تکلیف دامنه نوسان بورس روشن شد

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در زمینه شایعه افزایش دامنه نوسان گفت: توسط سازمان بورس، شرکت بورس و فرابورس پیشنهادی برای افزایش دامنه نوسان مطرح نشده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 25 November 2020

به گزارش بورس تابناک، در حالی که اخباری در خصوص افزایش دامنه نوسان مطرح شده است، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در زمینه شایعه افزایش دامنه نوسان گفت: توسط سازمان بورس، شرکت بورس و نیز فرابورس پیشنهادی برای افزایش دامنه نوسان مطرح نشده است.

محسن خدابخش انجام معاملات الگوریتمی را به جز در موارد خاصی تخلف عنوان کرد و توضیح داد: اکنون چنانچه معاملات الگوریتمی به جز برای بازارگردان ها که مشخص شده اند، در موارد دیگری استفاده شود، از طرف سازمان بورس با آن برخورد می شود.

وی افزود: تاکید سازمان در این ارتباط نظارت دقیق است و در صورتیکه افرادی مضنون به انجام تخلفاتی مانند انجام معاملات الگوریتمی باشند، حداقل کدهای آنلاین آنها بسته شده و از انجام معاملات به طور آنلاین محروم می شوند.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در رابطه با تصمیم های اخیر سازمان در جهت عمق بخشی به بازار گفت: فعلا تمرکز بورس‌ها و سازمان بورس بر بازارگردانی است و باید بازارگردانی در بورس ها به نحو صحیح انجام شود؛ این امر راه افزایش نقدشوندگی بازار و حرکت قیمت ها در مدار منطق است.

 

منبع: خبرآنلاین 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر