن زمان بالای 1 میلیون بشکه نفت می فروختیم در زمان تحریم
آیا می دانی ایران در آن زمان جهش علمی و تکنولوژی را پشت سر گذاشت که بی نظیر بود
آیا میدانی در زمان بوش که دولت دوستانت بودن می خواستند جنگ کنند با شما ولی در دوره احمدی نژاد جرات نداشتند ولی با همین ادبیات ها دوستان شما.....!!!!
اصلا این ها ولش کن آیندگان خوب قضاوت می کنند ذ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
لطفا سواد آقای عزیزی تا چند سال پیش سیکل هم نبود
ایشان مسیول نانوایی ها در فرمانداری بود
ابراهیم عزیزی:ما اگر به تاریخ نگاه کنیم و جهان امروز را ببینیم، متوجه خواهیم شد بسیاری از کشورهایی که موفق بودند از گزینه‌های منضبط و با دسیپلین و نظامی در امور اجرایی و سایر موضوعات استفاده کردند/
معلومه هیچ از تاریخ و حکومت های نظامی نمیدونی! میشه فقط یک مثال بزنی .................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
مثال میای ؟ عیدی امین در اوگاندا. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نمونه آن چین است که حکومت آن مدل کمونیستی است ولی اقتصادش پیشرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
امور اجرایی و دسیپلین نظامی فقط مستعان
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ساعت 2301 در راستای جواب شما ما اصلاح طلبان می خواهیم ریاست جمهوری را هم به شما بدیم منتظر گل زده به سر ملت باشیم اندکی صبر ریاست جمهوری شما نزدیک است
چه راحت نظر امام راحل را کنار میگذارید !
اصلاح طلبها مدام می گفتند رئیس جمهور تدارکاتچی است رئیس کل اونها که خاتمی بود می گفت رئیس جمهورر تدارکاتچی الان 7 سال هم هست می گویند که رئیس جمهور اختیاری ندارد
حالا این سوالات مطرح میشود
الف: اگر رئیس جمهور اختیاری ندارد چرا این همه اصرار دارید که کاندید برای انتخابات 1400 معرفی کنید؟
ب: اگر اختیار دارد چرا وضعیت مملکت به این فرم است و چرا اصلاحی نکردید؟ 16 سال بصورت خالص حداقل در اختیار خودتون بود عملکردتون چیست؟
ملاحظه می کنید در هر حالتی محکوم هستند
حالا دارند این نقشه را پیاده می کنند
1- می گویند که اگر ما نیاییم بدتر میاد و همان کلک قدیمی من نیام بدتر میاد را میزنند!(ایجاد ترس برای رای دادن)
2- ادعا دارند که من فقط میتونم که با امریکا مذاکره کنم یعنی مذاکره کردن رو هم در انحصار و توانایی خد میبیند( وعده دروغ برا جمع کردن رای)
امیدوارم مردم مراقب این باند خطرناک اصلاح طلب باشند و دوباره فریب این جماعت را نخورند
اصولگراها هم با اصلاح طلب فرقی ندارند
اصلاح طلبها بعد از شکست سنگین در 1400 ادعا خواهند کرد به ما رای ندادید اینطور شد در حالی که باید گفت اینطور بود و در بین سالهای 92 تا 1400 هم برنامه ای نداشتید و کاری نکردید
در هر حال هیچ گونه دلیلی نمیبینم که دیگه اصلاح طلب در انتخابات حتی کاندید هم معرفی کنه و وقت مردم را تلف کنه
جناحی که معتقد است رئیس جمهور هیچ کاره است حق معرفی کاندید ندارد(کاری ندارم رئیس جمهور کاره ای هست یا نه طبق تفکر خودشون دارم میگم)

خواهید دید بعد انتخایات دهان باز کرده و حرفهای عجیبی خواهند زد که حلال همه مشکلات ما اصلاح طلبها هستیم و در انتخابات شرکت نکردید و اینطور شد
خلاصه مواظب کلک این جماعت اصلاح طلب که به مراتب خطرناکتر از اصولگراها هستند باشید
تکرار فاجعه بار را تکرار نکنید
چه 1400 چه 1404 چه 1408
اون اصلاح طلب ساکت زاده ژن خوبو در مجلس قبل هم ظاهرا به سخن امده و دم انتخابات گاهی سخن می گوید که این هم از عجایب روزگار است البته ژن خوب هم ظاهرا ژنی است که 4 سال یبار حرف میزنه
ژن خوب میدونه کی حرف بزنه و میدونه فرق معدن و دره گردشگری چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
دوست عزیز خودت گفتی وخودت محکوم کردی میگی عجب هنری دارم
اولا چه کسی بدش میاید ولو هیچکاره باشد واختیار نداشته باشد منتهی بالاترین مقام اجرایی کشور باشد؟
دوما شماکه اصلاح طلبان را محکوم را میکنید واقعا نمیدانید درکار دولت ورئیس جمهور سنگ اندازی میشود/؟ غائله اعتراضات دیماه96ازکجااستارت زده شد وباحمایت کی بود؟ حتما نمیدانید از مشهد وباحمایت چه کسی چرا؟ خواست رئیس جمهوررا ناکارامد جلوه دهد وموج اعتراضات را برعلیه وسرازیرکند
بعدش شده درخطبه ای دراکثر نمازجمعه ها برعلیه دولت وروحانی خطبه خوانده نشود؟
تنها کسانی که مدعی مذاکره هستند اصلاح طلبان هستندچوناصولگرایان کاسبان تحریم وموافق هستند کشور باهمین روند ادامه مسیرکند ومعیشت مردم برای این طیف مهم نیست انچه میگویند فقط درحد سخنرانی هست نمونه اش همین مجلس فعلی 8-9 ماه ازعمر این محلس انقلابی وجهادی میگذرد بگو چه قدمی برای مهارگرانی ومعیشت وسفره مردم برداشتند؟ بجز واکسن انفولانز ودنا پلاس ووام 250میلیونی برای خودشون وتخریب دولت هرروز درتوئیتر وصحن مجلس ایا کار دیگر انجام دادند؟
من کاری به اصولگرا واصلاح طلب ندارم ولی این حق را دارم بعنوان یک هموطن وبعنوان یک ایرانی از مسئولانم نقد ویا تشویق کنم
دوست عزیز کسی ازتو نظرنخواسته که ایا اصلاح طلبها کاندید معرفی کنند یاخیر تو مختاری هستی رای بدی یا ندی
من نه اصلاح طلبهارا خطرناک میدانم ونه اصولگرایان را ان که خطرناک هست تفکرات افراطی که درجامعه شکل گرفته وهرکسی تریبون دارد برعلیه ملت ومعیشت ملت سخنرانی میکند وهرکسی هم خودش و جناحش راناجی میداند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
کشور بازیچه شماها نیست که در برزخ تحریم و بدون تحریم قرار بدهید یک سالی تحریم برداشته شود و بعد با اعمال تحریم شوک به اقتصاد بزنید آن هم به خاطر نفت خودمان می روید مذاکره و آن هم چه مذاکره ای! یکبار هم بعد از 30 سال که کشور دست شما سازش کاران بوده بیایید از درون کشور را درست کنید و یا رفتید دنبال حاشیه که مجلس فلان است نخیر این روال همه مجالس است در ضمن نیاز به این نیست که از عملکرد دولت سخن گفت که از عمد.....
ایران نازی
چه نازی
مقاومت کنید مقاومت کنید مقاومت کنید
در مقابل چی؟
برای کدوم دستاورد؟
عمرمون سوخت حالا مثلا مقاومت کردیم مثل نسل قبلی کره جنوبی الان صنعتی شدیم! این گرفتاری ها به چه نتیجه ای میرسه؟ هدفش چیه؟ ما که نفهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
هیچ مطلقا هیچ
به نماینده شیراز بفرمایید که گفتگوی بین المللی کار وزیر امور خارجه هست نه افراد نظامی!!!!!!!

هر کسی را بهر کاری ساختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خخخه خیلی هم کارآمد است این سیاست آقایان!!
ناشناس
| Sweden |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ناشناس ۲۱:۵۵ با سلام، ببینم دوست داری تو مدرسه بچه ات، معلم پرورشی یا حرفه و فن بیاد به پسر یا دختر درس ریاضی بده یا برعکس؟؟؟؟؟؟ هر کسی یک تخصص داره، مرد سیاسی کار سیاست و مرد نظامی کار نظامی و جنگی. پس لطفاً منطقی باش. در ضمن طبق فرموده امام راحل، نظامی ها نباید در سیاست دخالت کنند
فقط بورس خوب است و از ازل سوددهی داشته و تا ابد روزی ۳۰ درصد بازدهی مثبت خواهد داشت
بقیه بازارها بدرد سرمایه گذاری نمیخورن
خودرو ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ درصد سقوط کرد خودروهای خارجی بیش از ۲ میلیون درصد سقوط کردند
دلار وسکه که دیگه نگو همه فروشنده اند اما خریداری وجود نداره
گزارش میدانی حاکی ازان است که دلار ۱۰ هزار تومان هم خریدارنداره !!ً!
مسکن هم رفته تو رکود صدساله نه خریداروجودداره نه فروشنده !!!
فقط بورس ولاغیر !!!
همه کاهش قیمت ها هم نتیجه تدبیر ما بوده و ربطی هم به انتخاب جو جان نداره !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اره خوب، سودی که چند ماه اونم از مرداد ماه منفی خورد و سودها را به صفر رسوند و اگر ننه من فریبا یک عده نبود و حمایت مجلس و اینا نبود سرمایه هاتونم از بین میرفت، اینو نگی چی بگی
میشه دو تا مذاکره از نظامیان را مثال بزنید که بهتر بودن را یاد بگیریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
بدترینش را می توانند مثال بزنند و آن مذاکره جلیلی و تیمش
٤١ ميليون يا ٢١؟؟
جناب بایدن
انتخاب بجا و شایسته شما را به ریاست جمهوری امریکا تبریک عرض میکنم ، خواهشمند است دستور فرمایید قیمت اقلام زیر ارزان شود همانطور پا قدوم مبارکتان بازار ارز رو ۴۰ودرصد ارزون کرد
۱_ لاستیک ماشین ۲- پوشک بچه ۳_ مرغ و تخم و مرغ
۴_ روغن ۵_ شکر ۶- کیک صبحانه رضوی ۷_ لبنیات و..
مطمین باشید تا اقلام زیر را ارزان نکنید و ۸۰۰ ملیارد دلاری که تو این سه سال به ما خسارت زدید رو پرداخت نکید ظریف با وزیر خارجه شما لبخند نخواهد زد ؟؟!!
بدون شک بایدن و امریکا میخان انتخابات ۱۴۰۰ کشور رو مدیریت کنند و بازگشت به برجام اولا بازگشت ایران به شرایط برجام و تعلیق فعالیتهای هسته ای ، و موشکی و حل مسایل حقوق بشری ثانیا انتخاب یک اصلاح طلب در ۱۴۰۰ مانند ظریف یا سید حسن خمینی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نه. پس می خواهید کره شمالی. دوم بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
انتخابات ۱۴۰۰ قطعا کمترین مشارکت مردم خواهد بود و فقط طرفداران طیف افراطی شرکت خواهند کرد ویک اصولگرای افراطی که احتمالا جلیلی باشه رئیس جمهور خواهد شد
جناب روحانی حالا که ارز دولتی رو از کالاهای اساسی ملت حذف کردی باید حق واقعی مردم از یارانه رو بدهی یعنی نفری همون ۴۵ دلاری احمدی نژاد برای هر نفر میداد شما دارید حداقل ۴۲ دلار از حق این ملت رو ضایع میکنید ، این ۴۵ هزار تومان شما خدا شاهده پول برق دیگه نمیشه ؟؟ معیشتی رو هم که معلوم نیست به کی میدین از هر که سوال میشه میگه نمیگیریم؟! مجلس انقلابی چرا دنبال احقاق ملت نییست
فقط بورس خوب است و از ازل سوددهی داشته و تا ابد روزی ۳۰ درصد بازدهی مثبت خواهد داشت
بقیه بازارها بدرد سرمایه گذاری نمیخورن
خودرو ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ درصد سقوط کرد خودروهای خارجی بیش از ۲ میلیون درصد سقوط کردند
دلار وسکه که دیگه نگو همه فروشنده اند اما خریداری وجود نداره
گزارش میدانی حاکی ازان است که دلار ۱۰ هزار تومان هم خریدارنداره !!ً!
مسکن هم رفته تو رکود صدساله نه خریداروجودداره نه فروشنده !!!
فقط بورس ولاغیر !!!
همه کاهش قیمت ها هم نتیجه تدبیر ما بوده و ربطی هم به انتخاب جو جان نداره !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این دولت همه رو به خاک سیاه نشونده
نماینده محترم از زبان مردم حرف نزن وتملق نکن
فردوسی پور رییس ستاد انتخابات ظریف در ۱۴۰۰ خواهد بود ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
جوک جالبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ای کاش خود عادل خان کاندید می شد
وقتی افرادی مثل ایننماینده را انتخاب کنند همین تفکر وهمین نظررادرمورد انتخاب رئیس جمهور تداعی میکنند که رئیس جمهور نظامی بهتر هست ترسو نیست اقای نماینده مذاکره کردن مگر میدان مین ویاجنگ هست؟ مذاکره کردن فردی باسواد به علم کشورداری وسیاست خارجی نیازدارد نه نظامی پوتین پوش اقای نماینده چقدر دیدگاه شماه سطحی وعامیانه هست که حتی این تفکات شماهارا یک فرد روستایی هم قبول ندارد اگر الان به یک فرد روستایی بگویی نظرت چیه رئیس جمهور سال اینده یک فرد نظامی باشد درجواب این نماینده میگوید مگرنظامی چیزی زیادی از کشورداری وروابط بین الملل میداند؟ اونوقت شمانماینده مجلس که درراس امورهستید وقرارهست قانون برای کشور تصویب کنید اینگونه نظرات سبکی درذهن دارید اقای نماینده شاید یک فردی بهترین وزبده ترین فرمانده جنگ باشد شاید بهترین تئوریسین جنگ ودفاع باشد ولی این زبده بودن نظامی دلیل براین نمیشود که امور کشوری که هم سیاستش واقتصادش ومعیشت مردم فلج شده است را به وی سپرد اقای نماینده بنظرت فردی که نخبه هست ودانش هسته ای دارد وبالاترین مدارج علمی هم درکارنامه دارد میشه وی را بسمت فرمانده نظامیان منصوب کرد؟ اقای نماینده هروقت کشوربادستان متخصص واهل فن اداره شدان کشور پیشرفت میکند عیب کشور ما دروهله اول این هست امورات کشور بدست مدیران باتخصص ودرراستای شغلی فرد نیست مثلا فردی فوق لیسانس یادکترای مدیریت دارد میشود وزیرامورخارجه ویا برعکس فردی دکترای علوم سیاسی دارد میشود وزیر اموزش وپروش الان هدف شماها هم این هست که کشوررا به نظامیان سپرده شود ایا نمیدانی یک فرد نظامی که30-35سال در مسند امنیت وجنگ بود وقتی رئیس حمهور شود همان دیدگاه امنیتی را به مردم وکشور وروابط خارجی دارد؟رئیس جمهور شخصا درتصمیم گیری سیاست خارجی نقشی ندارد ایکاش این نماینده ابتدایی ترین ساست خارجی را میدانست متاسفانه اینها توسط افرادی منتخب شدند که انها هم مثل اینها تفکراتشان همین هست
اقای روحانی مثل اینکه خیلی محتاج مذاکره شدی ؟ نکنه سیلوهای کشور خالی از غله شده یا ، منابع ارزی کشور ته کشیده ؟؟! شما ۵۷۰ میلیارد دلار حاصل برجام بدست اوردید واقعا چه کار زیر بنایی برای کشور انجام دادید ؟؟ امریکا ۸۰۰ میلیارد تو این سه سال به کشور خسارت وارد کرد( بنا به گفته خودشون ) با کمال وقاحت سردار ملی ما رو ترور کرد هنوز ۲۴ ساعت از سخنان حکیمانه رهبری نگذشته شما صحبت از بازگشت بدون پبش شرط میکنید ؟؟! پس این همه خسارت رو شما میخایین بدین یا ظریف و فریدون ؟؟!! واقعا خدا عاقبت این دولت رو ختم به خیر کنه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
صد و پنجاه میلیارد دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
گردان سایبری مبارک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سایبری جان خودت ظاهرا سایبری هستی بگو ببینم برای کی کار می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
لطف کنید قیمت هر کامنت رو هم بگید ببینیم صرف میکنه ما هم بیایم
بایدن کشور رو وارد یک فاز رکود تورمی وحشتناک خواهد کرد بخصوص با این صحبت های امروز روحانی که التماس مذاکره میکرد ؟ بزودی شاهد ورشکستگی مطلق ۸۰ درصد مشاغل و برگه خوردن چکها و پرشدن زندان ها باشیم ، ۷ ماه کابوس وار رک با روحانی خواهیم داشت
استاد! قیاس مع الفارق درست است .
۵۰ درصد سرمایه خریدارن طلا تو این تعطیلات و کاهش دستوری قیمت طلا نابود شد ، پاسخ این جنایت رو چه کسی خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
در بئرس 70 درصد ضرر کی جواب داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
برید از ترامپ جون بگیرید ، چرا شکست خورد که شماها ضرر کنید
کدام نظامی بوده که با رای مردم به حکومت رسیده باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
نگه بقیه شون با رای مردم انتخاب شدن؟؟؟؟؟
امدن بمب افکن به منطقه ندادن ویزا توسط امارات بدلایل امنیتی،خبر یک روزنامه اسراییلی مبنی بر اماده باش ارتش،و از همه مهمتر شخصیت پوپولیست ترامپ که برای انتقام از دولت بعد ممکن است انرا درگیر جنگی ناخواسته کند همه بما میگوید باید مراقب بود.البته اواخر دی دیگر روند انتقال در کاخ سفید اغاز خواهد شد اما تا انزمان باید مراقب بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ترامپ فعلا از ترس کشته شدن شبها توسط ملانیا پوشک میشه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آفرین ۲۲:۲۵ این نظرن رو ۱۲ هزار تومن میخرن !!! واقعا چه تفکراتی
فکر نمیکنم این نماینده حتی خدمت سربازی هم رفته باشد!
امریکا بعد گشتن چاوز امروز مارادونا که روحیه استکبار ستیزی با انگلیس خبیث و امربکای جنایت کار داشت به طرز مشکوکی کشته شد ؟؟ لعنت بر انسانهای ساده لوحی که از تاریخ درس نمیگیرن و به دامان شیطان پناه میبرن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
لعنت بر کامنت گذاران پولکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
یعنی مارادونا اینقدر آدم مهمی بوده؟نکشیمون تحلیلگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
قرصاتو سر ساعت بخور که مشکلت بیشتر نشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
باور کنید یک عده ای با همین تفکرات زندگی میکنن
دم این نماینده شیراز،،،،
واقعا درست میگه اصلا این تقسیم بندیها هیچ صحیح
نیست یعنی چه یکی میشه دکتر یکی مهندس،اصلا این تقسیم بندیها صحیح نیست و غیر قابل قبوله،
مهم فقط اینه که از ما باشه، از فردا نقی باید جراحی قلب و مغز را انجام بده چون خیلی شجاعه
یکی بگوید که اگر غیر روحانی تواین احوال بود چه کار می کرد همه می گویند روحانی 8 سال خراب کرد چه کرد جنگ کرد قعطی انداخت حقوق ها اب برق گاز سوخت کم شد یکی بگوید فقط شعا ر می دهند خوب یک بگوید کسی دیگر چه کار می کرد اقای تابناک خواهش می کنم خواهش می کنم منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
هر که غیر روحانی میبود ۸ سال اقتصاد مملکت رو معطل نمیگذاشت ، فعلا این دولت جیب ملت رو خالی میکنه و با چاپ پول بدون پشتوانه فاتحه کشور رو خونده ، چند تا مسکن ساخته ، چند بیمارستان ساخته ، چند ورزشگاه ساخته ، احمدی نژاد تو بعضی از زمینه ها به اندازه ۳۰ سال کار کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بله احمدی نژاد در زمینه عقب انداختن کشور ۳۰ سال کار کرد.با همه همسایگان ما رو دشمن کرد.ادمهای کار نابلد رو تو کشور مسلط کرد.اومهای کاربلد رو اخراج کرد.شورش راه انداخت.شخصیتهای انقلاب رو یکی یکی زد.زیر بنای تحریمها رو با متحد کردن دنیا با اون سخنرانی کذایی گذاشت.بی اخلاقی رو رواج داد.تهمت و دروغ رو نقل و نبات کرد.ادبیات چاله میدانی رو وارد سطح بالای سیاست کرد.مردم رو دنبال ماشین دواند.توی پاکت تراول گذاشت داد به هر کسی نامه بهش داده بود.شب انتخابات سود سهام عدالت واریز کرد. با دادن یارانه و مسکن مهر از طریق چاپ پول بدون پشتوانه گرونیهای بیپایان رو اغاز کرد که تا صد سال دیگه هر دولتی بیاد گرفتارشه.بقول خودش میگفت طرح مسکن مهر جوریه که ده تا دولت بعدی هم مجبورن اجرا کنن(منظورش تورمش بود که ازش خلاصی نیست) و..... بخوام بشمارم مثنوی ۷۰ من
عادل فردوسی پور خاری در چشمان انحصارطلبان
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ملت خاری در چشم نامردمان
دهقان کاندیدای پوششی کاگزاران برای لاریجانی است
مثل ولایتی برای روحانی در ۹۲
کف حقوق اون موقع ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار بوده و الان شده ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار ، حالا شما کلاهتان را قاضی کنید که سرکوب واقعی کجاست ؟
چرا کسی بر بازار موبایل نظارت ندارد و قیمت ها با وجود کاهش دلار ارزان نمیشه وقتی سوال میکنی میگه من فاکتور گرون خرید دارم و با دلار ۳۲هزار تومان خریدم و فعلا هیچ خبری از ارز برای خرید موبایل برای واردات نیست ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
فعلا خود همتی از این کاهش وحشتناک ارز شوکه شده و
هرکس با حداد عادل و دار و دسته او درافتاد برافتاد
خواه عادل فردوسی پور باشد خواه پرویز فتاح
راستی خیری از فتاح نیست
لطفا جو سازی نکن امریکایی پرست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
چشم چینی پرست
از نظر منطقی چون بالاترین مقام تصمیم گیری و مسئول (از نظر قانون اساسی و درون ایران ) و اختیارت و تداوم (از نظر آمریکا و خارج از ایران) در سیاست های کلان فقط شخص رهبری است- خود ایشان باید گروه و فردی را به نمایندگی خود برای این مذاکرات بفرستد. این خود موجب تقویت و هماهنگی ارگان های مختلف لااقل برای پذیرش نتایج هرچه باشد خواهد بود.
اسم نماینده ؟ نماینده مردم کجاست؟ هر ساعت باید به نماینده های این دوره گفت : شما کمترین میزان رای مردم رو دارید زیر 20% پس لطفا انقدر حرف نزنید!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اون نماینده های بالای ۲۰ درصدتون رو هم دیدیم....توروخدا التماستون میکنم دیگه نیایید رای بدید...بزارید با همین نماینده های ۲۰ درصدی گندکاری های اون خفن درصدیهاتون رو کمی درست کنیم..
حداقل قبل از هر چیز امتحان زبان انگلیسی از رییس جمهور بعدی بگیرید چون‌ بعضاً حتی فارسی را هم درست حرف نمی زنند چه رسد به انگلیسی. "ارزو اینا" به جای اریزونا نفرمایند. ام پی تی هم که معرف حضورتان هست.
چرا کارمندان مخابرات تافته جدا بافته هستند و حقوقی مزایای بالایی میگیرند
پاسخ ها
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
توفکر کنم از اون رانت خورهای حسابی هستی که هروز به یک قشر از جامعه گیر میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ببخشید که ناراحت شدید ، معلومه شما هم حقوق نجومی بگیر هستید و مسلما کسی نمیخواهد شرایط فوق خوبش خراب شود ضمن اینکه حقیقت همیشه تلخ بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
احتمالا وابسته به ارگان خاصی هستند.
چطور تا دیروز که نظامیان نباید اصلا در انتخابات دخالت میکردن و نظر میدادن ولی حالا که کفگیر به ته دیگ خورده و مردم دیگه به راست و چپ و احمدی نژادی و ... رای نمیدن یک چیز جدید الم کردین؟! حالا فوقش اینم اومد و 8 سال موند!! بعدش چی؟!!!
""نماینده مجلس: نظامی‌ها مذاکره را بهتر بلدند" آی آی آی !! دیدید بعد از اون همه هوار هوار "نه به مذاکره" حالا طرف مقابل هنوز هیچی نگفته، این طرف مسابقه گذاشته که چه کسی باید مذاکره کنه. قیافه سردبیر کیهان بعد از مذاکره دیدنی خواهد بود.
نماینده مجلس: نظامی ها مذاکره را بهتر بلدند
یعنی قشنگ تو کشور قحط الرجال داریم
با انتخاب یک نظامی بعنوان ريیس جمهور ، فاتحه کشور راسما خوندس
آنان که باعث حذف فردوسی‌پور از تلویزیون شدند مطمئن باشید مانند ترامپ زیاد در قدرت نمیمانند
تنها برنامه ای که در صدا وسیمای میلی مخاطب داشت همون نود بود الان تقریبا بیننده برنامه های چرت صدا وسیما احتمالا خود علی عسگری است
من موندم این محمود چطور رییس جمهور ایران شدکه یک احوالپرسی ساده به زبان انگلیسی یاد نداشت اونجا که ازش میپرسیدن هاو آر یو میگفت یس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
منظورش از یس این بود
خوبس
شمام خوبس؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اون کارشناس کارشناس ها بود استغفار بفرمایید
دلار از ۳۴ به ۲۳
سکه از ۱۶ به ۱۰
پراید از ۱۵۰ به ۹۰
بعد مسکن همچنان در سقف قیمت
مثل اینکه صاحبخونه ها در خونه هاشون تخم دوزرده میذارن
خوب خونه خراب اون که میخواد از تو خونه بخره باید ماشین یا سکه یا ارز بفروشه
برای حقوق بگیر که امکان پذیر نیست
علاوه بر افزایش قیمت و کمبود کالاهای اساسی در کشور، مساله گران فروشی نیز وجود دارد و وقتی نرخنامه و قیمت مصوب مطالبه می شود، معمولا اظهار می کنند که چندین ما هست که روزانه افزایش قیمت داریم و نمی توان هر روز بروشور و بنر تازه نصب کنیم، باید ال سی دی بذارن و قیمت مرغ رو لحظه ای رصد کنن و به مشتری بفروشند.
مرغ گاهی در کانال ۴۰ هزار تومنه، گاهی در کانال ۳۶ هزار تومان.
نرخ های دولتی و نیمایی و ... هم جزو شاهکارهای تنظیم بازاره
کاسبان تحریم برای ایران خواب های آشفته ای دیده اند مردم مراقب باشید فریبتان ندهند
به نظرم آنهایی که با آمدن نظامی مخالف هستند مترسند که نظامیان تمامی سوراخ وسمه های مفاسد را ببندد آنوقت ضرر میکنند.
"عادل فردوسی‌پور از یک برنامه دیگر هم حذف شد"
با سلام. عبارت فوق را بگذارید کنار افاضات رییس صدا و سیمای میلی که گفته بودند مردم به ما اعتماد دارند.
واقعا لجاجت تا به کجا؟ گزارش لیگ اروپا چه خطری برای شما و میزتان دارد؟ چرا وقتی کسانی با شما هم فکر نیستند را از هستی ساقط می کنید؟
اهای کسی صدای منو می شنود سال گذشته ۵ هزار پانصد نفر ایرانی در انگلیس تقاضای پناهندگی کردند. آیا کسی هست بداد مردم برسد؟ چی شده که این مردم نگون بخت به این روزگار رسیدند. آیا به خدا ‌دین محمد باور دارید؟
به ابراهیم عزیزی: شما سوابق آقای روحانی را در گذشته بهتر بررسی کنید متوجه خواهید شد که روحانی یک نظامی کارکشته هم بوده
ریاست پدافند هوایی کل کشور
ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا
اینها پست های یک فرد حقوقی نیست. اینها پست های بلندپایه نظامی هستند
اینکه یک نماینده مجلس بدون داشتن حداقل اطلاعات از موضوعی اظهار نظر کن واقعا جای تاسف است
این نماینده ای که میگوید نظامیان بهتر در مذاکرات نتیجه میگیرند بدون شک غربی است چرا که میخواهد نظامیان بروند مذاکره تا مذاکرات در مورد مسائل نظامی و موشکی هم کلید بخورد. اولا" که هیچ مذاکره ای نباید در میان باشد مگر شرایط ورود آمریکا به برجام و آنهم ایران است که باید شرایط ورود امریکا را مشخص کند.
اگرکلیت نظام دوباره تصمیم به مذاکره باامریکاگرفت بایددربالاترین سطح باشدکه کسی جرات سنگ اندازی درمیاره مذاکرات رانداشته باشدیعنی رهبرانقلاب که مدیرومدبرهستندخودمسئولیت ‌رهبری مذاکره رابه عهده گرفته وبه سرانجام برسانند!
به نام خدا
وقت آن رسیده که یک بار برای همیشه مردم ایران را از درد وحشتناک گرانی های طاقت فرسا
نجات دهیم
دشمنان صهیونی وهابی بهایی و نوکران غربی را برای همیشه مأیوس و نا امید نماییم
راه حل
فقط برای مدت هشت سال مدیریت کشور را به کسانی بسپارید که کمبود گاز و بنزین را مرتفع و حتی صادر نمودند ماهواه به فضا فرستادند وقتی چهار ماهواره دولت زمین خرد کسانی که راکت ها و پهبادها و زیر دریایی و تانک و ناو ها ساختند
گمان نه که من صد درصد می‌دانم به عنوان یک مهندس با نشسته که سی سال در اروپا و کانادا زندگی نموده‌ام که در مقابل این کارهای بزرگ و با تکنولوژی خیلی بالا تولید مرغ و پوشک و پیاز و پراید و گوشت قرمز و غیره کار بسیار ساده‌ای می‌باشد
همین الان دست به کار شوید که فردا خیلی دیر می باشد
اتفاقا بر عکس هست. هیچ جای دنیا نظامی ها را مداکره کننده موفق نمی دانند
به نظامیان از روز اول استخدام گفته اند که باید دستور را اجرا کند ، لذا قدرت تعقل و تفکر و جدل ندارند ، می فهمند ولی توانائی بحث ندارند ، لذا نظامیان به درد ریاست جمهوری نمی خورند .
مملکت باحالی داریم.
هر چی مشکل هست رو میگیم روحانی مقصره. یه کم انصاف و یه ذره شرافت و قدری وجدان هم داشته باشیم بد نیست.
اولا بخش بزرگی از قدرت سیاسی و اقتصادی و ... در دست روحانی نیست و خیلی ها تو این قدرت شریکند.
دوما خیلی از این مشکلات به جهت تحریم هست حالا برخی افراد حنجره جر بدن بگن از تحریم نیست ولی واقعیت اینه که خیلی از مشکلات ما از تحریمه.
اینکه پول نفت فروخته شده رو به ما نمیدن از بابت تحریم نیست؟؟
اینکه خیلی از شرکت ها و موسسات اقتصادی و اشخاص رو تو لیست تحریم قرار میدن و خارجی ها جرات مراوده با این شرکت ها و موسسات رو ندارن از تحریم نیست؟؟
اینکه خیلی از مواد و قطعات مورد نیاز در صنایع رو به ما نمیدن از تحریم نیست؟؟
اگه این مشکلات از تحریم نیست پس علت این مشکلات چیه؟؟؟
پزشکی هم بهتر بلدند
مهندسی هم بهتر بلدند
مدیریت هم بهتر بلدند
اقتصاد هم بهتر بلدند
چطور است دانشگاه ها را تعطیل کنیم فقط سربازخانه بزنیم؟
احتیاج نیست رئیس جمهور ما انگلیسی بلد باشه ما که با چند کشور بیشتر رابطه نداریم .اونم با ایما واشاره کارمان راه میفته؟
نماینده مجلس: نظامی ها مذاکره را بهتر بلدند
آقای نماینده نظامی گری تخصص است .یک سیاستمدارهیچوقت نمی تواندیک نظامی باشد.وبالعکس
جناب آقای نماینده .امام خمینی معمار انقلاب ونظام جمهوری اسلامی همیشه حضور نظامیان رادر هرگونه کار سیاسی وتبلیغ انتخاباتی منع می کرد. اگه شماها یادتون رفته جهت یادآوری
بر اساس کدوم منطق و با کدوم سابقه، نظامی ها مذاکره بلدن ؟؟
حالا دو هزار تا فایده برا اینکار رو میکنن !!
انچه حتمیه اینکه یک نظامی باید جنگ بلد باشه !! که قطعا نه نیاز به اینکار داریم
با سلام چرا نظامیان به وصیت نامه حضرت امام توجه نمی کنند
تو همه جای دنیا وظیفه نظامی ها بله قربان گفتنه،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی